Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.Uus ryzeni ja pari pinniä vääntynyt. Ja liian sokea kunnolla nähdä (varmistin ottamalla kuvan). Prke. Mites ne sais suoraks.
Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
Juu ei suorista. Ja vaikka suoristaisikin niin takuuta ei tule.Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
No jotenkin näyttää nyt suoralta... mutta socetti perhana on varmaan joku kertalaukeava kuin ei mene toiselta puolelta kivi alas.Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?
Sullapas nyt on viruksiaMihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..
Mihinkähän pankkiin sitä siirtäisi rahat, kun nykyinen otti tuon älyttömän lisävhahvistuksen tekstiviestillä käyttöön, jota en todellakaan halua. Tähän asti toimi kaikki hienosti pelkällä numerolapulla, mutta pitää kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa.
Vituttaa, kun tahallaan hankaloitetaan ihmisten elämää.
Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.Mihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..
Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.
Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!
Tämä. Joskus ennen sentään rahalla sai palvelua, ja jos olit valmis ottamaan riskin että asiassa voi kestää tai joudut hieman säätämään, pystyit säästämään pitkän pennin. Nyt kaikki halpaversiot on lopetettu kannattamattomana, ja maksat täyden summan mutta saat halvimman mukaista palvelua, jos saat palvelua ollenkaan.Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!
DNA tv hub - otetaan uusi laite laatikosta, kytke ja asenna (kun ei tässä tänään muutakaan tekemistä ollut) Sen että saa kirjauduttua sisään ja sitten täysin tiltissä koko paska ilman että sekuntiakaan näkee mitään. Kai sen olis pitänyt ladata joku päivitys. Tukisivuilta luettua ettei se toimi oikein muillakaan. Yhdellä kaverilla toimii koska eilen näin kun kävin. Jospa tuon pakkais huomenna ja palauttais vielä kun on palautusoikeutta. Huoltoon tuo jumikone ei lähde. Pitäkööt vittu tunkkinsa.
noi on perseestä, eräällä mummolla on ja aina joudun katsomaan sitä kun se temppuilee.
virtanappulan painamisen jälkeen kestään n.15 minsaa että paska herää henkiin, ehkä sisällä olevat putket alkaa hehkumaan vasta sitten
Tuo lähti jo takaisin, ja saapununut DNA:lle. Tänään päivittynyt pois palveluista kun vilkaisin. Laskua ei ole vielä muutettu mihnkään.
Laitteen ehkä olisi saanut toimimaan ostamalla uuden modeemin, kun tuo vanha ei näköjään keskustellut hubin kanssa muutamaa minuuttia pidempään. Tätähän ei myyntitilanteessa käsitelty ollenkaan. Eikä sitä että noh... vanhaa liittymätyyppiä ei muka enää saa. Nyt kun perun kaupat niin yllättäen saikin. Hinta on vielä vähän arvoitus.
tuo yx mummu, sanoi "hankin dna hubin, näen areenan, mtv-katsomon sekä ruudun" tosin nekin minä kävin laittamassa...
samalla hankki uuden telkan, koko juttu maksaa n.40e/kk. sanoi sitten että on aikas kallista.
neuvoin että juuh, peru juttu ja osta smart-telkka, säästät vuodessa summan jo.
"nooh, ei se niin paljoa ole"
"Päivitetään.." "Odota.." "Connection error". "TVsi ei tue tätä formaattia".Smart-TV:t poikkeuksetta melkoista ripulia.
Älä osta paskaa, osta Panasonic TX-sarjaa. Ei mitään ongelmia, rehellisestiSmart-TV:t poikkeuksetta melkoista ripulia.
Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.Mistä lähtien joka vtun Youtube-videoon on tullut pakollinen mainos, jonka joutuu hiirellä klikkaamaan "ohita mainokset"?? Sinällään häiritse, mutta vituttaa kun pitää melkein omissakin videoissa ohitella mainoksia.
Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.
Ublock Origin on tätä päivää ollut jo useita vuosia, vaihda siihen, ei ole näkynyt mainoksia.Ei tule mainoksia, Adblock päällä. Mutta tämän näköinen startti tulee ~90% kun avaa uuden videon:
Edit: Kokeilin useampaakin eri videota/kanavaa: Io-tech, Wintergatan, Linus tech tips, Hjallis. Kaikissa sama juttu. Tooodella häiritsevä. Menee tosin ~5sek/2kpl eri mainosta, ja video alkaa normaalisti. Otin kyllä riskinkin ja klikkasin linkkiä, ohjaa ihan oikein verkkiksen sivuille ko mainostettavaan tuotteeseen.
Se on, luulen mä, postinumeron ensimmäinen lokerikko sillä postinumerolla, siinä järjestyksessä kun niitä arvotaan. Mulle käy usin niin, että sen sijaan että tuotais lähimpään lokerikkoon joka on kadun toisella puolella mutta eri postinumerossa, viedäänkin kolmen kilsan päähän ärrälle.Mikä siinä on niin vaikeaa? Niin ja ei ollut mahdollista koko tilausvaiheessa mikään smartpostin valitseminen, mistä ulkomainen verkkokauppa tietäisi Suomen pakettiautomaattien sijainnit?
UPS:n mielestä en ole ollut paikalla, vaikka teen tälläkin hetkellä etätöitä kotoa käsin, enkä ole eilisen jälkeen poistunut kotoa mihinkään
Eivät halua/viitsi voisi olla oikeampi sana.. Pääsevät nopeammin ja helpommalla kun ei edes yritä niin varmaan tulee sitten noin tehtyä. Hankala saada asiakkaan noita tuosta vastuuseen. Jos UPS kuski jättää tekemättä 50 ovitoimitusta ja asiakas valittaa 1-2 niin se on aika pieni prosentti. Ja aiheutuuko kuskille mitään haittaa tuosta? Epäilen, ellei sitten ihan kaikkia jätä toimittamatta.UPS on täysi vitsi. Itselläni käynyt aivan samanlailla. Eivät osaa painaa ovisummeria eikä soittaa puhelimeen. Merkkaavat vain ettei ole paikalla.
Teepä kunnon foorumilaisen palvelus ja testaa sitä Thermacellia. Kerro sitten toimiko.
Tai onko muilla siitä kokemusta, että toimisi?
Ja jos rahan hallinta on tällä tasolla niin...Mentiin likalle ostamaan kiipeilykenkiä. Tarkoituksena ostaaa ihan perus mukavat kengät, eräät alennuksessa siinä 75 ekeä. Liikkeessä sitten sitten kokeiltiinkin toisia kenkiä ja katsoin hinnaksi siinä 115 ekeä. Ja paskat ne olikin 130 ekeä. Vittu, likalla sitten on kalliimmat kengät kuin minulla ja minun jalka ei edes kasva enään.
Yllättävän hyvin ainakin pienessä tuulessa, en ole vielä kovemmassa tuulessa testannut. Toisaalta eihän kovalla tuulella ole muutenkaan hyttysiä..Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä