Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Tähän se tyssäsi itselläkin Tesla model Y:n hankinta. "Nollakorkoa" tyrkytetään, mutta kun listahintaan on pumpattu viitisen tonnia lisää, niin todellinen alennus vuoden takaiseen onkin joitakin satasia, mikä ei kyllä ole lähellekään tarpeeksi että viitsisi faceliftin alta väistyvää mallia alkaa ostamaan.
Rohkenisin kyllä väittää, että Model Yn hinta ei ole noussut vuoden takaiseen verrattuna
 
Rohkenisin kyllä väittää, että Model Yn hinta ei ole noussut vuoden takaiseen verrattuna

No, teknisesti ottaen olet oikeassa, koska listahinta ei ole juuri muuttunut, mutta viime syksynä sai varastoautoja sen viitisen tonnia tämän hetkistä listahintaa halvemmalla (ja niitä oli tarjolla paljon), eli karvan päälle viidelläkympillä. Samaan aikaan oli myös 2.99% korkotarjous, mikä tekee kokonaishinnasta (riippuen vähän rahoituksen määrästä ja kestosta) about saman kuin tämän hetken "nollakorolla".
 
Hyundai Ioniq 5 ja 6 on myös autot joissa "nollakorko" hukkuu hintaan.

Näitä tyrkytetty mainoksissa minulle pitkin syksyä. Pari Hyundaita Talossa niin koittavat saada siirtymään sähköön. :rofl:
 
Huihai/Kia molemmilla sama, että koittavat saada vanhat sähöt varastosta mäkeen kun ens vuonna puskee uutta (itseasiassa jo nyt) linjalta ulos.
 
No, teknisesti ottaen olet oikeassa, koska listahinta ei ole juuri muuttunut, mutta viime syksynä sai varastoautoja sen viitisen tonnia tämän hetkistä listahintaa halvemmalla (ja niitä oli tarjolla paljon), eli karvan päälle viidelläkympillä. Samaan aikaan oli myös 2.99% korkotarjous, mikä tekee kokonaishinnasta (riippuen vähän rahoituksen määrästä ja kestosta) about saman kuin tämän hetken "nollakorolla".
Hyvä huomio, no ALV on noussut, ja kiina tullit vähän poistanut hintakisaa.
Mutta viimesyksyn jälkeen odottaisi että sähkisten hinnat lasketelleet, mutta taitaa olla isoja malli ja merkki eroja hintakehityksessä.

Mutta olet toki asian ytimessä, hinnasto hintaa kannattaa pitää koholla, luo arvokkaampaa kuvaa, ja kun asiakkaalle tekee sen vaihto ja tai rahoitus tarjouksen niin ehkä saa nyhdettyä tonnin pari enemmän, vs hinnasto hinnat tiukkoja. Rahoituksessa korko, vaihtarista todellinen hyvitys.
 
Huihai/Kia molemmilla sama, että koittavat saada vanhat sähöt varastosta mäkeen kun ens vuonna puskee uutta (itseasiassa jo nyt) linjalta ulos.

Eipä heillä tosin ainakaan tähän mennessä ole mitään ihan hirveetä hinkua tuntunut olevan noista varastoautoista päästä eroon. Olin kiinnostunut Kian EV6:sta nelikkona, mutta kun hinnat menee koukun ja talvirenkaiden kanssa pitkälle päälle 60 tonnin ja myyjillä ei tunnu mitään erityistä kiinnostusta todellisiin hintaneuvotteluihin, niin ei kyllä ole mikään ihme, että nuo samat varastoautot on seisoneet tuolla kuukausitolkulla. Korkoakin ovat vaan nostaneet. :D

Huihai taas on alun alkaenkin niin totaalisen epärealistisesti hinnoiteltu (takapotku karvalakki saman hintainen kuin EV6 nelikko lol) ja pre-faceliftissä pahempia puutteita/ongelmia kuin EV6:ssa, niin eipä ole tullut edes harkittua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 782
Viestejä
4 511 660
Jäsenet
74 492
Uusin jäsen
Pizzamauste
Back
Ylös Bottom