Flunssa iski eilen, joten kai se vituttaa. Jos joku tietää oikeasti toimivan yskänlääkkeen, niin voi kertoa. Itse en usko yskänlääkkeisiin, joten etenen teellä ja hunajalla. Hunajaa 4 purkkia, jotta varmasti riittää. Kai se flunssa menee ohi, kun juo vain tarpeeksi nesteitä. Kuumeet buranalla välittömästi alas.
Sitten, kun jaksaisi vielä hengitellä lämmintä höyryä, niin saisi nenäröörit aukeamaan.
Omat epätieteelliset poppakonstit:
Kofeiini helpottaa nuutunutta olotilaa, joten juon kahvia ja energiajuomaa flunssassa.
Extrakaloreilla ehkäisee väsymystä, joten syön mahd. paljon flunssassa.
Yskänlääkkeiden vaikutus minusta tosi maltillinen, joten koitan sitä kutisevaa kurkkua hoitaa juomalla kuplivia, esim. limpparia, energiajuomaa ja monivitamiiniporetabletteja tuopillisella vettä hitaasti hörppien.
Tukkoiseen nenään nenäsumutteet. Pullo pitäisi heittää aina tervehdyttyä pois hygieniasyistä samoin kuin hammasharjan vaihtopääkin.
Armeijassa näin viimeksi kodeiinia sisältäneitä codetabseja, jotka suttoivat kurkkukipuun. Olen katkera siitä, ettei niitä enää myydä.
Edit: vanha partatrimmeri vaati uutta leikkuupäätä. Oneblade-leikkuupäitä myytiin vain 4kpl paketeissa hintaan 39,95€. Kokonaan uusi kone Oneblade 360 kääntyvällä leikkuupäällä maksoi 29,95€, joten ostin tietysti ennemmin sen.
Kotona huomasin että uudessa kääntyväpäisessä koneessa ei tietysti olekaan yhtä hyvää pituudensäätöä puolen millin välein kuin vanhassa koneessa.
Nyt minulla on sitten käytössä vanha kone uudella kääntyvällä leikkuupäällä, joka ei käänny vanhassa koneessa. Tällä mennään niin kauan kuin vanha kone toimii ja uusi kone odottaa kaapissa varalla.