Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Mulla on tuo C kortissa, niin vaan 5v voimassa ilmeisesti.
Jos en ota uutta ja teippaan tämän rikkinäisen, niin on 2033 asti voimassa. Taidan käydä kirjakaupassa hakee läpinäkyvää teippiä...

Jos en ota uutta ja teippaan tämän rikkinäisen, niin on 2033 asti voimassa. Taidan käydä kirjakaupassa hakee läpinäkyvää teippiä...

Onkos tää jotain trafin spedelyä sen "ammattipätevyyden" vuoksi, jos C on se kirjain mikä vaikuttaa? Sen verran sekavaks on mennyt etten oikein itekään tiedä mihin saakka kortti on voimassa. Mulla kuitenkin sen verran vanha kortti ettei siinä ole edes myöntämispäivämäärää. Vaan voimassa johonkin pvm asti, ja ABeC on.

Onkos tää jotain trafin spedelyä sen "ammattipätevyyden" vuoksi, jos C on se kirjain mikä vaikuttaa? Sen verran sekavaks on mennyt etten oikein itekään tiedä mihin saakka kortti on voimassa. Mulla kuitenkin sen verran vanha kortti ettei siinä ole edes myöntämispäivämäärää. Vaan voimassa johonkin pvm asti, ja ABeC on.
Käsittääkseni nämä vanhat kortit ovat voimassa 2033 asti. Muistaakseni tuo muutos liittyi johonkin EU-maiden käytäntöjen yhdentämiseen. En ole tästä kyllä ihan 100% varma. Perseestä joka tapauksessa 5v välein uusia korttia. Itselle on tuosta kuorma-autokortista muutenkin tosi vähän hyötyä nykyään.

Ilmeisesti on voimassa 18.1.2033 asti. Mutta jos joudut uusimaan kortin, niin kortti on voimassa 5 vuotta.
Kaikki 19.1.2013 jälkeen myönnetyt uudet ajokortit ovat määräaikaisia.

Ajokorttisi on voimassa seuraavasti:

• Henkilöautojen, moottoripyörien, mopojen ja traktorien ajokortit 15 vuotta kerrallaan. Täytettyäsi 65 vuotta ajokortti on voimassa enintään 5 vuotta kerrallaan.
  • Kuorma- ja linja-autojen ajokortit 5 vuotta kerrallaan. Täytettyäsi 68 vuotta ajokortti on voimassa enintään 2 vuotta kerrallaan.
Kaksoiskappaleiden voimassaolo 1.11.2016 alkaen

Ajokortin kaksoiskappale myönnetään 15 vuodeksi, mutta kuitenkin enintään 70-vuotiaaksi asti. Ajokortti annetaan 65 ikävuoden jälkeen kuitenkin 5 vuodeksi.

Ryhmä 2: Kuorma- ja linja-auton kuljettamiseen oikeuttavat ajokortit:
Ajokortin kaksoiskappale annetaan 5 vuodeksi, mutta kuitenkin enintään 70-vuotiaaksi asti. Ajokortti annetaan 68 ikävuoden jälkeen 2 vuodeksi.

Käsittääkseni nämä vanhat kortit ovat voimassa 2033 asti. Muistaakseni tuo muutos liittyi johonkin EU-maiden käytäntöjen yhdentämiseen. En ole tästä kyllä ihan 100% varma. Perseestä joka tapauksessa 5v välein uusia korttia. Itselle on tuosta kuorma-autokortista muutenkin tosi vähän hyötyä nykyään.

Noin se taitaa olla, että 2033 - enkä jaksa edes tarkistaa. Tuon C kortin olemassa olosta, hyödyt voi laskea nykyään yhden käden sormilla. Vielä muutama vuosi takaperin tuli kuokkia ajettua, ja sekin loppui siihen ammattipätevyyteen, mitä en ole hankkinut, enkä hanki, ellei joku muu maksa = ei maksa.

Kaksi kuukautta pakettiautossa ollut täysi 5kg miglanka ruosteessa. Aivan karhea ja ruskea, ei se enää mene letkusta läpi. Ei enää ikinä Telwiniä Motonetistä.
Entinen rulla (en muista merkkiä) kesti samoissa olosuhteissa yli kymmenen vuotta kunnes loppui. Ei ruostetta.
Saatanan saatana.

Vuonna 2006 huomasin 2050 asti voimassa olevan korttini muovin menneen hauraaksi ja koko kortti oli vähällä katketa, aivan pientä hiusmurtumaa täynnä. Nohevana laitoin kontaktimuovin tosi siististi molemmille puolille ja sellaisena kortti kelpasi satoja kertoja viime kesään saakka kunnes Porin Sokoksen S-pankin täti katsoi että "tässähän on muovi, ei tää kelpaa enää kuin tämän kerran" ja väänteli kortin aivan vituiksi. Teki mieli tempaista nokkaan sitä akkaa.

Kaupassa tänään. Ennen minua on joku mummo, jolla kaksi jugurttipurkkia ja kyrsä. Minä lataan ostokset hihnalle ja ehdin hyvin valmiusasemiin nopea pakkaus mielessä, kun kangaskasseja käytän eikä muutenkaan huvita ruokakaupassa viettää sekuntiakaan ylimääräistä aikaa. Noh mummo maksaa kolikoilla tai jotain ja kassa alkaa vetämään mun ostoksia (joita ei edes ole kuin yksi kassillinen yhteensä, kun täydennyskauppakäynti), kassana kohtuullisen reippaan näköinen nuorehko mies.
Puolessavälissä ostoksia sen hihna pysähtyy ja kassa lappaa niitä mun ostoksia kasalle siihen sentin päähän itsestään. Minä siellä kassi avoimena odottelen, että voisko sen hihnan laittaa liikkeelle. Kaikki edelliset tavarat olen jo pakannut ja ehtinyt kaivaa rahapussin ja kortinkin esille nopeuttaakseni maksua.
Eikä ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään. Ei mun maailmani tästä romahda, kunhan vituttaa vaan näinä päivinä tällaiset tilannetajun puutostaudit ja tumpuloinnit. Lisäksi kun vihdoin saan loputkin tavarat kassiin, maksettua ja lähden kaupasta niin lähes aina on joku helvetin unelmoija keskellä liukuovia kärryjensä kanssa eikä pääse kummaltakaan sivulta ohi.
Jumalauta mitä zombeja ihmiset ovat nykyään.

toi onkyllä ärsyttävää, aina joku zombi pysähtyy kärrinsä kanssa juuri siihen käytävän kapeampaan kohtaan uneksimaan. tällähetkellä ärsyttää kun hartia on niin perkuleen jumissa, eikä ketää hieromassa.

Kaupassa tänään. Ennen minua on joku mummo, jolla kaksi jugurttipurkkia ja kyrsä. Minä lataan ostokset hihnalle ja ehdin hyvin valmiusasemiin nopea pakkaus mielessä, kun kangaskasseja käytän eikä muutenkaan huvita ruokakaupassa viettää sekuntiakaan ylimääräistä aikaa. Noh mummo maksaa kolikoilla tai jotain ja kassa alkaa vetämään mun ostoksia (joita ei edes ole kuin yksi kassillinen yhteensä, kun täydennyskauppakäynti), kassana kohtuullisen reippaan näköinen nuorehko mies.
Puolessavälissä ostoksia sen hihna pysähtyy ja kassa lappaa niitä mun ostoksia kasalle siihen sentin päähän itsestään. Minä siellä kassi avoimena odottelen, että voisko sen hihnan laittaa liikkeelle. Kaikki edelliset tavarat olen jo pakannut ja ehtinyt kaivaa rahapussin ja kortinkin esille nopeuttaakseni maksua.
Eikä ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään. Ei mun maailmani tästä romahda, kunhan vituttaa vaan näinä päivinä tällaiset tilannetajun puutostaudit ja tumpuloinnit. Lisäksi kun vihdoin saan loputkin tavarat kassiin, maksettua ja lähden kaupasta niin lähes aina on joku helvetin unelmoija keskellä liukuovia kärryjensä kanssa eikä pääse kummaltakaan sivulta ohi.
Jumalauta mitä zombeja ihmiset ovat nykyään.

Mikäs ihme se on kun kaikki vetää psyykelääkkeitä kun karkkeja lopun elämäänsä. Ei ole varaa parantaa.

Zombie siellä ja zombie täällä...

Eilen julkistettu budjettiehdotus :(
Rikkaiden verotusta alennetaan, köyhien=spurgujen asumistukea leikataan??
Tämä siksi että nyt on "kohiseva nousukausi" :eek:
Mitenkäs sitten kun tulee taas lama?

Taitaa käteisellä maksaa kuitenkin suurin piirtein yhtä nopeasti kuin kortilla, jos ei ala kolikkoja kaivelemaan ja vaihtorahan takaisin saatuaan alkaa jo liikkua hihnan loppua kohden. Kortin tunnistuksessa ja maksun varmentamisessa menee aika paljon aikaa ja usein lukija ei tunnista korttia, nykyään pyyhkäisen sirua aina ennen, kun laitan kortin lukijaan, kun se tuntuu auttavan. Eilenkin koitin maksaa kortilla, mutta lukija jumitui kahteen kertaan varmentamaan PIN:n syöttämisen jälkeen ja lopulta maksoin käteisellä. Seuraavan asiakkaan kortin sama lukija kuitenkin hyväksyi heti.

toi onkyllä ärsyttävää, aina joku zombi pysähtyy kärrinsä kanssa juuri siihen käytävän kapeampaan kohtaan uneksimaan. tällähetkellä ärsyttää kun hartia on niin perkuleen jumissa, eikä ketää hieromassa.
jäävät vielä tarinoimaan jonkun kanssa ja alkavat valittamaan kun kaikilla on niin kiire nykyään?.:hammer::think::kahvi:

Taitaa käteisellä maksaa kuitenkin suurin piirtein yhtä nopeasti kuin kortilla, jos ei ala kolikkoja kaivelemaan ja vaihtorahan takaisin saatuaan alkaa jo liikkua hihnan loppua kohden. Kortin tunnistuksessa ja maksun varmentamisessa menee aika paljon aikaa ja usein lukija ei tunnista korttia, nykyään pyyhkäisen sirua aina ennen, kun laitan kortin lukijaan, kun se tuntuu auttavan. Eilenkin koitin maksaa kortilla, mutta lukija jumitui kahteen kertaan varmentamaan PIN:n syöttämisen jälkeen ja lopulta maksoin käteisellä. Seuraavan asiakkaan kortin sama lukija kuitenkin hyväksyi heti.
Kyllä toi lähimaksu toimii ihan suhteellisen hyvin.Eniten ottaa päähän se ettei se ilmoita esim lidl:ssä että pitäisi kirjoittaa se pinni vaan ei yksinkertaisesti hyväksy sitä ostosta.Toi että voi "jumiutua" johtuunee siitä että se voi soittaa ja varmentaa sen ostoksen jolloin pitää odotella vähän aikaan.:kahvi:

Eilen julkistettu budjettiehdotus :(
Rikkaiden verotusta alennetaan, köyhien=spurgujen asumistukea leikataan??
Tämä siksi että nyt on "kohiseva nousukausi" :eek:
Mitenkäs sitten kun tulee taas lama?

Aina ne vihervassarit jaksaa vinkua "rikkaiden" verojen alentamisesta.:facepalm:

Aikalailla olisi laskettavaa erityisesti ylemmissä tuloluokissa, jotta päästäisiin edes muun Euroopan tasalle.;)

t.JPG

Ja auta armias jos joskun keksit jotain mikä helpottais työntekoa, ..
Sitten kun joskus sanot tälle kivestenkiillottajalle,..

OT: Sori lainasin vähän hassusti. Eräs nainen keksi hyvän idean ja kaksi miestä siinä vieressä ei edes kuullut kuin kait toisen kohdalla alitajunnan tasolla, koska toinen mies omi sen naisen idean hetkeä myöhemmin ja niillä miehillä tuli sitten keskenään sellainen heureka-tunnelma. "Olet sä Reino eri välkky tyyppi!"
..:facepalm:

OT: Sori lainasin vähän hassusti. Eräs nainen keksi hyvän idean ja kaksi miestä siinä vieressä ei edes kuullut kuin kait toisen kohdalla alitajunnan tasolla, koska toinen mies omi sen naisen idean hetkeä myöhemmin ja niillä miehillä tuli sitten keskenään sellainen heureka-tunnelma. "Olet sä Reino eri välkky tyyppi!"
..:facepalm:

OT Jatkaen: Tekstistäsi ei saa päätä eikä häntää.

OT Jatkaen: Tekstistäsi ei saa päätä eikä häntää.

No kyllä minä sain aika hyvin selvää, että naisen idean varasti se toinen ns."alitajunnan kuulija" joka sitten sai ne kehut tältä joka "ei kuullut".

Heittomerkkejä kannattaa ainakin sarkasmissa selventää. On nimittäin totta, että samat ajatukset voivat muodostua jopa kahdella tai useammalla päässä. Varsinkin niiden "alitajuntaisena kuultujen sanojen" johdatuksella, joka ei silloin itsessään ole ideavarkaus.

No kyllä minä sain aika hyvin selvää, että naisen idean varasti se toinen ns."alitajunnan kuulija" joka sitten sai ne kehut tältä joka "ei kuullut".

Heittomerkkejä kannattaa ainakin sarkasmissa selventää. On nimittäin totta, että samat ajatukset voivat muodostua jopa kahdella tai useammalla päässä. Varsinkin niiden "alitajuntaisena kuultujen sanojen" johdatuksella, joka ei silloin itsessään ole ideavarkaus.
Noh, en tiedä. Ehkä järkeni ei toimi näin töistä juuri palanneena.

Tilasin ps4:n ja lisäohjaimen keskiviikkona. Torstaina tuli ilmoitus että paketti on automaatissa ja odottaa noutoa. Perjantaina töissä ihan täpinöissään odottelin että päivä loppuu ja pääsee säätämään viikonlopuksi pleikkaria ja ottamaan vähän olutta:cigar2:, kaiken kruunas ps4 ale, mistä nhl17 irtos kympillä. Piti kehaista vaimollekkin miten nopsaa posti hoiti hommat, kun yhessä päivässä oli paketti perillä:sori::tup: no eikai siinä ku äkkiä cittarista olutta ja ruokaa mukaan ja automaatille syöttään koodi. Ovi auki ja mitä vittua, lokero tyhjä :jd: soitto postille, missä pahoitellaan ja sanotaa että paketti ei oo hukassa, vaan sitä on yritetty toimittaa, vaan ei oo onnistunut:wtf: saatanan saatana, ei kuulemma auta ku ootella....

Pahaa näköhäiriötä taas vaihteeksi. Ei oikein nää lukea ja joutuu vain kuunnella telkkaria :) Käsissä ehkä ihan lievää tunnottomuutta.

edit: Kädet on tosiaan vähän puutuneet ja saattaa olla jaloissakin pikkasen osittan samaa.

Viimeksi muokattu:
Porukat ei suostu vaihtamaan sähkönmyyjää. Maksavat sitten tuplahintaa ja vitunmoista kk hintaa ihan vaan siks "ku tää on aina ollu" :facepalm:
Omilla vanhemmillani nykäisin oikeasta narusta, kun ehdotin vaihtamista saman sähköyhtiön määräaikaiseen soppariin (toistaiseksi voimassa olevasta). Tällä kuitattiin 2/3 siitä säästöstä, joka olisi ollut maksimissaan saatavissa vaihtamalla firmaa kokonaan.

Alle vuoden käytössä ollut Thrustmasterin T150 ratti päästi savut ulos ja siihen ei enää tule virtoja. Tapahtumahetkellä en edes ajanut, vaan oli virta kytkettynä. Varmaan virransyötöstä meni jotain rikki. Takuutahan sillä vielä onneksi on, mutta vituttaa alkaa postittelemaan sitä.

Alle vuoden käytössä ollut Thrustmasterin T150 ratti päästi savut ulos ja siihen ei enää tule virtoja. Tapahtumahetkellä en edes ajanut, vaan oli virta kytkettynä. Varmaan virransyötöstä meni jotain rikki. Takuutahan sillä vielä onneksi on, mutta vituttaa alkaa postittelemaan sitä.
En tiennytkään, että tällaisia leluratteja on vielä markkinoilla :D

Edelleenkin ilta-jaskojen videopätkät; aina kun niitä aikoo katsoa niin ilmoittaa että mainos kestää vielä 29s. sitten tyhmä videpläjäys 10s :(
Periaatteessa jos tulee mainos niin heti menen muualle, ei jaksa tuollaista paskaa mainostamista!
Jo riittää että kaupan kassista saa maksaa ja ilmaiseksi mainostaa sitä liikettä ympäriinsä :(

Edelleenkin ilta-jaskojen videopätkät; aina kun niitä aikoo katsoa niin ilmoittaa että mainos kestää vielä 29s. sitten tyhmä videpläjäys 10s :(
Periaatteessa jos tulee mainos niin heti menen muualle, ei jaksa tuollaista paskaa mainostamista!
Jo riittää että kaupan kassista saa maksaa ja ilmaiseksi mainostaa sitä liikettä ympäriinsä :(

Eniten noissa ehkä vituttaa kun pakotetaan katsomaan jotain pikkuhousunsuojamainosta, katsele vittu väkisin tämä mainos siitä mitä kaikkea mun pitää tehdä jotta pilluni voi hyvin, voi vittujen kevät.

En nyt ihan varma ole, vai kuvittelenko vaan, mutta noiden varsinkin IS videoiden määrä on vähentynyt, ja tilalle tullut enemmän play napista katsottavia juttuja. Joita tosin en ole niitäkään katsonut. Muutamankin kerran laittanut palautetta, ja viimeksi sanoin että vmp, ja mulla mulla kaikki autoplay estot päällä, kelvotonta paskaa, eikä kiinnosta videot, korjatkaa systeenimme. Vs. IL jossa tilanne ei ole yhtä paha noiden videoiden kanssa.
Noista mainoksista sitten mitään osaa sanoa, kun luen uutisia, en katsemaan videoita mistä 99% on paskaa luultavasti.

Valittaminen kannattaa aina, ja suosittelen sitä kaikille.

Edit: näin ne videot pitää hoitaa, ei mainoksia, saa olla estot päällä, ja silti videon voi halutessaan katsoa:tup:

Saattoväkeä kohtasi makaaberi näky haudan reunalla New Jerseyssä – ”Valitettavaa, mutta tämähän on hautausmaa”

Viimeksi muokattu:
Vituttaa harvinaisesti kaksikin asiaa ja toisen olisin voinut välttää itse mutta kun ei malta. A) Heräsin joskus 13 pintaan ja illalla pitäisi mennä nukkumaan siten että jaksaa huomenna herätä klo 5. B) Huomasin heti sen jälkeen kun totesin A:n ja se on että nenä taas niin tukossa että meinaa hieman vituttaa. Itsellä on lähes 365vrk/vuosi nenä tukossa mutta nyt normaalia pahemmin.:rage::rage:

Päänsärky, josta ei ole päässyt eroon. About sellainen 5 päivää viikossa vähintään lievästi jomottaa puolet päivästä, since 2014. En tiedä mitä silloin tapahtui, mielestäni ei mitään kummempaa, aiemmin oli vaan hartiat usein kireinä/jumissa. Nyt on pahimmillaan samanlainen olo kuin pahimmassa krapulassa ja meinaa kasetti yrittää päästä pihalle. Vanhempana käsittääkseni usein tämmöiset kireysvaivat helpottaa mutta kukapa sinne asti haluaisi odotella. :facepalm: Välillä toivoisi, että olisi joku muu vähemmän kriittinen paikka vaikka lopullisesti tohjona kunhan pääsisi tästä jotenkin eroon. Työstressi ja muu kiire vaan pahentaa tätä.

Viime viikkoina lomalla onneksi keksin, että juurisyy ei ehkä olekaan kokonaan hartioiden alueella vaan jossain leukanivelten lihaksissa (ihmisen vahvimpia lihaksia), joita venytelläkseen pitää leukanivelet vääntää epänormaaliin asentoon. Yllättävän paljon sitä oppii omasta kehosta kun kaikkia asentoja ja paikkoja kokeilee. Voi olla jokin narskuttelu öisinkin syynä vaikka vaimo ei ole ainakaan moista koskaan huomannut, eli ehkä purentakisko tms. voisi auttaa.

Vitun eläkkeellä olo :(
Ei paskan vertaa mitään tekemistä, välillä niin kiire ettei paskalle kerkeä usein sitä vaan lorvitaan.
Sitten kun ajattelee että soittelee kavereille/tuttaville/sukulaisille niin nehän onkin tosi kiireisiä :(
Tekisi mieli laittaa oma känny laatikkoon virrattomana ja sanoa himppeen tuleville sukulaisille etten viitti käyttää kännyä koska eivät sitä muutkaan käytä.

Paskaa tästä luomaan joutaisi :(

Vitun eläkkeellä olo :(
Ei paskan vertaa mitään tekemistä, välillä niin kiire ettei paskalle kerkeä usein sitä vaan lorvitaan.
Sitten kun ajattelee että soittelee kavereille/tuttaville/sukulaisille niin nehän onkin tosi kiireisiä :(
Tekisi mieli laittaa oma känny laatikkoon virrattomana ja sanoa himppeen tuleville sukulaisille etten viitti käyttää kännyä koska eivät sitä muutkaan käytä.

Paskaa tästä luomaan joutaisi :(
Mulla taas olisi nyt eläkkeellä tekemistä vaikka kuinka paljon mutta kun ei pysty kykenee.... :sori:

Vitun ötökät yrittivät jo invaasiota, ei pysty enää yhtään pitää ikkunaa auki, kun ei oo hyönteisverkkoa. Ehkäpä semmonen pitäis hommaa tänään.

Pikkuhiljaa alkaa vituttaa tuo musiikkitarjonta tuolla ns. nuorten kanavilla mitä olen koko elämäni kuunnellut, eli nrj, loop ja kiss. Osapuilleen neljä vuotta sitten jokaiselta kanavalta puski laadukasta musiikkia jota jaksoi kuunnella.

Viimeisen kolmen vuoden aikana musiikin taso on tippunut oikein ryminällä, samaa paskaa kelataan päivästä toiseen eri kanavilla ja vielä jumalauta samaan aikaan. Ja jossei se paska soi niin on mainostauko. Tarkoitan paskalla lähes kaikkea mitä tuolla soitetaan, eli Bieberiä, Nordinia, Tuiskua ja kaikkia muita uushomoja jotka jollakin ihmeen kaupalla ovat saaneet tuon äänensä kuuluviin. Tuleeko tuolta enään mitään muuta kun noita miehiä jotka laulavat jotakin sontaa falsetissa? Ihan oikeasti, 10km kauppareissulla vaihdan kanavaa vähintään 20 kertaa ja paskaa tulee joka tuutista. Mitä tuolta oikein pitäisi kuunnella? Ei oikein jaksa viiden minuutin takia viritellä sitä auxiakaan kiinni.

Pikkuhiljaa alkaa vituttaa tuo musiikkitarjonta tuolla ns. nuorten kanavilla mitä olen koko elämäni kuunnellut, eli nrj, loop ja kiss. Osapuilleen neljä vuotta sitten jokaiselta kanavalta puski laadukasta musiikkia jota jaksoi kuunnella.

Täällä sama ongelma, mutta paska musiikki on se pienin vitutus. Näiden radiohahmojen jutut, ihan sama kuka se on ja millä kanavalla niin ei niitä juttuja täysjärkinen kauan jaksa kuunnella. Vaihdoin jossain vaiheessa Yle Extremelle ihan vaan sen takia etten ymmärrä siitä molotuksesta mitään. Musiikit on yhtä paskaa kuin muuallakin...

Ja ne mainokset... :btooth:

Täällä sama ongelma, mutta paska musiikki on se pienin vitutus. Näiden radiohahmojen jutut, ihan sama kuka se on ja millä kanavalla niin ei niitä juttuja täysjärkinen kauan jaksa kuunnella. Vaihdoin jossain vaiheessa Yle Extremelle ihan vaan sen takia etten ymmärrä siitä molotuksesta mitään. Musiikit on yhtä paskaa kuin muuallakin...

Ja ne mainokset... :btooth:
Miksi edes kuuntelet radiota jos juontajien jutut ei kiinnosta ja musiikki on paskaa? :)

Miksi edes kuuntelet radiota jos juontajien jutut ei kiinnosta ja musiikki on paskaa? :)
No kai se nyt selvisi jo tuosta minun sepustuksesta? :)

Monesti haluaa jotakin kuunnella, mutta lyhyemmällä reissulla ei jaksa viritellä sitä luuria kiinni mihinkään. Usbi onkin kätevä kun alkaa samantien luukuttaa tavaraa kun laittaa auton käymään.

Ja joo, noi on kyllä kanssa täysin kamalia nuo lätinät mitä sieltä saa kuunnella. Muistan, kun siellä oli vielä ihmisiä studiossa jotkan puhui asiaakin...

Vituttaa suunnattomasti kun kysytään asiaa mutta ohjeet on sellasia mistä ei kukaan meinaa saada mitään selvää. Kiva sitten yrittää lyijykynällä kirjottaa asiaa mistä ei tiedä että menikö se edes oikein. Ja vituiksihan sekin meni.

Ei liity millään tavalla koulun käymiseen, älkää kysykö että mihin liittyy. Vituttaa vaan niin ettei tiedä mitä sanoa.

Vituttaa, että lähikauppias rupesi kyselemään tekemästäni google arvostelusta. Mielestäni kallis kauppa niin kuin pikku kaupat yleensäkin ja rajattu valikoima. Koen, että 3/5 arvosanani täysin sopiva, mutta selvästi kauppiaan mielestä liian alhainen eikä ollenkaan kallis! Nyt pelottaa, että saanko pakettejani kyseisestä paikasta enää ollenkaan, se kun toimii UPS pickup pointtina. Tämäkin tosin vain silloin kuin UPS ei kuse hommia jo muutenkin:rage::nb:

Tuohon radiojuttuun..

Eniten vituttaa mainokset, kiva ajaessa fiilistellä, heittää radio päälle ja iskee emätintulehdusmainos, ai että! No, imo NRJ:ltä, Loopilta, Kiss:ltä tulee välillä hyviäkin biisejä, mutta sitte kun väleissä on monta paskaa, ikuisuuden pituset mainostauot sekä samoja biisejä uudelleen ja uudelleen niin johan alkaa kanavat vaihtua jatkuvasti. Radio City ja Rock soittaa harvemmin Tuiskun tai Robinin tasosta tuubaa, mutta omassa genressään taas samat soi jatkuvasti.

Omaa musiikkia taas en ole juuri viimeaikoina kuunnellut kun en jaksa esim 10min työmatkalle alkaa valkkaileen biisejä mitä haluan kuunnella. Haluaisin oikeestaan vaan randomilla jotain hyvää musiikkia ilman ennaltamäärättyä soittolistaa, varmaa Spotifystä sellasenkin toiminnon saa, entie.

Vituttaa, että lähikauppias rupesi kyselemään tekemästäni google arvostelusta. Mielestäni kallis kauppa niin kuin pikku kaupat yleensäkin ja rajattu valikoima. Koen, että 3/5 arvosanani täysin sopiva, mutta selvästi kauppiaan mielestä liian alhainen eikä ollenkaan kallis! Nyt pelottaa, että saanko pakettejani kyseisestä paikasta enää ollenkaan, se kun toimii UPS pickup pointtina. Tämäkin tosin vain silloin kuin UPS ei kuse hommia jo muutenkin:rage::nb:

Seuraavalla kerralla sitten annat pseudonyymin turvin arvosanan, niin ei tartte pelätä että kauppias tai muu yrityksen henkilö tee kepposia sinulle tai sinun ostoksillesi.

Selkää kutittaa ihan helvetisti, mutta ei saa raapia kun sinne laitettiin tänään lapputesti eli epikutaanitesti. Perjantaina vasta otetaan pois ja sitä ennen selkää ei saa kastella.

Alla oleva kuva ei ole omasta selästä, mutta suunnilleen tältä se nyt näyttää :D

20151018_130631-1.jpg

Selkää kutittaa ihan helvetisti, mutta ei saa raapia kun sinne laitettiin tänään lapputesti eli epikutaanitesti. Perjantaina vasta otetaan pois ja sitä ennen selkää ei saa kastella.

Alla oleva kuva ei ole omasta selästä, mutta suunnilleen tältä se nyt näyttää :D

Harmi kun on hieman viileitä päiviä, tuon kanssa olisi ollut tyylikästä kävellä ulkona ilman paitaa :think: Ketähän varten nuo "ÄLÄ OTA POIS" teipit on :D

Statistiikka

Viestiketjuista
283 251
Jäsenet
78 624
Uusin jäsen
rupureiska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom