Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?
Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.