Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
kerran laitoin keskusyksikön lahjoituksena rouvalle, siihen vaan koneen kylkeen tarrat ja hyvin meni perille.
sehän on peltiä koko loota, mitä sitä pahvilaatikolla vuoraamaan..

kaverini itkee "emme ala ouluun saakka Hesasta lähettää matkahuollolla"
itse lähetin herran puolesta jätesäkillisen roinaa ja vielä perkele bussilla raijasin sen matkahuoltoo.
manit kyllä kelpasi herralle mutta ei nähdä vaivaa että mää lähtisin minnekkään raijaamaan vaikka oma autoki sillä oli :(
fittu!
Yleensä aika ohutta peltiä ja etuosa vielä melkeinpä aina muovia. Et ole lukenut tai nähnyt kun postin käsittelyssä saatu pahvilaatikoissakin oleva kotelot välillä ihan solmuun? Joten kyllä saa olla suojausta ihan tarpeeksi. Ja mahdolliset sisällä olevat styroksit jopa vaimentaa hieman pudotteluja ja muita kolhaisuja.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Tyhmät ihmiset!
Onko niin helvetin vaikeeta ja liikaa pyydetty että
laitat kaman jätesäkkiin, vedät jesarilla kiinni ja tunget postiin?
näköjään on, ihmeen monilla on tyyliin
"Uusi läppäri, pakasta vedetty, hinta 2e, EN LÄHETÄ" asun Nuorkamissa.

Kertoo ihmisen uus-avuttomuudesta "en minä ala Ouluun saakka lähettämään hesasta"
sitten porukat taistelee pitkin hampain "niin pakkaus-teippikulut on 50e, itse paketti 10e ja postikulut 9e"
sitten ihmetellään "miksi kukaan ei osta tämä tavaraa 2e:lla" :o
:sdarra:
Miksi nähdä lähettämisen vaiva, jos se menee kaupaksi muutenkin? Kasvokkain sen tuotteen saa myös tarkastettua siinä samalla, niin ei tarvitse jälkikäteen selvitellä. Joku 2€:n romu taas on nii halpa, että ei todellakaan maksa vaivaa lähteä sitä mihinkään postittelemaan, mielummin nakkaa vaikka roskiin, jos ei tutuille kelpaa ilmaiseksi...
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
"Nähdä lähettämisen vaiva"?
fituttaa tälläiset, "minä en liikauta evääkään jollen saa 100e/h"
tekisi mieli tunkea tällaisille laiskaperseille raha-ahneille, 1000kpl. 5c:n kolikoita sinne minne aurinko ei paista.

onko se niin vaikeaa 2021:n junnu-pojilla olla inhimillinen? onko se niin fitun vaikeeta olla teini? ei perkle!
Jokainen myyköön omaa aikaansa juuri niin halvalla kuin haluaa, sinä et ilmeisesti arvota omaa aikaasi minkään arvoiseksi. Ehkä kannattaisi, niin ei tarvitsisi tänne kirjoitella kuinka taas fituttaa, kun teit sen puolesta sitä ja autoit taas tätä, ilmaiseksi.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Oma aikani on vain max. 100vuotta mutta tiesikan aika on pidempi.
minulle oma aikani on vain 100vuotta sitten game over, on hienoa jos saan jotain annettua ilmaiseksi kun toinen itkee ja tarvitsee, eikä ole mania.
fitutus oli se, että laiskat ihmiset haluaa vain mania, mutta eivät näe mitään vaivaa sen manin eteen.

Yksityiselle hemmolle aikani on vapaa-ehtoista eli kahvit kun keittää.
firmoille aikani on 100e/h alv 0:lla, heillä on varaa maksaa.

Kyseessä oli alunperin että jos laittaa ilmaiseksi pöytäkoneen jossa on millin metallikuoret niin aivan sama tunkeeko se isoon pahviin - styroksiin ja hankkii niitä ja näkee lisää vaivaa, vai että lähettää se "raakana"
nyt on kyseessä tietsikka eikä mikään kihlajais-sormus joka pitääkin olla sametti-ruusuke rasiassa :)
Kehuskelet sillä, miten kovasti olet valmis näkemään vaivaa, kun oikein lähetät tuotteet postilla ja vaivaudut postiin asti. Kuitenkin samalla se vaivannäkö tyssää siihen, että et suostu sitten pakkaamaan sitä niin, että vastaanottajalla on suurempi todennäköisyys saada ehjä tuote perille muutenkin kuin tuuripelillä.

Samalla muistaakseni myös olet aiemmin itkenyt sitä, miten teet ilmaiseksi muille asioita ilman vastapalveluksia. Vaikea tätä sinun logiikkaasi ymmärtää. Ainakaan se ei kovin koherentti ole.

Joko asiat tehdään kunnolla alusta loppuun tai sitten ei ollenkaan.

En itsekään suostu postittelemaan muuta kuin tuotteita, joiden tiedän säilyvän ehjänä perille asti ja joka on järjellisesti ja turvallisesti myös paketoitavissa + postikulut ovat merkittävästi pienemmät kuin itse tuotteen hinta niin myyjälle kuin itselle.

Järkeä touhuun.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Juuh järkeä touhuun, en minä niin rikas ole että alan ostelee pahvilootaa, kuplamuovia ja oikein silottelemaan sitä ja vielä maksamaan ilmaisten postien lisäksi 20e että se oikein viedään ovelle saakka, asian ydin on vain että monesti tulee vastaan "en minä nyt ala sitä Kemiin saakka lähettämään, mutta 100km:n päähän kyllä"
eli monilla ihmisillä on järki poissa että jos esim. vastaanottaja sanoo "Minä maksan matkahuollon rahdit 20e" niin se on aivan sama että näkeekö vaivaa viedä se samaan lähtöpaikkaan ja aivan sama että liikkuuko se paketti sitten kilometrin vaiko tuhat, se on matkahuollon murhe.
mutta kun monet sanovat "en minä JAKSA nähdä VAIVAA että POSTITAN sen sinulle"
Melkein parraimat ovat "läppäri i7 256Gt SSD 16Gt Ram. ivalossa VAIN NOUTO" niin on tuossakin sitten järki poissa.

ihan kuin se olisi lähettäjältä poies että onko matka kilsan vaiko tonnin, ei ole.

Sitten mainitsit että olen aiemmin itkenyt ilman vastapalveluksista saatuja juttuja:
kyllä, fituttaa kun määrätyt sukulaiset/"ystävät" soittavat VAIN kun tarvitsevat jotain, sitten ollaan kiitos palkalla, minä kun kysyn kyytiä kilsan verran niin
heti ollaan käsi ojossa 20e:a ottamassa, halvemmaksi tulee taksi, siksi taksilla kuljekin mielummin.
monilla minun "ystävällinä" on vain tapana "soitan vain jos tarvitsen jotain, en muuten" tulee huoramainen olotila, voisi sitä muutenkin pitää yhteyttä :(

Kyllä, teen monia vapaa-ehtoisduuneja, ne ovat köyhille sekä tarvitseville, mutta monet hyvin toimeentulevat käyttävät minua aivan sikana hyväksi.
jos on jotenkin miten pystyn vähävaraista auttamaan niin tietysti autan, rikkaat menkööt itkemään alan liikkeisiin..

On asia erikseen köyhät auttajat ja sitten Bill Gatesin siskot, sen mukaan autetaan miten kyetään.
toinen auttaja antaa lahjaksi riisipussin toinen bemarin, siinä on vissi ero.
Ei tässä nyt köyhyydellä ole mitään tekemistä. Paketoinnin voi tehdä muutoinkin kuin ostamalla erikseen pahvilaatikoita. Paketit voi tehdä itse.

Ei ole myöskään mitään järkeä lähetellä toisille tavaraa ilmaiseksi ja vielä maksaa itse siitä ilosta. Sinulla näyttää olevan jotenkin ylivirittynyt empatia, joka altistaa sinut muiden jatkuvalle hyväksikäytölle, ja et sen johdosta edes yritä pitää puoliasi. Päädyt vain jälkikäteen kyräilemään muiden ajattelemattomuutta.

Silläkään ei ole mitään tekemistä köyhyyden kanssa. Ihmisenä kasvamisen kanssa kylläkin. Jos ei itse aseta rajoja, tallovat muut päällä juuri niin paljon kuin antaa talloa. Sellainen se maailma on.

Sinun ongelmasi näyttää ylipäätään olevan se, että sinua vituttaa se, että pyrit omasta mielestäsi tekemään "hyvää" odottaen jollakin sanattomalla sopimuksella, että muut tekevät samoin. Tuo on aika toksinen tapa lähestyä ihmissuhteita ja vuorovaikutusta. Sen lopputuloksena ei voi ollakaan mitään muuta kuin vitutusta.

Jos odottaa toisilta jotakin, se on syytä tuoda toisille selkeästi esille eikä mutista itsekseen.

Jos taas lähtee tekemään toisille jotain ilman että sopii jotakin "hintaa" asialle, silloin se on jo valmiiksi omassa päässään mietittävä, että tekeekö tuon asian oikeasti pyyteettömästi vai ei. Jos vastaus on ei, silloin täytyy se sanallinen arkku avata tai lakata tekemästä niitä ikuisia palveluksia vain oman pään sisäisiin kunniasopimuksiin vedoten.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Toi on kyllä perseestä itsekin koettu ja sitten kun oikea kädettäjä löydetään ei edes sanota sori
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
408
Dokumentointi on mitä on ja paikat minne tavaraa varastoidaan muuttuu, yritä siinä sitten lotota mistä löytyy jotakin. Ja kun sen tuoreen version löytää niin se on rikkinäinen.

Lopulta lottoaa homman pyörähtämään kerran oikean näköisesti, mutta sen jälkeen ei enään onnaa... Turhan hieno järjestelmä saatu aikaan... Noh pian pääsee uusien haasteiden eteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 046
Tyhmät ihmiset!
Onko niin helvetin vaikeeta ja liikaa pyydetty että
laitat kaman jätesäkkiin, vedät jesarilla kiinni ja tunget postiin?
näköjään on, ihmeen monilla on tyyliin
"Uusi läppäri, pakasta vedetty, hinta 2e, EN LÄHETÄ" asun Nuorkamissa.

Kertoo ihmisen uus-avuttomuudesta "en minä ala Ouluun saakka lähettämään hesasta"
sitten porukat taistelee pitkin hampain "niin pakkaus-teippikulut on 50e, itse paketti 10e ja postikulut 9e"
sitten ihmetellään "miksi kukaan ei osta tämä tavaraa 2e:lla" :o
:sdarra:
Saat minkä vaan myymäni tuotteen jätesäkkiin käärittynä (ehkä myös vähän jesaria) postitse 100% omalla vastuulla. Ei ole yhtään mitään valitusoikeutta, kun posti sen rikkoo, roskapussi repeytyy ja se tuote ei enää toimi sen jälkeen. Keskityn itse todistelemaan, että tuote oli ehjä ennen roskasäkkiepisodia.

Itseä ärsyttää ihmiset, joiden mukaan:
  • postikulut on aina 5€ (myös silloin, kun pitää lähettää 10kg tavara , joka ei ole pieni)
  • postikulut sis. tarjous tarkoittaa, että siinä on postiennakot mukana, eikä heidän tarvitse mitään laittaa ennakkoon
  • edellämainittua lähetystä ei tarvitse noutaa postista, jos mieli muuttuu, "onhan se nyt valmiiksi paketoitu seuraavalle"
  • Postin törttöilyt on aina myyjän maksettava, muuten lähtee rikosilmoitus petoksesta
  • "Laita sitten särkyvänä, mutta minähän en lisää postikuluja siitä maksa"
  • "Miksei posti ole vielä tuonut pakettiani?"
  • "En mä haluukaan tätä, postimyynnissä on 14pv peruutusoikeus"
Ihan jokainen ilmoitukseni aloittaa "Vain Noudolla" ja en kadu mitään.

--

Posti on kerran ajellut trukilla lähetykseni läpi. Jimm's vaati sen takaisin, kun eivät uskoneet ensin, mutta sieltä tuli sitten uusi tuote tilalle ja oli heidänkin se uskottava.

Viime viikolla oli paketin kyljessä myös reikä, joka ei myyjäliikkeessä tullut..

Viime kesänä myyjä pyysi paketin takaisin, kun posti oli tuhonnut sen ja osa sisällöstä oli hukkunut matkalla. Sain kuitenkin homman sovittua niin, että saan postin korvaukset ja ne korvasivat vahingon.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
Taitaa olla taas aika paljon kokemuslisää näissä tarinoissa. Tai jos ei osaa lukea ilmoituksesta toimituskuluja niin täällä oli joku toinenkin ketju sellaisille henkilöille.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja se vasta tyhmä onkin joka maksaa ja sen jälkeen valittaa että olipa kallista
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
Sitähän se, tavallinen taatelin-tallaaja sanoo "pysäköin ladani tähän ruutuun ja maksan 1euron parkkia"
"rikkaat" sanovat "aja sinä tällä autolla ympäri korttelia, niin ei tartte maksaa egeä mittariin/lähde sitten vasta liikkelle jos lappuliisa tulee"
se on hemmetin tärkeää että tilillä on mahdollisimman pitkä numerosarja saldona, vaikka ÄO onkin +1.
Toiset sit tekee ilmaiseksi hommia kavereilleen ja valittavat io-techiin kun piti ilmaiseksi tehdä taas jotain
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
Öööhh ilmasex? kuka on itkenyt että teen ilmasex?
mainostin vaan että toisilla tavaran hinta 20e pompsahtaa postitus ymss:n kanssa 50e:oon.
mähän teen sikana duunia ilmasex, tietäisit vaan.
mutta jos joku sanoo "tarviin koneen, en maksa jeesuksen jeniä"
niin laitan pöytäkoneen paksuine pelteineen postiin ilman kirjailuja ja hienosteluja, eli maksan vain 9e postit enkä mitään
fitun paketti, kuplamuovia jne.
Olen varmaan alkanut tekee vapaa-ehtoisduunia silloin kun sinä olit vaipoissas, valittavat? just niin, kyllä on kaikki kermat taas kammarissa, huokaus :sdarra:
Tavaraa saa myydä ihan just sillä hinnalla kuin haluaa. Itse skippaan ihan huoletta myynti-ilmoitukset joissa hinta tai ehdot ei mulle sovi, jotkut varmaan lukee niitä kuin piru raamattua, keksii vähän päälle tarinaa ja löytävät jostain aikaa valittaa tänne.

Sulla on näissä jutuissa aika paljon tavaraa lainausmerkkien sisällä että voit varmaan helposti linkata ne myynti/ostoilmoitukset niin nähdään mitä siellä on sanottu.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
Tämähän on aivan arkipäivää
"MYYDÄÄN LÄPPÄRI 20€ ALV 0% + pienitoimitus maksu 15e. laskutuslisä 8e. postiennakkolisä 5e, paketointi ja kuljetus 20e"
Ei tämä nyt oikein raketti-tiedettä vaadi.
menkää ja ostakaa rompetta, mutta katsokaa mitä kissan pissalla-txt-modella on alla sitten, onhan se kiva että läppärin saa "20e:lla" mutta turha tulla tänne itkee taikka muualle ketjuihin että kusetti, se maksoikin mulle 100e.
järjenkäyttö on sallittua myöskin forumeilla. :sdull:
Jos toi on arkipäivää niin laita muutama linkki tollasiin myynti-ilmoituksiin
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
mene tori.fi:hin ja käytä elämäsi siihen.
se riittää että näitä on tullut tarpeeksi vastaan.
kiitos.
Miten vaikeaa se nyt on linkata tollanen ilmoitus jos niitä tulee ihan jatkuvasti vastaan? mulla ei ole yhtään kiinnostusta alkaa Tori.fi selaamaan siinä toivossa että löytyisi joku vahvistus sun horinoille. Laita nyt vaan sitä linkkiä kun noita niin paljon tulee vastaan että pitää tänne jatkuvasti valittaa
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Joo Memory on vähän sen olonen kaveri että parempi sen on antaa vaan rauhassa purkaa olojaan sen kummemmin kommentoimatta..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
408
Katsoin juuri liiton sopimuksen mukaisen palkankorotuksen palkkakuitista... Uudet parempi palkaiset hommat jo ensikuussa, mutta silti niin mitätön summa että ketuttaa näin periaatteesta...
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Auto pajalle vaihteeksi, kyllähän tuo vituttaa, jalkamiehenä menee ainakin koko ensi viikko.
Tulee ne kilometrit vastaan jossain vaiheessa näissä vanhoissakin.
Töihin sentään pääsee 90% varmuudella jonkun työkaverin kyydillä, muut kotipäivät lähteekin sitten saldosta/pekkasista/lomapäivistä.
Onneksi sentään töistä voi pari päivää poissa olla ilman sen kummempia mutinoita, kun vain pomon kanssa sopii.

Mutta vittu kun noita bussivuorojakin katselee niin siinä klo 11:00 voisin olla aikaisintaan töissä ja lähteä sitten 17:00 kotiin...
"Vähentäkää yksityisautoilua ja suosikaa joukkoliikennettä tai ostakaa vähintään uusi hybridi" T:Vihreät. :rage:
Ja miksikö ei kuljeta pysyvästi kimppakyydillä kaikki? No kun välimatkat on sen verran pitkät ja työajatkin vähän vaihtelee jokaisella fiiliksien ja liukumien mukaan...

Sama kaupassa käynti, 1,5 kilsaa lähimpään elintarvikeliikkeeseen. Kyllähän tuon kävelee, tulee hyötyliikuntaa ja talvella ei ruuatkaan mene pilalle, mutta silti ei helvetti.
Yleensä työmatkan ohessa tullut tuokin reissu tehtyä pari kertaa viikossa.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 160
Jatkoa uutisosiosta, puolijohde tehtaan vesipula

Pointti onkin se, että kapitalismin ansiosta ja vuoksi on ok kuskata vettä tankkereilla piiritehtaalle koska siitä saadaan rahallinen vastike, mutta hädässä oleville sitä ei tehdä, koska sijoitusta ei saa rahassa takaisin.
Mitä yrität kertoa, tekeekö sana vesi siitä jotekin erikoista.
Laivoilla kuskataan kaikennäköistä, ja noilla tuotanto laitoksille kuskataan paljon muutakin, ja sieltä pois, kun ovat jalostaneet ne valmiiksi.

Jos joutavat kuskaan vettä tankkereilla, niin se johtuu siitä että siellä ei ole vettä tarpeeksi, ei siellä ole montaa muutakaan asiaa mitä tuotannossa tarvitsevat.

Kuten sanoinkin, ei tälle kukaan tietenkään mitään mahda eikä sellaisessa pumpulissa toivottavasti kukaan eläkään mutta ajatuksena siitä huolimatta kuvottava.
Mitä kuvottavaa siinä on ?

Vaihda se vesi sana joksikin muuksi, jos vesi sanana on kuvottaa.

Jos jonkin afrikan elintason, hyvinvoinnin huimat harppaukset kuvottaa, niin puolijohteet on siinä varmaan olleet isona apuna.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 122
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Ei kait pitämättömiä lomapäiviä kukaan kiellä..? Jos sitä rahaakin on niin säästä seuraavaan pitkään lomaan jos ei muuta kulutettavaa ole.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
.
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Marinin hallitus pakottaa ylitöihin? pitämättömät lomapäivät voi käyttää esimerkiksi loman ottamiseen, mutta jos töissä on sellainen tilanne että viikonloput menee ylitöissä niin on varmaan vaikeaa saada lomaa. Marinin hallituksen sijaan kannattaa kysellä omalta esimieheltä syytä tähän
 

Kikero

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Valintoja valintoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 815
Tietokone ei mene lepotilaan vaikka mitä säätöjä laittais. Eikä ruutu mene pimeeks vaikka mitä taikatemppuja tekis.
Ja vaikka koneen laittaa ite lepotilaan niin eiköhän se herää ittekseen muutaman minutin kulttua. Joskus saa nejäkin kertaa laittaa lepotilaan ennenkuin se pysyy siinä yli puoli tuntia.

Tätäkin perseilyä kestäny jo vuoden vaikka mitä oon yrittäny.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Miten se "Marinin vassarihallitus" kieltää sua kuluttamasta sitä rahaa?
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Elämässä ei ehdi muuta tehdä kuin käydä töissä, hoitaa pakolliset menot ja nukkua. Viimeiset neljä viikonloppua jumitettu ylitöissä, kun deadlinet paukkuu maaliskuuhun mennessä.
Rahaa ja pitämättömiä lomapäiviä on aivan vitusti, mutta mihin käytät kun Marinin Vassarihallitus kieltää kaiken.
Kuulostaa paskamaiselta, itsellä jo tätä nykyä vituttaa kiire töissä. Ylitöitä ei sentään ole, meilllä töissä on hoidettu niin että helvetinmoisella kiireellä pitää kaikki hoitaa normityöaikana.
Tosin nyt niille oikeille ylitöillekin oikeilla kertoimilla olisi tarve extramassin toivossa...

Kyllä kai ne nuo lomapäivät voi joskus pitää jos pomon kanssaa sopii, ja pakkohan ne on saada pitää?
Vaikka osoitankin inhoa nykyhallitusta ja kaikkia niiden ohjelmia vastaan, niin miten ne estävät sinua käyttämästä lomapäiviäsi?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Ei kait pitämättömiä lomapäiviä kukaan kiellä..? Jos sitä rahaakin on niin säästä seuraavaan pitkään lomaan jos ei muuta kulutettavaa ole.
Miten käytät lomapäiviä, jos ulkomaanmatkailu ja harrastukset ovat käytännössä kielletty Etelä Suomen alueella, ja seuraavaksi on päällä ulkonaliikkumiskielto? Se että Itä-Helsingin mamut ja valkoinen roskasakkinuoriso perseilevät kotibileissään ja ostareilla oikeuttaa koko Helsingin seudun sulkemiseen plus rajat pidetään auki, ja kaiken maailman Etelä-Afrikan virustuliaiset virtaavat Suomeen vapaasti ilman mitään testejä saati oikeasti pakollisia karanteeneja? Ehkä kärjistetty viesti, mutta alkaa vähitellen loppua kärsivällisyys Vassarihallituksen sekoiluihin, josta syystä maa laitetaan toista kertaa totaalisulkuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 122
Miten käytät lomapäiviä, jos ulkomaanmatkailu ja harrastukset ovat käytännössä kielletty Etelä Suomen alueella, ja seuraavaksi on päällä ulkonaliikkumiskielto? Se että Itä-Helsingin mamut ja valkoinen roskasakkinuoriso perseilevät kotibileissään ja ostareilla oikeuttaa koko Helsingin seudun sulkemiseen plus rajat pidetään auki, ja kaiken maailman Etelä-Afrikan virustuliaiset virtaavat Suomeen vapaasti ilman mitään testejä saati oikeasti pakollisia karanteeneja? Ehkä kärjistetty viesti, mutta alkaa vähitellen loppua kärsivällisyys Vassarihallituksen sekoiluihin, josta syystä maa laitetaan toista kertaa totaalisulkuun.
Mikä ulkonaliikkumiskielto..? Lopeta panikointi.
Lomaillen ihan itseksesi. Kokeile, ei se ole niin vaikeaa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 961
Miten käytät lomapäiviä, jos ulkomaanmatkailu ja harrastukset ovat käytännössä kielletty Etelä Suomen alueella
Aika moni on ottanut uuden harrastuksen esim. fillarointi, hiihtäminen, kalastus, vaeltaminen lähiseudun reiteillä tms. Toinen puoli porukasta hamstraa pelikoneita ja täyttää vapaa-ajan pelaamalla pelejä.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Tämä on hyvä kanava purkaa vitutusta verbaalisesti. Jumalauta kun täällä etelämpänä suomea alkaa +kelit ja hiukan ollut vesisadetta niin nyt nuo oksettavat koirien jättämät paskakasat paljastuvat hangen alta. Ja sitä koiranpaskaa riittää sen verran, että olisi jo kohtuullista alkaa perimään koiran omistavilta ihmisiltä kollektiivisesti siivoukseen menevät kulut? En minä ainakaan halua kävellä tuolla koiranpaskan seassa vittu soikoon. Ja sitten nämä koiranomistajat silmät kirkkaana sepittävät, että "MINÄ kyllä ainakin siivoan koirani jätökset AINA". Tv-lupakin on pakko maksaa vaikka ei töllöä omistaisi niin saatana ei voi olla liikaa vaadittu että koiranomistajilta perittäisiin siivouskulut kun tuo meininki näyttää olevan "hällä väliä".

Kuvottavaa kun sitä koiranpaskaa on keskellä kävelytietä, ja jos sitä ei ole jo keskellä tietä tarpeeksi niin onneksi se paska huuhtoutuu sulamisvesien mukana siitä kävelytien vieressä olevasta hangesta. Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 611
Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Kieltämättä tuo yks läpikulku"puisto" haisee aivan kuvottavalle varsinki keväällä ku alkaa lumet sulaan ja ne koko talven paskat paljastuu sieltä hangen alta.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Tämä on hyvä kanava purkaa vitutusta verbaalisesti. Jumalauta kun täällä etelämpänä suomea alkaa +kelit ja hiukan ollut vesisadetta niin nyt nuo oksettavat koirien jättämät paskakasat paljastuvat hangen alta. Ja sitä koiranpaskaa riittää sen verran, että olisi jo kohtuullista alkaa perimään koiran omistavilta ihmisiltä kollektiivisesti siivoukseen menevät kulut? En minä ainakaan halua kävellä tuolla koiranpaskan seassa vittu soikoon. Ja sitten nämä koiranomistajat silmät kirkkaana sepittävät, että "MINÄ kyllä ainakin siivoan koirani jätökset AINA". Tv-lupakin on pakko maksaa vaikka ei töllöä omistaisi niin saatana ei voi olla liikaa vaadittu että koiranomistajilta perittäisiin siivouskulut kun tuo meininki näyttää olevan "hällä väliä".

Kuvottavaa kun sitä koiranpaskaa on keskellä kävelytietä, ja jos sitä ei ole jo keskellä tietä tarpeeksi niin onneksi se paska huuhtoutuu sulamisvesien mukana siitä kävelytien vieressä olevasta hangesta. Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Koirienomistajat...Mutta onhan tuo kieltämättä vähän vastenmielistä. Voisivat kerätä ne pökäleet sinne muovipussukoihin kaupunkialueella.
Ei sitä kissanvessaakan ole kiva siivota, mutta melkein päivittäin ne pökäleet on sieltä hoidettava.
Ehkä koirien ulkoiluttajilla/omistajilla en sellainen mentaliteetti että "eihän se nyt minun omassa talossa tai omalla pihalla haise, niin mitä vitun väliä"
 

Petteri Punakuono

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
369
Tämä on hyvä kanava purkaa vitutusta verbaalisesti. Jumalauta kun täällä etelämpänä suomea alkaa +kelit ja hiukan ollut vesisadetta niin nyt nuo oksettavat koirien jättämät paskakasat paljastuvat hangen alta. Ja sitä koiranpaskaa riittää sen verran, että olisi jo kohtuullista alkaa perimään koiran omistavilta ihmisiltä kollektiivisesti siivoukseen menevät kulut? En minä ainakaan halua kävellä tuolla koiranpaskan seassa vittu soikoon. Ja sitten nämä koiranomistajat silmät kirkkaana sepittävät, että "MINÄ kyllä ainakin siivoan koirani jätökset AINA". Tv-lupakin on pakko maksaa vaikka ei töllöä omistaisi niin saatana ei voi olla liikaa vaadittu että koiranomistajilta perittäisiin siivouskulut kun tuo meininki näyttää olevan "hällä väliä".

Kuvottavaa kun sitä koiranpaskaa on keskellä kävelytietä, ja jos sitä ei ole jo keskellä tietä tarpeeksi niin onneksi se paska huuhtoutuu sulamisvesien mukana siitä kävelytien vieressä olevasta hangesta. Ja jotta tämä mistä valitan aukeaisi kunnolla niin äkkiä laskeskelin että 100 metrin matkalla oli ~50 koiran jätöstä ja lukuun ei sisälly ne parin metrin päässä tiestä olevat jätökset. Ja tähän kirsikkana kakun päällä kun se hanki ei koostu pelkästään siitä koiranpaskasta vaan siellä lienee paskaan nähden tuplamäärät vai triplamäärät koirankusta?
Juu, ja sitten on vielä nämä älyn jättiläiset jotka kusettavat koiransa oman kerrostalon ulko-ovesta metrin päässä. Valkoinen lumi koirankusesta ihan keltainen. Pakkoko sitä koiraansa on kusettaa heti siinä ulko-oven vieressä?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Juu, ja sitten on vielä nämä älyn jättiläiset jotka kusettavat koiransa oman kerrostalon ulko-ovesta metrin päässä. Valkoinen lumi koirankusesta ihan keltainen. Pakkoko sitä koiraansa on kusettaa heti siinä ulko-oven vieressä?
Saharan hiekkaa se on.

Mutta joo. Kyllähän se vituttaa joka kevät väistellä koiranpaskoja ja niitä ei edes välttämättä huomaa hiekkatiellä.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 685
Jatketaan koiranpaska-teemasta vähän sivuten.

Taloyhtiön roskakatos, jonka käyttämistä osa asukkaista ei tunnu osaavan milään tasolla. Metallikeräysastian päällä saattaa olla 24 kaljatölkin pahvilaatikko ja ne tyhjät tölkit, Virosta tuotua niin pantteja ei saa. Muutenkin tuonne tuodaan ihan kaikki mahdollinen ja mahdoton, esimerkiksi vaatteiden kuivausteline, mikroaaltouuni, pölynimuri, vanhat kengät, dvd leffoja, silityslauta ja jätetään lattialle tarjolle jos vaikka joku muu haluaisi ottaa ko. asian hyötykäyttöön. Pahvin kierrätyslaatikkoon sitten laitetaan isot pahvilaatikot sellaisenaan yhtään kasaan laittamatta, ja jos tämän takia kierrätyslaatikko on täynnä niin pahvit laitetaan siihen viereen lattialle. Tai sitten laitetaan muuten vaan lattialle kamat jos ei kiinnosta tai ei tiedetä mihin astiaan kuuluisi.

Kaikki asunnot siis vuokrakämppiä ja kohtaisen korkea määrä ulkomaalaisia jotka eivät ymmärrä tai joita ei kiinnosta nämä asiat, mutta onhan se selvää että kaikki tämä säheltäminen näkyy vuokrankorotuksissa. Vituttaa sen takia että menee rahaa ja vaikka ei menisikään niin voisivat edes perusasiat ymmärtää kierrättämisestä

tästä esimerkki muutaman viikon takaa
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Jatketaan koiranpaska-teemasta vähän sivuten.

Taloyhtiön roskakatos, jonka käyttämistä osa asukkaista ei tunnu osaavan milään tasolla. Metallikeräysastian päällä saattaa olla 24 kaljatölkin pahvilaatikko ja ne tyhjät tölkit, Virosta tuotua niin pantteja ei saa. Muutenkin tuonne tuodaan ihan kaikki mahdollinen ja mahdoton, esimerkiksi vaatteiden kuivausteline, mikroaaltouuni, pölynimuri, vanhat kengät, dvd leffoja, silityslauta ja jätetään lattialle tarjolle jos vaikka joku muu haluaisi ottaa ko. asian hyötykäyttöön. Pahvin kierrätyslaatikkoon sitten laitetaan isot pahvilaatikot sellaisenaan yhtään kasaan laittamatta, ja jos tämän takia kierrätyslaatikko on täynnä niin pahvit laitetaan siihen viereen lattialle. Tai sitten laitetaan muuten vaan lattialle kamat jos ei kiinnosta tai ei tiedetä mihin astiaan kuuluisi.

Kaikki asunnot siis vuokrakämppiä ja kohtaisen korkea määrä ulkomaalaisia jotka eivät ymmärrä tai joita ei kiinnosta nämä asiat, mutta onhan se selvää että kaikki tämä säheltäminen näkyy vuokrankorotuksissa. Vituttaa sen takia että menee rahaa ja vaikka ei menisikään niin voisivat edes perusasiat ymmärtää kierrättämisestä
Jeps!

Monesti mamuilla vaihtuu asunnot usein, joten eivät jaksa välittää säännöistä. Kannattaa kaivaa roskapussista joku tunniste esim. lasku ja pyytää hoitamaan asia kuntoon valvottuna ja lisäksi laittavat monesti lapsensa viemään roskat ja sitten ne heittävät roskapussin vaan ovesta sisälle katokseen.

Paras juttu minkä luin jostain uutisesta tai somesta, että eivät kuljeta vanhoja huonekaluja mukanaan uuteen asuntoon, koska saavat sossusta uudet.

Tähän tarinaan liittyi henkilö, joka törmäsi kyseiseen mamuun roskakatoksessa ja kysyi voinko ottaa hienon sohvaryhmän ja muuta tavaraa, niin vastasi juuri noin että ota vaan kun saa uudet tavarat uuteen asuntoon.

HS Helsinki | Onko tässä Helsingin törkyisin taloyhtiö? Roskakatos siivotaan 3–4 kertaa viikossa, mutta sekään ei riitä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 549
Viestejä
4 190 335
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom