Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Tämä lausahdus on aiheuttanut vitutusta moneen otteeseen. "suomi on maailman paras maa, muualla on huonommin". Jos mistään ihan selkeästäkään epäkohdasta yrittää keskustella niin tuo on toteama.

Tää on niin totta. Ja tosiaan, itsekin yhteensä 20vee, nyt 15v putkeen ja tuskin takaisin oon edes tulossa, muualla kuin suomessa asuneena (Tallinna, Moskova, Lontoo, Barcelona, Mijas/Fuengirola, Gibraltar ja pari muutaman kuukauden visiittiä siellä sun täällä), huvittaa suuresti monen suomalaisen varma essonbaaritieto siitä miten muualla kaikki on aina paskemmin.

Ottaa jotenkin pannuun, ku itse oon opiskellut ja käyn töissä, mut jotkut sit näkevät oikeudekseen olla tekemättä mitään ja istuvat vaan jossain chatissa aamusta iltaan. Vaikka sanoo mitä, ni aina se kääntyy jotenkin itseään vastaan. Alkaa mennä työmotivaatio itseltäkin, ku näemmä onnistuu toi pummilla eläminen noin helposti.
Persaukisena sohvalla ja chätissä neppailu päivästä toiseen joutilaana on kaukana kadehtittavasta elämäntilanteesta.
Se on vähän kun ryyppäys eli hauskaa kunnes tulee päivä ettei ole.

Kuinkas ollakkaan juuri suht puhtaan auton päällä on jollekkin pululle iskenyt ripuli. Miten sattuukaan juuri autojen yläpuolella.

rupee pikkuhiljaa ärsyttää. ku joku ajanu kopillisella isolla ruohonleikkurilla puistoo jo 5h eikä näytä edistyvän mihinkään. ilmeisesti liianpieni tuntiliksa kun tuosta näytä tulevan mitään. yllättävän kovaääninen laite, mölyää kämpän sisällä vaikka ikkunat kiinni, kuulostaa kuin kaivinkone kaivais talon nurkalla . sotkee nii paljo ääntä ettei viiti hifilaitteitakaa pitää päällä.

Vituttaa puolison työtilanne erikoissairaanhoitajana kiireisellä puolella. Määräaikaisuuksia tulee ja taas on jatko vaakalaudalla vaikka kuulemma oltu enemmän kuin tyytyväisiä työntekoon. Vakinaistamisessa kierretään lakeja, mutta eteenpäin on paha viedä, koska mitään et pysty näyttämään ja sen jälkeen ei ole edes sijaisuuksia.

Vituttaa puolison työtilanne erikoissairaanhoitajana kiireisellä puolella. Määräaikaisuuksia tulee ja taas on jatko vaakalaudalla vaikka kuulemma oltu enemmän kuin tyytyväisiä työntekoon. Vakinaistamisessa kierretään lakeja, mutta eteenpäin on paha viedä, koska mitään et pysty näyttämään ja sen jälkeen ei ole edes sijaisuuksia.
Miksei voi viedä eteenpäin? Näyttää liitolle 20 putkitettua määräaikaista sopparia ja sanoo että tää ei käy laatuun.

Miksei voi viedä eteenpäin? Näyttää liitolle 20 putkitettua määräaikaista sopparia ja sanoo että tää ei käy laatuun.
Tuo on hoitoalalla ihan normaalia. Mielenkiintoista miten julkinen puoli noin räikeästi voi pyyhkiä lailla takapuoltaan ja jokaisesta tapauksesta joudutaan tappelemaan erikseen oikeudessa. Olisi ihan kiva tietää kuka tuon on hiljaisesti suomessa siunannnut, koska selkeästi näin on tehty.

Miten näytät, että virkaan valittiin vain sen perusteella kuinka kauan on ollut kyseisessä paikassa sijaisena eikä pätevyyden perusteella. Toinen on että ei pidä olla 20 määräaikaista sopimusta yksikin riittää mikäli se ei ole oikeutettu. Lähtökohtaisesti kaikki sopimukset pitää olla toistaiseksi voimassolevia, mutta vaikea tätäkään näyttää. Ihmiset ei ymmärrä kuinka paljon stressiä määräaikaisuudet aiheuttaa ja vielä ihmetellään miksi lapsia ei tehdä. Hoita-alalta on tulossa hoitajien pula kun moni vaihtaa alaa tämän vuoksi vaikka hieman pienempi palkkaiseen.

Miten näytät, että virkaan valittiin vain sen perusteella kuinka kauan on ollut kyseisessä paikassa sijaisena eikä pätevyyden perusteella. Toinen on että ei pidä olla 20 määräaikaista sopimusta yksikin riittää mikäli se ei ole oikeutettu. Lähtökohtaisesti kaikki sopimukset pitää olla toistaiseksi voimassolevia, mutta vaikea tätäkään näyttää. Ihmiset ei ymmärrä kuinka paljon stressiä määräaikaisuudet aiheuttaa ja vielä ihmetellään miksi lapsia ei tehdä. Hoita-alalta on tulossa hoitajien pula kun moni vaihtaa alaa tämän vuoksi vaikka hieman pienempi palkkaiseen.
Mä en nyt ymmärrä. Mitä tekemistä sillä onko sijaisena vai pätevyyden takia jos samasta työstä ja työpaikasta on ketjutettu useampi määräaikainen sopimus, oli syy mikä tahansa.
Vai eikö emäntä ole tehnyt työsopimusta noista pätkistä?

Mä en nyt ymmärrä. Mitä tekemistä sillä onko sijaisena vai pätevyyden takia jos samasta työstä ja työpaikasta on ketjutettu useampi määräaikainen sopimus, oli syy mikä tahansa.
Vai eikö emäntä ole tehnyt työsopimusta noista pätkistä?
Työsopimukset on. Yksinkertaisesti virkoihin ei pääse jos ei ole ollut x vuosia töissä vaikka lain mukaan pitäisi päästä. Jos valitat liittoon niin voit saada vakituisen sopimuksen mutta siirretään heti muihin tehtäviin jotka ei vastaa koulutusta. Tällaista on kunnallinen puoli vaikka luulisi että juuri he noudattaisivat lakia.

Jos valitat liittoon niin voit saada vakituisen sopimuksen mutta siirretään heti muihin tehtäviin jotka ei vastaa koulutusta.
Ja oletkin se hankala työntekijä vaikka haluat vain että lakia noudatetaan.

Tällaista on kunnallinen puoli vaikka luulisi että juuri he noudattaisivat lakia.
Juurikin tämä. Luulisi noin isojen toimijien olevan esimerkkinä.. tai no negatiivisessa mielessähän ne ovatkin.

Työsopimukset on. Yksinkertaisesti virkoihin ei pääse jos ei ole ollut x vuosia töissä vaikka lain mukaan pitäisi päästä. Jos valitat liittoon niin voit saada vakituisen sopimuksen mutta siirretään heti muihin tehtäviin jotka ei vastaa koulutusta. Tällaista on kunnallinen puoli vaikka luulisi että juuri he noudattaisivat lakia.

Tai sitten sitä uutta sopparia ei enää tarjotakkaan, ei vakkaria eikä määräaikaista. Määrättyä työtehtävää ei tarvitakkaan täyttää yht'äkkiä, mutta tuolle keksitään viereen toinen työtehtävä mikä tarvitaan täyttää.

Rouva teki 5 vuotta terveydenhoitajan sijaisuuksia samalle työnantajalle ja joutu sitten liiton kautta tappelemaan, kun eivät meinanneet jatkaa sopimusta äitiysloman aikana. No sai uuden sopparin äitiysloman loppuun asti ja sitten oli vaan esimies oli ilmoittanut, että ei kannata elätellä toiveita että töitä löytyisi jatkossa.

Kans liittyy työhön. Ite sain tänään keksittyjä moitteita ja omassa hommassaan muutama työkaveri pääsee perseilystään kuin koira veräjästä

Tää on niin totta. Ja tosiaan, itsekin yhteensä 20vee, nyt 15v putkeen ja tuskin takaisin oon edes tulossa, muualla kuin suomessa asuneena (Tallinna, Moskova, Lontoo, Barcelona, Mijas/Fuengirola, Gibraltar ja pari muutaman kuukauden visiittiä siellä sun täällä), huvittaa suuresti monen suomalaisen varma essonbaaritieto siitä miten muualla kaikki on aina paskemmin.
Ei ole tietoa kuinka muualla maailmassa lasten kasvattaminen onnistuu, mutta Suomessa palvelut siihen liittyen toimivat paremmin kuin hyvin. Ehkäpä sen takia Suomi on monelle paras paikka maailmassa.

Niinno, itsellä on työsopparissa parhaimmillaan lukenut kuusi eri vakanssin numeroa, paha niillä on sitä vakipaikkaa tarjota jos se muutaman kk työsoppari koostuu kuuden eri ihmisen poissaoloista. Tätä tietenkin on aina välillä ihmisillä vaikea ymmärtää.

Toki noita myös kierretään ja kusetellaan mutta ei se ole lähellekkään niin yleistä kuin luullaan

Tori.fi:ssa olin ANTAMASSA tavaraa pois ja heti julkaisun jälkeen tuli soittoa että tulisi seuraavana päivänä hakemaan. Ja ilmoituksen voi kuulemma poistaa, hänellä ei ole tapana perua sovittua.

No ei vittu tullut.

Tietzen oireyhtymä. Taitaa mennä koko kesä sohvalla/sängyllä makoillessa, jos ei ala paranemaan

:swtf:

Tori.fi:ssa olin ANTAMASSA tavaraa pois ja heti julkaisun jälkeen tuli soittoa että tulisi seuraavana päivänä hakemaan. Ja ilmoituksen voi kuulemma poistaa, hänellä ei ole tapana perua sovittua.

No ei vittu tullut.
Tori on täynnä renkaanpotkijoita ja hupiostajia. Ei kannata koskaan poistaa ilmoitusta, nähdä vaivaa tai muuttaa omia menojaan hupiostajien vuoksi. Tosiostaja näkee kyllä itse vaivaa tuotteen saadakseen.

Melomaan huomenna lähdössä, yön yli reissu pojan kanssa järjestetysti joten ei siirrellä sen takia. Tietenkin lupaa lauantaiksi sadetta ja kevyttä tuulta Turun suuntaan. Seuraavat päivät toki taas aurinkoa. Perinteinen retkisää luvassa.

Niinno, itsellä on työsopparissa parhaimmillaan lukenut kuusi eri vakanssin numeroa, paha niillä on sitä vakipaikkaa tarjota jos se muutaman kk työsoppari koostuu kuuden eri ihmisen poissaoloista. Tätä tietenkin on aina välillä ihmisillä vaikea ymmärtää.

Toki noita myös kierretään ja kusetellaan mutta ei se ole lähellekkään niin yleistä kuin luullaan
Työlain mukaan mikäli sijaisuus on jatkuvaa vaikka olisi monen eri ihmisen sijaisuus tulee työsuhde katsoa vakinaiseksi.

Työlain mukaan mikäli sijaisuus on jatkuvaa vaikka olisi monen eri ihmisen sijaisuus tulee työsuhde katsoa vakinaiseksi.

Ei se ihan noinkaan mene, jos on osoittaa koko ajan ketä ja mihin asti sijaistaa. Tai sitten meillä on liitossa paskat lakimiehet.

Ei se ihan noinkaan mene, jos on osoittaa koko ajan ketä ja mihin asti sijaistaa. Tai sitten meillä on liitossa paskat lakimiehet.

Se menee periaatteessa noin, eli jos vaikka kaupungin terveydenhoito-organisaatiossa on jatkuvasti porukkaa sijaistamassa eripituisilla soppareilla, niin voidaan katsoa että sijaisuuksia käytetään laittomasti koska työvoimantarve on luonteeltaan jatkuvaa. Mielestäni tällainen keissi tuli vähintään hovista näin tuomittuna pari vuotta sitten, juurikin kunnallisella ja th-puolella.

Eri asia on sitten kuinka hyvät pohjat tällaisen keissin viemisellä oikeuteen on, kyseisen keissin tapauksessa pätkiä oli muistaakseni useita kymmeniä samalla (samoilla) työntekijöillä joltain noin vuosikymmenen ajalta...

Se menee periaatteessa noin, eli jos vaikka kaupungin terveydenhoito-organisaatiossa on jatkuvasti porukkaa sijaistamassa eripituisilla soppareilla, niin voidaan katsoa että sijaisuuksia käytetään laittomasti koska työvoimantarve on luonteeltaan jatkuvaa. Mielestäni tällainen keissi tuli vähintään hovista näin tuomittuna pari vuotta sitten, juurikin kunnallisella ja th-puolella.

Eri asia on sitten kuinka hyvät pohjat tällaisen keissin viemisellä oikeuteen on, kyseisen keissin tapauksessa pätkiä oli muistaakseni useita kymmeniä samalla (samoilla) työntekijöillä joltain noin vuosikymmenen ajalta...

Meille vastaus tuli jokunen vuosi sitten että koska sijaisia ei ollut montaa ja kaikille oli selkeä peruste jokaiselle päivälle, ei kuulemma asiassa ollut ongelmaa. Sitten jos olisi päivänkään ollut "varalla" ja työsopimus voimassa niin sitten asia olisi ollut eri. Tosin itsehän siinäkin paikassa kieltäydyin vakinaisesta paikasta (ei juuri napostellut kyseinen homma joten helpompi sijaisena katsella uusia tuulia) ja pomo meni niin hämilleen että tarkasti liitosta saako enää tarjota mulle uutta sijaisuutta :whistling:

Näytöstä meni itsekseen displayport paskaksi, eikä hdmi tue kuin 60hz :grumpy: DVI-piuhalla sais kyllä 144hz, ainut vain että ko. kaapeli on jossain niistä kymmenestä laatikosta mitkä lojuu varaston perukoilla :cigarbeye: Takuu on sentään voimassa vielä, jännä nähdä miten tuo on-site vaihtotakuu toimii käytännössä.

Tori on täynnä renkaanpotkijoita ja hupiostajia. Ei kannata koskaan poistaa ilmoitusta, nähdä vaivaa tai muuttaa omia menojaan hupiostajien vuoksi. Tosiostaja näkee kyllä itse vaivaa tuotteen saadakseen.
Viimeksi laitoin vanhan terassiryhmän myyntiin halvalla ja tuli tyyliin minuutin päästä eka yhteydenotto. Sit tuli heti perään varmaan kymmenen soittoa ja toista kymmentä tekstaria + tori.fi-viestiä. Oli pakko poistaa se ilmoitus että loppuu yhteydenotot. Positiivista vielä että se eka ostaja oikeasti tuli hakemaan tuotteet. Niinkin siis voi näköjään käydä.

Tätä nykyistä annetaan-ilmoitusta en jaksa enää uusia joten tuotteet lähtee tänään sortti-asemalle kierrätykseen/jätteeksi.

Naurattaa vieläkin tuo vakuuttelu puhelimessa "Joo minulla ei ole tapana perua sovittuja asioita".

Viimeksi laitoin vanhan terassiryhmän myyntiin halvalla ja tuli tyyliin minuutin päästä eka yhteydenotto. Sit tuli heti perään varmaan kymmenen soittoa ja toista kymmentä tekstaria + tori.fi-viestiä. Oli pakko poistaa se ilmoitus että loppuu yhteydenotot. Positiivista vielä että se eka ostaja oikeasti tuli hakemaan tuotteet. Niinkin siis voi näköjään käydä.

Tätä nykyistä annetaan-ilmoitusta en jaksa enää uusia joten tuotteet lähtee tänään sortti-asemalle kierrätykseen/jätteeksi.

Naurattaa vieläkin tuo vakuuttelu puhelimessa "Joo minulla ei ole tapana perua sovittuja asioita".
Joo tämä on tietysti se kääntöpuoli ja syy sille, miksi en useinkaan jaa puhelinnumeroa ilmoituksessa...

Uus ryzeni ja pari pinniä vääntynyt. Ja liian sokea kunnolla nähdä (varmistin ottamalla kuvan). Prke. Mites ne sais suoraks.

DNA tv hub - otetaan uusi laite laatikosta, kytke ja asenna (kun ei tässä tänään muutakaan tekemistä ollut) Sen että saa kirjauduttua sisään ja sitten täysin tiltissä koko paska ilman että sekuntiakaan näkee mitään. Kai sen olis pitänyt ladata joku päivitys. Tukisivuilta luettua ettei se toimi oikein muillakaan. Yhdellä kaverilla toimii koska eilen näin kun kävin. Jospa tuon pakkais huomenna ja palauttais vielä kun on palautusoikeutta. Huoltoon tuo jumikone ei lähde. Pitäkööt vittu tunkkinsa.

Uus ryzeni ja pari pinniä vääntynyt. Ja liian sokea kunnolla nähdä (varmistin ottamalla kuvan). Prke. Mites ne sais suoraks.
Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.

Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?

Juu ei suorista. Ja vaikka suoristaisikin niin takuuta ei tule.

Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?
No jotenkin näyttää nyt suoralta... mutta socetti perhana on varmaan joku kertalaukeava kuin ei mene toiselta puolelta kivi alas.
Lisäys: No menihän se. Ei vaan hirveesti uskalla painaa. Oli socetti saanut vähän pinneistä vähän uutta muotoa niin oli ahdas (ne pienet muovinäppylät socetissa). No huh (en ole vielä kokeillut päälle), olin jo tilaamassa uutta kiveä, ja kalliimpaa samantien...
Lisäys 2: No nyt jännitän seuraavaa: Sopiiko näytönohjain ton perhanan Noctua jättiläisen kanssa :D

Lisäys3: Viimeksi rakensin mini-itx laitteen ja sain kirota ahtautta. Nyt atx-koppaan on valittu niin isot osat että kirotuttaa. No okei, kokeneempi olis laittanut johdot ennen kuin iskee Noctua-jätin päälle. Kokeneempi ei olisi ottanut noctua-jättiä.

Viimeksi muokattu:
Mihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..

Mihinkähän pankkiin sitä siirtäisi rahat, kun nykyinen otti tuon älyttömän lisävhahvistuksen tekstiviestillä käyttöön, jota en todellakaan halua. Tähän asti toimi kaikki hienosti pelkällä numerolapulla, mutta pitää kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa.

Vituttaa, kun tahallaan hankaloitetaan ihmisten elämää.

Mihinkähän pankkiin sitä siirtäisi rahat, kun nykyinen otti tuon älyttömän lisävhahvistuksen tekstiviestillä käyttöön, jota en todellakaan halua. Tähän asti toimi kaikki hienosti pelkällä numerolapulla, mutta pitää kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa.

Vituttaa, kun tahallaan hankaloitetaan ihmisten elämää.

Ainakin OP:lla tuo tulee ihan murto-osaan maksuista - varmaan joku algoritmi katsoo summaa ja vastaanottajan tiliä jne.

Kiireellisenä myydään jotain, ja se on okei että laitatetaan alustalähtien kaikki päinvittua ja puolessavälissä projektia tämä insinööritoimisto lähtee konsultoimaan sähkölaitosta ja vasta sen jälkeen laitetaan kuvat vääriin.

Mihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..
Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.

Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!

Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.

Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!

Itsekkin odottelin eilen juuri paria puhelua ja nuokin "microsoft"-puhelut tulivat ihan +358 alkuisista numeroista..huoh kaikenlaista paskaa.

1.3 alkaen myönnetty 200€ palkankorotus ei näy tilissä vieläkään, vaikka joka kuukausi on luvattu korjata asia.

Vittu.

Tämä. Joskus ennen sentään rahalla sai palvelua, ja jos olit valmis ottamaan riskin että asiassa voi kestää tai joudut hieman säätämään, pystyit säästämään pitkän pennin. Nyt kaikki halpaversiot on lopetettu kannattamattomana, ja maksat täyden summan mutta saat halvimman mukaista palvelua, jos saat palvelua ollenkaan.

Ja mistään ei saisi valittaa, ja aina voidaan vedota johonkin koronaan tai australian tulipaloihin jos vaikka Suomessa ei joku asia toimi.

Postin kulkemisen vaikeus vituttaa yhäkin, ihan sama ottaako halvimman economypaskeen vai maksaa 100€ kuriirifirmalle niin yhtä kauan kestää saada paketti kouraan, ei paljoa lohduta että se tulee maahan nopeasti.

Auton ostaminen vituttaa, kun pitäisi saada joku luotettava rassi alle mitä ei tarvitse kokoajan korjata tai seurata huoltovälejä silmä kovana, mutta aina kun erehtyy pistämään Googleen hakua niin tulee jotain pelottelua vastaan k.o. mallista ja kiinnostus loppuu samantien.

Vituttaa suunnattomasti tämä koti-psykiatrina olo!! :mad:

Kukaan ei kuuntele minua minä kuuntelen (joudun kuuntelemaan muita)
siskokin on yx ihme törttö, peliriippuvainen, tekee reklamaatioita kaikista asioista niin saa sitä vitun "mania mania" perkele kohta syötän sille 5kiloa kolikoita ja sanon että nyt saat sitä "mania mania".

Tyhmä rahan ahne, tekee reklamaatiota kaikista ostamistaan tavaroistaa, kun ei muuta tekemistä ole, niin saa pahoittelut ja muutaman kympin rahaa tilille vaikka tuote on ollutkin hyvä.
sitten se panee sanat mun suuhun perkele!!
"en minä ole tyhmä etten osaa käyttää sähköpostia VAIKKA NIIN HAUKUTKIN"
Perkele, ole kertaakaan sanonut mitään kun tiedän minkälainen hullu se on,
sitten rouva päättää "nyt on välirikko, emme tapaa enää koskaan"
sitten tulee itse käymään ja ottaa yhteyttä parin viikon päästä.

Kun mulla oli syöpä 2017 niin sanoi että jos pidät tuon työkaverisi sun kaverina niin MEIDÄN VÄLIT ON SITTEN POIKKI!

Sanoin että selvä, ja kun tuli sytostaatti (jonka sisko tiesi) niin vein koirani kenneliin hoitoon, sisko soittaa perään "missä koira on"
sanoin että kennelissä, sähän sanoit että hoida itse koirasi.

Mikä merkki mun ottassa lukee että tänne, vaan kaikki uuvuutetut tulkaa ja purkakaa kaikki huolet minuun, minä olen teidän kalle-kotipsykiatri.

Huokaus, missä on mun rauhoittavat :tdown:

DNA tv hub - otetaan uusi laite laatikosta, kytke ja asenna (kun ei tässä tänään muutakaan tekemistä ollut) Sen että saa kirjauduttua sisään ja sitten täysin tiltissä koko paska ilman että sekuntiakaan näkee mitään. Kai sen olis pitänyt ladata joku päivitys. Tukisivuilta luettua ettei se toimi oikein muillakaan. Yhdellä kaverilla toimii koska eilen näin kun kävin. Jospa tuon pakkais huomenna ja palauttais vielä kun on palautusoikeutta. Huoltoon tuo jumikone ei lähde. Pitäkööt vittu tunkkinsa.

noi on perseestä, eräällä mummolla on ja aina joudun katsomaan sitä kun se temppuilee.
virtanappulan painamisen jälkeen kestään n.15 minsaa että paska herää henkiin, ehkä sisällä olevat putket alkaa hehkumaan vasta sitten :(

Työhaastattelu meni penkin alle.
En selvästikkään osaa myydä itseäni tai näyttää motivaatiotani. Väitän, että sujuvalla paskanjauhannalla olisin varmaankin päässyt jatkoon.

Sinä onkin siis kehitettävää.

noi on perseestä, eräällä mummolla on ja aina joudun katsomaan sitä kun se temppuilee.
virtanappulan painamisen jälkeen kestään n.15 minsaa että paska herää henkiin, ehkä sisällä olevat putket alkaa hehkumaan vasta sitten :(

Tuo lähti jo takaisin, ja saapununut DNA:lle. Tänään päivittynyt pois palveluista kun vilkaisin. Laskua ei ole vielä muutettu mihnkään.
Laitteen ehkä olisi saanut toimimaan ostamalla uuden modeemin, kun tuo vanha ei näköjään keskustellut hubin kanssa muutamaa minuuttia pidempään. Tätähän ei myyntitilanteessa käsitelty ollenkaan. Eikä sitä että noh... vanhaa liittymätyyppiä ei muka enää saa. Nyt kun perun kaupat niin yllättäen saikin. Hinta on vielä vähän arvoitus.

Tuo lähti jo takaisin, ja saapununut DNA:lle. Tänään päivittynyt pois palveluista kun vilkaisin. Laskua ei ole vielä muutettu mihnkään.
Laitteen ehkä olisi saanut toimimaan ostamalla uuden modeemin, kun tuo vanha ei näköjään keskustellut hubin kanssa muutamaa minuuttia pidempään. Tätähän ei myyntitilanteessa käsitelty ollenkaan. Eikä sitä että noh... vanhaa liittymätyyppiä ei muka enää saa. Nyt kun perun kaupat niin yllättäen saikin. Hinta on vielä vähän arvoitus.

tuo yx mummu, sanoi "hankin dna hubin, näen areenan, mtv-katsomon sekä ruudun" tosin nekin minä kävin laittamassa...
samalla hankki uuden telkan, koko juttu maksaa n.40e/kk. sanoi sitten että on aikas kallista.
neuvoin että juuh, peru juttu ja osta smart-telkka, säästät vuodessa summan jo.
"nooh, ei se niin paljoa ole" :rolleyes:

tuo yx mummu, sanoi "hankin dna hubin, näen areenan, mtv-katsomon sekä ruudun" tosin nekin minä kävin laittamassa...
samalla hankki uuden telkan, koko juttu maksaa n.40e/kk. sanoi sitten että on aikas kallista.
neuvoin että juuh, peru juttu ja osta smart-telkka, säästät vuodessa summan jo.
"nooh, ei se niin paljoa ole" :rolleyes:

Kyllähän tuo markkinointi melko agressiivista on. Hyvä huomio tuo smart telkku. Itse kun en muutenkaan paljoa telkkaria katsele, niin chromecastilla saan kyllä ne kyllä ruudulle. Eikä tuota ihmettä montaa kertaa vuodessa tapahdu.

Naapurilla taas koiria hoidossa, ja homma ei kuulosta olevan ollenkaan hanskassa. Joku syy tuohonkin löytynee kun alkaa olemaan jokapäiväistä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 088
Jäsenet
78 914
Uusin jäsen
JimiM111

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom