Heh, itse tosiaan sain exän kanssa väärinkäsitykset selvitettyä ja nykyisin ollaan ihan kavereita. Kelasin jo että pyytäisin sen uuden poikaystävänsä kanssa viettään iltaa mun "projektin" kanssa.
No vittu ku toi enemmän sekaisin kun ennen: maanantaina, "mä tuun hakemaan sen asian x (yes

), sitten kun eilen tuli, niin takapakkia reilusti, miten voi samaan lauseeseen saada että vien tuon ja tuon ja tuon, ja mulla ei ole tilaa oikeasti"

Ja vielä sellaista mille mulle on käyttöä, ja sillä varmaan olisi, mutta mihin vittuun sais mahtumaan sen kaiken, kun jo valitti sitä tilan puutetta - ja mä olen omin silmin nähnyt minkälainen kaaos sen kämpässä on. Ja kaikkea muuta

. Ens viikolla taas tavataan johonkin toiseen asiaan liittyen, jää nähtäväksi miten se sitten menee.
Ihan asiallisesti tullaan toimeen, mä en jaksa enää edes yrittää olla eri mieltä sen kanssa, mitä nyt vähän kuitenkin - kun yritä nyt keskustella sellaisen kanssa jolla on add, maanisdepressiivinen, bibo. Tämän kaiken kun jaksaa kestää ja yrittää ymmärtää. Menis hoitoon jos tajuaisi, ja osaisi olla rehellinen edes kerran. Ei toivoakaan. Harmi että asia meni noin kuin meni, ja kaikki merkit oli ilmassa jo vuosia, en vaan tajunnut, jotain hölmöilyjä onnistuin estämään, kaikkia en vaan ajoissa.
Enkä nyt sano että itsekään mikään täydellisyys olisin, mutta vähän rajaa.