Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Tämän viestin olisi voinut jo melkein kahden viikon ajan postata päivittäin..

Arvioitu toimitusaika tilaamalleni t-paidalle oli 4-6 päivä, ja ei vieläkään. Vituttaa edes käydä postilaatikolla, kun tietää että ei se siellä kuitenkaan ole. :shifty:
Suuret on murheet pienessä maailmassa.

Koko viikon ollu väsyny ja tänään kun vapaata niin ajattelin sitten nukkua ja kunnolla. Heräsin sitten 7:30 :grumpy:

Exän tyhjät lupaukset. Saatanan mt- tapaus, lupaa se mitä tahansa, niin satavarmasti ei toteudu. Hakisi kamansa vittuun kuten sovittu, mun kämppä ei ole mikään varasto.:mad:

Minua myös vituttaa somessa (Facebook/Instagram) kun porukan on joku pakkomielle tunkea niitä kakaroiden kuvia julkaisuihin.

a) Mua ei kiinnosta miten Anssi-Vilhelmiina on oppinut tänään uuden sanan tai saanut uuden lelun tai ensimmäinen hammas on puhjennut.
b) Hyvä noita kakaroiden kuvia on laitella kun netti on täynnä vaikka mitä hiihtäjää. Vanha sanonta pitää paikkaansa, mitä julkaiset niin sehän pysyy.
no eipä mua ainakaan häiritse jos serkkujen kuvia kattelee?.tietääpähän ainakin missä kasvuvaiheessa on.toi tosin on kyllä naisten juttuja jos ne on kotona ja pari kertaa on siellä omankin lapsuuden kuvia välähtänyt,ollaan osa kuin samanlaisia blondeja ja unohtanut miltä on näyttänyt kakarana.:srofl::kahvi:

Liian myöhään huomasin aamulla töihin lähtiessä että yks rengas oli tyhjä autosta... Nyt sitten iltapäivällä työkaverin avustuksella roudasin kompuran tohon parkkikselle ja jatkojohdon terassilta et sain sen käymään.. Eikö ole kauhee reikä sisäreunassa. Mahto mennä ku ajelin varmaan 200m yhteensä sillä... :facepalm:

Ja vielä ajattelin, et säästän vähän ja ajan noi nokian kitkat kesällä pois ja keväällä sitten uudet kesänakit :D No ei tarvi ei, uus kierros alle sitten vaan kesänakkeja prkl :bored:

Heh, itse tosiaan sain exän kanssa väärinkäsitykset selvitettyä ja nykyisin ollaan ihan kavereita. Kelasin jo että pyytäisin sen uuden poikaystävänsä kanssa viettään iltaa mun "projektin" kanssa. :D

No vittu ku toi enemmän sekaisin kun ennen: maanantaina, "mä tuun hakemaan sen asian x (yes:tup:), sitten kun eilen tuli, niin takapakkia reilusti, miten voi samaan lauseeseen saada että vien tuon ja tuon ja tuon, ja mulla ei ole tilaa oikeasti":facepalm: Ja vielä sellaista mille mulle on käyttöä, ja sillä varmaan olisi, mutta mihin vittuun sais mahtumaan sen kaiken, kun jo valitti sitä tilan puutetta - ja mä olen omin silmin nähnyt minkälainen kaaos sen kämpässä on. Ja kaikkea muuta:shifty:. Ens viikolla taas tavataan johonkin toiseen asiaan liittyen, jää nähtäväksi miten se sitten menee.
Ihan asiallisesti tullaan toimeen, mä en jaksa enää edes yrittää olla eri mieltä sen kanssa, mitä nyt vähän kuitenkin - kun yritä nyt keskustella sellaisen kanssa jolla on add, maanisdepressiivinen, bibo. Tämän kaiken kun jaksaa kestää ja yrittää ymmärtää. Menis hoitoon jos tajuaisi, ja osaisi olla rehellinen edes kerran. Ei toivoakaan. Harmi että asia meni noin kuin meni, ja kaikki merkit oli ilmassa jo vuosia, en vaan tajunnut, jotain hölmöilyjä onnistuin estämään, kaikkia en vaan ajoissa.

Enkä nyt sano että itsekään mikään täydellisyys olisin, mutta vähän rajaa.

Vituttaa tuo elisan kuituhomma. Idea ihan kiva mutta pitikö antaa vain se 2 vitun viikkoa aikaa? Ihanko ei ois itellä tarpeeksi ongelmia ja muut ovat vain sillain "ehh" :grumpy:
Vieläkun asuu hevonperseen tuutissa niin pitää väliaikaset 4g modeemit ja liittymät netin kautta tilata ja tuurilla menee yli ajan kun netti katkeaa loppukuusta... Puhumattakaan siitä että mulle on aika pitkälti annettu valtuudet siitä että otetaanko sitä kaapelia tähän paskaläävään.

Aikuisena oleminen on perseestä.

Ei saa unta vaikka haluaisi. En ole ikinä kokenut tälläistä kun olen ollut tähän asti hyväuninen. En tiedä vaikuttaako asiaan että nukuin viime yönä 15h

Aamukahvilla riipputuolissa terassilla. Aivastus ja kontaten lääkekaapille. Alaselkä aivan vitun kipeä. Piti vielä yksi tammi kaataa tänään... ja nyt sitten maataan x aika sängyssä.

Eilisestä vituttaa Gigantin sivut. Piti drone ostaa mutta aattelin tehdä sen tepsin pelin jälkeen ja ne 100+ saldot hupenikin hetkessä. Tepsikin meni ja hävisi pronssin. No se ei niin paljon vituta kun ei juuri tule seurattua.

Aamukahvilla riipputuolissa terassilla. Aivastus ja kontaten lääkekaapille. Alaselkä aivan vitun kipeä. Piti vielä yksi tammi kaataa tänään... ja nyt sitten maataan x aika sängyssä.

Eilisestä vituttaa Gigantin sivut. Piti drone ostaa mutta aattelin tehdä sen tepsin pelin jälkeen ja ne 100+ saldot hupenikin hetkessä. Tepsikin meni ja hävisi pronssin. No se ei niin paljon vituta kun ei juuri tule seurattua.
Parasta tässä on se, että Gigantin sivut näyttävät varastosaldoksi 50+ mutta hinta on normaali ja tuotetta ei voi ostaa. :D

upload_2018-4-21_14-15-8.png

Ihmiset. Just tulin prisman ostoshelvetistä, kun ajattelin haalata muutaman päivän ruuat kerralla. Olen ns. nopea kävelijä, eli suurin osa ihmisistä tulee selkä edellä vastaan niitten tarpeettoman täysien ostoskärryjen kanssa. Siinä yrittää sitten pujotella, rykiä ja anteeksi pyydellen väistellä näitä lähiövalaita ja näiden elämäänsä kyllästyneitä sumusilmäisiä ukkoja.

Mikä pakko on alkaa pläräämään somea tjsp just siinä vaakapisteellä? Miksi sille pienelle LiisaPetterille ei voi sanoa ei, kun näplää kuolaisilla näpeillä jokaisen omenan/appelsiinin jonka meinaan ottaa samasta laarista? Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?

Asiakkaat vituttaa taas vaihteeksi. Yrität siinä hyvää hyvyyttäs selittää asiaa mahdollisimman seikkaperäisesti että taunoinkin teletappi tajuaa asian niin eiköhän nämä lähde kävelemään kesken lauseen. Ja nämä on poikkeuksetta sitä 60+ -ikäluokkaa, kehtaavat vielä valittaa että nuoret on epäkohteliaita :shifty:

Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?

Aiheutti lievää repeilyä! :D Onneksi omat lapset on jo aikuisiässä, ja kaupoissa asioin ennen 16:00 niin ei tarvitse katsella niitä itkupotkuraivareita.

No ei tosiaan ota, vielä tollanen joka alkoi sekoamaan. Eipä oo ikävä, kunhan sais noi rojut vittuun mun kämpäst, pihalta, varastosta jne.. aika toivoton olo kun ei mitään tapahdu.

Toi saattaa olla roikkujatapaus, eli ei ikinä tule hakemaan kaikkia tavaroitaan. Pistä peli kerralla selväksi, viet sen rojut vaikka sen vanhemmille, sukulaisille, tms.

Tajusin eilen, että olen maksanut monta vuotta tuplatullit postikuluista, nukuttu yö ei auttanut tähän vitutukseen :grumpy: . Ja joo kyllähän noita vois takaisin alkaa ruinaamaan, mutta sekin on taas niin vitullinen vaiva, Perkele!:rage:

Toi saattaa olla roikkujatapaus, eli ei ikinä tule hakemaan kaikkia tavaroitaan. Pistä peli kerralla selväksi, viet sen rojut vaikka sen vanhemmille, sukulaisille, tms.

Menneisyydessä se roikkuu kyllä, vaikka sillä on toinen ukko
naimisissa, kolme lasta ja ikäeroa reippaat 20v, sen pomo, hyvää tulevaisuutta vaan siihen "suhteeseen":D
, ja se ei voi olla tietämättä että mä oon tapaillut jo toista naista puoli vuotta, mutta kysyä ei voi, koska siitä seuraisi ikävä vastakysymys.

Oikeastaan mä voisin pakkailla sen tavaroita vaikka ensi vkl, jätesäkkeihin, niin alkais hahmottua minkälaisesta tavaramäärästä oikeasti on kyse. Pakunhan saisi halvalla vuokralle, muutaman reissun joutuisi heittämään sen vanhemmille...

Pitää vielä kysäistä asianajalta (avioehto on) vähän tarkennusta muutamaan juttuun, ja sarjoittaa lukot. Voi vittu mikä sotku, no hyvä että mulla pitkä pinna, johonkin rajaan saakka:smoke:

Ei suoranaisesti vituta, on vaan haikee ja huono fiilis. Joutus koiran viemään piikille 11 vuoden jälkeen, ja kuitenkin vähän yllättäen. Klo 2 viimeyönä viel kävin sen kanssa ulkona ja neljältä kaverilta alko pettää jalat yms :sori::sori: Nyt kuitenkin tietää että sillä parempi olla eikä satu enää.

Nuku rauhassa Ukko 2004-2018 <3

Ei suoranaisesti vituta, on vaan haikee ja huono fiilis. Joutus koiran viemään piikille 11 vuoden jälkeen, ja kuitenkin vähän yllättäen. Klo 2 viimeyönä viel kävin sen kanssa ulkona ja neljältä kaverilta alko pettää jalat yms :sori::sori: Nyt kuitenkin tietää että sillä parempi olla eikä satu enää.

Nuku rauhassa Ukko 2004-2018 <3
Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.

Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.
Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.
Mut tosiaan parempi hänelle näin, muistoa kunnioittaen ja haikeesti kaivaten eteenpäin :tup:

Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.
Mut tosiaan parempi hänelle näin, muistoa kunnioittaen ja haikeesti kaivaten eteenpäin :tup:

Mulla sama edessä, vanhus lähes 14v... tiedän että kaikki ei ole hyvin ja lääkkeillä mennään päivä kerrallaan, vaan jossain kohtaa se päätös pitää tehdä. Kun näitä koiria on ollut, niin kunto voi romahtaa hyvinkin nopeasti. Vuosia sitten yksi koira kuoli syliini aamulla, pulssi hidastui ja loppui.... Edellisenä päivänä oli vielä ihan ok, mitä nyt vanhuuden vaivoja, ikää taisi olla jotain 12 vuotta:(

Tajusin eilen, että olen maksanut monta vuotta tuplatullit postikuluista, nukuttu yö ei auttanut tähän vitutukseen :grumpy: . Ja joo kyllähän noita vois takaisin alkaa ruinaamaan, mutta sekin on taas niin vitullinen vaiva, Perkele!:rage:
Miten tämä on mahdollista? :confused:

Eli yksinkertaisesti käyttämällä vääriä tullitariffeja? Onhan se vähän hassua et vaikkapa nahkakenkien tullimaksu on 8% mutta urheilukenkien 16,9%, eli tullaus vaatii vähän tarkkuutta.
Vähän tuohon suuntaan ja sitten aina kopioinut sen vanhan pohjan tullin palvelussa, niin soppa oli valmis:facepalm:

Ihmiset. Just tulin prisman ostoshelvetistä, kun ajattelin haalata muutaman päivän ruuat kerralla. Olen ns. nopea kävelijä, eli suurin osa ihmisistä tulee selkä edellä vastaan niitten tarpeettoman täysien ostoskärryjen kanssa. Siinä yrittää sitten pujotella, rykiä ja anteeksi pyydellen väistellä näitä lähiövalaita ja näiden elämäänsä kyllästyneitä sumusilmäisiä ukkoja.

Mikä pakko on alkaa pläräämään somea tjsp just siinä vaakapisteellä? Miksi sille pienelle LiisaPetterille ei voi sanoa ei, kun näplää kuolaisilla näpeillä jokaisen omenan/appelsiinin jonka meinaan ottaa samasta laarista? Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?

Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.

Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.

Tuohon on syynsä, suomessa on ämpärikansa-skitsot, aikoinaan itse ajattelin että "minulla ei ole kiire minnekkään jään rennosti viimeiseksi" ja sehän sitten kostautui joka paikassa koulua myöten, kerran pari päivää sitten lidissä jätin jonoon välin, minun takana oli paljon paljon muitakin, mitä teki pulloautomaatilta suoraan tulleet 18v likat pullokuittineen? siihen rakoon vaan tunkemaan, meinasin sanoa pahasti mutta ajattelin että jos iskä on antanut pipetillä niin ei voi kauhalla vaatia :grumpy:

Minua aina hämmästyttää millaisia ongelmia ihmisille tuottaa kaupassa asiointi. Onko se nyt niin vaikeaa kiinnittää huomio sanomalla "anteeksi", ja sitten jos tilaa ei synny avustaa hieman kärryllä tai olkapäällä? Ymmärrän kyllä että on pelottavaa puhua vieraille ihmisille, mutta kyllä se siitä kun vain rohkeasti yrittää.

Itse olen varovasti työntänyt kärryillä edestä pois, jos jotkut jäävät keskenään juttelemaan keskelle käytävää ja eivät huomaa, että ei mahdu mistään. Eli sama tyyli kun vaikka koira olisi edessä, kyllä se väistää kun vähän työntää tilaa :) Sitten on epäkohteliasta jos jumittavat edelleen keskellä käytävää :D En toki anteeksi pyytele koska ei ole mitään syytä.

Toki voi anteeksi pyydellä, mutta eihän ne ymmärrä että mitä asiaa? :D

Niin ja rakoja en jätä, koska sitten jono vaan venyy pidemmäksi?

Itseä ei ole kukaan pukkinut, eikä muutenkaan mitään ongelmaa. Kerran silitin pientä kaupan sisällä olevaa koiraa, mutta sehän yritti purra. Onneksi oli niin pieni suu sillä, niin ei pureminen edes onnistunut.

Vituttaa että on kantapää kipeä taas. Pitäs käydä seuraavaksi näyttämässä ortopedille kun röntkenessä tai magneettikuvauksessa ei löytynyt mitään.

Kaupassa tulee kyllä heitettyä "Anteeksi" jos henkilö(t) ei huomaa antaa tietä ja hyvin on toiminut. Kassaletkoihin on tullut hyvin rakoa kun kävelee reippaasti ja määrätietoisesti eteenpäin, ehkä vähän tuijottaen niitä kenen edestä haluan päästä läpi letkan toiselle puolelle.

Kauppareissuilla tulee kyllä todistettua ihmisten pohjimmainen typeryys ja itsekeskeisyys. Käyttäydytään jopa ruuhka-aikaan niin kuin oltaisiin yksin siellä marketissa.

Tuota näkee joka helvetin kauppareissulla, jotkut jää kärryt poikittain keskelle käytävää jumittamaan ja miettimään mitä sitä nyt pitikään ostaa. Jos päässä ei olisi kusta niin vaisto ohjaisi hieman sivuun ja antaisi muiden kulkea ohitse.

Mä teen yleensä niin noitten käytäväntukkijoiden kanssa, että jos on luontevaa, kierrän toisen käytävän kautta. Jos on pakko päästä, niin ei yleensä jo sanat "anteeksi, haluaisin päästä tästä ohi" saa ihmiset tajuamaan. Nykyajan ihmisistä niin monet on omissa ajatuksissaan kiinni niin paljon, etteivät he edes tajua olevansa epäkohteliaita.

Kaikkein ärsyttävämpiä ovat nämä jotka huomaavat että "Ai minä unohdin ottaa voita" kun puolet tavaroista on ladottu siihen hihnalle ja sitten lähdetään kaikessa rauhassa lampsimaan sitä voita ilman mitään kiirettä kun muu jono odottaa takana.

Kaupassa sai taas todistaa kun nähtävästi ylimääräinen tai vahingossa otettu maitotölkki jätettiin hyllyyn mihin se ei kuulu. Onko jotkut ihmiset todella nykyään niin laiskoja ettei viitsi alle kymmentä metriä kävellä ja viedä tuota maitohyllyyn takaisin, josta se on otettu. Tuon enempää matkaa kun ei olisi ollut.

Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.

ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä

Eikä ne kärryt aina, viimeksi kaupassa joku tantta vei ne kärrynsä siitä, mutta jäi sitten siihen hälytinportin kohdalle jumittamaan. Mitään en sanonut, vaan työnsin oman kärryn sen perseen ja portin välistä väkisin - kyllähän se vähän katsoi:D

Kaikkein ärsyttävämpiä ovat nämä jotka huomaavat että "Ai minä unohdin ottaa voita" kun puolet tavaroista on ladottu siihen hihnalle ja sitten lähdetään kaikessa rauhassa lampsimaan sitä voita ilman mitään kiirettä kun muu jono odottaa takana.

Kerran joltain mummelilta jäi kerma ostamatta, oli jo tavarat hihnalla, mutta kassa ei ollut vielä ehtinyt ensimmäistäkän vetää. Mummo kun häipyi kermaansa hakemaan, niin kysyin kassalta josko voin sen yhden (1) tuotteen maksaa ja poistua. No eihän se käynyt, kassajätkä alkoi vetämään niitä akan ostoksia samalla kun ko. mummo oli kemanhakureissulla, oottele siinä sitten:mad:

Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.

Ja sitten kun KÄTEIS aasiakas saapuu kassalle, iskee ne kympit tiskiin - kassa ehtii jo lyödä tapahtuman koneelle. Tässä kohtaa alkaa tulla niitä kolikoita. Viimeksi kassan ilme oli aika priceless kun näin kävi:bored::facepalm::shifty:, alkoi siinä sitten laskemaan päässä että mitenkäs...

Ai mistäkö, itekin ollut kassana.

Tai sitten vaan kipataan se kolikkopussi tyhjäksi siihen kassalle ja annetaan kassan laskea siitä vuoresta 10 sentin kolikoita se oikea summa.

Vituttaa, että jos ostetun kiinteistön laittaa uudelleen myyntiin kahden vuoden sisällä niin siitä joutuu maksaa pääomaveroa jopa 34%... Mitä helvettiä. Toivottavasti tää Suomi tulee lähivuosina ajatumaan niin huonoon tilaan, että jehovat juoksentelee kyltteineen kaduilla ja Suomi antautuu joko Ruotsille tai Venäjälle vailla mitään vaatimuksia. Ei tällaisen paskakasan (Suomi) sovi omata suvereenin valtion mandaattia.

Kaikkein tuuheimmat tapaukset (kuurosokeat dementiamummot) päättävät vielä etuilla ja tunkea itsensä siihen väliin.

ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä

Sama juttu. En jaksa edes yrittää enää, paskapäiden sakkiin oli liittyminen. Kärry esim. tiellä jossain tavarahyllyn edessä? Työnnän oikein vauhdilla helvettiin, oli se sitten kenen kehitysvammaisen rullatuolimummon/papan yms yms hyvänsä. Tekisi mieli vielä kirota päälle, ehkä vielä tulevaisuudessa:tup:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 437
Jäsenet
78 807
Uusin jäsen
Tiedonantaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom