Ei minua varsinaisesti vituta, mutta sellaista semiharmaata olisi tarjolla kevättalven päiviin. Illalla hävisin perheen teinille jokaisen shakkimatsin. Minusta ei ole enää kuulemma enää vastusta ja oivaltavat strategiat menevät hukkaan, koska en niitä edes huomaa. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman kognition aleneman voin hyväksyä. Sitten tyyppi haastoi kädenvääntöön. Oli illan viimeinen mahdollisuus pelastaa uskottavuuden rippeet. Yritin vääntää naama peruslukemilla suvereenin voiton. Oikeasti väänsin kaikin voimin niin, että (oma) olkavarsi tuntui irtoavan. Voitin, mutta viimeistään ensi vuonna häviän jo mennen tullen. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman lihasmassan haurastumisen voin hyväksyä. Nyt vaimo soitti, ja ilmoitti saavansa tuntuvasti omaa palkkaduuniani isompiliksaisen pestin. No, tämä ei mene enää edes lähestyvän keski-iän piikkiin. Alkoi jotenkin harmittaa, että missä voisin olla vielä paras meidän taloudessa. Eilen sain paketoitua ison postipaketin aika taitavasti. Ehkä minä olen paras postipakettien pakkaamisessa.