Trooppisten öiden lisäksi vituttaa että ihmiset jonottavat
tunteja keskellä yötä että säästävät pari euroa pehmiksen hinnassa. Saatanan saatana! Mitä vitun vittua oikeasti.
Eräs perhe kertoi jonottaneensa pehmistä kolme tuntia.
www.is.fi
Itse en jonottaisi tuolla vaikka maksettaisiin 10€ pehmiksestä, mitä vittua Suomi?
Vähän samaan liittyen, Lidlin uuden kaupan avajaiset oli tällä kylällä. Ihan mainoslehtiset ja kaikki postilaatikossa, avajaistarjouksia, yllärikassi kaikille ensimmäisille, kahvitarjoilu ym.
Noh, päätettiin sitten emännän kanssa että mennään kahdeksalta aamulla avajaisiin, ei kai siellä nyt NIIN paljon porukkaa voi olla kun on sentään arkipäivä ja torstai.
Väärin meni arvaus.
Aliarvioitiin suomalainen turaanikulttuuri kun on mahdollista saada jotain ilmaista. Ajeltiin paikalle 7:55, viddu ihmisjonoa ovelta sata metriä melkein liikenneristeykseen ja koko parkkipaikka täynnä.
Parkkipaikalla uukkari ja äkkiä vittuun tuolta.
Parin tunnin päästä takaisin tekemään normiostokset, mitkä oli aikataulussa joka tapauksessa. Vieläkin vähän tiukkaa parkkiksella, mutta olipahan sentään liikenteen ohjaus...
Ja vieläkin saatanasti ihmisiä kaupassa.
Ja mikä vittu on tämä suomalainen markettikäyttäytyminen? Emännällä meinasi jo laakerit levitä kun kaikki vitun elekeläiset ja kalevit ja martat ovat se vitun epäkohteliain ihmisryhmä tässä maassa.
Tönitään, pukitaan, etuillaan eikä millään tavalla tiedosteta ympäristöä että muitakin ihmisiä on siellä. Tukitaan käytävät kun ilman lukulaseja yritetään tihrustaa niitä tuoteselosteita.
Ja vaikka siellä eläkeläiset pukkii pyörätuoleissa muita vähäosaisia, ei tarkoita sitä että voi käyttäytyä niin kuin se kauppa kuuluisi sinule saatana.
Itse jos näin että joku toinen henkilö on tulossa samoille apajille kuin minä siihen hyllylle, totta vitussa annetaan sijaa ja tilaa, katsotaan vaikka puhelimen ostoslistaa sen aikaa kunnes toinen henkilö noukkii tarvittavansa.
Ja matut/ählämit/negers totta kai paljain sormin kaikki näpistellään paistopisteestä, vitut hygieniasta.