Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Tilattu tavaraa netistä. Nyt tuli UPS:ltä tekstiviestiä että pitäisi antaa henkilötunnusta tullaukseen... Ainut vain että seuranta numero on täysin eri. Lähetyspaikka sama ja päivämäärä eroaa päivällä. Eli nyt sitten arpoa onkohan tuo sama paketti vai täysin eri. Toinen on tuon lottoaminen yrittääkö tullata itse vai maksaako 20,86€ siitä ilosta UPS:lle...

Tähän vielä kolmas variantti, eli intialaisten teams-protokolla jossa lähetetään ”hey” ja odotetaan sitä ACKia ikuisesti sen sijaan että yhteydenoton sisältöä avataan mitenkään. Käytännössä asynkronisen viestinnän heikentämistä puhelun tasolle.

Tämä, mutta yleistys ei ole ihan 100% tarkka maiden mukaan, löytyy myös niitä asian esittäjiä ja tapahtuu myös siis ihan eurooppalaistenkin tai mistä vain kanssa.

Olisipa Teamsiin joku automaatio, jos tulee pelkää yksi sana, menee vaikka 5 minuuttia, niin vastaa Hello ja sama Slackiin, missä se ehkä onkin mahdollista.

Edit: tai siis yksi tai kaksi sanaa, koska etunimi.

Tänään tuli kiinteistöveropäätös (olikohan se sillä nimellä)
No oli miten oli, verottaja on löytänyt minun tontilta 43m2 autotallin, huippua! Saisinko minäkin nähdä sen prkl!?

Luultavasti tein väärin kun menin muokkaamaan sitä verojuttua ja vain poistin ko. rakennuksen. Kai siitäkin sanomista tulee
Jos ei riitä niin täytyy pistää tulille oikaisuvaatimus

On lappujen mukaan oikein vielä lämpöeristetty, huh huh

Mitähän tuossakin on käynyt alunperin?

No kuitenkin kaveri bongasi tontiltaan maanmittauksen laitokselta ylimääräisiä neliöitä - mitä ei oikeasti omista. Selvisi kun tontin rajalla oli lahoja puita ja kenen vastuulla ne on (kaupungin). Oli siten kysynyt että mulla on näköjään tälläistä maata mistä en tiennytkään, voinko tehdä autokatoksen siihen? No ei, mutta ostaa ja rakentaa siihen. Tästä tietenkin kiinteistöveroa lisää, ei tullut kauppoja.
Eli maanmittauslaitos jotain kämmännyt kun sille alueelle oli kaavoitettu muutama uusi tontti.

Multa taas verottaja halusi rahaa vuokratuloista, kämpästä minkä olin myynyt jo pari vuotta sitten, ja ilmoittanut heti että vuokratulot loppui pvm xx.xx.xx alkaen... Soitin ja sanoin etten vitussa maksa centtiäkään, oli jo menossa ulosottoon kunnes sain jonkun täyspäisen kiinni siitä paskavirastosta ja asia tuli jotenkin ymmärretyksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 333
Jäsenet
82 147
Uusin jäsen
Bosse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom