Tämä nyt niin selvä provosointi, ja ääriesimerkkejä täynnä että ei pitäisi edes tarttua mutta tartutaan rapalaan. Taidat itse olla ison firman lippatukka.
En kyllä naapureilta hirveasti kysele mitä heidän autoissa on, että ihan luotettavilta kysyn jos on kysyttävää.
Jos olisit lukenut, etkä keksittynyt pelkästään trollailuun, niin en puhunut missään vaiheessa luoton perustamiskulusta vaan toimituskuluista.
Jos ei ole varaa myydä vastuulla, niin ei kannattaisi myydä ollenkaan. Montahan kertaa nämä isot ovat jääneet kiinni ties mistä kusetuksista, eikä loppua niille näy. Uitetaan maahan kaikennäköisiä mällätyjä autoja ja myydään ne HUIPPUYKSILÖINÄ. Se miksen itse rupea myymään ei välttämättä liity tähän ketjuun, mutta en rupea automyyjäksi koska automyynti ei kiinnosta itseäni yhtään. Se että olisi jotenkin erityisen vaikeata, niin sitähän se nyt ei ole.
Saka antoi myös minulle ihan hyvän vaihtoautotarjouksen, mutta korko sitten 8% joten en tähän tarttunut. Toisen liikkeen pienempi vaihtotarjous mutta 1,99% oli järkevämpi.