Keskustelua io-techin Youtube-kanavasta ja videoista

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 205
Onko tuolle pitkälle viiveelle Youtube-julkaisusta tänne keskustelun luontiin mitään järkevää syytä? Youtubessa keskustelu kun ei nappaa. Olen saattanut aiemminkin kysyä, tai sitten jäänyt vain ajatuksen tasolle.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Onko tuolle pitkälle viiveelle Youtube-julkaisusta tänne keskustelun luontiin mitään järkevää syytä? Youtubessa keskustelu kun ei nappaa. Olen saattanut aiemminkin kysyä, tai sitten jäänyt vain ajatuksen tasolle.
Tehdään kun ehditään. Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan.
Odotellessa voit keskustella videosta kirjoitetun artikkelin ketjussa.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 113
Tehdään kun ehditään. Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan.
Odotellessa voit keskustella videosta kirjoitetun artikkelin ketjussa.
Tuossa taidettiin tarkoittaa, että video julkaistaan YouTubessa mutta TechBBS:n puolella ketju luodaan vasta päivien viiveellä. Esimerkiksi "TAITTUVA ULTRAWIDE-PELINÄYTTÖ! Testissä Corsair Xeneon Flex 45WQHD240 OLED" video julkaistiin jo muutama päivä sitten mutta foorumilta ei ketjua löydy. Vastaavasti Kokkosen reissuvlogi julkaistiin YouTubessa 9.12. mutta ketju luotiin 12.12. Tuossa nyt oli vkl välissä mutta vastaavia olen havainnut muulloinkin.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 075
Itse olen myös huomannut vastaavaa, ja ajatellut laittaa palautetta, mutta en ole jaksanut.

Mutta jos videon saa youtubeen laitettua, niin eikai siinä kauaa mene, kun tänne luo ketjun videosta?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 205
Tuossa taidettiin tarkoittaa, että video julkaistaan YouTubessa mutta TechBBS:n puolella ketju luodaan vasta päivien viiveellä. Esimerkiksi "TAITTUVA ULTRAWIDE-PELINÄYTTÖ! Testissä Corsair Xeneon Flex 45WQHD240 OLED" video julkaistiin jo muutama päivä sitten mutta foorumilta ei ketjua löydy. Vastaavasti Kokkosen reissuvlogi julkaistiin YouTubessa 9.12. mutta ketju luotiin 12.12. Tuossa nyt oli vkl välissä mutta vastaavia olen havainnut muulloinkin.
Juurikin tämä.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
Onko tuolle pitkälle viiveelle Youtube-julkaisusta tänne keskustelun luontiin mitään järkevää syytä? Youtubessa keskustelu kun ei nappaa. Olen saattanut aiemminkin kysyä, tai sitten jäänyt vain ajatuksen tasolle.
Tuossa taidettiin tarkoittaa, että video julkaistaan YouTubessa mutta TechBBS:n puolella ketju luodaan vasta päivien viiveellä. Esimerkiksi "TAITTUVA ULTRAWIDE-PELINÄYTTÖ! Testissä Corsair Xeneon Flex 45WQHD240 OLED" video julkaistiin jo muutama päivä sitten mutta foorumilta ei ketjua löydy. Vastaavasti Kokkosen reissuvlogi julkaistiin YouTubessa 9.12. mutta ketju luotiin 12.12. Tuossa nyt oli vkl välissä mutta vastaavia olen havainnut muulloinkin.
Itse olen myös huomannut vastaavaa, ja ajatellut laittaa palautetta, mutta en ole jaksanut.

Mutta jos videon saa youtubeen laitettua, niin eikai siinä kauaa mene, kun tänne luo ketjun videosta?
tinten osalta emolevyn säätämänä custom-fan-käyrällä. Kaikki
Syitä voi olla monia tapauskohtaisesti, esimerkiksi jos samasta aiheesta on artikkeli, molemmille ei välttämättä tule erillisiä ketjuja, koska itse testistä voi keskustella artikkelin ketjussa, videosta youtubessa ja videotuotannosta yleisesti omassa ketjussaan. Joskus saattaa kiireessä unohtuakin - kun on tärkeintä saada itse sisältö ja ehkä jotain ihan muita asioita hoidettua, ei se uutinen ja ketju ole aina prioriteettilistan kärjessä. Videoiden tekoperusteet muuttuivat jonkin verran syksyllä, joten täytyy ehkä vähän miettiä näiden foorumiketjujen luomistarvetta uudelleen.
 
Liittynyt
10.07.2020
Viestejä
930
En tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun, mutta voisitteko ottaa testiin Wooting 60HE näppäimistön. Moni pitää sitä parhaana näppäimistönä pelaamiseen. Siitä en ainakaan löytänyt vielä yhtääkään videota suomen kielellä niin, jos saisitte testiin joskus niin olisi ihan jees :thumbsup: Sitä saa ostettua ainakin wootingin omilta nettisivuilta.
 
Liittynyt
31.12.2022
Viestejä
251
1. Onko Juha muuttanut piilaaksoon vai jotain hologrammi trikkejäkö noissa videoilla käytetään?
2. Tarkottiko OP-kuulokevideolla mainittu 6h akkukesto säilytysrasian kanssa vai pelkillä kuulokkeilla?
3. Vaikuttaako arvonnassa se OP:n Instagram-linkin avaaminen onnettaren suosioon?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 581
1. Onko Juha muuttanut piilaaksoon vai jotain hologrammi trikkejäkö noissa videoilla käytetään?
2. Tarkottiko OP-kuulokevideolla mainittu 6h akkukesto säilytysrasian kanssa vai pelkillä kuulokkeilla?
3. Vaikuttaako arvonnassa se OP:n Instagram-linkin avaaminen onnettaren suosioon?
1. Reilu tunnin ajomatkalla pääsee paikan päälle..
2. 6h akkukesto pelkillä kuulokkeilla musiikinkuuntelua vastamelu päällä, 50% äänenvoimakkuus
3. Vaikuttaa eli siitä saa itselleen toisen osallistumis"kupongin", mutta ei ole pakollinen. Ja kyseessä on siis puhtaasti vierailu profiilisivulla, ei seuraaminen.

edit: 3. kohta muokattu
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 205
@Sampsa otahan Sony PSVR 2 testiin ja anna oma arviosi vs muut kokeilemasi lasit. Gran Turismo 7 + PSVR 2 + ratti (G29) on kyllä parasta mitä autopelimaailmassa tapahtunut moneen vuoteen. :thumbsup:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223


Aika kuivalta näyttää prossun pinta jäähyä asentaessa, tuliko tuohon nyt jotain lämpöä johtavaa väliin? No ei tämä tainnut varsinaisesti opetusvideo olla :geek:
Edit: on siinä valmiina tahnat
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 581


Aika kuivalta näyttää prossun pinta jäähyä asentaessa, tuliko tuohon nyt jotain lämpöä johtavaa väliin? No ei tämä tainnut varsinaisesti opetusvideo olla :geek:
Edit: on siinä valmiina tahnat
Ei herranen aika..
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385


Aika kuivalta näyttää prossun pinta jäähyä asentaessa, tuliko tuohon nyt jotain lämpöä johtavaa väliin? No ei tämä tainnut varsinaisesti opetusvideo olla :geek:
Edit: on siinä valmiina tahnat
Tahnat on tosiaan coolerin pohjassa valmiina kuten useimmissa noissa Asetek-pohjaisissa, siitä oli itseasiassa asentaessa puhettakin, mutta jäänyt editissä pois lopputuotoksesta :geek:
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Kun yhdessä vaiheessa teitte simracing-aiheisia videoita niin yksi idea olisi testata näytönohjaimia eri simuissa. Testituloksia näyttää löytyvän ajopeleistä jokunen forzalle ja F1 pelille mutta muuten on aika hiljaista. Tubestakaan löydy yhtään tuoretta videota. Tulokset olisi sikälikin mielenkiintoisia, että moni simu pyörii omalla enginellä, joten tulokset ei vertaannu muista peleistä. Esimerkiksi iracing taitaa olla sellainen että amdeen korteilla jää selvästi nvidia fps-lukemista. Simuista ainostaan assetto corsa competitizione on unreal-enginelle tehty, muuten ovat omia engineitä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 364
Hei @Sampsa , olisiko mahdollista tehdä nykyisestä näyttismarkkinasta jonkinlaista koostetta ja suosituksia parhaista näyttiksistä eri resoluutioille? Aloin konetta kasaamaan ja tajusin, että aikamoinen kahlaus edessä kun yrittää kaivaa esiin markkinoilta se paras valinta juuri minun käyttööni.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 581
Hei @Sampsa , olisiko mahdollista tehdä nykyisestä näyttismarkkinasta jonkinlaista koostetta ja suosituksia parhaista näyttiksistä eri resoluutioille? Aloin konetta kasaamaan ja tajusin, että aikamoinen kahlaus edessä kun yrittää kaivaa esiin markkinoilta se paras valinta juuri minun käyttööni.
Kyllä on, nyt kun nuo kaikki RTX 40 -sarjalaiset ja AMD RX 7600 on julkaistu kesälomien jälkeen luvassa sisältöä liittyen kasaamisiin eri budjeteilla jne
 
Liittynyt
23.08.2023
Viestejä
18
Olisiko testeihin videoihin mahdollista saada suurien valmistajien tuotteiden sijaan välillä pienempien ja usein edullisiemmin valmistajien tuotteita, kuten esimerkiksi näytönohjain puolella Inno3D, Palit, PNY, Asrock tai Gainward, että ovatko ne esimerkiksi lämpötiloiltaan paljon heikoimpia kuin vaikka MSI, Gigabyte tai Asus?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 968
En tiedä tekeekö pojat tämän tarkoituksella vai tuleeko ihan tahattomasti. Mulla on monta kertaa tullu tunne kuin katsois vanhoja oikeita Top Gear jaksoja(mutta tietokoneiden maailmassa) kun olen kattonu noita videoita missä @Sampsa ja @Juha Kokkonen esim. kokoaa koneen, nyt viimeisin siis tämä video YT-kanavalla "MUSTA VAI RGB?"

@Juha Kokkonen siis roolissa James May, pirusti kaikkea nippelitietoa ja innoissaan selittää tekniikasta kun taas @Sampsa on Jeremy Clarkson, käytännön miehiä ja oikastaan jos pystyy kunhan lopputulos on sama :lol:

Noin niinkö esimerkkinä vaikka emon kiinnitys(ei tuolla linkkaamallani videolla), @Sampsa lyö emon kiinni koppaan kahdella ruuvilla kun se pysyy yhtä hyvin kun taas @Juha Kokkonen kertoo syitä miksi ne kaikki ruuvit tarvitaan.

ps. Noissa videoissa olis ihan hauska jos lopussa olis ihan hetken verran kuvauksissa tapahtuneita "blooperseja" mitkä on jääny leikkauspöydälle. Siis jos niitä on, vai onko homma jo niin rutinoitunutta ettei mitään mokia satu :joy:

E: Ja siis tämä oli pelkkä kehu, ei missään mielessä negatiivinen palaute.
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
ps. Noissa videoissa olis ihan hauska jos lopussa olis ihan hetken verran kuvauksissa tapahtuneita "blooperseja" mitkä on jääny leikkauspöydälle. Siis jos niitä on, vai onko homma jo niin rutinoitunutta ettei mitään mokia satu :joy:
Oon laittanu bloopereita loppuun aina jos on tullut hauskoja ja julkaisukelposia. Aina niitä ei tule ja oon aatellu, että sitte on vaan parempi olla väkisin yrittämättä. Se on nyt sellanen random bonus, mikä on lopussa sillon tällöin.
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Oon laittanu bloopereita loppuun aina jos on tullut hauskoja ja julkaisukelposia. Aina niitä ei tule ja oon aatellu, että sitte on vaan parempi olla väkisin yrittämättä. Se on nyt sellanen random bonus, mikä on lopussa sillon tällöin.
Toivoisin lisää väkisin yritystä tuleviin videoihin
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
En tiedä tekeekö pojat tämän tarkoituksella vai tuleeko ihan tahattomasti. Mulla on monta kertaa tullu tunne kuin katsois vanhoja oikeita Top Gear jaksoja(mutta tietokoneiden maailmassa) kun olen kattonu noita videoita missä @Sampsa ja @Juha Kokkonen esim. kokoaa koneen, nyt viimeisin siis tämä video YT-kanavalla "MUSTA VAI RGB?"

@Juha Kokkonen siis roolissa James May, pirusti kaikkea nippelitietoa ja innoissaan selittää tekniikasta kun taas @Sampsa on Jeremy Clarkson, käytännön miehiä ja oikastaan jos pystyy kunhan lopputulos on sama :lol:

Noin niinkö esimerkkinä vaikka emon kiinnitys(ei tuolla linkkaamallani videolla), @Sampsa lyö emon kiinni koppaan kahdella ruuvilla kun se pysyy yhtä hyvin kun taas @Juha Kokkonen kertoo syitä miksi ne kaikki ruuvit tarvitaan.

ps. Noissa videoissa olis ihan hauska jos lopussa olis ihan hetken verran kuvauksissa tapahtuneita "blooperseja" mitkä on jääny leikkauspöydälle. Siis jos niitä on, vai onko homma jo niin rutinoitunutta ettei mitään mokia satu :joy:

E: Ja siis tämä oli pelkkä kehu, ei missään mielessä negatiivinen palaute.
Ei kyllä varsinaisesti tarkoituksella olla Top Gearista mitään asetelmaa haettu, että tulee kyllä enemmän ja vähemmän luonnostaan tuo. Toki ei nyt liian vakavasti tuossa kontekstissa koiteta itseämme ottaa.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
925
Kaks erilaista tekijää vaan tuo sitä mukavaa tasapainoa ja erilaisuutta mikä taas tekee sen että sisältöä on oikeasti viihdyttävää katsoa ja kumpikaan teistä ei ota itteään liian vakavasti. tosin Juhaa käy aina sääliks kun Sampsa kärrää rekkakuormallisen RGB-kauhistusta Juhan nenan alle, meneeks toi jo melkein työpaikkakiusaamiseks ;);)

Mut juu, jatkakaa vaan samalla tyylillä.
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
46
BF lähestyy olisko mahdollisuuksia saada näytöistä jotain videoo eri hintaluokista mitä malleja kannattaisi etsiä tarjouksista
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 968
Ei kyllä varsinaisesti tarkoituksella olla Top Gearista mitään asetelmaa haettu, että tulee kyllä enemmän ja vähemmän luonnostaan tuo. Toki ei nyt liian vakavasti tuossa kontekstissa koiteta itseämme ottaa.
En mie siis missään nimessä "syyttäny" teitä, että mallia olis otettukaan TG:n mainituista kavereista :x3: Oli vaan huomio minkä esitin, ja mie pidän kyllä tuosta tavasta. Kemiat tavallaan kohtaa, kuten myös videoissa missä @mehari on matkassa ja niissäkin taas asettelu tuntuu enemmän taas Clarkson + Hammond meiningiltä(ei pituudesta johtuva :lol:)

Mutta summa summarum, jatkakaa samaan malliin. Mie en paljon parannettavaa keksi, mutta olen kyllä huomannu sen, että nykyään tulee katottua videoita missä on @Sampsa + @Juha Kokkonen tai @mehari eikä niinkään jotain testejä yms.

Btw. @Sampsa luet tän kuitenkin. Mitenkä "sille hyppään 165cm korkeutta kesän aikana" tapahtuikaan?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
En mie siis missään nimessä "syyttäny" teitä, että mallia olis otettukaan TG:n mainituista kavereista :x3: Oli vaan huomio minkä esitin, ja mie pidän kyllä tuosta tavasta. Kemiat tavallaan kohtaa, kuten myös videoissa missä @mehari on matkassa ja niissäkin taas asettelu tuntuu enemmän taas Clarkson + Hammond meiningiltä(ei pituudesta johtuva :lol:)

Mutta summa summarum, jatkakaa samaan malliin. Mie en paljon parannettavaa keksi, mutta olen kyllä huomannu sen, että nykyään tulee katottua videoita missä on @Sampsa + @Juha Kokkonen tai @mehari eikä niinkään jotain testejä yms.

Btw. @Sampsa luet tän kuitenkin. Mitenkä "sille hyppään 165cm korkeutta kesän aikana" tapahtuikaan?
No worries, en mä sitä syytöksenä tai muutenkaan negatiivisesti ottanutkaan :thumbsup:
 
Liittynyt
15.08.2023
Viestejä
47
Pikaisesti kun koitin etsiä sivustolta tietoa alivoltittamisesta niin ei osunut silmään. Mietein että onnistuisko sampsalta tehdä alivoltitukseen liittyvä video kun monasti on tuo kellotus painotteinen kahvipöytäkeskusteluna ja mainitaan että voi alivoltittaa. Mitä pitäisi ottaa huomioon? Kuinka paljon ym. Tämä voisi olla mielenkiintoinen aihe monelle ketä haluaa oppia säätämään/optimoimaan jos nuo kaupanhyllyiltä ostetut palikat ovat käytännössä yhteensopivia mutta lämmöt ovat korkealla.. Ja varmaan myös kiinnostaa niitä ketkä kellottelee syvemmin kuin all-core ja muistiprofiilin muuttamisella.. Asus taitaa olla yleisin mutta esim AsRock ja MSi biossin säätely kiinnostaa.. Näin blackfridayn alla moni varmaan miettii uutta buildia tai päivittämistä niin voisi olla jopa ajankohtainenkin. =)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 968
Noin niinkö esimerkkinä vaikka emon kiinnitys(ei tuolla linkkaamallani videolla), @Sampsa lyö emon kiinni koppaan kahdella ruuvilla
Tämä uus video YT:ssa, "ONKO KOOLLA VÄLIÄ" sai kyllä hymyn huulille :lol: kun @Sampsa kiinnitti emon koteloon, ja juurikin kahdella ruuvilla:




Tiedä sitten jäikö leikkauspöydälle ne loput ruuvien kiinnitykset, mutta kiinnitin huomiota :geek:
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
268
En tiedä onko tästä puhuttu mutta nyt kun nuo Sampsan roastaus videot oli suosittuja niin olisiko ideaa jos Juha roastaisi RGB setuppeja? vai olisiko se liian raakaa? :D voisin väittää että vois olla suosittu ja hauska idea, mahdollisesti vaikka katsojien setuppeja, se laittakoon ken uskaltaa idealla.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
En tiedä onko tästä puhuttu mutta nyt kun nuo Sampsan roastaus videot oli suosittuja niin olisiko ideaa jos Juha roastaisi RGB setuppeja? vai olisiko se liian raakaa? :D voisin väittää että vois olla suosittu ja hauska idea, mahdollisesti vaikka katsojien setuppeja, se laittakoon ken uskaltaa idealla.
Sanotaanko nyt äkkiseltään näin, että en ole ehkä luonteeltani kovin "roustaushenkinen" tuntemattomia henkilöitä kohtaan ja noissa Sampsankin videoissa on käytännössä ollut ideana kuitenkin ennemminkin harrastaa rakentavaa analysointia hyvässä hengessä, joten ehkäpä meikäläinen kritisoimassa RGB-kokoonpanoja olisi konseptina vähän turhan negatiivinen ja teennäinen. Ajatus taustalla kyllä sinällään ihan hauska :geek: Pistetään nyt ehkä vielä jossain muodossa harkintaan...
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Sanotaanko nyt äkkiseltään näin, että en ole ehkä luonteeltani kovin "roustaushenkinen" tuntemattomia henkilöitä kohtaan ja noissa Sampsankin videoissa on käytännössä ollut ideana kuitenkin ennemminkin harrastaa rakentavaa analysointia hyvässä hengessä, joten ehkäpä meikäläinen kritisoimassa RGB-kokoonpanoja olisi konseptina vähän turhan negatiivinen ja teennäinen. Ajatus taustalla kyllä sinällään ihan hauska :geek: Pistetään nyt ehkä vielä jossain muodossa harkintaan...
Kyllä sulla toi ihan luonnostaan sujuu, tosin teet sen hyvässä hengessä, on toiminut hyvin noissa videoissanne. Ei ole meille epäselvää kumpi on RGB-hemmo :)
 
Liittynyt
11.01.2024
Viestejä
2
Kiinnostais katsaus VR puolelle pitkästä aikaa. Tekniikka kehittynyt näyttöjen ja näytönohjainten puolella, niin olisi mielenkiintoinen tietää millä budjetilla nykyään saa minkäkinlaista kokemusta ja mitä tarjontaa on peli ja ohjelmisto puolella. Aika laaja aihe, mutta jos muitakin kiinnostaa nii siitä sais semmoisen vähän pitemmän tarinan.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
925
Lisää sisältöö jossa Juha pääsee ääneen, kuuntelin sen sun Teslan videon ja ihan asiaa puhuit kyllä, lisää tällästä kiitos, aiheita jotka ei oo välttiis ihan tietotekniikkaan liittyviä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 582
Olisi mukava kerrankin nähdä kolmikko Sampsa, Juha & Petrus samalla videolla vaikkapa PC build teemaisen projektin kimpussa :)
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
Olisi mukava kerrankin nähdä kolmikko Sampsa, Juha & Petrus samalla videolla vaikkapa PC build teemaisen projektin kimpussa :)
Aika hankala toteuttaa käytännössä, koska Petrus asuu Turussa, eikä esim. juna kulje järkevästi Turku-Pori välillä. Itse taas kuljen yrittäjän roolissa autolla viikottain Lempäälä-Pori väliä.

Toki jos jossain kontekstissa ollaan kaikki samassa lokaatiossa ja on joku sopiva videoidea, saatetaan hyvinkin päätyä samalle videolle.

Lisää sisältöö jossa Juha pääsee ääneen, kuuntelin sen sun Teslan videon ja ihan asiaa puhuit kyllä, lisää tällästä kiitos, aiheita jotka ei oo välttiis ihan tietotekniikkaan liittyviä.
Kiitos :thumbsup: Ensisijainen fokus on tietotekniikassa, väliin sitten sähköautoaiheisia ja mahdollisesti myös muita tekniikka-aiheisia videoita silloin kun on sopiva väli.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 504
Aika hankala toteuttaa käytännössä, koska Petrus asuu Turussa, eikä esim. juna kulje järkevästi Turku-Pori välillä. Itse taas kuljen yrittäjän roolissa autolla viikottain Lempäälä-Pori väliä.

Toki jos jossain kontekstissa ollaan kaikki samassa lokaatiossa ja on joku sopiva videoidea, saatetaan hyvinkin päätyä samalle videolle.


Kiitos :thumbsup: Ensisijainen fokus on tietotekniikassa, väliin sitten sähköautoaiheisia ja mahdollisesti myös muita tekniikka-aiheisia videoita silloin kun on sopiva väli.
Milloin se video uudesta bemusta tulee?
 
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
118


Ehdottomasti lisää autotestejä.

Youtubessa ei ole ainuttakaan suomalaista sisällöntuottajaa joka tekee hyviä koeajovideoita. Näitä io-techin autovideoita katselee ihan mielellään.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Sähköautojen koeajoja on tulossa lisää.
Hyvä, tykkäsin toteutuksesta ja kuvauksesta. Tota oli mukava katsoa. Olisin kyllä halunnut nähdä tonne konepellin alle (action kameralla?) sekä vähän matkalaukkujen sovitusta takakonttiin ja tietysti kun tollanen 455kW tehohirmu niin vauhtiaa asfaltilla, no talvella kaikkea ei vois saada. Toi teidän 0-100km/h testi oli kyllä hyvä,
lähti kyllä kuin telkkä talvella pesästä :)
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Joo mäkin tykkäsin tossa vuoropuhelun avulla tehdystä epäsuorasta esittelystä. Noin tehtynä se on paljon luonnollisemman oloinen ja saihan Sampsa sinne vielä RGB valotkin :) Sampsan ja Juhan "kemiat" toimivat muissakin videoissa hyvin.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
37
Sähköautojen koeajoja on tulossa lisää.
Ihan kiva välillä kuunnella ”maallikon” mietteitä sähköautoista (varsinkin kun teillä on vertailu pohjaa Teslaan), eikä vaan työkseen testaavien.
Kohdan 20:25 (BMW i5 video) perusteella Moottorin (heillä oli sama autoyksilö) testaajan näkemys oli vähän ristiriidassa: ”Onneksi ohjauspyörän painiketta pari sekuntia painamalla saa vaimennettua uusien automallien pakollisen ylinopeuspiippauksen 1 km/h nopeudesta alkaen ja auto myös mainitsee tästä oikotiestä innokkaasti.”

Funktionaalista toiminnallisuutta arvostaen olisi hieno jos saisitte testiin ID.7:n farmarimallin kun tulee markkinoille (hintakin oletettavasti bemaria huomattavasti halvempi). Noita kartano Volvon korvaavia ei katumaastureita kun ei liiaksi ole markkinoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 581
Ihan kiva välillä kuunnella ”maallikon” mietteitä sähköautoista (varsinkin kun teillä on vertailu pohjaa Teslaan), eikä vaan työkseen testaavien.
Kohdan 20:25 (BMW i5 video) perusteella Moottorin (heillä oli sama autoyksilö) testaajan näkemys oli vähän ristiriidassa: ”Onneksi ohjauspyörän painiketta pari sekuntia painamalla saa vaimennettua uusien automallien pakollisen ylinopeuspiippauksen 1 km/h nopeudesta alkaen ja auto myös mainitsee tästä oikotiestä innokkaasti.”

Funktionaalista toiminnallisuutta arvostaen olisi hieno jos saisitte testiin ID.7:n farmarimallin kun tulee markkinoille (hintakin oletettavasti bemaria huomattavasti halvempi). Noita kartano Volvon korvaavia ei katumaastureita kun ei liiaksi ole markkinoilla.
Ilmeisesti Set-nappia painamalla pitkään tämä kytkeytyy pois päältä, mutta tästä ei kyllä a) ohjekirjassa mainita b) nopealla googletuksella löydy mitään c) auto ei todellakaan sitä oikotietä mainitse innokkaasti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 687
Viestejä
4 188 942
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom