Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=ZIpH6sMK51U
Ja päättäjät on muka huolissaan veronmaksajan pärjäämisestä. Videossa siis selitetään mistä bensan hinta muodostuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä että selvensit. Vituttaa nyt ton äijän pärstän näkeminen. Youtube alkoi jo uskoa "not interested" tuon ja esa riutan tunkeminen feediin on kivasti vähentynyt. Toki bensan hintakin ja kaikessa välistä vetäminen (sis. verottaminen) vituttaa jo ilman videotaVideossa siis selitetään mistä bensan hinta muodostuu.
Täysin samaa mieltä. Muuten tuo olisi lähinnä vain "ärsyttävää", mutta se muuttuu vittumaiseksi siinä vaiheessa, kun itse kysymys hukkuu kaikkeen mölinään asian vierestä. Tai sitten sellainen joka olisi osannut kertoa asian laidan oikeasti, ohittaa sen koska näennäisesti siihen on jo vastattu eikä kukaan kaikkia viestejä tai ketjuja aina viitsi lukea alusta loppuun.Ihmiset, jotka käyttää tekoälyä lähteenä.
Extravituttava, jos selvästi itse ilmaisee aiheen olevan jokin monimutkainen, niin vastauksena tulee joku screenshotti googletiivistelmästä ilman mitään saatesanoja, ikään kuin että "oletko sinä tyhmä, katso kuinka helposti minä löysin "vastauksen" ongelmaasi". Sitten se tekoälyn käyttämä lähde pitää itse omalla vaivalla käydä etsimässä ja toteamassa, että tässä puhutaan jostain aivan eri asiasta, tai se on tasoa foorumihuutelu.
Helpointa sulkea pois yksinkertaisimmat ongelmat ensimmäisenä.Ja sitten nämä ongelmaketjuihin vastailevat joidenka anti jokaiseen ketjuun on tasolla " oletko tarkistanut, että johdot on kiinni".
Onko tästä jotain näyttöä? Linkki tutkimukseen kiitos.ja note to self..... NÄYTTÖKAAPELIN MOLEMMAT PÄÄT OLTAVA KYTKETTYNÄ!!!!! (saatata liittyä tai ola liittymättä...)
Voi kun noihin osais edes joskus yhdistää sen laitteensa alle tunnin näpertelyllä. Avaa äppi, paina nappia printteristä, paina nappia äpistä, yhdistä molemmat samaan verkkoon, älä ole varma onko printteri verkossa, paina nappia äpistä, paina nappia printteristä, naputa nappeja niin vimmatusti ja huuda perkelettä ja lupaa itsellesi että tulevaisuudessa printtaat kaiken kirjastossa ja poltat printterin rituaalinomaisesti keskellä pihaa saadaksesi edes jostain jotain mielihyvää....Olisi kyllä auttanut taas kerran tuo muistutus. Tappelin kun vanha tulostin ei toiminut... Lopulta syy oli että USB kaapeli ei taas paikoilla... Ja nyt näyttää jättävän hiukan jälkiä tulostaessa. Mikä näissä on kun satasen värilaser ei edes kahtakymmentä vuotta toimi täysin ongelmitta...
Onko tästä jotain näyttöä? Linkki tutkimukseen kiitos.
(/sarkasmi, tää on toisinaan mielipide-pohjaisessa foorumikeskustelussa ilmenevä vitutusta herättävä piirre)
Onko normaaliakin sielläpäin?Enemmänkin nyt vituttaa. Heräsin kun joku saatana hakkasi ulko ovea ja valmiina soittamaan häkeen . Ei näkynyt enää kukaan ja nyt adrenaliini tapissa ei nukuta
Ei ollut kyllä ennen tapahtunut.Onko normaaliakin sielläpäin?
Oliko ensireaktiosi "soitan häkeen" , ennenkuin pyrit selvittämään kuka oven takana oli ja millä asialla?
Muista, että pääkopan sanomiset voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja yleensä kannattaakin.Se kun TIEDÄT et asioita pitäs saada tehtyä, TIEDÄT et fyysisest ei oo mitään estettä mutta toi saatanan pääkoppa vaan sanoo että "et muuten tee etkä muuten mene etkä edes liiku..."
Heh, hyvä vitsi. Pääkopan "ongelmista" kärsivänä vähän sama kuin joku sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti tai ota itteäs niskasta kiinni.Muista, että pääkopan sanomiset voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja yleensä kannattaakin.
"Lähe salille". Perkele.Heh, hyvä vitsi. Pääkopan "ongelmista" kärsivänä vähän sama kuin joku sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti tai ota itteäs niskasta kiinni.
Ei se ollut vitsi. Kyllähän se tietenkin harjoitusta vaatii, mutta ellei kärsi ihan oikeista pääkopan vaivoista, kuten skitsofreniasta, on se täysin mahdollista. Tietysti sitä hankalampaa, mikäli elää uskomuksessa, että ei voi asialle mitään.Heh, hyvä vitsi. Pääkopan "ongelmista" kärsivänä vähän sama kuin joku sanoisi masentuneelle että ajattele positiivisesti tai ota itteäs niskasta kiinni.
Ehdottomasti pitäis olla, kun kerran toimii joillakin keskusteluun osallistujilla.Minkähän takia käypähoitosuosituksissa ei ole mielenterveyden ongelmien kohdalla hoitona: ota ittees niskasta kiinni![]()
Jos nyt sivuutetaan tuo "ota ittees niskasta kiinni" -olkiukko, niin widely believed fact, että ihmisellä vaan ei ole mahdollisuutta vaikuttaa omiin ajatuksiinsa tai edes siihen, miten reagoi omiin ajatuksiinsa. Aina on helpompi olla uhri kuin ottaa vastuuta. Itse siitä kärsii, mutta kukin tyylillään.Minkähän takia käypähoitosuosituksissa ei ole mielenterveyden ongelmien kohdalla hoitona: ota ittees niskasta kiinni/s
Äh, ei kannata stressata sääennusteista, itsekin just katselin viikonlopun säätä niin yksi ennuste veikkaisi aurinkoista, toinen vesisadetta ja kolmas räntää. Varmaan joku noista kolmesta pitää paikkaansa mutta sitä en osaa sanoa mikäEhdottomasti pitäis olla, kun kerran toimii joillakin keskusteluun osallistujilla.
Ja jotta ei täysin ot:ksi menisi niin tänään vitutta tulevan viikonlopun sää. Pitäis mennä mökille tekemään paskahuussiremonttia niin eikö silloin just tule lunta ja räntää.
Ihan uteliaisuudesta mitkä pääkopan vaivat ovat "oikeita"? Skitsofrenian mainitsit, mutta mitä ne muut ovat tai toisinpäin mitkä eivät mielestäsi ole "oikeita"?Ei se ollut vitsi. Kyllähän se tietenkin harjoitusta vaatii, mutta ellei kärsi ihan oikeista pääkopan vaivoista, kuten skitsofreniasta, on se täysin mahdollista. Tietysti sitä hankalampaa, mikäli elää uskomuksessa, että ei voi asialle mitään.
Mutta muistan kyllä tuon uhrimentaliteetin, mikä itselläkin aikanaan oli. Vaati sen, että oli tarpeeksi kauan pohjalla ja sai jotenkin aikaiseksi ajatuksen, että vittu, kun kaikki on kerran kokeiltu ja mikään ei auta, niin mitäpä siinä menettääkään jos alkaa käyttää aikaa tähän. Muutama vuosi eteenpäin niin huvittaa, miten sitä on joskus omat kuvitelmat tuntuneet niin todellisuudelta.
Se on hämmästyttävää, kuinka moni elää siinä uskossa, että ihmisellä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa ajatuksiinsa tai siihen, miten niihin reagoi. Mutta toki se kertoo myös siitä, minkälaisesta dynamiikasta asiassa on kyse. Kiinnostavaa olisi tietää, kuinka monta tuntia tuohon uskovat ihmiset ovat oikeasti käyttäneet asian harjoitteluun, vrt. kuinka monta tuntia he ovat käyttäneet sellaisen asian harjoitteluun, jossa ovat tulleet hyväksi. Haiskoon miltä haisee - jokainen voi uskoa mihin haluaa, ja kun puhutaan uskosta omaan kyvyttömyyteen, pääasiallinen kärsijä on uskoja itse. Minulla ei ole siinä penniäkään kiinni.Ihan uteliaisuudesta mitkä pääkopan vaivat ovat "oikeita"? Skitsofrenian mainitsit, mutta mitä ne muut ovat tai toisinpäin mitkä eivät mielestäsi ole "oikeita"?
Hieman haiskahtaa että on omiin vaivoihin löydetty joku™ ratkaisu ja nyt tämän kanssa maalaillaan suhteellisen paksulla kynällä.
Mikäli tämä viesti oli osoitettu minulle, niin rauhoitu ja lue uudestaan, en ole puhunut mistään niskasta kiinni ottamisesta. Mutta on hyvä muistuttaa ihmisiä heidän potentiaalistaan.*naamapalmu* Ai jaa et ADHD ja paska toiminnanohjaus paranee kun otan itteeni niskasta kiinni.... kiva kun kerroit, mee sanoon tonne ADHD ketjuun toi sama, ne varmaan arvostaa tota sun suurta läpimurtoas...
Jumalauta oikeesti, jos et tajua mistä on kyse niin ole helvetti hiljaa!!!
Sanoin, että ne sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Niitä ei ole pakko uskoa. Vai mikä siihen pakottaa? Kokeilepa joskus, kun pääkoppa sanoo että et edes liiku, että liikutat ihan vaan uhmallasi vaikka jalkaa toiseen paikkaan. Tässä pitäisi onnistua kohtuullisen nopeastikin. Tai mitä tahansa muuta. Ei sen pitäisi vaatia kauaa harjoittelua, että jos ottaa asioikseen uhmata kaikkea mitä oma pääkoppa sanoo, että löytää edes jotain, josta huomaa, että tosiaan, se on sellainen tarinageneraattori vain.
Nyt jäi puuttumaan ne "oikeat" tai vaihtoehtoisesti ne mitkä eivät olet "oikeita", mitä kysyin. On aika hankalaa muodostaa mitään ajatuksia aiheesta jos ei tiedä mistä puhutaan. Vihjailemalla tälläisillä aiheilla, saa toki vähän härnättyä ihmisiä jotka kuulee "ota itseäsi niskasta kiinni" -tason loruja kyllästymiseen asti, mutta todellinen informaatioarvo jää aikalailla negatiiviseksi.Se on hämmästyttävää, kuinka moni elää siinä uskossa, että ihmisellä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa ajatuksiinsa tai siihen, miten niihin reagoi. Mutta toki se kertoo myös siitä, minkälaisesta dynamiikasta asiassa on kyse. Kiinnostavaa olisi tietää, kuinka monta tuntia tuohon uskovat ihmiset ovat oikeasti käyttäneet asian harjoitteluun, vrt. kuinka monta tuntia he ovat käyttäneet sellaisen asian harjoitteluun, jossa ovat tulleet hyväksi. Haiskoon miltä haisee - jokainen voi uskoa mihin haluaa, ja kun puhutaan uskosta omaan kyvyttömyyteen, pääasiallinen kärsijä on uskoja itse. Minulla ei ole siinä penniäkään kiinni.
Mikäli tämä viesti oli osoitettu minulle, niin rauhoitu ja lue uudestaan, en ole puhunut mistään niskasta kiinni ottamisesta. Mutta on hyvä muistuttaa ihmisiä heidän potentiaalistaan.
Samaa mieltä. Plus että on minusta huono tapa käsitellä omia tunteita että ignooraa ne kokonaan tai pyrkii häivyttämään ne. Toimii paljon paremmin kun hyväksyy ne, sillä tapaa että niistä ei aiheudu lisähaittaa. Kuten esim oma tapa minkä kirjoitin.On taas sellanen kirjoittelija jolla ei oo minkäänlaista hajua siitä että ne omat kokemukset ei todellakaan päde läheskään kaikkiin, hyvä jos itelläs noi toimii mutta sun kokemukses ei ole universaali. Jokaisella on omat vaikeutensa ja ne näyttäytyy eri tavalla jostya sulla eikä kenelläkään muulla ole pienintäkään aavistusta.
Mitä siis tapahtuu, kun pääkoppa sanoo, ettet liiku, ja päätät liikuttaa jalkaa vaikkapa senttimetrin sivuun?On taas sellanen kirjoittelija jolla ei oo minkäänlaista hajua siitä että ne omat kokemukset ei todellakaan päde läheskään kaikkiin, hyvä jos itelläs noi toimii mutta sun kokemukses ei ole universaali. Jokaisella on omat vaikeutensa ja ne näyttäytyy eri tavalla jostya sulla eikä kenelläkään muulla ole pienintäkään aavistusta.
En tiedä kenen viestejä olet lukenut, mutta älä yhdistä minun sanomisiini tuollaisia.Plus että on minusta huono tapa käsitellä omia tunteita että ignooraa ne kokonaan tai pyrkii häivyttämään ne. Toimii paljon paremmin kun hyväksyy ne, sillä tapaa että niistä ei aiheudu lisähaittaa. Kuten oma tapa minkä kirjoitin.
Et sinä sinä päätä, enkä referoinut ketään. Äläpäs leiki foorumipoliisia mielivaltaisesti.En tiedä kenen viestejä olet lukenut, mutta älä yhdistä minun sanomisiini tuollaisia.
Mikäs itkupotkukohtaus tämä nyt oli? En tarkoittanut pahoittaa mieltäsi tai "leikkiä foorumipoliisia", saat toki liittää sanomisiini aivan mitä haluat. Pointti oli, että minä en ole tuollaista sanonut.Et sinä sinä päätä, enkä referoinut ketään. Äläpäs leiki foorumipoliisia mielivaltaisesti.
No justhan sanoin että en kohdistanut eli referoinut sitä kehenkään tiettyyn. Taidat ihan itse keksiä itkut nyt tästä.Mikäs itkupotkukohtaus tämä nyt oli? En tarkoittanut pahoittaa mieltäsi tai "leikkiä foorumipoliisia", saat toki liittää sanomisiini aivan mitä haluat. Pointti oli, että minä en ole tuollaista sanonut.
Helpompaa sisäistää se että on ihan ok jos ei ole parhaimmillaan ja asiat voi mennä miten menee.
Tätä itsekin ajoin takaa, kun ei suostuta kertomaan mitkä ei ole ns. "oikeita" ongelmia, niin voidaan vähän kauttarantain sanoa, että luultavasti et vain tee tarpeeksi, mikä taas on aika vahingollinen retoriikka kun erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla. Jolloin ulostulo on juuri tasoa unettomuus ratkeaa nukkumalla ja masennus olemalla iloinen.Vähän sama kun sanois unettumuudesta kärsivälle että mikset sä vaan nuku? Helpottais unettomuutta.
Tätä itsekin ajoin takaa, kun ei suostuta kertomaan mitkä ei ole ns. "oikeita" ongelmia, niin voidaan vähän kauttarantain sanoa, että luultavasti et vain tee tarpeeksi, mikä taas on aika vahingollinen retoriikka kun erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla. Jolloin ulostulo on juuri tasoa unettomuus ratkeaa nukkumalla ja masennus olemalla iloinen.
@ttm lopeta ennekuin alotatkaan, sulla ei ole käsitystä nyt mun ongelmistani joten jätä kommentoimatta.
erilaisia ongelmia on olemassa aika laajalla skaalalla mitkä ei tosiaan korjaudu ihan vain tahdonvoimalla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.