Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä itselläni ainakin kuvat menee samaan paikkaan missä muutkin kuvat, lisäksi löytyy erikseen whatsapp-albumi kuvasovelluksessa. iOS 18.3.2 käytössä.Vitun applen ylivertaisen paska käyttöjärjestelmä noissa taskulaskimissa ei anna tallentaa whatsapista valokuvia sinne missä muutkin kuvat on. Ei ei ei . Ei tietenkään. Joku oma Files/device jemmapaska hävikki paikkaan vaan voit tallentaa. Mätä omena.
Eipä toi nyt kovaa lovea tee jos ei ole sähkölämmitystä ja lämmityskausikin on jo ohi. Toki jos se sauna on väkisin lämmitettävä ja lakanapyykki pestävä ja uuni hehkuttaa pizzaa varten niin sitten. Mutta jos sauanan (sähkö) jättämisellä väliin säästyy jo pitkä penni.Pitikin mennä katsomaan huomisen pörssisähköhinnat.
On se noinkin mutta toisaalta v-mäistä jättää oleellisia juttuja tekemättä "ihmisten aikaan" koska hinta. Tätä kikkailua se pörssisähköily tietysti voi välillä olla jos siis meinaa jotain sillä säästää.Eipä toi nyt kovaa lovea tee jos ei ole sähkölämmitystä ja lämmityskausikin on jo ohi. Toki jos se sauna on väkisin lämmitettävä ja lakanapyykki pestävä ja uuni hehkuttaa pizzaa varten niin sitten. Mutta jos sauanan (sähkö) jättämisellä väliin säästyy jo pitkä penni.
E. eilen näyttäis meillä olleen 120m2 omakotitalossa kulutus 26kwh joten vaikka sen tuplais niin ei se ole juuri mitään.
Toki noinkin, mutta ainakin itsellä on tullut tässä viimeisen kuukauden aikana saunottua ilmaiseksi sen verran monta kertaa että jos nyt päivän jättää välistä niin ei ole katastrofi.On se noinkin mutta toisaalta v-mäistä jättää oleellisia juttuja tekemättä "ihmisten aikaan" koska hinta. Tätä kikkailua se pörssisähköily tietysti voi välillä olla jos siis meinaa jotain sillä säästää.
18.4.1 versiolla mennään ja… erilainen käyttökokemus täällä.Kyllä itselläni ainakin kuvat menee samaan paikkaan missä muutkin kuvat, lisäksi löytyy erikseen whatsapp-albumi kuvasovelluksessa. iOS 18.3.2 käytössä.
Toki noinkin, mutta ainakin itsellä on tullut tässä viimeisen kuukauden aikana saunottua ilmaiseksi sen verran monta kertaa että jos nyt päivän jättää välistä niin ei ole katastrofi.
Vaikka energia olisi ilmaista, maksat silti siirrosta - joka on yleensä vieläpä varsin iso osuus sähkön kokonaishinnasta. Eli ei voida missään tapauksessa ilmaisuudesta puhua.Toki noinkin, mutta ainakin itsellä on tullut tässä viimeisen kuukauden aikana saunottua ilmaiseksi sen verran monta kertaa että jos nyt päivän jättää välistä niin ei ole katastrofi.
Kyllä, mutta energia on ilmaista joten saan siirron hinnalla ilmaista energiaa.Vaikka energia olisi ilmaista, maksat silti siirrosta - joka on yleensä vieläpä varsin iso osuus sähkön kokonaishinnasta. Eli ei voida missään tapauksessa ilmaisuudesta puhua.
Nainen lähti kiitämään, mutta edelleenkään ei koe itsessään olevan kerrassa mitään ongelmaa.
Pohdin hetken, että miten suhtaudun tuohon teatraaliin. Totesin lopuksi, että "hyvää matkaa".![]()
Ei vaan enemmänkin vertaus menee näin että jos saat jostain tankata autoa ilmaiseksi niin luulen että säkin sanoisit että "saat ajaa ilmaiseksi autoa" etkä niin että muttakun öljyt maksaa, vakuutus maksaa, autovero maksaa, auton kuolletus maksaa jne vaikka bensa on ilmaista.
Pointti onkin juuri siinä että sitä ei saa tankattua ilmaiseksi, koska polttoainevero. Kuten myös sähkökään ei ole ilmaista vaikka se itse energia olisi. Se on silti niin että mitä enemmän kuluttaa, sitä enemmän maksat.Ei vaan enemmänkin vertaus menee näin että jos saat jostain tankata autoa ilmaiseksi niin luulen että säkin sanoisit että "saat ajaa ilmaiseksi autoa" etkä niin että muttakun öljyt maksaa, vakuutus maksaa, autovero maksaa, auton kuolletus maksaa jne vaikka bensa on ilmaista.
Oliko kyseessä tämä puukolla uhkaililija, josta tarinoit vuodenvaihteessa?
Vero on vero ja siirto on siirto ja ne on pakollisia kuluja mutta edelleen se itse energia on ilmaista. Vaikka sä tankkaat sen auton sillä veron hinnalla niin se bensa on ilmaista.Pointti onkin juuri siinä että sitä ei saa tankattua ilmaiseksi, koska polttoainevero. Kuten myös sähkökään ei ole ilmaista vaikka se itse energia olisi. Se on silti niin että mitä enemmän kuluttaa, sitä enemmän maksat.
Mut vaikka energia on ilmaista tai jopa miinuksellakin, niin ei se itse sähkön (tai bensan käyttö) tee siitä silti ilmaistaVero on vero ja siirto on siirto ja ne on pakollisia kuluja mutta edelleen se itse energia on ilmaista. Vaikka sä tankkaat sen auton sillä veron hinnalla niin se bensa on ilmaista.
Oli. Sittemmin on tullut niin erinomaiseksi, että vika on kaikissa muissa ja siksi voi käyttäytyä kuten haluaa.
Ehkä parempikin näin.
Taas sellainen päivä, kun siivoat eläinten kusta ja paskaa asunnosta. Minä, joka olen sanonut monet kerrat suoraan, että en halua eläimiä, koska en jaksa niitä hoitaa.
Sitte ihminen joka niitä halusi, makaa sohvalla, passivoituneena, valittaa väsymystä. Lapsille mainostettu eläimiä kuinka kivoja ja söpöjä ne on. Pitäny sitte ottaa semmosia koiria, ettei niitä yksikään lapsi pysty ulkona viemään.
HUOM! Joka päivä ei ole tälläinen, usein emäntä hoitaa tonttinsa, nyt se vaan on passivoitunut sohvalle.
Muistan kuinka lapsena oli aika paska fiilis kun mut laitettiin hoitamaan koiraa. Vanhin lapsi näyttää olevan samassa jamassa.
Itse kyllä tykkään eläimistä, siksi niitä hoidankin kun ei millään kenelläkään voi aika riittää hoitamaan työtään, omaa osuuttaan lapsiperhearjesta ja kahdesta koirasta ja kissasta. VITUTTAA vaan olla se osapuoli, joka on sanonut ettei MINUA KIINNOSTA KÄYTTÄÄ SITÄ VÄHÄÄ VAPAA-AIKAANI JOIHINKIN VITUN RAKKEIHIN!!!!