Nyt vasta bongasin tämä langan. Tässähän on oiva keino purkaa tavallaan anonyymisti ahdistusta pois, koska sitä on riittänyt.
Just nyt vituttaa se, että samat kaksi lähipiiriin kuulunutta henkilöä,, joista toinen kuuluu vielä sukuunkin, ovat suoraansanottuna huijauksella ensin vieneet rahat joita säästin vuosia saadakseni kasaan pelikoneen vielä kerran elämässäni, kun terveys ja sitä kautta talous ovat pettäneet rankalla tavalla. Nyt vasta selvisi, että nämä kaksi ovat vuosien ajan tehneet oikein yhteistyötä, ja sotkivat nyt mukaan vielä kolmannen ihmisen lähipiiristä jolla on, no sanotaan se nyt ihan suoraan; uhkapeliriippuvuus. Lopputuloksena meikäläinen petettiin nyt uudelleen todella törkeällä tavalla, mutta tällä kertaa se sattuu vielä enemmän, koska en voi enää ikinä kunnolla luottaa tähän kolmanteen ihmiseen. Nuo kaksi muuta polttivat nyt sentään vihdoinkin kaikki sillat sukulaisiin ja lähipiireihin, niin eivät suvun toisen puolen ihmiset enää salaa välillä auta ja tue näitä ihmisperseitä.
Kaiken lisäksi nämä idiootit sotkivat lähestulkoon meikäläisen ja pari muuta tavallista ihmistä alamaailman velanperintä- ja ties mihin muuhun toimintaan oman tyhmyytensä ja ahneutensa vuoksi. Sitten vähitellen asioiden paljastuessa selvisi samalla pari muutakin tosi törkeää asiaa; kun vuosia p-voimissa loukkaantumisen jälkeen rakennettiin toinen olkapääni osittain uusiksi, niin meikäläisen voimakkaita kipulääkkeitä katosi mystisesti. Luulin pöllyissäni vain syöneeni niitä palhon enemmän, mikä tuntui oudolta, mutta eihän tuollaista tule ajatelleeksi, minkä takia kärsin sitten aivan helvetin kovista kivuista, jotka lopulta kroonistuivat, eli eivät parane ikinä. Lisäksi nyt heräsi epäilys, että niitä oikeaan kivunhoitoon tarkoitettuja huumaaviksi luokiteltuja kipulääkkeitä, sekä mitä tahansa ns kolmiolääkkeitä on varastettu ihan aina kun on ollut tilaisuus, ja useammalta ihmiseltä.
Selvisi myös miksi nimelläni oli aikoinaan tilattu ulkomailta jonkinlaisia päihdejauheita ja osoitettu ihan kummalliseen Postiin toiselle puolelle kaupunkia. Onneksi tullipoliisi ymmärsi, että siellä oli väärä kaveri, mutta kuulustelu kaikkineen oli kyllä aikamoisen pelottava kokemus. Oltiin siis jo silloin paljon nuorempina aloitettu toisten ihmisten hyväksikäyttö näiden mulkkujen toimesta. Jos miettii syytä tälle kaikelle, niin kyseessä on pahimman kaltaista huumeiden käyttöä, eli pää sekaisin keinolla millä hyvänsä joka päivä, sekä yksi alkoholisti & pilleripää, ja molemmat ovat vielä mielestäni peliriippuvaisia. Kuulemani mukaan kaverit ovat velkaa joka suuntaan ja ovat myös yrittäneet hankkia pikalainoja muiden ihmisten tiedoilla sun muuta kivaa. Toivottavasti tuloksena on tällä kertaa jo vankila, kun en väkivaltaa halua toivoa edes heille.
Älyttömin juttu joka vituttaa kuitenkin eniten on se, että eräs yhteinen vanhempi sukulainen puolusti näitä idiootteja, ja oikeutti näitä asioita sillä, että MINÄ "olen narkomaani" koska kaikkien vammojen ja sairausten takia olen joutunut syömään huumausaineeksi luokiteltavia kipulääkkeitä. Tuo on ehkä loukkaavinta mitä mulle voisi sanoa kaiken sen jälkeen, mitä myös jopa terveydenhuollon puolelta on kipukroonikkona saanut kestää - lähes jokaisen ensioletuksen voi tiivistää yhteen sanaan; "narkkari". Se on erityisen loukkaavaa erityisesti siksi, että olen patikymppisenä päättänyt lopettaa humalahakuisen juomisen, ja sitten nuorena aikuisena siirtynyt 100% tipattomaksi. Olen siitä lähtien siis elänyt täysin päihteetöntä elämää, ja tässä aletaan olla kohta keski-ikäinen. Moni ei myös tunnu tietävän sitä, että jos niitä voimakkaita kipulääkkeitä syö reseptin mukaan kovaan kipuun eikä helvetti soikoon piikitä niitä itseensä, niin ei niistä ainakaan meikäläiselle ole ikinä tullut minkäänlaista hyvää oloa. Kipu helpottaa ja alkaa vaan kutittaa todella vittumaisesti.
Kaiken tämän lisäksi lääkäriltä tuli eilen huonoja uutisia siinä mielessä, että vieläkään ei ymmärretä syytä käsien invalidisoitumiseen ja koviin kipuihin mikä on progressoitunut huonompaan suuntaan jo lähes 2v ajan. Onneksi tässä ollaan sentään päästy kivunhoidon spesialistien hoitoon, koska muuten jokaisella lääkäri- ja hoitajakäynnillä kohdeltaisiin kuin roskaa ja mm. etsittäisiin pistojälkiä käsistä ja jaloista, mikä tuntuu oikein erityisen typerältä kun satun olemaan päihteettömyyden lisäksi maailman piikkikammoisin ihminen.
Tästä tuli nyt unettoman aamuyön keskellä pitkä vupdatus, mutta tuntuupa hyvältä saada ihan kaikki ulos. Tuskin näitä kukaan lukee, mutta olo keveni huomattavasti!