Kesärenkaat - yleisketju

Suosituksia kesärenkaista koossa 225/45 R17?

Itse olen tällä hetkellä tutkaillut Bridgestone Turanza 6 ja Kumho Ecsta PS72 välillä, mutta en osaa sanoa onko hinta-laatusuhteessa esim. 1001renkaista tilattuna paljon eroa.

Itse olen tällä hetkellä tutkaillut Bridgestone Turanza 6 ja Kumho Ecsta PS72 välillä, mutta en osaa sanoa onko hinta-laatusuhteessa esim. 1001renkaista tilattuna paljon eroa.
Goodyear EfficientGrip Performance 2. Ei tarvitse esittelyitä, tätä rengasta on tässä ketjussa suositeltu jo kauan monen toimesta, erilaisissa testeissä menestynyt hyvin ja kulutuskestävä. Itsellä oli aiemmassa autossa myös. Todella hyvä rengas ja premium-renkaaksi edullinen.

Sattumalta valitsisin itsekin tuon 73€ maksavan renkaan. Lähinnä siis hinnan perusteella? Eli en kyllä tiedä onko tuo kuinka kyvä?

Sattumalta valitsisin itsekin tuon 73€ maksavan renkaan. Lähinnä siis hinnan perusteella? Eli en kyllä tiedä onko tuo kuinka kyvä?

Tuo Kumho on pärjännyt testeissä ihan kohtuu hyvin, on kuitenkin sieltä halvemmasta päästä.

Keskihintaisia renkaita

Taas noita alkanut kesärengastestejä putkahteleen kiihtyvään tahtiin, harmi vaan kun ei >20" renkaita testeissä ole. Kuitenkin sähköautoissa alkaa enemmältikin olemaan >20" rengastusta, äkkiseltään vois kuvitella ettei nyt testatun 16" renkaan ominaisuudet välttis ole samat >20" koossa sikälimikäli sitä edes isoissa koissa löytyy

K-auton Mammutti-tarjouksena kesärenkaat asennettuna -15%. Katsoin, että normaalihinnat melko kovat, mutta alennuksen kanssa kannattaa ainakin vilkaista.

----
Aina on hyvä sää ostaa renkaat, varsinkin nyt, kun saat kaikista kesärenkaistamme
Plussa-kortilla -15 %.

Tarjous koskee kaikkia merkkejämme, eli Continental-, Goodyear-, Falken- ja Nokian Tyres -merkkisiä kesärenkaita ja on voimassa 12.3.-22.3.2026.

Alennettut hinnat sisältävät renkaiden asennuksen, joka on tehtävä 15.5.2026 mennessä. Renkaat eivät sisällä vanteita.

K-auton Mammutti-tarjouksena kesärenkaat asennettuna -15%. Katsoin, että normaalihinnat melko kovat, mutta alennuksen kanssa kannattaa ainakin vilkaista.

----
Aina on hyvä sää ostaa renkaat, varsinkin nyt, kun saat kaikista kesärenkaistamme
Plussa-kortilla -15 %.

Tarjous koskee kaikkia merkkejämme, eli Continental-, Goodyear-, Falken- ja Nokian Tyres -merkkisiä kesärenkaita ja on voimassa 12.3.-22.3.2026.

Alennettut hinnat sisältävät renkaiden asennuksen, joka on tehtävä 15.5.2026 mennessä. Renkaat eivät sisällä vanteita.
Keskohan on konsernina/kauppana sieltä kalleimmasta päästä noin yleisesti ajateltuna, mutta pikaisesti verrattuna omaan kulkineeseen tuolta saisi paria rengasmallia öbaut samaan hintaan asennettuna mitä kustantaisi vastaavat renkaat nettikaupasta tilattuna ja niille 80-100e rengastyöt päälle.

Taas noita alkanut kesärengastestejä putkahteleen kiihtyvään tahtiin, harmi vaan kun ei >20" renkaita testeissä ole. Kuitenkin sähköautoissa alkaa enemmältikin olemaan >20" rengastusta, äkkiseltään vois kuvitella ettei nyt testatun 16" renkaan ominaisuudet välttis ole samat >20" koossa sikälimikäli sitä edes isoissa koissa löytyy
20” on silti maailmalla aika marginaalikoko. Rengastestaaminen on yllättävän kallista puuhaa, ja varmaan sen takia halutaan tarjota verrokkeja mahdollisimman suurelle asiakasjoukolle ja varmaan sen perus-Golfin käyttö on aika paljon halvempaa kuin premium-sähkiksen.

19” on rengastesteissä myös valitettavan harvinainen, mutta siinä saanee jo osviittaa 20” ominaisuuksista. Hatusta heitettynä 235/50R20 ja 235/55R19 saattaa olla aika lähellä toisiaan ominaisuuksiltaan, mutta 235/60R18 varmaan jo aika erilainen, kun profiilia on niin paljon enemmän.

19" voisi olla lähellä?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 529
Jäsenet
82 177
Uusin jäsen
NRR

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom