• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelua Elon Muskista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaKyy
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä tarkoittaa demokraattilarppaaminen ja osaatko nimetä hyvin toimivan maan jossa on yksipuoluejärjestelmä, jota vihjaat toivovasi?
Minulle se tarkoittaa pohjoismaisten vasemmistopuolueiden toimintaa, jossa he kopioivat ongelmia, puheenaiheita ja tyylejä puhua demokraateilta.

Ei tuollaisessa kahden tai yhden puolueen systeemissä mielestäni ole kauheasti järkeä. En minä kyllä vihjannut toivovani yksipuoluejärjestelmää. Tämä ei liity Elon Muskiin mitenkään, offtopikki loppukoot tähän.

Minulle se tarkoittaa pohjoismaisten vasemmistopuolueiden toimintaa, jossa he kopioivat ongelmia, puheenaiheita ja tyylejä puhua demokraateilta.

Ei tuollaisessa kahden tai yhden puolueen systeemissä mielestäni ole kauheasti järkeä. En minä kyllä vihjannut toivovani yksipuoluejärjestelmää. Tämä ei liity Elon Muskiin mitenkään, offtopikki loppukoot tähän.
Puhutaan mielummin teslojen markkinaosuuksista. Sinähän aiemmin sanoit varmana tietona että kohta ne nousee jyrkästi kun uusi Y tulee jne?

Mitä tarkoittaa demokraattilarppaaminen ja osaatko nimetä hyvin toimivan maan jossa on yksipuoluejärjestelmä, jota vihjaat toivovasi?
[känniavautuminen]
Tais tarkottaa sitä että Suomen media (Yle ja HS) toistavat pelkästään Demokraattien uutisia, yleensä jopa yrittävät sopeuttaa ne Suomeen. Kauniisti sanottuna siitä seuraa se, että lukijat saavat väärän kuvan tapahtumista ja tulevat toimimaan sen mukaan. Heille tulee yllätyksenä Kamala Harriksen häviö tai että Rittenhouse paljastuu syyttömäksi. Oon miettiny jo pidemmän aikaa, että Venäjä tai kuka tahansa vihamielinen valtio yksinkertaisesti vain akseleroi vasemmistoa ja se on lähtenyt totaalisesti käsistä.

Tuo vialliseen informaatioon uskominen koskee varsinkin oppineita ja luotettavina pidettyjä ihmisiä.

Fakta: Amerikassa on kaksi puoluetta ja Suomi näyttää niistä vain toisen. Tuolta pohjalta normaali ihminen voi kuvitella, ettei tässä ole kaikki ja haluan tietää lisää, koska selvästi kaikkea ei kerrota.

Sitten on vielä tämä Vasemmiston harjoittama cancelointi, jota ei ole olemassa... Tai no nyt on kun Kirkin salamurhasta ilkkujat saavat potkuja! :D :D

Miksi ei voisi puhua ja väitellä asioista, kuinka kovasti pelkäät olevasi väärässä? Ajatusten vaihto olisi se oikeasti yhteiskuntaa eteenpäin vievää juttu jossa voisi oppia uutta!! "Joo en puhu sen rasistin kanssa" on ehkä kaikista eniten orjamentaliteetin omistaja olion kommentti. Nyt Yle & HS valitsee enemmän tietynlaisia tyyppejä mielipidekirjoituksiinsa, ja uutisiinsa tietyistä aiheista. Ylen Jälkiviisaista lähti vasta protestina pois se yks ku Timo Soini tuli samaan pöytään! HAHAHHAHAHA! En halua nuin heikkoja ihmisiä omalle puolelle. Vastapuolellekaan ei oikein sitä toivoisi, mutta kun näyttävät olevan niin sekaisin, niin antaa mennä vaan! Voitatte varmasti seuraavat vaalit.

Loppukevennys puolen tunnin video keväältä 2025 Demokraattien virallisesta kokoontumisesta.

Jatkakaa samaan malliin. Olette oikeassa ja hyviä ihmisiä, se piilottaa teihin sisäänrakennetun heikkouden, sen ettette kykene tekemään ikäviä päätöksiä.

(Toki voin olla väärässä! Ihan perus jannu olen. Todistakaa minut vääräksi ja olen innolla "hyvien" puolella.)
[/känniavautuminen]

Statistiikka

Viestiketjuista
286 792
Jäsenet
79 251
Uusin jäsen
diiz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom