• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tärkeä Keskustelu ja palaute Hyvät tarjoukset -alueesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Siirrytään taas Black Friday -tarjouksiin eli muut alueet pois käytöstä sen aikaa.

Keskustelu 2024 Black Friday liittyen:

On kyllä harvinaisen sekava tämä tarjoukset osio. Minun mielestä ei pitäisi muuttaa mitään Black fridayn aikaan, varsinkin kun tämä on mennyt black friday viikoiksi ja sitten onkin jo taas joulualet.

Lisäksi näkyy keskustelua verkkokauppojenn alekoodeista ylimpänä ja itse alekoodit alimpana.
Pientä säätöä pitäisi tehdä.

On kyllä harvinaisen sekava tämä tarjoukset osio. Minun mielestä ei pitäisi muuttaa mitään Black fridayn aikaan, varsinkin kun tämä on mennyt black friday viikoiksi ja sitten onkin jo taas joulualet.

Lisäksi näkyy keskustelua verkkokauppojenn alekoodeista ylimpänä ja itse alekoodit alimpana.
Pientä säätöä pitäisi tehdä.
Ja etenkin kun kaikki mainitut tarjoukset EI ole black friday tarjouksia.
Miksi pitää tägätä väärin?

Samaa mieltä ylläolevien kanssa. Olenkin päättänyt tehdä niin, että ilmoitan mahdollisesti huomaamani tarjoksen jossain muualla. Jos nyt esimerkiksi vaikkapa joku peli on tarjouksessa, kerron siitä pelin omassa ketjussa, että tämä olisi nyt saatavissa siihen ja siihen hintaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 759
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom