Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma aikani on vain max. 100vuotta mutta tiesikan aika on pidempi.
minulle oma aikani on vain 100vuotta sitten game over, on hienoa jos saan jotain annettua ilmaiseksi kun toinen itkee ja tarvitsee, eikä ole mania.
fitutus oli se, että laiskat ihmiset haluaa vain mania, mutta eivät näe mitään vaivaa sen manin eteen.
Yksityiselle hemmolle aikani on vapaa-ehtoista eli kahvit kun keittää.
firmoille aikani on 100e/h alv 0:lla, heillä on varaa maksaa.
Kyseessä oli alunperin että jos laittaa ilmaiseksi pöytäkoneen jossa on millin metallikuoret niin aivan sama tunkeeko se isoon pahviin - styroksiin ja hankkii niitä ja näkee lisää vaivaa, vai että lähettää se "raakana"
nyt on kyseessä tietsikka eikä mikään kihlajais-sormus joka pitääkin olla sametti-ruusuke rasiassa
Juuh järkeä touhuun, en minä niin rikas ole että alan ostelee pahvilootaa, kuplamuovia ja oikein silottelemaan sitä ja vielä maksamaan ilmaisten postien lisäksi 20e että se oikein viedään ovelle saakka, asian ydin on vain että monesti tulee vastaan "en minä nyt ala sitä Kemiin saakka lähettämään, mutta 100km:n päähän kyllä"
eli monilla ihmisillä on järki poissa että jos esim. vastaanottaja sanoo "Minä maksan matkahuollon rahdit 20e" niin se on aivan sama että näkeekö vaivaa viedä se samaan lähtöpaikkaan ja aivan sama että liikkuuko se paketti sitten kilometrin vaiko tuhat, se on matkahuollon murhe.
mutta kun monet sanovat "en minä JAKSA nähdä VAIVAA että POSTITAN sen sinulle"
Melkein parraimat ovat "läppäri i7 256Gt SSD 16Gt Ram. ivalossa VAIN NOUTO" niin on tuossakin sitten järki poissa.
ihan kuin se olisi lähettäjältä poies että onko matka kilsan vaiko tonnin, ei ole.
Sitten mainitsit että olen aiemmin itkenyt ilman vastapalveluksista saatuja juttuja:
kyllä, fituttaa kun määrätyt sukulaiset/"ystävät" soittavat VAIN kun tarvitsevat jotain, sitten ollaan kiitos palkalla, minä kun kysyn kyytiä kilsan verran niin
heti ollaan käsi ojossa 20e:a ottamassa, halvemmaksi tulee taksi, siksi taksilla kuljekin mielummin.
monilla minun "ystävällinä" on vain tapana "soitan vain jos tarvitsen jotain, en muuten" tulee huoramainen olotila, voisi sitä muutenkin pitää yhteyttä
Kyllä, teen monia vapaa-ehtoisduuneja, ne ovat köyhille sekä tarvitseville, mutta monet hyvin toimeentulevat käyttävät minua aivan sikana hyväksi.
jos on jotenkin miten pystyn vähävaraista auttamaan niin tietysti autan, rikkaat menkööt itkemään alan liikkeisiin..
On asia erikseen köyhät auttajat ja sitten Bill Gatesin siskot, sen mukaan autetaan miten kyetään.
toinen auttaja antaa lahjaksi riisipussin toinen bemarin, siinä on vissi ero.
Tyhmät ihmiset!
Onko niin helvetin vaikeeta ja liikaa pyydetty että
laitat kaman jätesäkkiin, vedät jesarilla kiinni ja tunget postiin?
näköjään on, ihmeen monilla on tyyliin
"Uusi läppäri, pakasta vedetty, hinta 2e, EN LÄHETÄ" asun Nuorkamissa.
Kertoo ihmisen uus-avuttomuudesta "en minä ala Ouluun saakka lähettämään hesasta"
sitten porukat taistelee pitkin hampain "niin pakkaus-teippikulut on 50e, itse paketti 10e ja postikulut 9e"
sitten ihmetellään "miksi kukaan ei osta tämä tavaraa 2e:lla" :o
Sitähän se, tavallinen taatelin-tallaaja sanoo "pysäköin ladani tähän ruutuun ja maksan 1euron parkkia"
"rikkaat" sanovat "aja sinä tällä autolla ympäri korttelia, niin ei tartte maksaa egeä mittariin/lähde sitten vasta liikkelle jos lappuliisa tulee"
se on hemmetin tärkeää että tilillä on mahdollisimman pitkä numerosarja saldona, vaikka ÄO onkin +1.
Öööhh ilmasex? kuka on itkenyt että teen ilmasex?
mainostin vaan että toisilla tavaran hinta 20e pompsahtaa postitus ymss:n kanssa 50e:oon.
mähän teen sikana duunia ilmasex, tietäisit vaan.
mutta jos joku sanoo "tarviin koneen, en maksa jeesuksen jeniä"
niin laitan pöytäkoneen paksuine pelteineen postiin ilman kirjailuja ja hienosteluja, eli maksan vain 9e postit enkä mitään
fitun paketti, kuplamuovia jne.
Olen varmaan alkanut tekee vapaa-ehtoisduunia silloin kun sinä olit vaipoissas, valittavat? just niin, kyllä on kaikki kermat taas kammarissa, huokaus
Tämähän on aivan arkipäivää
"MYYDÄÄN LÄPPÄRI 20€ ALV 0% + pienitoimitus maksu 15e. laskutuslisä 8e. postiennakkolisä 5e, paketointi ja kuljetus 20e"
Ei tämä nyt oikein raketti-tiedettä vaadi.
menkää ja ostakaa rompetta, mutta katsokaa mitä kissan pissalla-txt-modella on alla sitten, onhan se kiva että läppärin saa "20e:lla" mutta turha tulla tänne itkee taikka muualle ketjuihin että kusetti, se maksoikin mulle 100e.
järjenkäyttö on sallittua myöskin forumeilla.
mene tori.fi:hin ja käytä elämäsi siihen.
se riittää että näitä on tullut tarpeeksi vastaan.
kiitos.
Mitä yrität kertoa, tekeekö sana vesi siitä jotekin erikoista.Pointti onkin se, että kapitalismin ansiosta ja vuoksi on ok kuskata vettä tankkereilla piiritehtaalle koska siitä saadaan rahallinen vastike, mutta hädässä oleville sitä ei tehdä, koska sijoitusta ei saa rahassa takaisin.
Mitä kuvottavaa siinä on ?Kuten sanoinkin, ei tälle kukaan tietenkään mitään mahda eikä sellaisessa pumpulissa toivottavasti kukaan eläkään mutta ajatuksena siitä huolimatta kuvottava.
Ei kait pitämättömiä lomapäiviä kukaan kiellä..? Jos sitä rahaakin on niin säästä seuraavaan pitkään lomaan jos ei muuta kulutettavaa ole.Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Valintoja valintoja.Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Miten se "Marinin vassarihallitus" kieltää sua kuluttamasta sitä rahaa?Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Ei kait pitämättömiä lomapäiviä kukaan kiellä..? Jos sitä rahaakin on niin säästä seuraavaan pitkään lomaan jos ei muuta kulutettavaa ole.
Mikä ulkonaliikkumiskielto..? Lopeta panikointi.Miten käytät lomapäiviä, jos ulkomaanmatkailu ja harrastukset ovat käytännössä kielletty Etelä Suomen alueella, ja seuraavaksi on päällä ulkonaliikkumiskielto? Se että Itä-Helsingin mamut ja valkoinen roskasakkinuoriso perseilevät kotibileissään ja ostareilla oikeuttaa koko Helsingin seudun sulkemiseen plus rajat pidetään auki, ja kaiken maailman Etelä-Afrikan virustuliaiset virtaavat Suomeen vapaasti ilman mitään testejä saati oikeasti pakollisia karanteeneja? Ehkä kärjistetty viesti, mutta alkaa vähitellen loppua kärsivällisyys Vassarihallituksen sekoiluihin, josta syystä maa laitetaan toista kertaa totaalisulkuun.
Lomaillen ihan itseksesi. Kokeile, ei se ole niin vaikeaa.
Miten käytät lomapäiviä, jos ulkomaanmatkailu ja harrastukset ovat käytännössä kielletty Etelä Suomen alueella
Kieltämättä tuo yks läpikulku"puisto" haisee aivan kuvottavalle varsinki keväällä ku alkaa lumet sulaan ja ne koko talven paskat paljastuu sieltä hangen alta.Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Tämä on hyvä kanava purkaa vitutusta verbaalisesti. Jumalauta kun täällä etelämpänä suomea alkaa +kelit ja hiukan ollut vesisadetta niin nyt nuo oksettavat koirien jättämät paskakasat paljastuvat hangen alta. Ja sitä koiranpaskaa riittää sen verran, että olisi jo kohtuullista alkaa perimään koiran omistavilta ihmisiltä kollektiivisesti siivoukseen menevät kulut? En minä ainakaan halua kävellä tuolla koiranpaskan seassa vittu soikoon. Ja sitten nämä koiranomistajat silmät kirkkaana sepittävät, että "MINÄ kyllä ainakin siivoan koirani jätökset AINA". Tv-lupakin on pakko maksaa vaikka ei töllöä omistaisi niin saatana ei voi olla liikaa vaadittu että koiranomistajilta perittäisiin siivouskulut kun tuo meininki näyttää olevan "hällä väliä".
Kuvottavaa kun sitä koiranpaskaa on keskellä kävelytietä, ja jos sitä ei ole jo keskellä tietä tarpeeksi niin onneksi se paska huuhtoutuu sulamisvesien mukana siitä kävelytien vieressä olevasta hangesta. Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Tämä on hyvä kanava purkaa vitutusta verbaalisesti. Jumalauta kun täällä etelämpänä suomea alkaa +kelit ja hiukan ollut vesisadetta niin nyt nuo oksettavat koirien jättämät paskakasat paljastuvat hangen alta. Ja sitä koiranpaskaa riittää sen verran, että olisi jo kohtuullista alkaa perimään koiran omistavilta ihmisiltä kollektiivisesti siivoukseen menevät kulut? En minä ainakaan halua kävellä tuolla koiranpaskan seassa vittu soikoon. Ja sitten nämä koiranomistajat silmät kirkkaana sepittävät, että "MINÄ kyllä ainakin siivoan koirani jätökset AINA". Tv-lupakin on pakko maksaa vaikka ei töllöä omistaisi niin saatana ei voi olla liikaa vaadittu että koiranomistajilta perittäisiin siivouskulut kun tuo meininki näyttää olevan "hällä väliä".
Kuvottavaa kun sitä koiranpaskaa on keskellä kävelytietä, ja jos sitä ei ole jo keskellä tietä tarpeeksi niin onneksi se paska huuhtoutuu sulamisvesien mukana siitä kävelytien vieressä olevasta hangesta. Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Saharan hiekkaa se on.Juu, ja sitten on vielä nämä älyn jättiläiset jotka kusettavat koiransa oman kerrostalon ulko-ovesta metrin päässä. Valkoinen lumi koirankusesta ihan keltainen. Pakkoko sitä koiraansa on kusettaa heti siinä ulko-oven vieressä?
Jeps!Jatketaan koiranpaska-teemasta vähän sivuten.
Taloyhtiön roskakatos, jonka käyttämistä osa asukkaista ei tunnu osaavan milään tasolla. Metallikeräysastian päällä saattaa olla 24 kaljatölkin pahvilaatikko ja ne tyhjät tölkit, Virosta tuotua niin pantteja ei saa. Muutenkin tuonne tuodaan ihan kaikki mahdollinen ja mahdoton, esimerkiksi vaatteiden kuivausteline, mikroaaltouuni, pölynimuri, vanhat kengät, dvd leffoja, silityslauta ja jätetään lattialle tarjolle jos vaikka joku muu haluaisi ottaa ko. asian hyötykäyttöön. Pahvin kierrätyslaatikkoon sitten laitetaan isot pahvilaatikot sellaisenaan yhtään kasaan laittamatta, ja jos tämän takia kierrätyslaatikko on täynnä niin pahvit laitetaan siihen viereen lattialle. Tai sitten laitetaan muuten vaan lattialle kamat jos ei kiinnosta tai ei tiedetä mihin astiaan kuuluisi.
Kaikki asunnot siis vuokrakämppiä ja kohtaisen korkea määrä ulkomaalaisia jotka eivät ymmärrä tai joita ei kiinnosta nämä asiat, mutta onhan se selvää että kaikki tämä säheltäminen näkyy vuokrankorotuksissa. Vituttaa sen takia että menee rahaa ja vaikka ei menisikään niin voisivat edes perusasiat ymmärtää kierrättämisestä
Paras juttu minkä luin jostain uutisesta tai somesta, että eivät kuljeta vanhoja huonekaluja mukanaan uuteen asuntoon, koska saavat sossusta uudet.
Tähän tarinaan liittyi henkilö, joka törmäsi kyseiseen mamuun roskakatoksessa ja kysyi voinko ottaa hienon sohvaryhmän ja muuta tavaraa, niin vastasi juuri noin että ota vaan kun saa uudet tavarat uuteen asuntoon.
Kyllä se nyt on vaan ihmisluonnon mukaista, että muualla käyttäydytään pisin vittuja ja sitten heristellään sormea netissä. Siihen ei liity mitenkään tuleeko se paska koiran vai kissan perseestä.
Ottamatta kantaa saako vai ei, mistä itse tiedät että ei saa?No eivät saa. Jos olet ton uutisesta lukenut niin ei kun vaan linkkiä tänne niin luetaan. Jos olet somesta kuullut niin sanon että paskapuhetta ja kannattaisi ehkä omia aivoja käyttää eikä vaan uskoa kaikkea mitä joku someen kirjoittaaa
Ottamatta kantaa saako vai ei, mistä itse tiedät että ei saa?
Tarina ei liittynyt tuohon uutiseen, mutta kyllä sitä uutta tavaraa tippuu x kertaa helpommin kuin pottunokille.
Saa tai ei, niin ei siitä nyt missään lehtien lööpeissä huudeta että mitä kaikkea kivaa mamut saa veronmaksajien piikkiin.
Voi tulla yllätyksenä joillekin näin tasa-arvon mallimaassa, mutta aika pitkälti naamakertoimella noi harkinnanvaraiset päätetään että kuka saa ja mitä.