Tää menee hieman ohi lainatun mutta koen samaistuvani. Mulla on Viasatin kanavapaketti ja urheilua (*) siinä pitää katsoa niin että heijastan puhelimesta Viasatin apista Chromecastille ja sitten katson TV:stä. Tuo toimii suhteellisen hyvin (n90% kerroista toimii ok), mutta anna olla jos sulla on 15-20min aikaa ja ajattelet että laitat jonkun pelin alulle tai katsot loppuun tai jotain. Yleensä juuri tuolloin tulee jotain ongelmaa yhteyksien kanssa. Boottaa puhelin, Chromecast ja TV niin yleensä aina alkaa toimimaan mutta kun on tottunut "perinteiseen televisioon" josta sekunneissa hyppii kanavalta toiselle ja jos on tarkoitus katsoa vain hetki jotain niin tuo on aika ärsyttävää alkaa boottailla kaikki vehkeet.Aivan helvetillisiä ongelmia koko peli-ilta. Ensin meni melkein 2h että saatiin ääni molemmille kuulumaan ja sitten se pätki ja lykkäs tota virheilmoitusta monta kertaa kesken pelin.
Ensin mä en kuullu toista osapuolta ollenkaan Discordiossa vaikka palkit liikku ihan normaalisti. Steam puhelu toimi mutta mun ääni oli kuin kaivon pohjalta. Sitten sain toisen osapuolen äänen kuuluviin niin multa katos mikin ääni eikä toinen osapuoli kuullu mitään. Ja tätä saatanan säätämistä oli ja jossain välissä saatiin niin että kaikki toimi niin kesken pelin yhtäkkiä kuulokkeet katoaa. Kaikki pelin äänet katoaa ja mikki katoaa mutta kaverin ääni kuuluu. Softa iloittaa että ei ole laitetta kytketty. USB irti ja takaisin niin löytyy ja äänet tulee takas kunnes taas yhtäkkiä katoaa. Kesken pelissä kuuluu joku pieni ääni ja ruudulla lukee hetken että "Mouse hover over more options" tai jotain ja kaikki äänet paitti kaverin katoaa. Ja piuhalla kiinni. Vittu mitä perseilyä. Hermo menee tälläisen säätämisen kanssa.
(*) muuten käytän LG TV:n appia Viasatin katseluun, mutta urheilulähetykset (ainakin Valioliiga jota katson) niin TV:n applikaatio näyttää vain suunnilleen sen ajan kun ottelu on käynnissä (eli pystyt katsomaan n. max 2h jälkikäteen), puhelin antaa muistaakseni vuorokauden aikaa (saattaa olla 2vrk) pelin jälkeen katsella ottelun.