Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Loman ensimmäinen viikko meni sadetta katsoessa ja tänään kun aurinko paistoi niin olin suunnitellut lähteväni 9km lenkille ja sitä ennen piti mennä ostamaan uusi juomapullo yms vermeitä lenkkiä varten.

Vittu se siitä haaveilusta kun aamulla vaihdoin roskapussia ja nousin ylös niin jalat petti alta ja selkä jumiin.
Nyt kolmen lääkkeen coctail ja toivon että kipu menis muutamassa päivässä ohi.
Onneksi loma siirtyy niin ei tartte lomalla sairastaa.

Onneksi loma siirtyy niin ei tartte lomalla sairastaa.
Onko tosiaan näin että jos lomalla tulee vaikka paha flunssa niin loman siirtoa voi aina vaatia, edellyttäen toki että menee lääkäriin ja saa sieltä lääkärintodistuksen että on ollut työkyvytön päivästä x alkaen min. y päivää? Kerran yritin ja esimies sanoi että ei se hänen tietääkseen noin mene ja jäi lomat siirtämättä... meniköhän ihan oikein

Onko tosiaan näin että jos lomalla tulee vaikka paha flunssa niin loman siirtoa voi aina vaatia, edellyttäen toki että menee lääkäriin ja saa sieltä lääkärintodistuksen että on ollut työkyvytön päivästä x alkaen min. y päivää? Kerran yritin ja esimies sanoi että ei se hänen tietääkseen noin mene ja jäi lomat siirtämättä... meniköhän ihan oikein
Kyllä.
Itse kunta-alalla työskentelen ja viime kesänä viikonloppuna ennen loman alkua sairastuin niin ei mennyt edes omavastuuta joka taitaa olla yksi tai kaksi päivää. Omavastuu menee ainakin meillä jos sairastut loman aikana.

Omavastuuta ei mene jos sairastut juuri ennen lomaa kuten itselläni kävi. Sairastuin lauantaina ja loma alkoi maanantaina. Torstaina vasta alkoi olo helpottaa. Loma jatkui neljä päivää yli suunnitellun.

Loman ensimmäinen viikko meni sadetta katsoessa ja tänään kun aurinko paistoi niin olin suunnitellut lähteväni 9km lenkille ja sitä ennen piti mennä ostamaan uusi juomapullo yms vermeitä lenkkiä varten.

Vittu se siitä haaveilusta kun aamulla vaihdoin roskapussia ja nousin ylös niin jalat petti alta ja selkä jumiin.
Nyt kolmen lääkkeen coctail ja toivon että kipu menis muutamassa päivässä ohi.
Itsekin välillä selän vaivaama, suosittelen vilkaisemaan youtubesta lowbackability

Statistiikka

Viestiketjuista
280 650
Jäsenet
78 125
Uusin jäsen
Seij768

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom