Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unihäiriöt taas alkaneet vaivata, öisin saa nukuttua 2-4 tuntia pätkissä.
Internetsivut, jotka koittavat olla kielellisesti niin saatanan lokaalia.
Kyllä, asun Suomessa. Joo, selaimeni on englanniksi. Hai, hain googlesta japaniksi, joten voiko se nettisivu ystävällisesti avautua hakutuloksen mukaisen kielen sivuna, eikä niin että siellä lähtee skripti arpomaan toista kieliversiota?
Samaan syssyyn, miksi isommilla firmoilla on paskimmat nettisivut?
Unihäiriöistä olen kärsinyt varmaan viimeiset 30 vuotta ja ajoittain ovat poissa. Nyt oli pidempi jakso, kun nukuin ihan kohtuullisesti. Mutta aina unihäiriöt palaavat, pahempina tai lievempinä. Ei mitään erityistä syytä, korkeintaan vähän stressiä, mutta sitä on töissä aina ajoittain. Korona jätti aika kovan yskän, sekin varmaan vaikuttaa. Mutta pahinta olisi se, että taas menee usko saada hyvät yöunet. Uni-/nukahtamislääkkeisiin en haluaisi enää turvautua kuin ihan pakon edessä. Niiden lopettaminen vasta paskaa on.Onko mitään tiedossa olevaa syytä? Jotain stressiä vai onko elämässä tullut muutoksia, jotka voisivat vaikuttaa uneen?
Oletko kokeillut CBD-tuotteita unensaamiseen? Joillain henkilöillä tuo voi auttaa uneen pääsyyn.Unihäiriöistä olen kärsinyt varmaan viimeiset 30 vuotta ja ajoittain ovat poissa. Nyt oli pidempi jakso, kun nukuin ihan kohtuullisesti. Mutta aina unihäiriöt palaavat, pahempina tai lievempinä. Ei mitään erityistä syytä, korkeintaan vähän stressiä, mutta sitä on töissä aina ajoittain. Korona jätti aika kovan yskän, sekin varmaan vaikuttaa. Mutta pahinta olisi se, että taas menee usko saada hyvät yöunet. Uni-/nukahtamislääkkeisiin en haluaisi enää turvautua kuin ihan pakon edessä. Niiden lopettaminen vasta paskaa on.
No sitä en ole kokeillut. Liki kaikkia muita konsteja ja lääkkeitä kylläkin.Oletko kokeillut CBD-tuotteita unensaamiseen? Joillain henkilöillä tuo voi auttaa uneen pääsyyn.
No sitä en ole kokeillut. Liki kaikkia muita konsteja ja lääkkeitä kylläkin.
Mistä CBD:tä voi/kannattaa hankkia?
CBD-kukka on tutkinnan alla. Halfwaybrooksin toimari napattiin kiinni ja tullin takavarikossa oli 150k€ edestä tavaraa. Kaninkololtakin tuota CBD-kukkaa sai, mutta viranomaiset laittoivat tiukasti vastaan.Näköjään näistä.
![]()
CBD-öljy 5%, 10 ml
CSPR-testattu My Hemp Tree -sarjan CBD-öljy on oivallinen valinta ihosi hyvinvointia tukemaan. Tämä ensiluokkainen CBD-öljy sisältää 5 % CBD-uutetta. Vahva valinta kauneuden ja terveyden tueksi. Suosittelemme suurella sydämellä! Tämä 100 % puhdas ja myrkytön CBD-öljy on tarkoitettu ihoöljyksi...www.ruohonjuuri.fi
CBD-öljyn laillisuus Suomessa
CBD-öljyn laillisuus Euroopan unionissa ja Suomessa. Vuoden 2019 muutokset uuselintarvikeluettelossa. CBD öljy laillisuus Suomi.hamppumaa.fi
Tiedän tunteen! Aikoinaan avarrettiin nenäonteloita pitkittyneiden poskiontelotulehdusten vuoksi ja laitettiin sitten tavaraa kolviin juuri tuon verenvuodon vuoksi. Viikko oli meinaan tanan piiitkä, kun ei saanut niistää!Nenä revitty leikkauksessa auki. Niistää ei saa, koska verenvuodon riski. Hivenen nahkeaa, koska kokoajan valuttava tunne nenässä
No sitä en ole kokeillut. Liki kaikkia muita konsteja ja lääkkeitä kylläkin.
Mistä CBD:tä voi/kannattaa hankkia?
Piti kirjautua nettiautoon. 17v vanha tunnus ei toimi vaan pitää viritellä joku uusi alma-tunnus. Salananan vaihto menee läpi, mutta. Ei olisi aikaa alkaa selvittämään. Vertaistukea?![]()
Huomasin saman taannoin.
En ole nähnyt tossa ongelmaa, kyllä se paketti siellä odottaa kiltisti seuraavaan päivään, ellei ole pitkä ränni luvassa...Ilmeisen kirjaamaton sopimus Saatanan kanssa, että paketti tippuu Posti:n (Tai muun toimijan) automaagiin juuri silloin, kun istut soffalle Lonkero kädessä ja silloin luurista kuuluu saapumisilmoitus. Ihan sama milloin pääset töistä kotiin.
No ei tämä olekaan mikään maailmaa kaatava ongelma ja paketti kyllä odottaaEn ole nähnyt tossa ongelmaa, kyllä se paketti siellä odottaa kiltisti seuraavaan päivään, ellei ole pitkä ränni luvassa...
Kieltämättä tuttu juttu ja hitottaa joka kerta. Kuinkahan monta kertaa on tullut käytyä kaupassa ja juuri kun on kotiin päässyt takaisin niin tulee saapumisilmoitus juuri sen kaupan pakeettiautomaattipaketista josta olet juuri lähtenyt. Tai sitten esim töistä kotiin ajellessa ilmoitus tulee heti sen jälkeen kun on ajanut matkan varrella olevan noutopaikan risteyksen ohi. Eikä auta että jää vaikka ylitöihin tunniksi että ilmoitus kerkiäisi tulemaan, silti se tulee noin 200m sen risteyksen jälkeen. No, odottaa se paketti seuraavaan päivään mutta miten nuo AINA osuvatkin tuolla tavalla.No ei tämä olekaan mikään maailmaa kaatava ongelma ja paketti kyllä odottaa. Se että se toistuu (melkein) joka kerta ärsyttää, jos joskus siellä odottaa himoittu ostos ja joskus taas jotain plääh
. Perjantai on aina se paras paikka ja Syksyisin, kun tihku rapisee ja vielä vähän viimaa naamaan. Pikku vitutus.
Se että se toistuu (melkein) joka kerta ärsyttää, jos joskus siellä odottaa himoittu ostos ja joskus taas jotain plääh
peruutin autolla (automaattivaihteinen) päin autotallin oven reunaa ja meni puskuri ja takavalo rikki.
olen ajanut automaattivaihteisella autolla vasta muutaman kerran, tietenkin olen itse syynä koska etsin olematonta kytkinpoljinta jaruttaessani, mutta painoinkin vahingossa kaasuaJa automaattivaihteinen oli syyllinen? Vai miksi pistit "automaattivaihteinen" sulkujen sisään?
olen ajanut automaattivsihteisella autolla vasta muutaman kerran, tietenkin olen itse syynä koska etsin olematonta kytkinpoljinta jaruttaessani, mutta painoinkin vahingossa kaasua
niin sanoi myös minunkin isäni kuin auto hankittiin viikko sitten (veli suoritti kortin automaatilla joten oli pakko hankkia) mutta ohje unohtui, nyt pitää tehdä vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöönIsäpuolivainaa aikoinaan käski teipata vasemman jalan penkkiin kiinni ku ajaa automaatilla
Mie sain joskus ohjeeksi noihin automaatteihin että työnnä vasen jalka vaikka ikkunasta pihalle, mutta pidetään se pois sieltä polkimilta.
Minä ainakin tiedän parikin joilla on merkintä ajokortissa että saa aja vain automaatilla. Toinen tosin on invalidi jolloin automaatti on oikeastaan ainoa vaihtoehto muutenkin.Tuon @HendriXXX stoorin jälkeen alkaa tuntuun, että pitäskö oikein pystyttää oma ketju noille jutuille, jossa kuski on ekaa kertaa kättelemässä tomaatin kanssa? Sitä sivuten on pakko kysästä: tietääkö kukaan ainuttakaan Suomessa syntynyttä suomalaista, jonka ajokortissa on merkintä, että saa ajaa vain automaativahteisilla autoilla? Vai muistanko mä väärin, että jos ajaa autokoulun tomaatilla läpi, ei saa ajaa manuaalilla?
Minä ainakin tiedän parikin joilla on merkintä ajokortissa että saa aja vain automaatilla. Toinen tosin on invalidi jolloin automaatti on oikeastaan ainoa vaihtoehto muutenkin.
Ja itse kun olen käytännössä aina ajanut vain manuaalilla niin kyllä se automaattivaihteisen auton ajaminen vähän jänskättää joka kerta ensimmäisen vartin verran kunnes siihen taas tottuu.
Siinä kohdassa erityisehdot se on, en nyt muista missä kohti se siinä kortissa on mutta erityisehtoihin tuo kuuluu.Oliko se merkintä etu-, vai takapuolella? Oma kortti on saatu 2000-luvun alkuhämärissä ja en nyt yhtäkkiä löytänyt siitä kohtaa mihin se merkittäisiin, paitsi tietenkin sarake 12. (erityisehdot).
Sama juttu itsellä, juuri pari päivää sitten piti taas monen kuukauden jälkeen piirrellä cadilla ja opetteluksihan se taas alkuun meni kun puolet asioista unohtanut kun harvoin käyttää. Sama juttu muutamassa muussakin harvoin käytetyssä softassa, vielä kun on useampi samantyylinen softa. Aina saa aluksi etsiä toimintoja valikoista ja just kun alkaa taas oppimaan miten softaa ajetaan niin onkin työt sillä tehty ja taas tulee kuukausien tauko.Ja siis aihetta liipaten.. VITUTTAA SAATANA. Muutama kuukausi freecädillä piirtelyssä ollu taukoa, ni on näkyy unohtunu perusjutut jo hyvinni tehokkaasti. Ei tuu tää vanhuus yksin prkl.. kokoajan pitäs tehä ja saada toistoa että pysys asiat vähänkään muistissa.
Nuorempana ei tarvinnu ku parit kerran tehä ja asiat jäi kerrasta muistiin..
Tämä toki ja sihen vielä lisäksi pari samankaltaista ohjelmaa jossa hiiren napit ja kontrollit toimii täysin päinvastoin eikä niitä saa muutettua.Ja siis aihetta liipaten.. VITUTTAA SAATANA. Muutama kuukausi freecädillä piirtelyssä ollu taukoa, ni on näkyy unohtunu perusjutut jo hyvinni tehokkaasti. Ei tuu tää vanhuus yksin prkl.. kokoajan pitäs tehä ja saada toistoa että pysys asiat vähänkään muistissa.
Nuorempana ei tarvinnu ku parit kerran tehä ja asiat jäi kerrasta muistiin..