Melkoisen liberaalisti tulkitsit numeroita.
Katso peiliin tällaisten kommenttien kanssa. Ainoa kuka tässä keskustelussa tulkinnut numeorita "liberaalisti" on sinä.
Teepä hauska testi, laita linkki ja viestisi tekoälylle ja pyydä tarkastamaan vastaako viesti sivun sisältöä.
Miksi ihmeessä yhtään mitään pitäisi kysellä miltään hallusinoivalta tekoälyltä?
Melkoisen typerä kommentti.
en.wikipedia.org
Tuossa huvittavan biasoituneessa artikkelissa sanotaan:
Jospa katsottaisiin niitä itse tutkimuksia eikä hyvin kiistanalaisen artikkelin yksittäisiä huuhaa-väitteitä tai tekoälyjen hallusinointia.
Tuon totaalisen valheellisen väitteen tuosta prosentista oli wikipediaan lisännyt joku anonyymi käyttäjä häirikköeditoinnilla, jota tällä kertaa ei huomattu poistaa/korjata.
Tässä suora linkki tuohon edittiin missä tuo lisätty.
en.wikipedia.org
Tuossa oikea tieteellinen tutkimus aiheesta
Sen mukaan vuonna 2000 ranskassa oli 59 miljoonan väestöstä n. 4.7 miljoonaa muslimia(8% väestöstä), ja 2020 n. 66 miljoonan väestöstä n 6.6 miljoonaa muslimia(n. 10%)
Pitää mennä 1950-luvulle että Ranskassa oli alle 1% muslimeita.
Ja tosiaan 2010-2020 muslimien suhteellinen määrä ei Ranskassa noussut, oli jo 2010 sama 10% kuin 2020.
Eli siis, El Toro luki wikipediasta totaalisen valheellisen "alle 1%" väitteen(jonka wikipediaan oli lisännyt anonyymi trolli) ja El Toro vielä itse valehteli lisää väittäen sitä nollaksi (todellisen luvun ollessa siis 8%). Nyt odotellaan mielenkiinnolla, myöntääkö hän koskaan olleensa väärässä vai jatkuuko vänkääminen.
Kansalaisen pitäisi itse osata arvioida onko tieto luotettavaa eikä sokeasti luottaa johonkin someen.
Menikö nyt tämä tiedon luotettavuuden arviointi putkeen omalta osaltasi kun uskoit häirikön wikipedia-vandalismi-muokkausta ja siihen pohjaavia tekoäly-hallusinaatioita ranskan muslimien määrästä inttäessäsi, etkä vaivautunut tarkastamaan mitään oikeita lähteitä, esim. niitä jotka se wikipedia listasi lähteiksi?
Minulle tuo väite 1%:sta herätti heti sellaisen "ei vaikuta uskottavalta, tarkastetaanpa faktat"-reaktion, koska Ranskassa on kauan ollut paljon mm. Algeriataustaisia ihmisiä.
Se, että joku väite tukee omaa agendaa ei pitäisi olla oikeutus sille, että sen väitteen todenperäisyyttä ei tarkasteta ennen kuin sitä levitetään eteenpäin.