Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Mikäpä siinä - 39000e / 36kk. Ei se paljon eroa siitä että maksaisi 1085€/kk. Kai jokainen osaa laskea tuon vaikutuksen diilin kiinnostavuuteen?

Tietty menee kolme tonnia pääomaa sisään ennalta mikä on ikävää, mutta luulisi 40k / 3v autoon sijoittavalle olevan pieni raha?
Joo ja tuo 999e/kk on 36kk 10000km/vuosi. EI ihan riittäisi omaan ajoon kilsat, hyvä kun tuplat. Toki jos tykkää tuijottaa enemmän autoa pihalla kuin ajaa sillä niin varmaan ihan jees :)
 
Teslaa edullisella korolla
- Uusi Model Y Long Range Rear-Wheel Drive sekä Long Range All-Wheel Drive 0,00 %
- Uusi Model Y Rear-Wheel Drive 0,99 %
- Model 3 0,99 %

Nollakoron todellinen vuosikorko jää johonkin 0,3% tuntumaan.

Kertaluoton rahoitusesimerkki: hinta 52 090 € (sis. toim. kulut), käsiraha 5 209 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 423 €, luoton määrä 46 951 €, viimeinen suurempi erä 22 399 €. Kuukausierä sisältää koron 0%, perustamismaksun 70 € ja käsittelykulun 7 €/kk. Luottokustannukset yht. 483 €, todellinen luottohinta 52 573 € ja todellinen vuosikorko 0,28%.
 
J. Rinta-Joupilla koroton ja kuluton 6 kk lyhennysvapaa vaihtoautoihin.


Kaikkiin käytettyihin henkilöautoihin 6 kk koroton ja kuluton maksuaika​

Kesän järkevin reissukaveri! Osta nyt, maksa ensimmäinen erä vasta talvella – kaikkiin käytettyihin henkilöautoihin.
Tämä tarkoittaa sitä, että hankkimalla vaihtoauton nyt rahoituksella saat lyhennysvapaata jopa 6 kk! Max. rahoitusaika 6 kk maksuvapaa + 66 kk = yht. 72 kk.

Edellyttää osamaksusopimusta ja ostetun tuotteen noutoa myymälästä. Rahoitusyhtiö Danske Bank. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen. Autoa ei voi viedä ulkomailla 6 kk maksuvapaan aikana. Tarjousta ei voi yhdistää muihin liikkeen tai maahantuojan kampanjoihin.

Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. Tutustu valikoimaan ja osta omasi!

Huom. kampanja voimassa myös käytettyihin moottoripyöriin!


Rahoitusesimerkki: auton hinta 15 000 € + toimistokulu 249 €. Käsiraha 2 000 €, sopimusaika 72 kk, josta ensimmäiset 6 kk ovat maksuvapaita, kuukausierä 233 € (66 erää), luoton määrä 13 249 €, viimeinen suurempi erä 3 000 €. Kuukausierä sisältää kiinteän esimerkki koron 7,9 %, perustamismaksun 399 € ja käsittelykulun 15 €/kk. Luottokustannukset yht. 5 135 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 18 385 €, todellinen luottohinta (sis. käsiraha) 20 385 € ja perustamismaksun sekä käsittelykulut huomioon ottava todellinen vuosikorko 9,34 %. Tarjousta ei voi yhdistää muihin liikkeen tai maahantuojan kampanjoihin. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen, jonka kustannuksia ei ole sisällytetty todelliseen vuosikorkoon. Rahoitusyhtiö: Danske Finance Oy, Televisiokatu 1, 00075 DANSKE BANK. Rahoitustarjous on voimassa toistaiseksi.
 
Teslaa edullisella korolla
- Uusi Model Y Long Range Rear-Wheel Drive sekä Long Range All-Wheel Drive 0,00 %
- Uusi Model Y Rear-Wheel Drive 0,99 %
- Model 3 0,99 %

Nollakoron todellinen vuosikorko jää johonkin 0,3% tuntumaan.
Tämä on kyllä verrattain mainio tarjous, tuohon todelliseen korkoon ei välttämättä kannata edes omia rahojaan laittaa kiinni autoon vaan sijoittaa ne. Ikävä vaan että tämä on Teslan tarjous, tulisipa vastaava vaikka bemarilta tai merssulta
 
Tämä on kyllä verrattain mainio tarjous, tuohon todelliseen korkoon ei välttämättä kannata edes omia rahojaan laittaa kiinni autoon vaan sijoittaa ne. Ikävä vaan että tämä on Teslan tarjous, tulisipa vastaava vaikka bemarilta tai merssulta
Ei taida olla baijerin tai mersun suunnalla painetta myyntistatsien kanssa, että pitäisi subventoida rahoitusyhtiölle ainakin 3-4k per myyty auto.
 
Teslalla alkaa olla yksityisleasing hinnat järjevällä tasolla.
Esim. Model 3 LR AWD, sis. talvirenkaat. 678 €/kk, 36 kk, 15 tkm/v.
Tulee selkeästi halvemmaksi kuin arvonalenema 36 kk aikana.
Näyttökuva 2025-7-23 kello 20.18.48.png
 
  • Tykkää
Reactions: mhj
Teslalla alkaa olla yksityisleasing hinnat järjevällä tasolla.
Esim. Model 3 LR AWD, sis. talvirenkaat. 678 €/kk, 36 kk, 15 tkm/v.
Tulee selkeästi halvemmaksi kuin arvonalenema 36 kk aikana.
Näyttökuva 2025-7-23 kello 20.18.48.png
Siinä ja siinä. Maksaa 36 kk aikana 24,5 tonnia ja auton hinta on 50,5 tonnia. Käytetyt liikkuu nyt näemmä 30 tonnin paremmalla puolella (40-50 tkm ja 2022).

Toki saa mielenrauhan suurten yksittäisten hinnanpudotusten osalta, jos niitä vielä jatkossakin tulee.

Mutta ehdottomasti hyvä hinta leasingiksi silti.
 
Ei taida olla baijerin tai mersun suunnalla painetta myyntistatsien kanssa, että pitäisi subventoida rahoitusyhtiölle ainakin 3-4k per myyty auto.

Eikö Mersun sähköautot olleet täysi floppi myyntimääriltään? Niitä luulisi kannattaneen myydä nollakorolla.

Siinä ja siinä. Maksaa 36 kk aikana 24,5 tonnia ja auton hinta on 50,5 tonnia. Käytetyt liikkuu nyt näemmä 30 tonnin paremmalla puolella (40-50 tkm ja 2022).

Toki saa mielenrauhan suurten yksittäisten hinnanpudotusten osalta, jos niitä vielä jatkossakin tulee.

Samaa olin tulossa sanomaan. Tosin talvirenkaat tuohon auton hintaan pitää vielä lisätä, niistä tulee melkein 2 tonnia vanteineen, jos ostaa Teslalta auton mukana. Mutta ei tuo leasing nyt välttämättä ole halvempi kuin uuden ostaminen. Toki jos saman maksaa omaksi ostaminen tai liisaaminen, niin ehkä mieluummin ulkoistaa arvonalenemariskin leasingyhtiölle.
 
Tämä on kyllä verrattain mainio tarjous, tuohon todelliseen korkoon ei välttämättä kannata edes omia rahojaan laittaa kiinni autoon vaan sijoittaa ne. Ikävä vaan että tämä on Teslan tarjous, tulisipa vastaava vaikka bemarilta tai merssulta
Nollakorkoa ei ollut, mutta 0,99 % oli Bemarilla kesäkuussa uusiin autoihin ja esittelyautoihin. Itsellä oli käytetty iX1/iX2 mielenkiinnon kohteena alkukesästä, mutta em. kampanja triggeröi hankkimaan uudemman iX2.
 
Kuuluuko uuteen teslaan muuten esim renkaidenvaihdot, pyyhkijänsulat yms pientarvikkeet, sijaisauto yms pientä mitä liisariin luvataan? Tipahtaako se ostohinta taskusta vai saako sen 0€ kuluilla/korolla? Nykyään kun on myös positiivinen luottorekisteri, jollekin voi olla myös merkittävä etu vaikka asuntolainaa hakiessa, ettei siellä roiku 50t teslalainaa rasitteena?
Edit: teslan sivuilta saa näemmä rahoituksen minkä hinnaksi 36kk ajalta tulee vajaa 2000€. Käsirahan kiinnipitäminen, toimituskulut yms huomioiden näistä tulee n. 3000€ ylimääräistä kulua auton hinnan päälle.

Sitä en tiedä, miten oikeasti jotain isompaa puutetta/ongelmaa ilmaantuessa liisari toimii, mutta teslan takuu ja palvelu nyt tunnetusti on ainakin yksi maan paskimpia.

Jokainen punnitkoot toki itse, mutta minä lasken ylläolevalle huolettomuudelle kyllä ison arvon leasingauton puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kuuluuko uuteen teslaan muuten esim renkaidenvaihdot, pyyhkijänsulat yms pientarvikkeet, sijaisauto yms pientä mitä liisariin luvataan? Tipahtaako se ostohinta taskusta vai saako sen 0€ kuluilla/korolla? Nykyään kun on myös positiivinen luottorekisteri, jollekin voi olla myös merkittävä etu vaikka asuntolainaa hakiessa, ettei siellä roiku 50t teslalainaa rasitteena?

Sitä en tiedä, miten oikeasti jotain isompaa puutetta/ongelmaa ilmaantuessa liisari toimii, mutta teslan takuu ja palvelu nyt tunnetusti on ainakin yksi maan paskimpia.

Jokainen punnitkoot toki itse, mutta minä lasken ylläolevalle huolettomuudelle kyllä ison arvon leasingauton puolesta.

Koitin tsekata Teslan ehtoja, onko oikea leasing vai rahoitus takaisinostolla. Mutta itse saan vain joka mallista nyt: ”Valitsemallesi kokoonpanolle ei ole tällä hetkellä vuokraa saatavilla.”
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 700
Viestejä
4 854 633
Jäsenet
78 458
Uusin jäsen
alsus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom