Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parasta tässä on se, että Gigantin sivut näyttävät varastosaldoksi 50+ mutta hinta on normaali ja tuotetta ei voi ostaa.Aamukahvilla riipputuolissa terassilla. Aivastus ja kontaten lääkekaapille. Alaselkä aivan vitun kipeä. Piti vielä yksi tammi kaataa tänään... ja nyt sitten maataan x aika sängyssä.
Eilisestä vituttaa Gigantin sivut. Piti drone ostaa mutta aattelin tehdä sen tepsin pelin jälkeen ja ne 100+ saldot hupenikin hetkessä. Tepsikin meni ja hävisi pronssin. No se ei niin paljon vituta kun ei juuri tule seurattua.
Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?
No ei tosiaan ota, vielä tollanen joka alkoi sekoamaan. Eipä oo ikävä, kunhan sais noi rojut vittuun mun kämpäst, pihalta, varastosta jne.. aika toivoton olo kun ei mitään tapahdu.
Toi saattaa olla roikkujatapaus, eli ei ikinä tule hakemaan kaikkia tavaroitaan. Pistä peli kerralla selväksi, viet sen rojut vaikka sen vanhemmille, sukulaisille, tms.
Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.Ei suoranaisesti vituta, on vaan haikee ja huono fiilis. Joutus koiran viemään piikille 11 vuoden jälkeen, ja kuitenkin vähän yllättäen. Klo 2 viimeyönä viel kävin sen kanssa ulkona ja neljältä kaverilta alko pettää jalat yms Nyt kuitenkin tietää että sillä parempi olla eikä satu enää.
Nuku rauhassa Ukko 2004-2018 <3
Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.
Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.
Mut tosiaan parempi hänelle näin, muistoa kunnioittaen ja haikeesti kaivaten eteenpäin
Miten tämä on mahdollista?Tajusin eilen, että olen maksanut monta vuotta tuplatullit postikuluista, nukuttu yö ei auttanut tähän vitutukseen . Ja joo kyllähän noita vois takaisin alkaa ruinaamaan, mutta sekin on taas niin vitullinen vaiva, Perkele!
Yksinkertaistaen, tullaamalla väärinMiten tämä on mahdollista?
Eli yksinkertaisesti käyttämällä vääriä tullitariffeja? Onhan se vähän hassua et vaikkapa nahkakenkien tullimaksu on 8% mutta urheilukenkien 16,9%, eli tullaus vaatii vähän tarkkuutta.Yksinkertaistaen, tullaamalla väärin
Vähän tuohon suuntaan ja sitten aina kopioinut sen vanhan pohjan tullin palvelussa, niin soppa oli valmisEli yksinkertaisesti käyttämällä vääriä tullitariffeja? Onhan se vähän hassua et vaikkapa nahkakenkien tullimaksu on 8% mutta urheilukenkien 16,9%, eli tullaus vaatii vähän tarkkuutta.
Ihmiset. Just tulin prisman ostoshelvetistä, kun ajattelin haalata muutaman päivän ruuat kerralla. Olen ns. nopea kävelijä, eli suurin osa ihmisistä tulee selkä edellä vastaan niitten tarpeettoman täysien ostoskärryjen kanssa. Siinä yrittää sitten pujotella, rykiä ja anteeksi pyydellen väistellä näitä lähiövalaita ja näiden elämäänsä kyllästyneitä sumusilmäisiä ukkoja.
Mikä pakko on alkaa pläräämään somea tjsp just siinä vaakapisteellä? Miksi sille pienelle LiisaPetterille ei voi sanoa ei, kun näplää kuolaisilla näpeillä jokaisen omenan/appelsiinin jonka meinaan ottaa samasta laarista? Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?
Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.
ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä
Kaikkein ärsyttävämpiä ovat nämä jotka huomaavat että "Ai minä unohdin ottaa voita" kun puolet tavaroista on ladottu siihen hihnalle ja sitten lähdetään kaikessa rauhassa lampsimaan sitä voita ilman mitään kiirettä kun muu jono odottaa takana.
Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.
Tai sitten vaan kipataan se kolikkopussi tyhjäksi siihen kassalle ja annetaan kassan laskea siitä vuoresta 10 sentin kolikoita se oikea summa.Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.
Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.
Joo, myyntivoitosta pitää maksaa verot. Tuohon kannattaa sysätä kaikki kuitit rempoista + remppatarvikkeista sun muista niin saa ne vähennyksiin.Eikös se makseta vaan mahdollisesta voitosta?
ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä
Vituttaa, että jos ostetun kiinteistön laittaa uudelleen myyntiin kahden vuoden sisällä niin siitä joutuu maksaa pääomaveroa jopa 34%... Mitä helvettiä. Toivottavasti tää Suomi tulee lähivuosina ajatumaan niin huonoon tilaan, että jehovat juoksentelee kyltteineen kaduilla ja Suomi antautuu joko Ruotsille tai Venäjälle vailla mitään vaatimuksia. Ei tällaisen paskakasan (Suomi) sovi omata suvereenin valtion mandaattia.
Kohta nauttimaan juurihoidosta yksityiselle. Tämä nautinto kustantaa kait toistasataa?
Noh nyt jälkeenpäin täytyy sanoa että oli kyllä ihan hyvä reissu. Helvetin hyvä lääkäri osasi puuduttaa hyvin. Ei koskaan enään julkisenpuolen puoskarille.Ei reilu 200e tule edes riittämään kokonaisuudessaan, melkein tuplat joutuu tuohon heittämään
Julkisellakin sattuu joskus hyviä lääkäreitä. Sit mitä puudutukseen tulee niin sopivasti tulehtunu hermo vaatii sitten sen 3-4x annoksen puudutetta.Noh nyt jälkeenpäin täytyy sanoa että oli kyllä ihan hyvä reissu. Helvetin hyvä lääkäri osasi puuduttaa hyvin. Ei koskaan enään julkisenpuolen puoskarille.
Joo se puudutti jokaisen juuren erikseen.Julkisellakin sattuu joskus hyviä lääkäreitä. Sit mitä puudutukseen tulee niin sopivasti tulehtunu hermo vaatii sitten sen 3-4x annoksen puudutetta.
Ostin halvat kesärenkaat netistä. Nyt etsin halpaa huoltamoa joka tekisi rengastyöt edullisesti. 80€ rengastyöt plus alle laitto kuulostaa liian tuuhealta hinnalta 190€ kumeihin. Siihen suli sekin markan säästö.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jos ei vanteistaan niin välitä niin esim. paikallisen amiksen autopuoli?
Vähän toki vois helpottaa jos yhtään tietäs missäpäin suomea.
Kaikkihan noi mahtavia naisia kunnes koittaa se arki ja saat tietää jotain tosiasioita siitä?.Olisi jo todennäköisesti entinen.Vituttaa kun taisin nähdä tänään ihastuksen muutaman vuoden takaa joka näyttää yhä asuvan opiskelija-astuntolassa ja yksin. Helvetin hemaseva nainen. Oltiin samalla kurssilla muutama vuosi takaperin. Virosta kotoisin ja aivan mahtava nainen kaikin puolin. Mää sillon jotenkin ymmärsin, että olis eläny onnellisessa parisuhteessa ja pieni lapsikin niin sen tautta en koskaan koittanu vaikka se oli juurikin hän kun miltei liimautu minuun sen kurssin aikana. Ei vaan tullut koskaan edettyä hänen kanssaan kun jotenkin vaan ajattelin, että hän on varattu.
Loppuviimein ehkä väärin puhua vitutuksesta sen tiimoilta kun hänet taas näin ja jumankauta se tuntui hyvältä. Pitänee tämä ilta ainakin kerätä rohkeutta ja myöhemmin käydä juttelemassa.