Hihii 8.1 tilatulla x370 emolevyllä on 3viikon toimitus aika.
Asus PRIME X370-PRO AM4 ATX-emolevy 179,90 €
Asus PRIME X370-PRO AM4 ATX-emolevy 179,90 €
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuumehan on ihan geneerinen oire infektiosta, ei pelkästään flunssasta. Jos ei oo mitää ylähengitystie oireita, nii seuraisin kyllä ainaki vähän herkemmällä korvalla, että mikä on.37 asteen "kuume" ja joka paikkaan särkee mutta mitään räkää ja yskää ei ole. Olo ei kuitenkaan ole niin paska että kehtaisi aamusta lekurille mennä. Vituttaa tälläinen semisairastelu, töissä ei olisi hyvä olla mutta tuntuisi tyhmältä mennä työpaikkalääkärille valittamaan että vaan koskee, fiilis vähän kuin turhan valittajalla.
Mulla oli sama. Kestää pari päivää ja menee ohi. Luultavasti influenssa.37 asteen "kuume" ja joka paikkaan särkee mutta mitään räkää ja yskää ei ole. Olo ei kuitenkaan ole niin paska että kehtaisi aamusta lekurille mennä. Vituttaa tälläinen semisairastelu, töissä ei olisi hyvä olla mutta tuntuisi tyhmältä mennä työpaikkalääkärille valittamaan että vaan koskee, fiilis vähän kuin turhan valittajalla.
37 asteen "kuume" ja joka paikkaan särkee mutta mitään räkää ja yskää ei ole. Olo ei kuitenkaan ole niin paska että kehtaisi aamusta lekurille mennä. Vituttaa tälläinen semisairastelu, töissä ei olisi hyvä olla mutta tuntuisi tyhmältä mennä työpaikkalääkärille valittamaan että vaan koskee, fiilis vähän kuin turhan valittajalla.
Ei vituta tänään, mutta noin yleisesti vituttaa tuo "37 astetta ei ole mikään kuume". Itselläni normaali kainalolämpö on 35,7-36,2 ja siinä vaiheessa kun luku alkaa 37, niin olen kyllä ihan kunnolla kipeä. Etenkin intissä tuo oli todella vittumaista selitellä, että paskana olen vaikka lämmöt vain 37,3 - onneksi duuneissa on aina ollut 3 päivää omalla ilmoituksella, niin on välttynyt tuolta "turhan valittamiselta".
En tiedä, miksi tuollaisella "yhdellä totuudella" mennään, kun kaikkitietävän wikipediankin mukaan "Ihmisen normaalilämpötila on keskimäärin 37 °C, mutta se voi vaihdella 35,8–37,8 asteen välillä." ja lisäksi "naisilla keskimäärin 0,3 astetta miespuolisia korkeampi." Eli jollain naisella saattaa tuo 37,8 olla ihan normaali kun itse olen silloin jo täysin vuoteenoma.
Ihmisten/tuttujen kokoontumisajot? Normi viikonloppuseurustelua.Hyvin on liikkeellä kun mullekin ilmottautui aamulla useampi kuumeinen.
Mikäs tapahtuma sunnuntaina on ollut?
Tilasin 4g prepaid liittymän että kokeilis miten täällä huitsin nevadassa toimii ja modeemia ei ole mutta tuollainen noksu 925 löytyy jonka ajattelin valjastaa siihen virkaan mutta hienoinen ylläri oli että windows puhelin ei kykene usb kautta jakamaan nettiä... Kaippa se pitää huomenna käydä joku halpa mokkula ostamassa.
Mulle ei tullu eurojaskassa mitään.Sähköpostissa viesti veikkaukselta otsikolla "Voitit eurojackpotissa, onnea!" -->
Veikkauksen etusivulla "Eurojackpotista Suomeen 2,9 miljoonaa euroa" -uutinen -->
Kolme oikein --> 15.7€ voitto
Jos ei lapsia niin hei hei vaan.Pitäs rouvan kanssa tavata ja keskustella asioista. Asuu siis eri osoitteessa nykyään. Mitä helvettiä sitä nyt osaa ruopia kaikkia juttuja, kun oma elämä helpottaa ja asiat sujuu? Laitoin viestiä että hengitellään tässä nyt muutama kuukausi, ja katsellaan sitten miten lusikat menee jakoon.
Pitäisi tavata ja jutella. Tuo on niin korkkaan kaljan matskua, mutta totta toisaalta. Just kun saa oman olon ja elämän rullaamaan jotenkin, niin nuo "pitää keskustella" viestit vituttaa saatanasti.
Jos ei lapsia niin hei hei vaan.
@Lifeless Samaa mieltä, hae yhtä juttua, siihen oma B todistus, menee kuukausi toinen kehottaa hakemaan toista asiaa hae siihen C todistus jne jne.. hoitajalla saa ajan 3kk:n päähän lääkärille 6kk:n päähän
Kiva mennä lekurille joka ottaa vakavasti homman tyyliin "umpisuolen leikkaus" niin kaveri tulee "terveenä" mää tarviin vaan epikriiseistä b-lausunnon kelaan huoh...
Entäs haut? "voit laittaa tulemaan hakemusta, emme takaa että meneekö läpi minä olen vaan täällä töissä"
Sarjassa tyhmiä kysymyksiä, miten B todistus haetaan. Olis pitänyt hakea jo, mutta asia vähän unohtui ja kohta sellaisen tarvis. Yks epikriisi on, mutta mitäpä arvoa sillä sitten on. Ja sisältää muuta liturgiaa mikä ei nyt asiaan ihan kuulu Yhtä työhommaa varten tarvin että asia tulee lopulta selväksi ihan kaikille mitä en tod. tee nyt enkä jatkossa.
Sittes vituttaa ko en menny tapaamaan tyttistä tänään kun oli aikatauluhäröilyä. Terveisiä perseestä exälle joka kai stalkkaa, tai sitten oli kumma sattuma tuossa yks päivä.
En mää edes jaksa taistella noiden kanssa, soitan hematologille että tarviin b:n siihen ja siihen, tulee viikon päästä kotiin laskun kera ja kohteena onkin "tähän ja tähän"
Arvauskeskuksen kautta ei ole edes mahista saada mitään lausuntoa, ne vaan on siellä töissä
Älä stressaa idiooteista. He eivät ole sen arvoisia.Idiootit, jotka spämmäävät "torilla tavataan" joka vitun Youtube-videoon, jossa on jotain suomalaisiin viittaavaa.
Idiootit, jotka spämmäävät "torilla tavataan" joka vitun Youtube-videoon, jossa on jotain suomalaisiin viittaavaa.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Ateistikanavat ovat kyllä kritisoineet Islamia ja muslimeita jo vuositolkulla.Samaan aikaan kyllä iskee bannia, jos joku sattuu vähänkään kritisoimaan muhamattia.
Ja saaneet tappouhkausten lisäksi vastaansa fläggäyskampanjoita. Muistoissamme mm. Malasonja.Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Ateistikanavat ovat kyllä kritisoineet Islamia ja muslimeita jo vuositolkulla.
Youtube ei kuitenkaan lähde bannailemaan ketään uskonnon kritisoimisesta, kuten tuossa yllä vihjailtiin.Ja saaneet tappouhkausten lisäksi vastaansa fläggäyskampanjoita. Muistoissamme mm. Malasonja.