Kesärenkaat - yleisketju

Suosituksia kesärenkaista koossa 225/45 R17?

Itse olen tällä hetkellä tutkaillut Bridgestone Turanza 6 ja Kumho Ecsta PS72 välillä, mutta en osaa sanoa onko hinta-laatusuhteessa esim. 1001renkaista tilattuna paljon eroa.

Itse olen tällä hetkellä tutkaillut Bridgestone Turanza 6 ja Kumho Ecsta PS72 välillä, mutta en osaa sanoa onko hinta-laatusuhteessa esim. 1001renkaista tilattuna paljon eroa.
Goodyear EfficientGrip Performance 2. Ei tarvitse esittelyitä, tätä rengasta on tässä ketjussa suositeltu jo kauan monen toimesta, erilaisissa testeissä menestynyt hyvin ja kulutuskestävä. Itsellä oli aiemmassa autossa myös. Todella hyvä rengas ja premium-renkaaksi edullinen.

Sattumalta valitsisin itsekin tuon 73€ maksavan renkaan. Lähinnä siis hinnan perusteella? Eli en kyllä tiedä onko tuo kuinka kyvä?

Sattumalta valitsisin itsekin tuon 73€ maksavan renkaan. Lähinnä siis hinnan perusteella? Eli en kyllä tiedä onko tuo kuinka kyvä?

Tuo Kumho on pärjännyt testeissä ihan kohtuu hyvin, on kuitenkin sieltä halvemmasta päästä.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 236
Jäsenet
82 118
Uusin jäsen
mangojäätee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom