Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miehet jotka valittaa päiväkoomasta kun nukkuvat yli 2t-4t yössä.Kuolema kuittaa univelat.Heräsin taas kolmelta. Vitun kiva vetää taas päivä koomassa.
Saatanan stressi.. miks kaikki pitä aina pukata samaan aikaan?
Heh. Hauskaa.miehet jotka valittaa päiväkoomasta kun nukkuvat yli 2t-4t yössä.Kuolema kuittaa univelat.
Vittu pankkitiedot vissii joutunu vääriin käsiin saatana. Joku
vaimolla todettiin syöpä.
Syksyn tulo vituttaa. Illat pimenee ja ilma viilenee.Vettä sataa, on pimeetä ja kaikkia vituttaa.
Siitä ei viellä tietoa, toivottavasti on. Nyt alkaa muutaman viikon verikoe rumba jonka jälkeen sitten ollaan viisaampia.No harvinaisen paska päivä onkin sitten sattunut. Toivottavasti syöpä on edes sieltä kiltimmästä päästä? Täällä elettiin vastaavassa tilanteessa pari vuotta takaperin, sittemmin tauti selätetty ja kaikki taas hyvin. Tsemppiä, raskaita aikoja nuo tuommoset.
Menin vähän ajatuksella, että kyllähän tuo yks päivä menee puolivaloilla. Keikkalainen ku on nii työtä yleensä ottaa ku sitä tarjotaan.Et ois menny?
No joo, ei se aina niin yksinkertaista ole, nimimerkillä ilta+yö+vähän aamuakin töissä koska ainoa terveenä oleva koulutettu noron aikoina
Minkä vitun syksyn tulo? Syksyä ollut viimeiset kuusi kuukautta. Itseäni vituttaa yli kaiken nyt tuo nainen. Kysyy mielipidettä ja joka ainoa kerta tekee kuitenkin just niinkuin on etukäteen jo päättänyt. Täst lähtien oma kommentti noihin kyselyihin on jotain ihan päätöntä.Syksyn tulo vituttaa. Illat pimenee ja ilma viilenee.
Minkä vitun syksyn tulo? Syksyä ollut viimeiset kuusi kuukautta. Itseäni vituttaa yli kaiken nyt tuo nainen. Kysyy mielipidettä ja joka ainoa kerta tekee kuitenkin just niinkuin on etukäteen jo päättänyt. Täst lähtien oma kommentti noihin kyselyihin on jotain ihan päätöntä.
Töissä on paskaa. Flunssaa pukkaa. vaimolla todettiin syöpä. Jos sitä Huomenna ois parempi päivä
Vituttaa suomalaiset maksuvälittäjät / verkkokaupat luottokortilla ja varsinkin kun maksat mobiilissa. Ensin näppäilet luottokorttisi numerosarjan, päättymisajankohdan ja cvc-koodin. Muualla maailmassa tilaus lähtee tämän jälkeen eteenpäin, mutta Suomessa pääset vahvistamaan tilauksen verkkopankissa eli seuraavaksi näppäillään verkkopankin käyttäjätunnus, salasana ja kaivellaan tunnuslukukorttia. Eihän tässä ole mitään järkeä, että luottokorttimaksaminen on hitaampaa ja vaatii lisäksi samat vaiheet kuin pankkimaksaminen. Samaa korttia voi kuitenkin vilauttaa kaupassa ilman mitään vahvistuksia tai pin-koodeja.
No joo, ei pelkästään suomalaisten juttu mutta sellainen ominaisuus johon törmää kaikissa suomalaisissa verkkokaupoissa ja ulkomaisissa todella harvoin. Ymmärtäisin jos tuossa olisi jokin järkevä logiikka, eli vahvistus pitäisi tehdä isompien ostojen kohdalla mutta nyt esimerkiksi yöllä vedin tuon vahvistusrumban ostaessani seitsemän euron piuhan @Jimm'sista.Ei tuo ole pelkästään suomalaisten kauppojen ominaisuus; monet verkkokaupat ulkomailla käyttävät samaa verified by visa/mastercard secure code menetelmää. Joillakin verkkokaupoilla vahvistuksen vaatiminen näyttäisi olevan satunnaista tai riippuvan kauppasummasta.
Oho.Vielä huonompi kuin Oulun kupeessa...
Telia 0G yhteys
Tänään tuli sitten perille. Osoitetiedoista oli etunimi ja viis kirjainta katuosoitetta. Ei mikään ihme että paketin matkassa vähän kesti.Eilen sitten vastasivat viestiin. Mitään selitystä tai pahoittelua ei luonnollisesti kuulunut. Lupasivat kyllä lähettää samana päivänä uudestaan. No eivät lähettäneet (imagine my shock).
Hoi4 ja peli Ranskalla 6h kankkulan kaivoon. Olin onnistunut pitämää Saksan ja Italian loitolla jo -43 asti ja olin jo varustautumassa jonkinsortin offensiiviin(edelleen toki linnoituksia esim. Espanjan rajalle). Yritin saada Vive la France ja Big entente achia mikä vaatii sitä, että perustin oman liittoutuman. No alliedit oli kuitenki olemassa ja päättivät sit kutsua Sveitsin sotaan. Eli käytännössä se ainoa pehmeä kohta koko mun maassa rannikoiden lisäks oli yhtäkkiä paljon pehmeämpi ku sata saksalaista ja sata italialaista divaria ryysi alppimaahan. Just ja just sain ehkä rajan puolustettua nii joko clickasin väärin tai sit jotain tapahtu Italian rintamalla ku yhtäkkiä oli Italialaisia ja saksalaisia Vichyssä asti ja reikä rintamassa. Eipä siinä, saa nähä jaksaako uudestaan tuota lajia ihan heti.
Ironman luonnollisesti että voi edes achievementtia saada.
Tän pelisarjan liittolais yms. jutut on aina nii vituiks vedetty että ei vaan voi yksinkertasesti ymmärtää. Melkee jo sen takia tulee lähes aina eniten pelattua jenkeillä ja USSR ku ei tartte välittää liittolaisista paskan vertaa.
Vitutti se kun meni 6h hukkaan käytännössä siihen että AI perseilee pelisarjassa(ja sen jokaisessa osassa lähes samalla tavalla).//OT
Mahtoiko tulla väärään ketjuun kun en itse tajunnut tekstistä juuri mitään?
Vitutti se kun meni 6h hukkaan käytännössä siihen että AI perseilee pelisarjassa(ja sen jokaisessa osassa lähes samalla tavalla).
Niin, oikea muotohan on "allahin vuonna"
Itse käytän ad 2017, siis anno domini, joskus välillä, harvoin, turhaan...
Ja vittu kun oon lupautunut huomenna kahteen hommaan huomenna, suunnilleen samaan aikaan, ei nappais kumpikaan ja pitää kehittää joku hätävale like a Pro, ainakin toiselle
Öööhh, vatsatauti, olen 38c:n kuumessa, olen ea-polilla nää tehoaa hyvin
Öööhh, vatsatauti, olen 38c:n kuumessa, olen ea-polilla nää tehoaa hyvin
Viekö se sytostaatti immuunin noin pahaan jamaan, vaiko joka vuotista?
Roskapussit. Mistään ei tahdo saada kunnon MUOVISTA olevia roskapusseja. Kaikki on sellaisia ohutta höttömateriaalia mihin ei tarvii ku pikku vekki tulla ni koko paska hajoo atomeiks. Nyt jo kaks hajonnu pitkin laittiaa muutaman päivän sisällä.
Niin siis nyt on kyse ROSKApusseista, ei JÄTEsäkeistä..Kunnon 150litran musta jätesäkki niin kyllä kamat kestää sisällä.
vatuttaa sikana, pitää käydä iltikselle, ehkä se tästä sitten helpottaa, fuck...
Rainbowlla on hyviä roskapusseja ne yhden pykälän suuremmat kuin se perusroskis. Ne on hyvää ja kestävää matskua, mutta ne Rainbown pienimmät on sitä paskaa.Ei oo ainakaan itellä ollut jonkun halppis rainbown kanssa ongelmia...
Mutta sanotaan nyt niin että muovipussi on semmoinen keksintö että sietääkin hajota aika haipakkaan. Suomessa toki ihan sama kun kaikki kiinteistön jätteet menee vissiin suoraan polttoon tms, mutta noin niinkuin globaalilla mittapuulla.
Rainbowlla on hyviä roskapusseja ne yhden pykälän suuremmat kuin se perusroskis. Ne on hyvää ja kestävää matskua, mutta ne Rainbown pienimmät on sitä paskaa.
Ikinä ei ole erikseen tarvinnut niitä rullassa myytäviä roskapusseja (siis kotona ainakaan) käyttää. 40l kauppakassit toimivat tässä hyvin, ja niitä kertyy yleensä sopiva määrä suhteessa sisään kannettujen kassien ja roska-astian täyttyneiden kanssa.Rainbowlla on hyviä roskapusseja ne yhden pykälän suuremmat kuin se perusroskis. Ne on hyvää ja kestävää matskua, mutta ne Rainbown pienimmät on sitä paskaa.