Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Videossa siis selitetään mistä bensan hinta muodostuu.
Hyvä että selvensit. Vituttaa nyt ton äijän pärstän näkeminen. Youtube alkoi jo uskoa "not interested" tuon ja esa riutan tunkeminen feediin on kivasti vähentynyt. Toki bensan hintakin ja kaikessa välistä vetäminen (sis. verottaminen) vituttaa jo ilman videota :)

Ihmiset, jotka käyttää tekoälyä lähteenä.

Extravituttava, jos selvästi itse ilmaisee aiheen olevan jokin monimutkainen, niin vastauksena tulee joku screenshotti googletiivistelmästä ilman mitään saatesanoja, ikään kuin että "oletko sinä tyhmä, katso kuinka helposti minä löysin "vastauksen" ongelmaasi". Sitten se tekoälyn käyttämä lähde pitää itse omalla vaivalla käydä etsimässä ja toteamassa, että tässä puhutaan jostain aivan eri asiasta, tai se on tasoa foorumihuutelu.

Ihmiset, jotka käyttää tekoälyä lähteenä.

Extravituttava, jos selvästi itse ilmaisee aiheen olevan jokin monimutkainen, niin vastauksena tulee joku screenshotti googletiivistelmästä ilman mitään saatesanoja, ikään kuin että "oletko sinä tyhmä, katso kuinka helposti minä löysin "vastauksen" ongelmaasi". Sitten se tekoälyn käyttämä lähde pitää itse omalla vaivalla käydä etsimässä ja toteamassa, että tässä puhutaan jostain aivan eri asiasta, tai se on tasoa foorumihuutelu.
Täysin samaa mieltä. Muuten tuo olisi lähinnä vain "ärsyttävää", mutta se muuttuu vittumaiseksi siinä vaiheessa, kun itse kysymys hukkuu kaikkeen mölinään asian vierestä. Tai sitten sellainen joka olisi osannut kertoa asian laidan oikeasti, ohittaa sen koska näennäisesti siihen on jo vastattu eikä kukaan kaikkia viestejä tai ketjuja aina viitsi lukea alusta loppuun.

Facebookissa joku besserwisser intti, että ei ollut käyttänyt tekoälyä vastauksessaan. Vastauksessa, jonka viimeinen lause oli "haluatko että teen vielä lyhyen yhteenvedon tärkeimmistä suomalaisista lasikuituvene-valmistajista 70-luvulla?"

Oikeastaan... nyt alkoi vituttaa kaikenlainen vastailu netissä, jos vastaajalla ei ole tietoa tai vastataan asian vierestä jotain muuta.
Tyyliin;
k: onko prosessori xxxx suoraan yhteensopiva emolevyn yyyy, vai vaatiiko bios päivityksen?
v: sinuna harkitsisin mielummin xxx ja emoksi vaikka yyy *tähän linkataan joku suorituskykyvertailu screenshot todistamaan, että vastaaja ei puhu paskaa*.

Ja sitten nämä ongelmaketjuihin vastailevat joidenka anti jokaiseen ketjuun on tasolla " oletko tarkistanut, että johdot on kiinni".

Viimeksi muokattu:
Sally, jotkut käyttäjät ihan oikeasti on todella kyvyttömiä, ja itekin vaikka just kun kopan sisältä putsaan pölyjä niin varmaan tiedätkin et siinä on helvetin helppoa liikauttaa vaikka nyt tuuletinpiuhaa vaikka miten varovainen oisit, eli ei toi kysymys ole niinkään typerä.

ja note to self..... NÄYTTÖKAAPELIN MOLEMMAT PÄÄT OLTAVA KYTKETTYNÄ!!!!! (saatata liittyä tai ola liittymättä...)

ja note to self..... NÄYTTÖKAAPELIN MOLEMMAT PÄÄT OLTAVA KYTKETTYNÄ!!!!! (saatata liittyä tai ola liittymättä...)
Onko tästä jotain näyttöä? Linkki tutkimukseen kiitos.

(/sarkasmi, tää on toisinaan mielipide-pohjaisessa foorumikeskustelussa ilmenevä vitutusta herättävä piirre)

Olisi kyllä auttanut taas kerran tuo muistutus. Tappelin kun vanha tulostin ei toiminut... Lopulta syy oli että USB kaapeli ei taas paikoilla... Ja nyt näyttää jättävän hiukan jälkiä tulostaessa. Mikä näissä on kun satasen värilaser ei edes kahtakymmentä vuotta toimi täysin ongelmitta...

Olisi kyllä auttanut taas kerran tuo muistutus. Tappelin kun vanha tulostin ei toiminut... Lopulta syy oli että USB kaapeli ei taas paikoilla... Ja nyt näyttää jättävän hiukan jälkiä tulostaessa. Mikä näissä on kun satasen värilaser ei edes kahtakymmentä vuotta toimi täysin ongelmitta...
Voi kun noihin osais edes joskus yhdistää sen laitteensa alle tunnin näpertelyllä. Avaa äppi, paina nappia printteristä, paina nappia äpistä, yhdistä molemmat samaan verkkoon, älä ole varma onko printteri verkossa, paina nappia äpistä, paina nappia printteristä, naputa nappeja niin vimmatusti ja huuda perkelettä ja lupaa itsellesi että tulevaisuudessa printtaat kaiken kirjastossa ja poltat printterin rituaalinomaisesti keskellä pihaa saadaksesi edes jostain jotain mielihyvää....

Tänään vituttaa kaikki, siis ihan kaikki! Puutteellinen dokumentaatio, en löydä haluamaani aihetta mistään manuaalista (kyllä, niitä täytyy olla vitun monta yhden ohjelmiston käyttöön niin ettet ikinä muista mikä aihe löytyy mistä manuaalista), en saa toimimaan toisen tekemää softaa, en omaa, en löydä vikaa, mikään ei onnistu. Kone tahmaa koko ajan, en ikinä suosittelisi kenellekään mitään romua jossa lukee EliteBook tai Hp. Tätä menoa vihaan elämääni klo 15 mennessä ellen vihaa nyt jo.

Saatana kun tuntitolkulla saa ihmetellä perustason toimintoja ja kukaan ei osata vastata kysymyksiin, eikä kenelläkään ole minkään valtakunnan manuaalia aiheeseen.

Onko tästä jotain näyttöä? Linkki tutkimukseen kiitos.

(/sarkasmi, tää on toisinaan mielipide-pohjaisessa foorumikeskustelussa ilmenevä vitutusta herättävä piirre)
:D Hyvin toimii sulla /s tutka, tosiaan kummastelin et mikä helvetti tohon läppäriin nyt tuli ja kytkin tähän omaan näyttöön kiinni ja se näytön puoleinen piuha makas ilosesti tossa virtapiuhan päällä niin että NÄYTTI et se ois kiinni mutta ei ollukaan...

Joten tästä tutkimuksesta on siis todella tuore NÄYTTÖ :D Pitää vaan kirjottaa puhtaaks ja lähettää vertaisarviointiin :D

Joten juu...

Enemmänkin nyt vituttaa. Heräsin kun joku saatana hakkasi ulko ovea ja valmiina soittamaan häkeen . Ei näkynyt enää kukaan ja nyt adrenaliini tapissa ei nukuta

Enemmänkin nyt vituttaa. Heräsin kun joku saatana hakkasi ulko ovea ja valmiina soittamaan häkeen . Ei näkynyt enää kukaan ja nyt adrenaliini tapissa ei nukuta
Onko normaaliakin sielläpäin?
Oliko ensireaktiosi "soitan häkeen" , ennenkuin pyrit selvittämään kuka oven takana oli ja millä asialla?

Autistit työyhteisössä...

Saattaa olla jonkun mielestä ihan huvittavaa seurattavaa, tai jopa rikkaus työpaikassa, mutta voi saatana kun on raskasta seuraa näin normaalille konttorirotalle.

Se kun TIEDÄT et asioita pitäs saada tehtyä, TIEDÄT et fyysisest ei oo mitään estettä mutta toi saatanan pääkoppa vaan sanoo että "et muuten tee etkä muuten mene etkä edes liiku..."

Vittujen kevät mä "rakastan" mun ADHD:ta just noina hetkinä.... EN!!!

Se kun TIEDÄT et asioita pitäs saada tehtyä, TIEDÄT et fyysisest ei oo mitään estettä mutta toi saatanan pääkoppa vaan sanoo että "et muuten tee etkä muuten mene etkä edes liiku..."
Muista, että pääkopan sanomiset voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja yleensä kannattaakin.

Muista, että pääkopan sanomiset voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja yleensä kannattaakin.
Heh, hyvä vitsi. Pääkopan "ongelmista" kärsivänä vähän sama kuin joku sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti tai ota itteäs niskasta kiinni.

Heh, hyvä vitsi. Pääkopan "ongelmista" kärsivänä vähän sama kuin joku sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti tai ota itteäs niskasta kiinni.
Ei se ollut vitsi. Kyllähän se tietenkin harjoitusta vaatii, mutta ellei kärsi ihan oikeista pääkopan vaivoista, kuten skitsofreniasta, on se täysin mahdollista. Tietysti sitä hankalampaa, mikäli elää uskomuksessa, että ei voi asialle mitään.

Mutta muistan kyllä tuon uhrimentaliteetin, mikä itselläkin aikanaan oli. Vaati sen, että oli tarpeeksi kauan pohjalla ja sai jotenkin aikaiseksi ajatuksen, että vittu, kun kaikki on kerran kokeiltu ja mikään ei auta, niin mitäpä siinä menettääkään jos alkaa käyttää aikaa tähän. Muutama vuosi eteenpäin niin huvittaa, miten sitä on joskus omat kuvitelmat tuntuneet niin todellisuudelta.

Minkähän takia käypähoitosuosituksissa ei ole mielenterveyden ongelmien kohdalla hoitona: ota ittees niskasta kiinni :hmm: /s

Minkähän takia käypähoitosuosituksissa ei ole mielenterveyden ongelmien kohdalla hoitona: ota ittees niskasta kiinni :hmm:
Ehdottomasti pitäis olla, kun kerran toimii joillakin keskusteluun osallistujilla.

Ja jotta ei täysin ot:ksi menisi niin tänään vitutta tulevan viikonlopun sää. Pitäis mennä mökille tekemään paskahuussiremonttia niin eikö silloin just tule lunta ja räntää.

Minkähän takia käypähoitosuosituksissa ei ole mielenterveyden ongelmien kohdalla hoitona: ota ittees niskasta kiinni :hmm: /s
Jos nyt sivuutetaan tuo "ota ittees niskasta kiinni" -olkiukko, niin widely believed fact, että ihmisellä vaan ei ole mahdollisuutta vaikuttaa omiin ajatuksiinsa tai edes siihen, miten reagoi omiin ajatuksiinsa. Aina on helpompi olla uhri kuin ottaa vastuuta. Itse siitä kärsii, mutta kukin tyylillään.

Ehdottomasti pitäis olla, kun kerran toimii joillakin keskusteluun osallistujilla.

Ja jotta ei täysin ot:ksi menisi niin tänään vitutta tulevan viikonlopun sää. Pitäis mennä mökille tekemään paskahuussiremonttia niin eikö silloin just tule lunta ja räntää.
Äh, ei kannata stressata sääennusteista, itsekin just katselin viikonlopun säätä niin yksi ennuste veikkaisi aurinkoista, toinen vesisadetta ja kolmas räntää. Varmaan joku noista kolmesta pitää paikkaansa mutta sitä en osaa sanoa mikä :D

Itseä tässä on vähän vituttanut viime aikoina remppaa tehdessä että vissiin silloin kun kyseinen remonttikohde on aikanaan tehty, ei ole vielä mitään ristipääruuveja tai torxeja keksittykään (ihan varmasti on, ei vaan ole moisia käytetty). About kaikki asiat on kiinnitetty nauloilla tai talttapääruuveilla, ja tottakai puolet ruuvinkannoista on maalattu umpeen ja/tai muuten vaan nylpätty niin ettei meinaa mikään työkalu tarrata.

Ei se ollut vitsi. Kyllähän se tietenkin harjoitusta vaatii, mutta ellei kärsi ihan oikeista pääkopan vaivoista, kuten skitsofreniasta, on se täysin mahdollista. Tietysti sitä hankalampaa, mikäli elää uskomuksessa, että ei voi asialle mitään.

Mutta muistan kyllä tuon uhrimentaliteetin, mikä itselläkin aikanaan oli. Vaati sen, että oli tarpeeksi kauan pohjalla ja sai jotenkin aikaiseksi ajatuksen, että vittu, kun kaikki on kerran kokeiltu ja mikään ei auta, niin mitäpä siinä menettääkään jos alkaa käyttää aikaa tähän. Muutama vuosi eteenpäin niin huvittaa, miten sitä on joskus omat kuvitelmat tuntuneet niin todellisuudelta.
Ihan uteliaisuudesta mitkä pääkopan vaivat ovat "oikeita"? Skitsofrenian mainitsit, mutta mitä ne muut ovat tai toisinpäin mitkä eivät mielestäsi ole "oikeita"?

Hieman haiskahtaa että on omiin vaivoihin löydetty joku™ ratkaisu ja nyt tämän kanssa maalaillaan suhteellisen paksulla kynällä.

*naamapalmu* Ai jaa et ADHD ja paska toiminnanohjaus paranee kun otan itteeni niskasta kiinni.... kiva kun kerroit, mee sanoon tonne ADHD ketjuun toi sama, ne varmaan arvostaa tota sun suurta läpimurtoas...

Jumalauta oikeesti, jos et tajua mistä on kyse niin ole helvetti hiljaa!!!

Ihan uteliaisuudesta mitkä pääkopan vaivat ovat "oikeita"? Skitsofrenian mainitsit, mutta mitä ne muut ovat tai toisinpäin mitkä eivät mielestäsi ole "oikeita"?

Hieman haiskahtaa että on omiin vaivoihin löydetty joku™ ratkaisu ja nyt tämän kanssa maalaillaan suhteellisen paksulla kynällä.
Se on hämmästyttävää, kuinka moni elää siinä uskossa, että ihmisellä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa ajatuksiinsa tai siihen, miten niihin reagoi. Mutta toki se kertoo myös siitä, minkälaisesta dynamiikasta asiassa on kyse. Kiinnostavaa olisi tietää, kuinka monta tuntia tuohon uskovat ihmiset ovat oikeasti käyttäneet asian harjoitteluun, vrt. kuinka monta tuntia he ovat käyttäneet sellaisen asian harjoitteluun, jossa ovat tulleet hyväksi. Haiskoon miltä haisee - jokainen voi uskoa mihin haluaa, ja kun puhutaan uskosta omaan kyvyttömyyteen, pääasiallinen kärsijä on uskoja itse. Minulla ei ole siinä penniäkään kiinni.

*naamapalmu* Ai jaa et ADHD ja paska toiminnanohjaus paranee kun otan itteeni niskasta kiinni.... kiva kun kerroit, mee sanoon tonne ADHD ketjuun toi sama, ne varmaan arvostaa tota sun suurta läpimurtoas...

Jumalauta oikeesti, jos et tajua mistä on kyse niin ole helvetti hiljaa!!!
Mikäli tämä viesti oli osoitettu minulle, niin rauhoitu ja lue uudestaan, en ole puhunut mistään niskasta kiinni ottamisesta. Mutta on hyvä muistuttaa ihmisiä heidän potentiaalistaan.

ai jaa, mites tätä sitten:
Näyttökuva 2026-04-23 114002.png

Niin että mitä sanoitkaan mun pääkopan sanomisista.....?

ai jaa, mites tätä sitten:
Näyttökuva 2026-04-23 114002.png

Niin että mitä sanoitkaan mun pääkopan sanomisista.....?
Sanoin, että ne sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Niitä ei ole pakko uskoa. Vai mikä siihen pakottaa? Kokeilepa joskus, kun pääkoppa sanoo että et edes liiku, että liikutat ihan vaan uhmallasi vaikka jalkaa toiseen paikkaan. Tässä pitäisi onnistua kohtuullisen nopeastikin. Tai mitä tahansa muuta. Ei sen pitäisi vaatia kauaa harjoittelua, että jos ottaa asioikseen uhmata kaikkea mitä oma pääkoppa sanoo, että löytää edes jotain, josta huomaa, että tosiaan, se on sellainen tarinageneraattori vain.

Se on hämmästyttävää, kuinka moni elää siinä uskossa, että ihmisellä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa ajatuksiinsa tai siihen, miten niihin reagoi. Mutta toki se kertoo myös siitä, minkälaisesta dynamiikasta asiassa on kyse. Kiinnostavaa olisi tietää, kuinka monta tuntia tuohon uskovat ihmiset ovat oikeasti käyttäneet asian harjoitteluun, vrt. kuinka monta tuntia he ovat käyttäneet sellaisen asian harjoitteluun, jossa ovat tulleet hyväksi. Haiskoon miltä haisee - jokainen voi uskoa mihin haluaa, ja kun puhutaan uskosta omaan kyvyttömyyteen, pääasiallinen kärsijä on uskoja itse. Minulla ei ole siinä penniäkään kiinni.

Mikäli tämä viesti oli osoitettu minulle, niin rauhoitu ja lue uudestaan, en ole puhunut mistään niskasta kiinni ottamisesta. Mutta on hyvä muistuttaa ihmisiä heidän potentiaalistaan.
Nyt jäi puuttumaan ne "oikeat" tai vaihtoehtoisesti ne mitkä eivät olet "oikeita", mitä kysyin. On aika hankalaa muodostaa mitään ajatuksia aiheesta jos ei tiedä mistä puhutaan. Vihjailemalla tälläisillä aiheilla, saa toki vähän härnättyä ihmisiä jotka kuulee "ota itseäsi niskasta kiinni" -tason loruja kyllästymiseen asti, mutta todellinen informaatioarvo jää aikalailla negatiiviseksi.

Kyllä omat ajatukset vituttaa aika useinkin. Itse joutunut tänä vuonna psyykkaamaan niin että ajattelen että ihan okei jos menee perseelleen. Toimii paremmin minulle kuin se että mietin että onpa paska fiilis, jaksaako sitä lähteä nyt mihinkään, ja että kyllä sinä jaksat. Helpompaa sisäistää se että on ihan ok jos ei ole parhaimmillaan ja asiat voi mennä miten menee. Tähän liittyen sitten jatkoajatuksena toimii se että keskityt vain hyviin asioihin, huonoja menee ja tulee.

On taas sellanen kirjoittelija jolla ei oo minkäänlaista hajua siitä että ne omat kokemukset ei todellakaan päde läheskään kaikkiin, hyvä jos itelläs noi toimii mutta sun kokemukses ei ole universaali. Jokaisella on omat vaikeutensa ja ne näyttäytyy eri tavalla jostya sulla eikä kenelläkään muulla ole pienintäkään aavistusta.

ja gespardia lainatakeni: Helpompaa sisäistää se että on ihan ok jos ei ole parhaimmillaan ja asiat voi mennä miten menee. Tähän liittyen sitten jatkoajatuksena toimii se että keskityt vain hyviin asioihin, huonoja menee ja tulee.

TÄMÄ!!!!!! 10000000000000X tämä!!

On taas sellanen kirjoittelija jolla ei oo minkäänlaista hajua siitä että ne omat kokemukset ei todellakaan päde läheskään kaikkiin, hyvä jos itelläs noi toimii mutta sun kokemukses ei ole universaali. Jokaisella on omat vaikeutensa ja ne näyttäytyy eri tavalla jostya sulla eikä kenelläkään muulla ole pienintäkään aavistusta.
Samaa mieltä. Plus että on minusta huono tapa käsitellä omia tunteita että ignooraa ne kokonaan tai pyrkii häivyttämään ne. Toimii paljon paremmin kun hyväksyy ne, sillä tapaa että niistä ei aiheudu lisähaittaa. Kuten esim oma tapa minkä kirjoitin.

Mitä siis tapahtuu, kun pääkoppa sanoo, ettet liiku, ja päätät liikuttaa jalkaa vaikkapa senttimetrin sivuun?

Plus että on minusta huono tapa käsitellä omia tunteita että ignooraa ne kokonaan tai pyrkii häivyttämään ne. Toimii paljon paremmin kun hyväksyy ne, sillä tapaa että niistä ei aiheudu lisähaittaa. Kuten oma tapa minkä kirjoitin.
En tiedä kenen viestejä olet lukenut, mutta älä yhdistä minun sanomisiini tuollaisia.

Et sinä sinä päätä, enkä referoinut ketään. Äläpäs leiki foorumipoliisia mielivaltaisesti.
Mikäs itkupotkukohtaus tämä nyt oli? En tarkoittanut pahoittaa mieltäsi tai "leikkiä foorumipoliisia", saat toki liittää sanomisiini aivan mitä haluat. Pointti oli, että minä en ole tuollaista sanonut.

Mikäs itkupotkukohtaus tämä nyt oli? En tarkoittanut pahoittaa mieltäsi tai "leikkiä foorumipoliisia", saat toki liittää sanomisiini aivan mitä haluat. Pointti oli, että minä en ole tuollaista sanonut.
No justhan sanoin että en kohdistanut eli referoinut sitä kehenkään tiettyyn. Taidat ihan itse keksiä itkut nyt tästä.

Juu gespard, se et on viikossa yks umpipaska päivä ei tarkota et koko kuukaus olis pilalla, se on mitä se on, ja sen kun oppii hyväksyyn niin homma helpottuu ihan helvetist, itelle sen tajuaminen oli aika "ydinpommi syliin" hetki niinsanotust, ja sekin mitä tuolla joku sanoi että on asioita joihin et vaan itte voi vaikuttaa.

"You can do everything right and still lose, that is life" -Tuntematon

Vähän sama kun sanois unettumuudesta kärsivälle että mikset sä vaan nuku? Helpottais unettomuutta.
Tätä itsekin ajoin takaa, kun ei suostuta kertomaan mitkä ei ole ns. "oikeita" ongelmia, niin voidaan vähän kauttarantain sanoa, että luultavasti et vain tee tarpeeksi, mikä taas on aika vahingollinen retoriikka kun erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla. Jolloin ulostulo on juuri tasoa unettomuus ratkeaa nukkumalla ja masennus olemalla iloinen.

Lapsuudessa kun oppii käsittelemään tunteitaan ja vaikeita asioita, niin ei sitten aikuisena mene pää sekaisin noista.

Tätä itsekin ajoin takaa, kun ei suostuta kertomaan mitkä ei ole ns. "oikeita" ongelmia, niin voidaan vähän kauttarantain sanoa, että luultavasti et vain tee tarpeeksi, mikä taas on aika vahingollinen retoriikka kun erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla. Jolloin ulostulo on juuri tasoa unettomuus ratkeaa nukkumalla ja masennus olemalla iloinen.

Tässä oli hyvin spesifi asia. Mutta sovitaan, että Moonis kuuluu heihin, jotka eivät kykene vaikuttamaan omaan ajatteluun tai omiin ajatuksiin suhtautumiseensa. Ei vaikuta minun elämään. Mutta se on ihan totta kyllä, että yleisellä tasolla ihmiset tekevät liian vähän vaikuttaakseen omiin ajatuksiinsa - useimmilla tuntuu olevan uskomus, että niihin ei voi edes vaikuttaa, ja harva tuntuu koko asiaa koskaan edes yrittäneen. Ja useimmat yrittäneistä on "kokeillu kerran, eikä sopinu mulle".

Joo ei, mielenterveysongelmat on helvetin monitahosia ongelmia ratkasta kun se "pelkkä masennus" ei ole se ainoa ongelma, siinä kärsii IHAN JOKA HELVETIN ELÄMÄN OSA-ALUE!!!!! ihmissuhteet menee päin helvettiä, työt kärsii, raha-asiat menee päin prinkkalaa, kämppä on kuin pommin jäljiltä kun ei vaan ole energiaa.....

Niin että mistäs sitten alotetaan ratkasemaan? Ja jos se masennusdg sit saadaankin niin siinä saattaa ihan oikeasti käydä niin että sieltä paljastuukin jotain muuta joka onkin sitten se ns "oikea" diagnoosi, mulla itellä kävi just näin, hoidettiin masennusta ja ahdistusta mutta paljastukin isompi läjä neuropsykiatrisia ongelmia.

ja @Tobotialainen allekirjotan sun sanmomiset 100% ja @ttm lopeta ennekuin alotatkaan, sulla ei ole käsitystä nyt mun ongelmistani joten jätä kommentoimatta.

@ttm lopeta ennekuin alotatkaan, sulla ei ole käsitystä nyt mun ongelmistani joten jätä kommentoimatta.

Varo, kohta gespardi vaatii lopettamaan tuon foorumipoliisin leikkimisen. Mutta älä huoli, hyväksyin jo. Sinä olet uhri, eikä sinulla ole mahdollisuutta vaikuttaa omaan päänsisäiseen maailmaasi. Se on ihan fine vaikka toki harmin paikka.

erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla.

Tuo "ihan vain tahdonvoimalla" taas tietysti on tuollaista olkiukkoilun puolelle lipsuvaa, mutta mikä on mielestäsi keino tietää, onko omat päänsisäiset ongelmat sellaisia, joihin voi itse vaikuttaa ja mitkä sellaisia, joihin ei voi?

Statistiikka

Viestiketjuista
305 739
Jäsenet
82 750
Uusin jäsen
mariah77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom