Hampaat olisi hyvä tarkistuttaa kerran 2-3 vuodessa, niiden kunnolla on yllättävän suuri vaikutus yleiseen terveyteen.Edellisestä hammaslekurikerrasta on, hmmm..., about 16 vuotta. Voisi ehkä käydä tarkistuttamassa hampaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hampaat olisi hyvä tarkistuttaa kerran 2-3 vuodessa, niiden kunnolla on yllättävän suuri vaikutus yleiseen terveyteen.Edellisestä hammaslekurikerrasta on, hmmm..., about 16 vuotta. Voisi ehkä käydä tarkistuttamassa hampaat.
TsiisusEdellisestä hammaslekurikerrasta on, hmmm..., about 16 vuotta. Voisi ehkä käydä tarkistuttamassa hampaat.
Ei muutakun rikosilmoa tekemään.Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Myyjä vaikutti oikein mukavalta ja vastaili heti kysymyksiin.
Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)
Yllätys yllätys en saa enää myyjää kiinni mitenkään, a.k.a rahat meni.
15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla.
Juu odotan huomiseen ihan vaan että en poliiseja härnää turhaan. Ihan siis 100% keissi tämä on että menin kusetukseen, mutta annetaan myyjälle huomiseen aikaa, jos vaikka olisi kolarin ajanut. Heh. Tuskin vkl aikana hommat etenee poliiseilla mihinkään.Ei muutakun rikosilmoa tekemään.
Jos MobilePay maksaa luottokortin kautta niin saakohan korttiyhtiön avulla peruutettua siirron?Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)
15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla.
Jos se on jo siirtynyt niin ei sitä voi takaisin vetää. Jos toisen tililtä pystyisi vetämään rahoja takaisin niin siinäpä vasta avautuisikin paikka huijauksille.Jos MobilePay maksaa luottokortin kautta niin saakohan korttiyhtiön avulla peruutettua siirron?
Ömmm huulilla se imu tehdään eikä hampailla? Tai sitten en vain tajua..Lämmintä ruokaa edessä, iso mohito tulee pöytään pillin kera. Pilli on metallipilli, etuhammas häviää taistelun. Jäi ilta siihen. Jos olisi ollut muovipilli, niin ilta olisi voinut jatkua...
Muovipillejä ei ole saanut enää valmistaa tai myydä pariin vuoteen. Muutenkin vaikuttaa vähän käyyttäjäperäiseltä ongelmalta. Yrititkö purra pilliä?Lämmintä ruokaa edessä, iso mohito tulee pöytään pillin kera. Pilli on metallipilli, etuhammas häviää taistelun. Jäi ilta siihen. Jos olisi ollut muovipilli, niin ilta olisi voinut jatkua...
Auto kävi koiranluiden vaihdossa ti. Tämän jälkeen n. 12km ajoa, ilman mitään kummempaa. Tänään puoliskon piti lähteä jonnekin ja sanoi että eturengas tyhjä.
Kävin ihmettelemässä, niin iskari rikki, jousi pompsahtanut paikaltaan ja uponnut renkaaseen sisään.
Mitäs helvettiä tuolle on tapahtunut? Minä ajanut viimeisenä tuolla torstaina ja kyllähän sen olisi huomannut jos iskari hajoaisi.
Näitä sattuu! Se niin sylettää kyllä kun huomaa liian myöhään jotain tuollaista. Se on myös ehkä ketjun aihetta että oikeasti pitää olla koko ajan "tuntosarvet pystyssä" näiden huijarien kanssa. Itsekin käytän tori.fi ja olen onnistunut välttämään kusetukset mutta onhan se hankalaa kun pitää kysellä hyvin tarkkaan ja mahdollisuuksien mukaan suosia naamatusten ostamista ja tuotteiden hakemista. Kokemusta kyllä on että kusetuksia yritetään ja muutama kauppa on jäänyt tekemättä hämärän olemuksen takia.Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Mulla on muutama kokemus parin vuoden takaa jossa oon myynyt jotain ja se jolle myin niin osti ja maksoi ennakkoon tilille. Siis päinvastaisia yllätyksiä. Yksi oli huonekalun osa joka taisi olla 200€ hintainen (en muista tarkkaan kun on jo vuosia, kuitenkin reilusti kalliimpi kuin muutamia kymppejä) maksoi ennakkoon tuotteen joka mun piti sit Matkahuollon kautta toimittaa perille. Tietty rehellisenä hoidin homman kuten piti mutta olin yllättynyt että joku noin uskalsi tehdä. Kai mulla sit on rehellisen kuuloinen nimi tai jotain ja tuossa oli huonekalusta kyse että ei ehkä mikään kusettajien perustuote.
Oli mennyt 15€ lasku käräjille, josta oikeuskäsittelykuluja 110€. Siis mitäänhän tuosta ei tule, kun maksoin heti pois, mutta kyllä se vituttaa 15€ laskusta maksaa 110€ ylimääräistä. Ensi kerralla kun luulen että jokin lasku on maksettu, niin varmistan sen ellen ole 100% varma asiasta.
Mun mielestä pitäisi ja myös suomi.fi palveluun muikkari ainakin siinä vaiheessa kun aletaan aloittamaan perintää ulosotosta jos on antanut sinne esim. oman sähköpostiosoitteen sekä puhelinnumeron.EIkö ennen haastetta pitäisi tulla maksumuistutus ja perinnästä vielä kaksi maksuvaatimusta?
Sähköpostiin oli tullut muistutukset ja maksuvaatimus sitten kotio. Tuon maksuvaatimuksen just luulinkin olleeni maksanut. Mutta kantapään kautta oppii, ensi kerralla huolellisempi.EIkö ennen haastetta pitäisi tulla maksumuistutus ja perinnästä vielä kaksi maksuvaatimusta?
On Lauantai ja Toinen Aivolohko HuuTAA TÖIHIN ja toinen sanoo EI!!! , Koska on Lauantai ja silti on naama 7:15 AM hereillä.
Joka V**** viikonloppu, toisaalta saapahan tehtyä jotain hyödyllistä. No Raahasin Ruokaa ja Kuplajuoma Lidlistä
Tuosta tuli mieleen, että kiinteistönvälittäjä kävi arvioimassa asuntoni arvon. Kirjallisena se arviointi hänen mukaansa maksaa satkun.Oli mennyt 15€ lasku käräjille, josta oikeuskäsittelykuluja 110€. Siis mitäänhän tuosta ei tule, kun maksoin heti pois, mutta kyllä se vituttaa 15€ laskusta maksaa 110€ ylimääräistä. Ensi kerralla kun luulen että jokin lasku on maksettu, niin varmistan sen ellen ole 100% varma asiasta.
Kyllä, Ehkä tämä on Paailman Pienin VitutusToisaalta hyvä homma, kun pysyy unirytmi kunnossa maanantaita varten ja jääpähän päivälle enemmän aikaa
Toisaalta hyvä homma, kun pysyy unirytmi kunnossa maanantaita varten ja jääpähän päivälle enemmän aikaa
Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.Lähisukulaisen tytär kirjoitti ylioppilaaksi ja juhlissa tunsi itsensä vanhaksi setämieheksi juhlakalun ja sen kavereiden keskellä. Snadisti vituttaa ja enempi masentaa kun itse lähestyy ehtoota ja toisilla tosielämä oikeestaan alkaa. Meh
VoiItseä taas hieman korpesi kun heräsin about 10:45, luultavasti vaikutti kun oli koko viikon tullut 1-1,5h univelkaa per yö. No nyt ei ole väsyttänyt
No Senhän vuoksi me "Setämiehet" emme muuta tee, kuin raotamme kaivonkantta kerran vuodessa, arvioimme tilanteen ja palaamme takaisin Horrokseen.Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.
Eikä omista ylppäreistä nyt ole kuin yhdeksän vuotta.
30 vuotta ja paremmin vaan menee. Ongelman esille nostaneella lienee ns kolmenkympin kriisi.Omista ylppäreistö kohta 20 v ja nuorelta tuntuu vieläkin!
Itse on jo niin setämies että alle nelikymppiset naisetkin katsoo kieroon, vituttaa.
Vaatii kännin päälle, en juo enää, enkä tykkää tanssimusiikista.Kannattaa opetella tanssimaan.
Lisää suolaa haavoihin tästä artikkelista: Onko kalliilla ja halvalla puuöljyllä eroa?Tikkurilan terassiöljyn hinnoittelu. 9 litran pönttö maksaa yli 100 euroa. Miten lähes vuotuista uudelleenkäsittelyä vaativa pinnoite voi maksaa saman verran kuin ulkomaali, joka kestää 10+ vuotta?
Parasta öljyä tuo on ja mielellään ostaisin kotimaista, mutta esimerkiksi Bilteman hinta-laatusuhde on ylivoimainen.
Onko vesiohenteinen? Kerran erehdyin kokeilemaan liuotinohenteista, ja sitten sai puoli kesää haistella käryjä.Lisää suolaa haavoihin tästä artikkelista: Onko kalliilla ja halvalla puuöljyllä eroa?
Johtopäätös:
Emme huomanneet mitään eroa kalliin, keskihintaisen ja halvan öljyn välillä. Kun lautoja katsotaan aivan läheltä, näyttää itse asiassa siltä, että halpa öljy esti veden imeytymisen puuhun hieman paremmin kuin kalliimmat öljyt. Erot olivat kuitenkin niin pieniä, että ne saattoivat olla täysin sattumanvaraisia.
Valmistajat puhuvat itsensä pussiin suosittelemalla, että terassi käsitellään joka vuosi myös ”pitempään kestävällä” öljyllä. Suosittelemme ostamaan halpaa öljyä ja öljyämään terassin joka vuosi.
Öljyäminen kestää yhtä kauan kaikilla tuotteilla, mutta halpa öljy tulee neljä kertaa halvemmaksi.
Itse olen jo useamman vuoden vedellyt terassit Lidl:n puuöljyllä. Taitaa olla 3l/14€.
Liuotinohenteinen, mutta ei se mielestäni päivää paria kauempaa haissut. Tosin terassi on avoin ja kattamaton.Onko vesiohenteinen? Kerran erehdyin kokeilemaan liuotinohenteista, ja sitten sai puoli kesää haistella käryjä.
Kiitos tästä. Tuijotin Prismassa 70e ja 15e pönttöjä (3L) ja tänä kesänä tarttui tuo 15e pönttö mukaan.Lisää suolaa haavoihin tästä artikkelista: Onko kalliilla ja halvalla puuöljyllä eroa?
Johtopäätös:
Emme huomanneet mitään eroa kalliin, keskihintaisen ja halvan öljyn välillä. Kun lautoja katsotaan aivan läheltä, näyttää itse asiassa siltä, että halpa öljy esti veden imeytymisen puuhun hieman paremmin kuin kalliimmat öljyt. Erot olivat kuitenkin niin pieniä, että ne saattoivat olla täysin sattumanvaraisia.
Valmistajat puhuvat itsensä pussiin suosittelemalla, että terassi käsitellään joka vuosi myös ”pitempään kestävällä” öljyllä. Suosittelemme ostamaan halpaa öljyä ja öljyämään terassin joka vuosi.
Öljyäminen kestää yhtä kauan kaikilla tuotteilla, mutta halpa öljy tulee neljä kertaa halvemmaksi.
Itse olen jo useamman vuoden vedellyt terassit Lidl:n puuöljyllä. Taitaa olla 3l/14€.
Tuohon ongelmaan veikkaisin että selaimessa on javascript pois päältä ja/tai keksit disabloitu. Noilla saa aika usein mystisiä ongelmia aikaan, varsinkin jos on vain osa kekseistä blokattu tai javascriptistäkin on vain tiettyjen osoitteiden js blokattu. Toki muutkin paranoidiasetukset aiheuttavat välillä yllättäviä ongelmia.Selittäkää te oikeasti osaavat IT-heput, mistä johtuu että on olemassa jokin tietty prosentti ihmisistä, joille tulee jatkuvalla syötöllä mystisiä IT-ongelmia, joita ei tule lainkaan samaa ohjelmaa käyttäville muille ihmisille? Ja joita en saa täällä päässä mitenkään toistettua, vaan kaikki toimii niin kuin pitääkin.
Selainpohjainen ohjelma kyseessä. Käyttäjä kuulemma tyhjentänyt välimuistin, ja kirjautunut ulos ja takaisin sisälle. Kun painaa "Tallenna" -nappia, homma näyttää toimivan, mutta mitään ei tallennu.
Kiinnostavana lisätietona, tämä käyttäjä on itse IT-ihmisiä – voiko esim. olla, että selain on ladattu täyteen lisäosia, tai siinä on turvallisuusasetukset moodilla "Liskoihmiset ja foliohatut"?
Eikö enemmän vituta se, miten onnettoman pieni Helsinki on, jos sen läpi kävelee tuosta vaan.Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.
Eikä omista ylppäreistä nyt ole kuin yhdeksän vuotta.