Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Olkapäässä toistakymmentä pinniä ruuvia ja metallilevyä. Olepa tässä seuraavat 6 viikkoa pelkän vasemman ranteen ja käden varassa, hankalaa tämä yksikätisen elämä.
 
Mopojonnet kyllä vituttavat. Ajellaan ylileveänä ryppäänä ja ohittaessa aletaan sitten vetämään jäätävää ylinopeutta. Lopulta ohipäästessä pitää roikkua perseessä vaikka ajankin +5km/h yli sallitun nopeuden, joka osuudella oli 60-80km/h. Siinä samalla saa katsella, kun lauma perseilee väärällä kaistalla keltaisen viivan väärällä puolella.
 
Posti ja veikkauspiste samalla tiskillä jossa kaupan myyjät käyvät kun kerkeävät. Ensimmäisenä jonossa tietenkin se kippuraselkäinen mummeli joka on tuonut varmaan +20 kuponkia tarkistettavaksi ja heti niiden perään alkaa täyttämään kirjekuoriin tietoja siinä tiskillä:rage:

Postin jono purkautui kiukkuisen jupinan säestämänä kun kukaan ei jaksanut jäädä enää odottamaan.
 
Posti ja veikkauspiste samalla tiskillä jossa kaupan myyjät käyvät kun kerkeävät. Ensimmäisenä jonossa tietenkin se kippuraselkäinen mummeli joka on tuonut varmaan +20 kuponkia tarkistettavaksi ja heti niiden perään alkaa täyttämään kirjekuoriin tietoja siinä tiskillä:rage:

Postin jono purkautui kiukkuisen jupinan säestämänä kun kukaan ei jaksanut jäädä enää odottamaan.

Vituttaa, kun järkevät ihmiset kuvittelevat voittavansa peleissä, jotka on suunniteltu heidän riistämiseksi.
 
Vituttaa, kun järkevät ihmiset kuvittelevat voittavansa peleissä, jotka on suunniteltu heidän riistämiseksi.

Totta! Tosin vituttaa aina siihen asti jos sattuu voittamaan 90 milj. Eurojackpotista. Mutt joo toi uhkapeluu on lähes yhtäpaha syöpä kuin alkoholi eläkeläisten keskuudessa ja muuallakin. Itekkin tykkään pistää 2-10€ peliin kun EJ:ssä on toi 90milj. jaossa (nykyisin tosin taitaa maksimi potti olla isompikin kun näin joku viikko sitten yli 100milj./arvonta potin siinä ja arvontojakin oli tosin 2x viikossa kun ennen niitä oli vain 1x). Alkoon menee sitten taas huomattavasti enemmän ja sieltä ei saa mitään takaisin (pois luettuna pullonpantti)... Enkä oo ees vielä eläkeläinen...
 
Kantoside haisee kun oravan perse eikä ole ollut kun 5 päivää, läheppä tässä kylille. Kesäkin meni vituiks kun ei pysty oikein mitään muuta tekemään kun pullon kallistelua, ja se ei kuulu harrastuksiin.
 
Kantoside haisee kun oravan perse eikä ole ollut kun 5 päivää, läheppä tässä kylille. Kesäkin meni vituiks kun ei pysty oikein mitään muuta tekemään kun pullon kallistelua, ja se ei kuulu harrastuksiin.
Mikäs käteen tuli?
 
Mopojonnet kyllä vituttavat. Ajellaan ylileveänä ryppäänä ja ohittaessa aletaan sitten vetämään jäätävää ylinopeutta. Lopulta ohipäästessä pitää roikkua perseessä vaikka ajankin +5km/h yli sallitun nopeuden, joka osuudella oli 60-80km/h. Siinä samalla saa katsella, kun lauma perseilee väärällä kaistalla keltaisen viivan väärällä puolella.
Kannattaa säätää takalasin tuulilasinpesunesteen suutin niin, että se ruiskuttaa kaikki takana ajavan päälle. Sitten ruikit vaan kunnolla noille. Noillahan on nykyään sellaiset avokypärät, että kaikki suihku menee kypärän sisään. Eivät jää puskuriin kiinni.
 
Mutta se mikä ei tapa, niin vahvistaa. Tsemppiä toipumiseen.

1657798881667.png


Mutta tsemppiä silti.
 
Ehkä ei nyt koko päivää keljuta, mutta tällä hetkellä kylläkin. Selailin leppoisasti io.techia ja söin nektrariineja. Viimeisellä puraisulla ko. hedelmä ”loksahti auki” ja tällainen tipahti syliin. Maistuuko muille?
 

Liitteet

  • 571D49D9-38D5-47ED-BAB5-F47F4520B408.jpeg
    571D49D9-38D5-47ED-BAB5-F47F4520B408.jpeg
    928,1 KB · Luettu: 414
Ehkä ei nyt koko päivää keljuta, mutta tällä hetkellä kylläkin. Selailin leppoisasti io.techia ja söin nektrariineja. Viimeisellä puraisulla ko. hedelmä ”loksahti auki” ja tällainen tipahti syliin. Maistuuko muille?

Itellä kävi samantyyppinen kuivalihan kanssa. Vedin pussin auki ja otin reippaan sormellisen lihaa ja pistin suuhuni, hetken pureskelun jälkeen aloin ihmettelemään et ompa jotenki oudon makuista ja kurkkasin pussiin ku ajattelin, että ne on unohtanu vaan maustaa tän sarjan... Siellä olikin vastassa nätti vihreyden kirjo, eikä pippurimaustettua kuivalihaa mitä odotin... Mulla pitäis olla myös kuvakin siittä, jos vaan löydän sen jostain ku postasin sen valmistajan ja kaupan asiakaspalveluun, joista sain yhteensä 10x (muistaakseni) uutta pussia, joista 8x tuli valmistajalta ja loput Prismasta.
 
Kannattaa säätää takalasin tuulilasinpesunesteen suutin niin, että se ruiskuttaa kaikki takana ajavan päälle. Sitten ruikit vaan kunnolla noille. Noillahan on nykyään sellaiset avokypärät, että kaikki suihku menee kypärän sisään. Eivät jää puskuriin kiinni.
Tuo pitää pistää korvan taa. Toki tuosta tilanteesta soitin hätäkeskuksee, jospa joku partio olisi lähistöllä tarkistelemassa tilanteita. Eräälläkin oli kilpi käännetty ihan taivaisiin, jolloin mitään tietoa tuosta ei saanut irti.
 
Ei sitä siteen hajua muut ihmiset huomaa jos et tunge niiden nenään
Kyllä vain haisee. Muistan kun luokkakaverilla oli pitkään kantoside sekä kipsi ja se oli aivan kauhea haju. Koko luokka dunkkasi sen yhen takia. Sellanen pistävä virtsainen hien haju :D
 
Tuo pitää pistää korvan taa. Toki tuosta tilanteesta soitin hätäkeskuksee, jospa joku partio olisi lähistöllä tarkistelemassa tilanteita. Eräälläkin oli kilpi käännetty ihan taivaisiin, jolloin mitään tietoa tuosta ei saanut irti.
Taisi olla se fiksumpi vaihtoehto tuo vaikka kauhean todennäköistä ei taida olla, että olisi partio sopivasti lähistöllä.

Itse en ainakaan lähtisi provosoimaan jo valmiiksi ylikierroksilla käyvää jonnelaumaa, eskalaation mahdollisuus on todellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Taisi olla se fiksumpi vaihtoehto tuo vaikka kauhean todennäköistä ei taida olla, että olisi partio sopivasti lähistöllä.

Itse en ainakaan lähtisi provosoimaan jo valmiiksi ylikierroksilla käyvää jonnelaumaa, eskalaation mahdollisuus on todellinen.
Äkkiä voi käydä niin, että tulee virhearvio jommaltakummalta ja mopojonne jää auton alle. Siinä, kun vastassa on puolitoista tonnia metallia, niin mopo ei paljoa tunnu.
 
Menin apteekkiin, kysyin kassalla että voisiko käydä etsimässä mulle kosteita pesulappuja. Sitten tämä proviisorin koulutuksen omaava henkilö tulee kohta takaisin, lyö tuotteen järjestelmään ja pistää pussiin. Kotona sitten huomaan että nämä mitä se möi mulle on kuivia pesukintaita, ja että niitä on nyt 175 kpl. Jatkan paskalta haisemista, vitun vittu.
 
Menin apteekkiin, kysyin kassalla että voisiko käydä etsimässä mulle kosteita pesulappuja. Sitten tämä proviisorin koulutuksen omaava henkilö tulee kohta takaisin, lyö tuotteen järjestelmään ja pistää pussiin. Kotona sitten huomaan että nämä mitä se möi mulle on kuivia pesukintaita, ja että niitä on nyt 175 kpl. Jatkan paskalta haisemista, vitun vittu.
Kuulostaa jo vittuilulta :D
 
Töissä on kaikki organisoitu päin helvettiä. Hommia on enemmän kuin koko muinainen egyptiläinen orja-armeija pystyisi tekemään.
Kesälomakausi ja tavarantoimittajien vaikeudet maailmanpoliittisesta tilanteesta johtuen tähän vielä päälle, niin a vot.
Mutta myyntimiehille bonareita kun ovat saanet uusia tilauksia paljon. Vitut siitä että meillä ei riitä tilat, kapasiteetti tai aika.
Ylitöitä tekemälläkään ei saa jättämää kiinni. Helvetillinen kiire ja stressi, hoida kolmea-neljää asiaa yhtäaikaa. Tapa itsesi ja työkaverisi perjantaina puoliautomaattipistoolilla.
 
Viimeksi muokattu:
Töissä on kaikki organisoitu päin helvettiä. Hommia on enemmän kuin koko muinainen egyptiläinen orja-armeija pystyisi tekemään.
Kesälomakausi ja tavarantoimittajien vaikeudet maailmanpoliittisesta tilanteesta johtuen tähän vielä päälle, niin a vot.
Mutta myyntimiehille bonareita kun ovat saanet uusia tilauksia paljon. Vitut siitä että meillä ei riitä tilat, kapasiteetti tai aika.
Ylitöitä tekemälläkään ei saa jättämää kiinni. Helvetillinen kiire ja stressi, hoida kolmea-neljää asiaa yhtäaikaa. Tapa itsesi ja työkaverisi perjantaina automaattipistoolilla.
Rankka päivä (1993) - IMDb
Tuli siis vaan mieleen tosta tekstistä toi leffa.
 
Kyllä parin viime viikon kokemus UPS:n toiminnasta on ollut kyllä meininkiä "Kuivana kakkoseen" :sholiday:

Ollos vielä lisäkiitos, sekä Lenovon että HP:n takuuhuolloille.
 
Tylsyyksissäni ajattelin mennä ulos poistamaan haitallisia vieraslajeja. No enpä mene kun alkoi satamaan.
Ei jaksais telkkua katella.
Sateen takia saatoin välttyä random seksiltä kun ei tuonne fillarin kanssa viitti mennä.

Mopon akku ei meinaa vieläkään latautua täyteen. Akkuhan on ehjä kun kävin sen testaamassa liikkeessä. Olis siinäkin jotain kun sais vehkeen käyntin. Ja kaikkihan toimi toissapäivänä, paitsi ei tyhjäkäyntiä.

Lenkille pitäis mennä, no odotellaan kunhan sade loppuu.
 
Nyt alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään. On ollut usempikin päivä jo putkeen että työpäivän aikana on ollut ihan ok ilma mutta heti kun duuni loppuu niin sataa vettä. Olisi pari juttua mitä pitäisi tehdä ulkona mutta aina kun olisi hetki aikaa käydä niitä tekemässä niin sataa vettä. Ja sitten kun sade loppuu niin on jo muita menoja buukattuna juuri sille hetkelle niin tässä on taas useampikin pikku projekti siirtynyt jo about viikolla.
 
Sälli soitti töihin, että ruohonleikkuri savuttaa. No kotosalla niin eihän se edes starttaa. Akku kuiva ja savutuksen syynä varmaan toisen terän laakeripesä hirttänyt... Ei siitä ole kuin joku 3v kun vaihdoin koko leikkuupöydän hiluineen :cautious:
 
Tylsyyksissäni ajattelin mennä ulos poistamaan haitallisia vieraslajeja. No enpä mene kun alkoi satamaan.
Ei jaksais telkkua katella.
Sateen takia saatoin välttyä random seksiltä kun ei tuonne fillarin kanssa viitti mennä.

Mopon akku ei meinaa vieläkään latautua täyteen. Akkuhan on ehjä kun kävin sen testaamassa liikkeessä. Olis siinäkin jotain kun sais vehkeen käyntin. Ja kaikkihan toimi toissapäivänä, paitsi ei tyhjäkäyntiä.

Lenkille pitäis mennä, no odotellaan kunhan sade loppuu.
Menisin sateeseen vaikka yksipyöräisellä jos olis random seksiä luvassa. Huolensa ja vitutuksensa kullakin.
 
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
 
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
No joskus noita tulee vastaan, periatteessa isompaa pitäisi varoa, mutta kun on tarpeeksi äreä käärmeä niin pari askelka kanervaa on ihan ok.
 
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
Eläintehtäviin ryhtymisessä isommassa porukassa jaetaan vain moitteita. Olen pyrkinyt kaikin keinoin väistämään tilanteet.
 
Eläintehtäviin ryhtymisessä isommassa porukassa jaetaan vain moitteita. Olen pyrkinyt kaikin keinoin väistämään tilanteet.
En itsekään haluaisi noita tappaa, kun ne tekee hyvää työtä osaltaan kaikenlaisten myyrien ja rottien kanssa. Viimeksi kun tehtiin Mökille Terassia, ja iso Liero paistatteli aamukahvilla lämpoä, niin kumpikin vain katsoi toistaan ja sanoi että plääh. Ei jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.

Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
 
Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
Ihminen on pahempi haittaeläin kyyn luonnollisessa asuinympäristössä. Kyy puree jos sitä menee härkkimään, puolustaakseen itseään (tai saalistaakseen ravintoa). Ihminen tappaa kyyn koska se häiritsee sen silmää olemassaolollaan.

Mutta onhan se totta että kyy olisi hyvä saada kauemmas paikasta missä esim. lapset leikkii tai on joku yleinen ihmisten hengailualue, koska ennemmin tai myöhemmin käy vahinko. Ja usein tappaminen on valitettavasti ainoa ihmisen kannalta turvallisesti toteutettava vaihtoehto, jos ei ole kokeneita käärmeenkäsittelijöitä paikalla.

Vituttaa vaan kun ihmiset tappaa kyyn jossain metsän keskellä kun se ottaa aurinkoa kivellä, ihan vaan koska sattuivat kävelemään 20 metrin päästä ohi ja spottasivat kyyn. Ei sen tappaminen ole mitenkään osa luonnon kiertokulkua, vaan sadistista murhaamista. Ei se siellä metsässä ole mikään haittaeläin, vaan paljon hyödyllisempi kuin se ympäristöä paskaava ihminen.
 
Vituttaa vaan kun ihmiset tappaa kyyn jossain metsän keskellä kun se ottaa aurinkoa kivellä, ihan vaan koska sattuivat kävelemään 20 metrin päästä ohi ja spottasivat kyyn. Ei sen tappaminen ole mitenkään osa luonnon kiertokulkua, vaan sadistista murhaamista. Ei se siellä metsässä ole mikään haittaeläin, vaan paljon hyödyllisempi kuin se ympäristöä paskaava ihminen.
Näin leppoisana sunnuntaiaamuna haluan vahvasti uskoa tällainen käytöksen olevan häviämään päin. Oma jälkikasvu todennäköisesti menisi väliin, jos mummi tai pappa yrittäisi kyytä tappaa keskellä metsää. Ja tämä täysin päiväkodin ja koulun ansiota. Ei ole itse tarvinnut opettaa.

Ennen kaupunkiin muuttoani vitutti jo maantiellä yliajetuiksi joutuneiden kyiden määrä. Ihan siksi ettei asialle oikein ollut toimivaa käytännön ratkaisua.
 
Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
Kyy ei ole haittaeläin. Olisit heittänyt sen pusikkoon. Vain beta mies tappaa ilman tarvetta. Se, että tulit tänne analysoimaan tapahtunutta, kertoo, että tiedostat toimineesi väärin ja tämä turha tappo on jäänyt piikin lailla kalvamaan mieltäsi. Elät tekosi kanssa koko loppuelämän.

Luolamiesaikoihin joku toinen luolamies olisi napannut sinun vaimon, raiskannut sen ja sen jälkeen pistänyt sinua nuijalla. Ei noihin aikoihin kannata verrata.
 
Kyy ei ole haittaeläin. Olisit heittänyt sen pusikkoon. Vain beta mies tappaa ilman tarvetta.

Luolamiesaikoihin joku toinen luolamies olisi napannut sinun vaimon, raiskannut sen ja sen jälkeen pistänyt sinua nuijalla. Ei noihin aikoihin kannata verrata.

Aika tämä.. Kyy ei pure kuin härnätessä, antakaa vittu olla jo
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 282
Viestejä
4 419 554
Jäsenet
73 340
Uusin jäsen
d3sire

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom