Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Siis tarkoitatteko ihan oikeita älytelkkareita? Ilman noita hubeja mitä nyt dna:lla ja elissalla ainakin. Oma töllö ei ole älytelkku. Käytän sitä vaan katselemiseen, kun en ole parempaakaan käyttöä keksinyt :D

Mentiin likalle ostamaan kiipeilykenkiä. Tarkoituksena ostaaa ihan perus mukavat kengät, eräät alennuksessa siinä 75 ekeä. Liikkeessä sitten sitten kokeiltiinkin toisia kenkiä ja katsoin hinnaksi siinä 115 ekeä. Ja paskat ne olikin 130 ekeä. Vittu, likalla sitten on kalliimmat kengät kuin minulla ja minun jalka ei edes kasva enään.

Mistä lähtien joka vtun Youtube-videoon on tullut pakollinen mainos, jonka joutuu hiirellä klikkaamaan "ohita mainokset"?? Sinällään häiritse, mutta vituttaa kun pitää melkein omissakin videoissa ohitella mainoksia.

Mistä lähtien joka vtun Youtube-videoon on tullut pakollinen mainos, jonka joutuu hiirellä klikkaamaan "ohita mainokset"?? Sinällään häiritse, mutta vituttaa kun pitää melkein omissakin videoissa ohitella mainoksia.
Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.

Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.

Ei tule mainoksia, Adblock päällä. Mutta tämän näköinen startti tulee ~90% kun avaa uuden videon:
tube.jpg

Edit: Kokeilin useampaakin eri videota/kanavaa: Io-tech, Wintergatan, Linus tech tips, Hjallis. Kaikissa sama juttu. Tooodella häiritsevä. Menee tosin ~5sek/2kpl eri mainosta, ja video alkaa normaalisti. Otin kyllä riskinkin ja klikkasin linkkiä, ohjaa ihan oikein verkkiksen sivuille ko mainostettavaan tuotteeseen.

Viimeksi muokattu:
Ei tule mainoksia, Adblock päällä. Mutta tämän näköinen startti tulee ~90% kun avaa uuden videon:
tube.jpg

Edit: Kokeilin useampaakin eri videota/kanavaa: Io-tech, Wintergatan, Linus tech tips, Hjallis. Kaikissa sama juttu. Tooodella häiritsevä. Menee tosin ~5sek/2kpl eri mainosta, ja video alkaa normaalisti. Otin kyllä riskinkin ja klikkasin linkkiä, ohjaa ihan oikein verkkiksen sivuille ko mainostettavaan tuotteeseen.
Ublock Origin on tätä päivää ollut jo useita vuosia, vaihda siihen, ei ole näkynyt mainoksia.

Jos haluaa vähemmän mainoksia YouTube:en niin käyttää Vanced YouTubea YouTube Vanced
Olen poistanut vaikio YouTuben käytöstä ja käyttänyt tuota Vanced YouTubea.

Talon vieressä kevyenliikenteenkatu, mootoriajoneuvolla ajonkielletty merkki (huoltoajo sallittu lisämerkillä) tuossa kadun alussa. Tänä kesänä siitä tullut joku semipillurallipätkä, vähän väliä suhaa autoja edestakaisin. Voisi käydä nykäsemässä tuon betoniporsaan tuohon keskelle katua.
Siis vauhditkin noilla autoilla aika kovat.

Itsehän katon tubea varmaan 90% viisaasta töllöstä, ei toimaa vancedit tai ad-blockkerit mut toisaalta en kuole siihen kymppiin/kk mitä preemium maksaa.

Sähköt katkes. Sen verran isolta alueelta vieläpä että saattanee kestää saada vika korjattua. Ei muuten vituttaisi mutta töitä on tekemättä ihan helvetisti, mitkä pitäisi olla valmiina ens sunnuntaina.

Jos jotain hyvää asiasta pitää kaivaa niin, pari viikkoa vanhan läppärin akku kestää >8h työkäytössä. Huomenna olisi pitänyt lähteä työkeikalle, se onneksi peruuntui. Mutta läppärin akku ja powerbank on täyteen ladattu. Mieluummin tekisi silti töitä pöytäkoneella kun olis 27"+28" näytöt vs. 15" läppärin ruutu.

Ugh!!

Valkoiset keskiviivat. Kukahan perkeleen idiootti tuonkin on päättänyt vaihtaa. Aurinkoisella kelillä ei näy kunnolla, tai sitten välillä häikäisee. Polkupyöriin pakotettu takavalo. Halutaan sitten tehdä pyöräilystäkin mahdollisimman hankalaa, että saadaan ihmiset pakotettua / ajettua omien autojen sisään, joita voidaan kivasti verottaa.

Itikat. Eikös tämän kesän pitänyt olla heikko itikkakesä noiden uutisotsikoiden mukaan? Jos noita perkeleitä on jo nyt noin paljon niin mikäköhän on tilanne loppukesästä? :rage:
Verkot on kyllä kaikissa ikkunoissa, mutta jos kunnolla meinaa tuulettaa niin takaoveakin on pidettävä kunnolla auki ennen nukkumaanmenoa.

Ja oikein ole herkkua istua grillailemassakaan tuolla kun noita pörrää ympärillä.

Paketti ulkomailta tuli smartpostiin joka on firman x (pörssiyhtiö) yksityinen automaatti. Soittelin sitten tuonne aspaan, että vähän hankala noutaa. Tämä oli kuulemma minun vika (olen itse tilannut sinne?) ja enkö muka pääse sinne noutamaan.(?) Mä siihen, että tämä pörssiyhtiön vartija siinä ovella varmaan toivottaa ilomielin minut noutamaan pakettia sinne. :rolleyes: Mikä siinä on niin vaikeaa? Niin ja ei ollut mahdollista koko tilausvaiheessa mikään smartpostin valitseminen, mistä ulkomainen verkkokauppa tietäisi Suomen pakettiautomaattien sijainnit?

Mikä siinä on niin vaikeaa? Niin ja ei ollut mahdollista koko tilausvaiheessa mikään smartpostin valitseminen, mistä ulkomainen verkkokauppa tietäisi Suomen pakettiautomaattien sijainnit?
Se on, luulen mä, postinumeron ensimmäinen lokerikko sillä postinumerolla, siinä järjestyksessä kun niitä arvotaan. Mulle käy usin niin, että sen sijaan että tuotais lähimpään lokerikkoon joka on kadun toisella puolella mutta eri postinumerossa, viedäänkin kolmen kilsan päähän ärrälle.

UPS on täysi vitsi. Itselläni käynyt aivan samanlailla. Eivät osaa painaa ovisummeria eikä soittaa puhelimeen. Merkkaavat vain ettei ole paikalla.
Eivät halua/viitsi voisi olla oikeampi sana.. Pääsevät nopeammin ja helpommalla kun ei edes yritä niin varmaan tulee sitten noin tehtyä. Hankala saada asiakkaan noita tuosta vastuuseen. Jos UPS kuski jättää tekemättä 50 ovitoimitusta ja asiakas valittaa 1-2 niin se on aika pieni prosentti. Ja aiheutuuko kuskille mitään haittaa tuosta? Epäilen, ellei sitten ihan kaikkia jätä toimittamatta.

Itselle tuli viime viikolla UPS:lta ilmoitus että on liian kiire paketti menee noutopisteeseen . Kerrankin kun olisi ollut kotona loman takia.
Vituttaa kun ei saa itseään juoksemaan vaikka pitäisi.

Täällä taas ihan päinvastaiset kokemukset UPSista.. Perjantaina lähetti soitti että olis näyttö tulossa 10min päästä. Vartti meni ja auto peruuttaa pihaan, vaihdetaan näytöt päikseen ja toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Lauantaina sama jannu toi toisen paketin (ei tosin ilmoittanut että on tulossa), eikä tuossakaan ollut mitään ihmeellistä :btooth:

Ja jotta ei ihan offtopiciksi mene niin pomo soitti että lomat siirtynee jonnekin hamaan tulevaisuuteen koska korona sitä ja korona tätä :shifty: Lisäksi on ihan liian kuuma, mitään kotihommia ei jaksa tehdä vaikka aikaa olisi kun on lomautettuna vielä pari viikkoa.

Nyt kun tuo pöytäkone on palasina keittiön pöydällä niin tulin partsille läppärin kanssa kittaamaan olutta, läppäri on absolutisti kylläkin. Niin vituttaa hyttyset sekä noi vitun lokit (ei oikeasti kuulu lokit tänne kun ainoa lätäkkö täällä on 20x20m tms tekolampi).
Mhhh, juuri muuten huomasin että normaalisti kuuluisi tervapääskyjen kirkaisuja mutta nyt ei. Onkohan noi lokit ajanut ne pois tai sitten jotain muuta tapahtunut kun niitä on vähemmän kuin aikaisimpina vuosina. Tulisvat takaisin syömään noi vitun itikat.

Perinteinen lomaa edeltävä helvetillinen kiire töissä alkaa vituttamaan. Ihan luonnollista, että kaikki haluaisi ne omat työnsä alta pois ennen lomia ja työllistävät sitten suunnittelijaakin näin loman kynnyksellä, mutta alalla millä työskentelen on syksyä varten kiireisimmät valmistelut juuri tähän aikaan. Kolme vuotta nyt katsellut samalla alalla ja aina on koitettu muuttaa ja hioa aikatauluja näin touko-kesäkuusta, mutta ei auta, aina on lomaa ennen niin paljon hommia että yötä myöten saisi tehdä. Onneksi kukaan ei maksa ylitöistä ja koronan aiheuttamien etähommien takia tehdyistä ylitöistä ei kerry edes plussaa niin aa ihan suoraan sanoa vaan ei oota vastaan.

Siihen pari "tää on pakko saada tehtyä nyt" -projektia niin kylläpä se maistuisi keppana heti niitä sähköposteja lukiessa.

Teepä kunnon foorumilaisen palvelus ja testaa sitä Thermacellia. Kerro sitten toimiko.
Tai onko muilla siitä kokemusta, että toimisi?

Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä

Mentiin likalle ostamaan kiipeilykenkiä. Tarkoituksena ostaaa ihan perus mukavat kengät, eräät alennuksessa siinä 75 ekeä. Liikkeessä sitten sitten kokeiltiinkin toisia kenkiä ja katsoin hinnaksi siinä 115 ekeä. Ja paskat ne olikin 130 ekeä. Vittu, likalla sitten on kalliimmat kengät kuin minulla ja minun jalka ei edes kasva enään.
Ja jos rahan hallinta on tällä tasolla niin...

Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä
Yllättävän hyvin ainakin pienessä tuulessa, en ole vielä kovemmassa tuulessa testannut. Toisaalta eihän kovalla tuulella ole muutenkaan hyttysiä..

Pitäisi ihan aikuisten oikeasti päästä lomailemaan, mutta ei tahdo käytännössä onnistua. Pitää hoitaa pakollisia menoja, järjestellä kuolinpesän asioita, remontoida sukulaisten mökkiä, juosta kaikenkarvaisissa kissanristiäisissä sukuloimassa, ja tietenkin työpaikalta kysellään suunnilleen joka toinen päivä, kun projektin tai asiakaskeissin kanssa on erinäisiä ongelmia.

Kai se on palkassakin huomioitu, että joudut olemaan tavoitettavana myös lomalla? Itsellä kun ei moista ole, niin lyön työpuhelimen kiinni, poistan omasta puhelimesta Outlookin, laitan työporukan WhatsAppin mutelle ja poistan somesta kaikki hälytykset lomien ajaksi. Jos on tärkeää asiaa niin esimiehellä on osoite, tulkoon ovelta kyselemään. :D

Mites tuo kun tuossa sanotaan että sen pitää olla lemmikkieläinten ulottumattomissa. Tarkoittaako se lähinnä sitä että sitä Mustia ei saa päästää järsimään tuota kapinetta vai onko se jotenkin muuten haitallinen. Yritin etsiä valmistajan sivuiltakin mutta sieltäkään en ainakaan itse löytänyt tietoa. Onko manuaalissa mitään?

"Normaalikäytössä tyynystä vapautuu pieniä määriä höyryä (alletriini). Se ei aiheuta terveydellistä vaaraa aikuisille, lapsille tai lemmikkieläimille. Älä kuitenkaan anna lasten leikkiä laitteella." ;)

UPS:n mielestä en ole ollut paikalla, vaikka teen tälläkin hetkellä etätöitä kotoa käsin, enkä ole eilisen jälkeen poistunut kotoa mihinkään :mad:

ups.jpg
Pari vuotta sitten UPS yritti kahdesti toimittaa paketin minulle. Molemmilla kerroilla tuo epäonnistui, koska kuskille ei oltu annettu ulko-oven koodia.

Ovessahan ei ole mitään koodi-järjestelmää ja ovi oli auki. Minä kotona väitetyn yrityksen aikana. Oli haastavaa kun kuskilla ei ollut kännykkää käytössä.. joten ei voinut sopia tarkasta ajasta.

Palvelun unelma löytäminen oli haastavaa ja puhelu meni Tukholmaan.. missä tapausta ihmeteltiin.

Muutaman tunnin päästä sain puhelun paketin toimittamisesta ja tuote oli pian hallussani. Toimitusta ei suorittanut UPS:n kuski..

Mä hätä-valheilen jos en halua tehdä jotain.
Maalasin itsestäni juuri narkin vaikka polttelen pilveä ehkä kerran vuodessa ja olen elämäni aikana kokeillut piriä,lsd:tä ja essoja kerran. That's it.
En halunnut alkaa kummiksi tutun lapselle joten vetosin "huume-ongelmaani" joten jotenkin pääkoppani päätti että oli parempi idea vaikuttaa epästabiililta narkilta kuin sanoa ettei pesti kiinnosta ettei tule turhaa tappelua.

Enkä edes tiedä miksi tein noin? Ajattelin vain etten halua tehdä sitä ja sitten aloitin miettiä että jos sanon sen suoraan niin vanhemmat loukkaantuvat ja asiasta tulee riitaa joten aloin vaan selittämään jotain paskaa että mun toipuminen on vielä kesken.

Kuumuus. Saisi pikkuhiljaa jo jäähtyä, ei oikein ole mitään asiaa ulkoharrasteisiin ennenkö tämä tästä laskee inhimilliselle tasolle.

Screenshot 2020-06-16 at 14.11.07.png

Ja jotta vitutusta saa vielä hieman lisättyä, niin "Ei SaA vALiTtAA kUn KeRrAnKiN On KeLit kOhDiLLaAn".

Vittu, ihan saatanan varmasti valitan kun elo tällä kelillä on pelkkää tuskaa. Olispa talvi, pimeys ja masennus.

Mites tuo kun tuossa sanotaan että sen pitää olla lemmikkieläinten ulottumattomissa. Tarkoittaako se lähinnä sitä että sitä Mustia ei saa päästää järsimään tuota kapinetta vai onko se jotenkin muuten haitallinen. Yritin etsiä valmistajan sivuiltakin mutta sieltäkään en ainakaan itse löytänyt tietoa. Onko manuaalissa mitään?

Ryobin vastaavan koneen olen ainakin kuullut aiheuttaneen joillekin koirille kouristusoireita, joten varovainen noiden kanssa kannattane olla. Ilmeisesti ihan nuuhkaisu laitteesta oli riittänyt, mutta nämä nyt on näitä Facebook-kirjoituksia että tiedä häntä. Thermacelliä on meillä pidetty pöydällä niin ettei koira pääse siihen käsiksi. /ot

Mä hätä-valheilen jos en halua tehdä jotain.
Maalasin itsestäni juuri narkin vaikka polttelen pilveä ehkä kerran vuodessa ja olen elämäni aikana kokeillut piriä,lsd:tä ja essoja kerran. That's it.
En halunnut alkaa kummiksi tutun lapselle joten vetosin "huume-ongelmaani" joten jotenkin pääkoppani päätti että oli parempi idea vaikuttaa epästabiililta narkilta kuin sanoa ettei pesti kiinnosta ettei tule turhaa tappelua.

Tai sitten olisit vaan sanonut että et kuulu kirkkoon :giggle: Mutta hyvä veto tuokin, eipä monelle tulis mieleen:hmm:

Kummiks ryhtyessä ei tarvii enää kuulua kirkkoon.

No voi vittu. Lukaisin nopeasti eroakirkosta.fi että kyllä pitää. No vilkaisin randomisti toista, uutinen on pari vuotta vanha, tiedä sitten jos tässä välissä on jotain muutosta tapahtunut.

Nyt vituttaa lattiamallin tuuletin, pitää taas keksiä joku uusi paikka sille ennenkun kompastun, ja muutenkin tuo on aina tiellä vaikka sen mihinkä pistää. Ilppi päälle sitten vasta kun menee liian tukalaksi. #seksihelle

Nyt vituttaa lattiamallin tuuletin, pitää taas keksiä joku uusi paikka sille ennenkun kompastun, ja muutenkin tuo on aina tiellä vaikka sen mihinkä pistää. Ilppi päälle sitten vasta kun menee liian tukalaksi. #seksihelle

Mikäs järki tässä on? Nimimerkillä ILP päällä jäähdytystarkoituksessa 24/7 toukokuusta syyskuun lopulle. Oma kämppä on toki aika lämpiävää sorttia.

Mikäs järki tässä on? Nimimerkillä ILP päällä jäähdytystarkoituksessa 24/7 toukokuusta syyskuun lopulle. Oma kämppä on toki aika lämpiävää sorttia.

Ei siinä muuten mitään järkeä olekaan. Vaihdoin syksyllä huonekalujen paikkaa, ja en tullut muistaneeksi että kesällä ilppi saattaa lorauttaa vettä sisäyksiköstä jostain syystä. Ja nyt on sitten telkkari ja muut suoraan sen sisäyksikön alapuolella.
Tää talo on sen verran varjossa ettei ihan älyttömästi lämpiä muutenkaan. Nytkin sisällä viilempää mitä ulkona.
Yks saatanan työmaa jos ja kun alan taas roudaamaan näitä kaluja paikasta toiseen.

Kuumuus. Saisi pikkuhiljaa jo jäähtyä, ei oikein ole mitään asiaa ulkoharrasteisiin ennenkö tämä tästä laskee inhimilliselle tasolle.

Screenshot 2020-06-16 at 14.11.07.png
Itsekään en hirveästi kuumuudesta piittaa, mutta arvostan neljää erilaista vuodenaikaa, rakastan syksyä ja talvea, mutta tämä hetkellinen lämpö on mukavaa vaihtelua, kevätkin on varsin rikasta aikaa luonnossa.

Juu ei voi toimia kummina, mutta kun vaihtaa nimityksen esim. "halitija-kummiksi" niin homma toimii ja voi unohtaa kummin tehtävistä "hengellisen kasvatuksen". Toi on imho typerää semantiikkaa et voiko olla kummi vai ei...

Juu ei voi toimia kummina, mutta kun vaihtaa nimityksen esim. "halitija-kummiksi" niin homma toimii ja voi unohtaa kummin tehtävistä "hengellisen kasvatuksen". Toi on imho typerää semantiikkaa et voiko olla kummi vai ei...

Ja sitten, kun kummin tehtävistä unohtaa sen hengellisen puolen, joka on virallisesti kummin ainoa todellinen toimi ripille pääsyyn asti, mikä on koko homman pointti ollenkaan? Ei sillä, että tuolla toki tosimaailmassa mitään merkitystä muutenkaan on... Kummi tai haltijakummi, sama lahjakone se yleisesti ottaen on, ja juuri siksihän tuo haltijakummipelleilykin on tuotu mukaan leikkiin.

Itsehän en suostu minkäänlaiseksi kummiksi, koska olen ateisti muutenkin ja eikä toisaalta nuo akkojen hömpötykset innosta muutenkaan. Let's face it, sieltähän tuollaiset ajatukset tulevat.

30c lämmintä sisällä. subbarille pitäs ehtiä paikka, mut vähänkin liikkuu hiki irtoo. ni ei oikein nyt sit kiinnosta oottaa käyttöön edes koko laitetta

Statistiikka

Viestiketjuista
284 896
Jäsenet
78 919
Uusin jäsen
kahvimyyra

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom