Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Noin 20 vuotta sitten nousi kova meteli siitä kun Fordin asiakasrekisterissä luki että asiakas on mulkku ja se oli muistaakseeni jopa hiukan laiton.
Mitä laitonta tuossa on jos se on 1) totta 2) yrityksen sisäinen juttu? toki jos rekisterin tiedot näyttää asiakkaalle itselleen niin sanavalinta voisi olla parempi. "vaativa asiakas" tms :lol:
 
Mitä laitonta tuossa on jos se on 1) totta 2) yrityksen sisäinen juttu? toki jos rekisterin tiedot näyttää asiakkaalle itselleen niin sanavalinta voisi olla parempi. "vaativa asiakas" tms :lol:

Eräässä aikoinaan käyttämässäni ITSM-järjestelmässä asiakasyritysten yhteyshenkilökortilla oli parametri "Client Sensitivity". Kentän arvo oli joko "Normal" tai "Sensitive" :smoke:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 285
Viestejä
5 001 108
Jäsenet
80 249
Uusin jäsen
JA3D

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom