Kerro miksi tänään vituttaa! :(

No siis en ollu vastaan. Itselläki kahvimaatti ja just hyvä. Iski vaa toi "vakava kahvistelija" mieleen, että eikait sellaiset nyt tämmöisiä käytä :) Vaikka kyl parempaa onkin kun jauhettu suodatinkahvi.

Jep. Tuo on ollut ihan vaan käytännön syistä.

Nykyään ei luojan kiitos tarvitse kammeta enää aamusta toimistolle koska pakotetut kaksi päivää paikan päällä, jossa minunlaiseni härvääjä ja mukavien juttelija ei kyllä saa päivän aikana mitään aikaan ainakaan tällä lääkityksellä. :D

Ja joo, mielestäni kahvi on ollut tuollakin parempaa, kuin suodatinkahvi, vaikka on ollut saman merkkistä kahviakin.

Olen miettinyt, että voisin perustaa oman firman, mutta sitten alan miettiä että onko siinä taloudellisesti mitään järkeä ja otanko vaan turhaa riskiä.
Tämä riippuu eniten siitä, haluatko sitä. Haluatko lyödä vetoa oman onnistumisesi puolesta? Jos haluat, silloin pyrit tekemään siitä kannattavaa ja lisäksi työllistät itsesi. Taloudellisesti se ei tule alusta saakka olemaan herkkua missään tapauksessa, mutta jos tavoitteet toteutuu se palkitaan. Itse olen ollut harkinta-ajalla niin pitkään että olen tullut siihen tulokseen ettei minusta ole siihen nykyisessä taloustilanteessa vaikka sitä palkkatyön rinnalle kipeästi tarvisinkin. Aikaa, vaivaa, stressiä ja rahattomana kärvistelyä vaan tulisi olemaan liikaa.
Siis koko tämä olemisen tuska ja eksistentiaalinen ahdistus vituttaa kuin pientä oravaa. En tiedä, että tuleeko muille samoja fiiliksiä? Sitä vaan alkaa olla niin kyllästynyt kaikkeen, että tekisi mieli muuttaa johonkin telttaan ja vetää lärvit vaikka olenkin raitis. Kiitos että sain avautua.
Tämä on tuttu fiilis. Kärsin tällaisesta ahdistuksesta säännöllisesti vuosien ajan. Lopulta palasin löysin tavoittein 15 vuoden takaisen urheiluharrastuksen pariin ja saan siitä positiivista energiaa jatkaa joka viikko vaikken luultavasti enää koskaan tule kisaamaan tai tavoittelemaan kaikkia vanhoja tuloksiani.

Lapsi just sen verran sairaana, ettei voi viedä päiväkotiin, niin olen kolmatta päivää kotona hänen kanssaan. Kuitenkin niin terve, että jaksaa koki ajan touhuta, niin ei saa hetken rauhaa. Onneksi on isosisko myös kotona niin sentään vähän leikkivät keskenään.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 104
Jäsenet
79 450
Uusin jäsen
Onnie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom