Suosittelen olemaan yhteydessä Toyotaa myyviin liikkeisiin ja kyselemään sieltä tarjouksia uusiin autoihin.Mielestäni tuosta toisesta tavasta en löytänyt tietoa. Kovasti tuota "loppuerän sisältävää" vaihtoehtoa työntävät. Mutta eiköhän tämä selviä.
Huomiona vain, että kyllä se rahoitus tehdään koko auton hinnalle aina. Eli korkoja maksat siitä loppuosasta. Eli jos et lyhennä koko lainaa laina-aikana, niin korko juoksee kyllä sen loppuosan summasta myös.Kiitos vaan. Työpaikka löytyy ja ihan hyvin tulen rahallisesti toimeen. Toisenlainen rahoitus, jota Toyota todennäköisesti tarjoaa on koko auton summasta tehty rahoitus, jossa ostat koko auton itsellesi.
Tällöin kuukausierä muodostuu koko auton hinnasta. Nämä kaikki tiedot löytyvät kyllä sieltä Toyotan sivuilta.
Jees. Niinhän se menee. Kuukausierä on vain laskettu tuon koko summan mukaan tai saa näihinkin valittua tuon suuremman loppuerän maksettavaksi ilman taattua hyvitystä.Huomiona vain, että kyllä se rahoitus tehdään koko auton hinnalle aina. Eli korkoja maksat siitä loppuosasta. Eli jos et lyhennä koko lainaa laina-aikana, niin korko juoksee kyllä sen loppuosan summasta myös.
Oli noita ihan nollakorkoisiakin. Mulla 2020 alussa ostettu uusi auto korottomalla ja kuluttomalla rahoituksella. Ja 0-käsirahalla. Ja sain vielä 15% listahinnasta alennusta. Autona Seat Ibiza FR 1.0TSI DSG. 249€/kk 72kk ja 3000€ loppuerä.Vieläkö liikkeet pitää noita kampanjoita nollakoroista uuteen autoon? Oman auton ostin pari vuotta sitten "nollakorolla" koska jäi loppuhinnaltaan tonneja halvemmaksi, kuin hintalapultaan samanhintainen käytetty ja isompi auto.
Mikä on toki harhaanjohtavaa, kun kuitenkin veloitetaan luotonavaus ja kuukausittainen luotonhoitomaksu. Kyllä niistä jonkun koron pystyy laskemaan.
Mutta puhutaan nyt muutaman € kuluista per kk.
Ööööööööö?? Voitko vielä vähän enemmän tulkita väärin ?Eli sä ostaisit auton joka ei sulle sovi erällä johon sulla ei ole varaa koska pienet kulut? Köyhällä ei ole varaa valita, kun tarpeet ja budjetti on selvillä niin sitten tehdään raameihin sopiva hankinta. Rahoituskulut ovat vähän kuin sähkön siirto, ei ole vaihtoehtoa. Tosin toisin kuin sähkönsiirrossa rahoituksessa voi joskus käydä tuuri ja sakkaavaa myyntiä vastaan taisteleva maahantuoja kompensoi korkokuluja.
Sähän voit sen myydä myös muualle sen valitsemasi ajan jälkeen. Kokemusta on että siitä voi saada selvästi enemmän muualle myymällä. Etenkin jos on tullut ajettua vähän vähemmän kuin suunniteltuYritin soitella ja kysellä Toyotalta, mutta epävarmuuden ruummillistuma osui luurin päähän ja pitää varmaan yrittää löytää joku selväsanaisempi jäbä jatkon kannalta.
Mietin että jos ostan Yariksen jonka arvo 23k ja maksan sitä osissa 4 vuotta. Takaavat hyvityshinnaksi 12k. Miten mulla on sellainen fiilis, että auton jälleenmyynti hinta 4 vuoden jälkeen voisi olla enemmän kuin 12k ?
Sain sen verran irti tuosta puhelustani, että myös 'toisenlainen rahoitus' olisi mahdollista, joka ei olisi 'tavallaan niinkuin liisaus'. Ota näistä nyt selvä.
Kyseessä siis rahoitus käytetylle autolle, ei uuden auton rahoitustarjous. Korko oli toisessa tarjouksessa 3,99% ja toisessa jotain 7% tienoilla, mutta kaikkien sivukulujen jälkeen todellinen vuosikorko onkin tuolla 12-13% tienoilla noissa. Tulee päälle kuukausimaksuja, lainan perustamismaksu alussa. Vaihtoauton jälkeen puhutaan alle 10k€ rahoituksesta, niin tuollainen 300€ lainan perustamismaksu + erilliset kuukausikorot nostaa tuota todellista vuosikorkoa merkittävästi. Suuremmalla rahoitus määrällä todellinen vuosikorko olisi pienempi samoilla luvuilla, koska nuo koron päälle tulevat sivukulut nostaa kokonaiskuluja merkittävästi (suhteessa lainan määrään).Ei kai missään ole noin korkeaa korkoa?
Vaikka korot onkin noussut niin silti niitä löytyy 1% ylöspäin todellista.
Mulla meni vaihdossa velaton auto, niin rahoituksen kk-erä ja pituus pienempiä. Mutta fordilta vastaava malli ja takuu. Fiesta St-Line, 1.0 mhev. Tais olla kerralla eka ja vika uusi auto, kun fiesta jää markkinoilta pois.Oli noita ihan nollakorkoisiakin. Mulla 2020 alussa ostettu uusi auto korottomalla ja kuluttomalla rahoituksella. Ja 0-käsirahalla. Ja sain vielä 15% listahinnasta alennusta. Autona Seat Ibiza FR 1.0TSI DSG. 249€/kk 72kk ja 3000€ loppuerä.
Mun mielestä kohtuullista. Ja 5v/100tkm takuu.
Toiset ei halua ottaa auton takia lainaa, meillä kolme autoa ja lainaa ei ole niistä yhtään. Eikä noista mikään ole ns. tonnin pommeja vaan kaksi on siinä 10k€ tuntumassa ja yksi varmaan 15-20k€ välillä vaikka ikää jo +13v.Miksi autoilua edes kuuluisi ajatella muuna kuin kk-kuluna? Naurattaa aina periaatteellinen ”kyllä se on jämpti että se on pakko omistaa ja kokonaan maksaa pois”. Eikä siinä mitään, velkoja on hyvä välttää mutta jos puhutaan kiinteästä halvasta korosta jossa jo inflaatio syö pidemmällä maksuajalla osan viimeisestä isommasta maksuerästä pois, niin näen pelkästään järkeä jättää isompaa viimeistä erää. Käytännössä 6 vuoden välein ihmiset näitä autoja kuitenkin vaihtaa viimeistään ja jos vain isomman erän suuruus on arvioitu tarpeeksi suureksi arvioituihin kilometreihin ja arvonalenemaan nähden niin näen kk-summien hahmottamisen auton kokonaiskuluissa lähes varauksetta parhaimpana tapana hahmottaa koko autoilun kulut. Henkilökohtainen mielipide toki.
Joo kun laskee paljonko nykykoroilla maksaa lainaa auton rahoitusaikana niin ei kiitos. Täytyy odotella korkojen laskua.Toiset ei halua ottaa auton takia lainaa, meillä kolme autoa ja lainaa ei ole niistä yhtään. Eikä noista mikään ole ns. tonnin pommeja vaan kaksi on siinä 10k€ tuntumassa ja yksi varmaan 15-20k€ välillä vaikka ikää jo +13v.
Toki meillä ei ole mistään muustakaan lainaa eikä edes haluta ottaa lainaa...
Äkkiä ne meni, soittelin äsken ja kaikki loppu.Toyota Airportilla tarjous Corollasta.
Auto vuodeksi 299€ tai osarilla 0.99% korolla + kulut 15€/kk
Corolla Prestige erä HUIPPUEDUILLA - Toyota Airport ja Toyota Itäkeskus
Käyttöleasing vain 299 €/kk tai osta omaksi! Rahoituskorko 0,99 % + kulut.www.toyotaairport.fi
Jep autoilun kulut kannattaa hahmottaa kokonaisuutena ja näistä laina on yksi enemmän tai vähemmän merkittävä osa.Toiset ei halua ottaa auton takia lainaa, meillä kolme autoa ja lainaa ei ole niistä yhtään. Eikä noista mikään ole ns. tonnin pommeja vaan kaksi on siinä 10k€ tuntumassa ja yksi varmaan 15-20k€ välillä vaikka ikää jo +13v.
Hyvää pohdintaa ja myös itse pyörinyt tämän epäselvyyden kanssa. Lisäksi uuden auton rahoituksella pitää arvata kilometrit kuinka paljon aikoo ajaa rahoituksen aikana, kun pankin kautta rahoittamalla voi ajella autolla niin paljon kuin haluaa. Käsittääkseni rahoituksella hankitulla autolla voi toki ajaa enemmänkin, mutta tästä tulee lisäkustannuksia, joiden ennakoiminen kokonaiskustannuksissa on hankalampaa.Yritin soitella ja kysellä Toyotalta, mutta epävarmuuden ruummillistuma osui luurin päähän ja pitää varmaan yrittää löytää joku selväsanaisempi jäbä jatkon kannalta.
Mietin että jos ostan Yariksen jonka arvo 23k ja maksan sitä osissa 4 vuotta. Takaavat hyvityshinnaksi 12k. Miten mulla on sellainen fiilis, että auton jälleenmyynti hinta 4 vuoden jälkeen voisi olla enemmän kuin 12k ?
Sain sen verran irti tuosta puhelustani, että myös 'toisenlainen rahoitus' olisi mahdollista, joka ei olisi 'tavallaan niinkuin liisaus'. Ota näistä nyt selvä.
Sidottu pääomakin on kulu. 35-40ke ei ole mikään ihan pieni raha seisottaa kiinni vehkeissä, joiden arvo vain laskee koko ajan.Toiset ei halua ottaa auton takia lainaa, meillä kolme autoa ja lainaa ei ole niistä yhtään. Eikä noista mikään ole ns. tonnin pommeja vaan kaksi on siinä 10k€ tuntumassa ja yksi varmaan 15-20k€ välillä vaikka ikää jo +13v.
Tätäpä ei moni ymmärrä. 2017 jälkeen ein ole rahoja autoissa kiinni pitänyt. Kaikki olleet joko yksityisliisareita tai nollakorkoisia ja käsirahattomia. Nyt tulossa HP Pösö kolmanneksi autoksi nollkäsirahalla sekin.Sidottu pääomakin on kulu. 35-40ke ei ole mikään ihan pieni raha seisottaa kiinni vehkeissä, joiden arvo vain laskee koko ajan.
Yleensä niillä ihmisillä kenellä on eniten varallisuutta, on myös eniten lainaa. Mistähän johtuu...
Itse sain aikoinaan ainakin reilusti paremman hyvityksen kuin mitä tuo takuusumma oli (ihan markkinahinnan). Se on nimenomaan takuusumma, sitä vähempää eivät maksa. Ellet nyt aivan rutattuna yritä sitä palauttaa..Yritin soitella ja kysellä Toyotalta, mutta epävarmuuden ruummillistuma osui luurin päähän ja pitää varmaan yrittää löytää joku selväsanaisempi jäbä jatkon kannalta.
Entä jos osakesalkku on 400k€ niin haittaako se jos osa varallisuudesta menettää arvoa?Sidottu pääomakin on kulu. 35-40ke ei ole mikään ihan pieni raha seisottaa kiinni vehkeissä, joiden arvo vain laskee koko ajan.
Yleensä niillä ihmisillä kenellä on eniten lainaa, on myös eniten varallisuutta. Mistähän johtuu...
Sinäänsä aivan sama paljon sen salkun arvo on niin silti taloudellisesti menetys on yhtä iso. Se että onko valmis niitä menetyksiä hyväksymään on eri asia.Entä jos osakesalkku on 400k€ niin haittaako se jos osa varallisuudesta menettää arvoa?![]()
Nykyisin ei ole tarjolla enää sitä kiinteää halpaa korkoa ihan sama mitenpäin sen haluaa miettiä kk vain kokonais, niin kyllä ne korkokustannukset on siellä mukana..Miksi autoilua edes kuuluisi ajatella muuna kuin kk-kuluna? Naurattaa aina periaatteellinen ”kyllä se on jämpti että se on pakko omistaa ja kokonaan maksaa pois”. Eikä siinä mitään, velkoja on hyvä välttää mutta jos puhutaan kiinteästä halvasta korosta jossa jo inflaatio syö pidemmällä maksuajalla osan viimeisestä isommasta maksuerästä pois, niin näen pelkästään järkeä jättää isompaa viimeistä erää. Käytännössä 6 vuoden välein ihmiset näitä autoja kuitenkin vaihtaa viimeistään ja jos vain isomman erän suuruus on arvioitu tarpeeksi suureksi arvioituihin kilometreihin ja arvonalenemaan nähden niin näen kk-summien hahmottamisen auton kokonaiskuluissa lähes varauksetta parhaimpana tapana hahmottaa koko autoilun kulut. Henkilökohtainen mielipide toki.
Siksi itse en ostele noita +50k€ autoja ja aja sillä +6v ja ihmettele kun hyvitys on puolet uuden hinnasta, 10k€ auton kun myy sen 6v kuluttua pois se ei menetä 25k€ arvostaan...Sinäänsä aivan sama paljon sen salkun arvo on niin silti taloudellisesti menetys on yhtä iso. Se että onko valmis niitä menetyksiä hyväksymään on eri asia.
Tässä lähinnä nyt viitattiin yleisesti siihen että velattomuus ei aina ole mikään tilanne mitä kannattaa tavoitella.
Yhtälailla sen 10k€ auton voi hommata rahoituksella ja pitää ne rahat sijoituksissa kiinni. Itse juuri kirjoitit, että sulla on 45k€ autoissa kiinni. Yhtälailla se on vanhoissa kiinni kuin kuusissa. Ei se raha tiedä onko auto uusi vai vanha. Tai onko sulla yksi vai kolme autoa.Siksi itse en ostele noita +50k€ autoja ja aja sillä +6v ja ihmettele kun hyvitys on puolet uuden hinnasta, 10k€ auton kun myy sen 6v kuluttua pois se ei menetä 25k€ arvostaan...
Tässä nyt varmaan ideana oli enemmän flexailla velattomuudella ja salkun arvolla kuin keskustella tästä itse asiastaYhtälailla sen 10k€ auton voi hommata rahoituksella ja pitää ne rahat sijoituksissa kiinni. Itse juuri kirjoitit, että sulla on 45k€ autoissa kiinni. Yhtälailla se on vanhoissa kiinni kuin kuusissa. Ei se raha tiedä onko auto uusi vai vanha. Tai onko sulla yksi vai kolme autoa.
Osaat varmaan itsekin laskea millä oman pääoman tuotto-odotuksella ja vieraan pääoman kustannuksella sitä vierasta pääomaa kannattaa käyttää.Entä jos osakesalkku on 400k€ niin haittaako se jos osa varallisuudesta menettää arvoa?![]()
Ei vaan siitä että jossain tilanteessa velka on hyvä, jossain tilanteessa ei niin hyvä vaihtoehto. Totta kai nollakorolla tai hyvin lähelle sitä on hyvä ottaa velalla, mutta jos aletaan puhumaan 8% korosta autolainassa niin siinä ei enää ole mun mielestä mitään järkeä.Tässä nyt varmaan ideana oli enemmän flexailla velattomuudella ja salkun arvolla kuin keskustella tästä itse asiasta
Näitä yksittäisia tarinoita riittää varmasti vaikka kuinka suuntaan ja toiseen. Tuskin olisit täällä kertonut tätä "tosielämän esimerkkiä", jos salkku olisi kyykännyt 10 %.Tosielämän esimerkki autolainan kannattavuudesta. 1.2.2021 otin 90 000 euroa autolainaa kiinteällä 2% korolla. Olisin voinut maksaa auton kokonaan käteiselläkin mutta uskoin saavani sijoituksille autolainan korkoa paremman tuoton. Kahden vuoden ajalla 2.1.2021 - 2.1.2023 osakesalkkuni arvo on noussut 36%, eli auton ostoon varaamani 90 000 euroa on tehnyt tuottoa 32 400 euroa ennen veroja. Autolainan korkokulut ensimmäisenä vuonna 1 800 euroa, toisena hieman vähemmän. Tukevasti voiton puolella siis ollaan, uskon tuottoeron jatkossa vain kasvavan koko laina-ajan.
Samasta syystä en myöskään kiirehdi asuntolainan lyhennyksiä vaikka se onkin tuplasti autolainaani kalliimpaa.
No mulla ihan samanlaisia kokemuksia. Jo useamman auton kohdalta. 2017 lähtien, jolloin myin viimeisen oman auton ja laitoin myynistä saadut rahat pörssiin. Mulla ollut noita 0%-1.9% korolla kolme autoa tänä aikana hankittu ja yksi yksityisliisari. Kaikkiin olisi ollut rahaa tilillä / sijoituksissa, mutta en edes miettinyt asiaa. Toi 2017 laitettu alkusumma on nyt 8,2% vuotuista tuottoa tehnyt tähän päivään mennessä. Pitkässä juoksussa ihan ok vrt. noi 0-1.9% rahoitukset. Korkoa korolle toimii.Näitä yksittäisia tarinoita riittää varmasti vaikka kuinka suuntaan ja toiseen. Tuskin olisit täällä kertonut tätä "tosielämän esimerkkiä", jos salkku olisi kyykännyt 10 %.
...ja on varmasti monella muullakin. Ja sitten on monta, joilla on päinvastaisia kokemuksia. Esim. viime aikoina korot ovat nousseet ja indeksit laskeneet.No mulla ihan samanlaisia kokemuksia. Jo useamman auton kohdalta. 2017 lähtien, jolloin myin viimeisen oman auton ja laitoin myynistä saadut rahat pörssiin. Mulla ollut noita 0%-1.9% korolla kolme autoa tänä aikana hankittu ja yksi yksityisliisari. Kaikkiin olisi ollut rahaa tilillä / sijoituksissa, mutta en edes miettinyt asiaa. Toi 2017 laitettu alkusumma on nyt 8,2% vuotuista tuottoa tehnyt tähän päivään mennessä. Pitkässä juoksussa ihan ok vrt. noi 0-1.9% rahoitukset. Korkoa korolle toimii.
Joo tällä hetkellä on vähän siinä ja siinä kumpi kannattaa kun osakemarkkinoilta ei saa "varmasti" sitä 7% vuosituottoa ja autojen korot pyörii jossain ~4% todellisen vuosikoron paikkeilla....ja on varmasti monella muullakin. Ja sitten on monta, joilla on päinvastaisia kokemuksia. Esim. viime aikoina korot ovat nousseet ja indeksit laskeneet.
No periaatteessa jos on kylmäpäinen niin nyt kannattaa nimenomaan ostaa osakkeita.Joo tällä hetkellä on vähän siinä ja siinä kumpi kannattaa kun osakemarkkinoilta ei saa "varmasti" sitä 7% vuosituottoa ja autojen korot pyörii jossain ~4% todellisen vuosikoron paikkeilla.
No osakemarkkinoita ei kannatttaisi kovin lyhyellä aikavälillä miettiä. Keskimäärin kuitenkin todennäköisyys on tonne 7-10% tuottoon. Toki nyt on tilanne eri kuin muutama vuosi sitten. Mutta kyllä nytkin välillä ihan asiallisia tarjouksia tulee eteen auton hankintaan. Pitää vain olla nopea päätöksissää, koska noi menee usein äkkiä.Joo tällä hetkellä on vähän siinä ja siinä kumpi kannattaa kun osakemarkkinoilta ei saa "varmasti" sitä 7% vuosituottoa ja autojen korot pyörii jossain ~4% todellisen vuosikoron paikkeilla.
Joo lähinnä siis meinasin että nyt varmaan ollaa ns huonoimmassa jamassa kun korot on ylhäällä ja tuotot epävarmoja. Toki pitkällä tähtäimellä mikään ei ole muuttunut.No osakemarkkinoita ei kannatttaisi kovin lyhyellä aikavälillä miettiä. Keskimäärin kuitenkin todennäköisyys on tonne 7-10% tuottoon. Toki nyt on tilanne eri kuin muutama vuosi sitten. Mutta kyllä nytkin välillä ihan asiallisia tarjouksia tulee eteen auton hankintaan. Pitää vain olla nopea päätöksissää, koska noi menee usein äkkiä.
Just tässäkin ketjussa oli Corollaa 0.99% jne.
Nyt on kyllä poikkeuksellisen upea sekä läpikotainen diagrammi väsätty yhden Toyotan (ei pahalla) hankinnasta.Hankintakaavioni tällä hetkellä, saa korjata.
![]()
Onneksi em. ei ole hankintalistalla. Mun autistinen mieli vaatii ton lähestymisen vaikka tiedän että valtaosalle ihmisistä päätöksenteko on "nimi lappuun" tyylinen suorite sen ihmeempiä funtsimatta.Nyt on kyllä poikkeuksellisen upea sekä läpikotainen diagrammi väsätty yhden Toyotan (ei pahalla) hankinnasta.
Mielenkiinnolla kyselen millaisia diagrammeja väsäät asunnon tai kesäpaikan tms. hankinnoista![]()
Pakko kysyä että tilasiko automyyjä sattumalta sinulle sen uberin, joka oli yllättävän lähellä sattumalta odottelemassa?Onneksi em. ei ole hankintalistalla. Mun autistinen mieli vaatii ton lähestymisen vaikka tiedän että valtaosalle ihmisistä päätöksenteko on "nimi lappuun" tyylinen suorite sen ihmeempiä funtsimatta.
Kävin myös ('ei pahalla') koeajamassa Yariksen ja kyllähän se hankintaan menee. Kuin johdatuksesta, kotiin uberoidessani alle osui neljävuotta vanha Hybrid ('ei pahalla') Toyota ja ratin takana itse aurinko, joka kertoi että neljävuotta aiemmin uutena ostettu vehje on nyt rullattu 185k lukemiin ilman ainuttakaan issueta.
Tuon miehen sanat, auton olemus ja näytössä seisova km-lukema oli kaikista vakuuttavin myyntipuhe tulevan ratkaisuni oikeellisuudesta. Meni heittämällä ohi automaatikahvia sipittävästä polopaidasta, joka hetkeä aiemmin yritti minua vakuutella![]()
Ihan itse tilasin. Mutta siinäpä hyvä idea vaikuttajamarkkinoinnin seuraavaan aaltoon.Pakko kysyä että tilasiko automyyjä sattumalta sinulle sen uberin, joka oli yllättävän lähellä sattumalta odottelemassa?![]()
Onneksi em. ei ole hankintalistalla. Mun autistinen mieli vaatii ton lähestymisen vaikka tiedän että valtaosalle ihmisistä päätöksenteko on "nimi lappuun" tyylinen suorite sen ihmeempiä funtsimatta.
Kävin myös ('ei pahalla') koeajamassa Yariksen ja kyllähän se hankintaan menee. Kuin johdatuksesta, kotiin uberoidessani alle osui neljävuotta vanha Hybrid ('ei pahalla') Toyota ja ratin takana itse aurinko, joka kertoi että neljävuotta aiemmin uutena ostettu vehje on nyt rullattu 185k lukemiin ilman ainuttakaan issueta.
Tuon miehen sanat, auton olemus ja näytössä seisova km-lukema oli kaikista vakuuttavin myyntipuhe tulevan ratkaisuni oikeellisuudesta. Meni heittämällä ohi automaatikahvia sipittävästä polopaidasta, joka hetkeä aiemmin yritti minua vakuutella![]()
Tämä lause vei tämän tarinan uskottavuuden. Kukaan ei ole niin puupää että maksaisi asuntolainan korkoa 4%Samasta syystä en myöskään kiirehdi asuntolainan lyhennyksiä vaikka se onkin tuplasti autolainaani kalliimpaa.
Et ole vissiin katsonut missä tasossa euriborit tällä hetkellä liikkuu?Tämä lause vei tämän tarinan uskottavuuden. Kukaan ei ole niin puupää että maksaisi asuntolainan korkoa 4%
Miten niin? Jos rahat on nyt jossain missä tuottavat vaikka 10% niin eihän niitä sieltä kannata pois ottaa ja maksaa lainaa?Tämä lause vei tämän tarinan uskottavuuden. Kukaan ei ole niin puupää että maksaisi asuntolainan korkoa 4%
Euribor viitekorko + marginaali, noissa luokissa tällä hetkellä mennään.Tämä lause vei tämän tarinan uskottavuuden. Kukaan ei ole niin puupää että maksaisi asuntolainan korkoa 4%
Ja ylikin. Jos korontarkastus ollut juuri ja 12kk EB, niin sehän käväisi jo yli 3.9%. Just yhdellä kaverilla oli pari viikkoa sitten korontarkastupäivä ja sai 3.8x% +marginaali.Euribor viitekorko + marginaali, noissa luokissa tällä hetkellä mennään.
Tämä lause vei tämän tarinan uskottavuuden. Kukaan ei ole niin puupää että maksaisi asuntolainan korkoa 4%
Vaimolla tuollainen Corolla ja muuten tietenkin ihan toimiva peli, käy halvalla jne, mutta ohjaus täysin tunnoton ja maantiellä vetelee miten sattuu. Itsellä saksalainen alla ja ero on ku yöllä ja päivällä ajettavuudessa. Makuasioita tietenkin…Tämmöinen tarjous tuli taas vastaan:
TOYOTA COROLLA TS HYBRID
LEASING 12 KK, vain 339 €/KK
sis. kahdet renkaat.
Metalliväri (Valintasi mukaan (ei Premium))
Winter Pack
Talvirenkaat kevytmetallivantein
Automaattivaihteet
15 tkm/12 kk
Viitsisikö sitä ajaa vuoden Corollalla kun odottelee mitä sähköautomarkkinassa tapahtuu?