Taloyhtiön naapuri siis ei vittu. Muuttunut ihan ihmeelliseksi. Ei jaksa tehdä muuta kuin valittaa kaikesta. Ihan kaikesta. Nytkin tänä ja viime kesänä tehty talkoilla hommia taloyhtiöön..niin helvetinmoinen valitus kun tarvikkeisiin on mennyt joku satanen enemmän mitä arveltu, mutta ei huomioida että mitä säästetty kun ollaan talkoilla tehty. Pieni taloyhtiön, niin yhdellä mussuttajalla on yllättävän iso rooli.
Mutta kerta tälläistä on tämä talkoaminen, niin en kyllä jaksa enää itse näitä organisoida. Teetetään jatkossa ulkopuolisella ja maksellaan, kerta muita ei kiinnosta. Ei minua kiinnosta polttaa helvetisti aikaa ja ottaa vittuilut päälle.
Nimimerkillä omakotitaloon heti kun kassa antaa myöten.
No joo. Sen verta ollut vastoinkäymisiä on ollut meidän perheessä, että se on varmaan ollut yksi tekijä joka on luonut lujat siteet ja luottamukset keskenään vaikka välillä kitkaa onkin.
Mutta kerta tälläistä on tämä talkoaminen, niin en kyllä jaksa enää itse näitä organisoida. Teetetään jatkossa ulkopuolisella ja maksellaan, kerta muita ei kiinnosta. Ei minua kiinnosta polttaa helvetisti aikaa ja ottaa vittuilut päälle.
Nimimerkillä omakotitaloon heti kun kassa antaa myöten.
Pakko ihailla, että joillain noinkin hyvät välit omiin vanhempiinsa ja sisaruksiinsa ei voi muuta sanoa. Itse lähdin porukoilta täytettyäni 20v ja välit sanottaisiinko muodolliset.
No joo. Sen verta ollut vastoinkäymisiä on ollut meidän perheessä, että se on varmaan ollut yksi tekijä joka on luonut lujat siteet ja luottamukset keskenään vaikka välillä kitkaa onkin.