Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 704
Se että Fransut ja Jerryt eivät ole hoitaneet nukivoimaloitaan fiksusti, johtaa 2022 vuonna siihen että joudun yli tuplaamaan UPS kapasiteettini kotona talvelle nähtävissä oleviin 2 tunnin katkoihin.
Jumankauta, globalisaatio on syvältä.
Vähän luulen että uutisointi aiheesta luo taas massapsykoosia ja kaikki on kauhuissaan että nyt menee varmasti sähköt poikki. Sen näkee sitten, ei vessapaperikaan oikeasti ollut loppunut kaupoista vaikka kaikki sitä hamstrasi, siis korona kolme vuotta sitten.
Tottakai kaikki tämä jää nähtäväksi, mutta vähän epäilen. Ei sillä etteikö itseä vituttaisi jos tulisi jotain sähkökatkoja säännöllisesti tai yleensäkään.

Ei ole henkilökohtaisesti sinuun liittyä postaus, yleisesti vaan.

Muuten vituttaa kun en saa korkattua yhtä konetta. Ja stressaan jo maanantaita, tiistaita koska unettomuus liittyy vahvasti siihen kun pitää herätä ennen aikojaan, sitten olla koomassa kaksi vuorokautta.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Vähän luulen että uutisointi aiheesta luo taas massapsykoosia ja kaikki on kauhuissaan että nyt menee varmasti sähköt poikki. Sen näkee sitten, ei vessapaperikaan oikeasti ollut loppunut kaupoista vaikka kaikki sitä hamstrasi, siis korona kolme vuotta sitten.
Tottakai kaikki tämä jää nähtäväksi, mutta vähän epäilen. Ei sillä etteikö itseä vituttaisi jos tulisi jotain sähkökatkoja säännöllisesti tai yleensäkään.
Eikö ne katkot kannattas olla öisin? Suurinosa on nukkumassa silloin. Vuorotyöläiset nostaa metelin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 746
Eikö ne katkot kannattas olla öisin? Suurinosa on nukkumassa silloin. Vuorotyöläiset nostaa metelin.
Pörssihinta on korkeimmillaan aamulla 8-9 maissa ja pysyy korkeana ilta 20.00:aan saakka. Yöllä hinta halvempi. Eli nimenomaan aamulla, päivällä tai illalla voidaan tarvita katkoja koska silloin kysyntää on liikaa tarjontaan nähden.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Jos katkoja tulee niin johtuvat liian suuresta kulutuksesta jonka kohdentuminen yöaikaan epätödennäköistä.
Olen näköjään ymmärtänyt asian väärin. Minä ajattelin sen niin, että katkon aikana sähköä varastoitaisiin akkuihin, jolloin katkon jälkeen sähkö riittäisi loppuajaksi vuorokautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 746
Olen näköjään ymmärtänyt asian väärin. Minä ajattelin sen niin, että katkon aikana sähköä varastoitaisiin akkuihin, jolloin katkon jälkeen sähkö riittäisi loppuajaksi vuorokautta.
Kunpa olisikin tuollainen akkuteknologia olemassa, niin tarvetta säätövoimalle ei olisi. Mutta kun ei ole. Varmaan jatkot paremmin tänne jos tarvis:

 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 296
Loma oli vissiin liiankin hyvä, kun nyt kolmas viikko lähtenyt loman jälkeen käyntiin ja jotenkin edelleenkään ei oikein hommat tunnu sujuvan samalla tasolla kuin ennen lomaa. Jotenkin myös työmotivaatio otti osumaa lomiltapaluun jälkeen, ei vaan jaksa kiinnostaa asiat samaan tapaan kuin ennen.
Itsellä tismalleen sama. Yleensä se ensimäinen viikko lomien jälkeen tökkinyt, mutta siitä lähtenyt sitten. Nyt tuntuu ettei millään saa motia takaisin.
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
278
Saakutin nettikaupat: tilauksia perutaan, hintoja nostetaan - mutta puhelinta ei, meileihin vastaaminen kestää yli päivän (paitsi kun ottavat omansa takaisin), tsäteissä vain botteja tuhlaamassa aikaa. Pitäisi kai itse laittaa firma pystyyn, jos asiakkaat saadaan tyydytettyä näin helpolla vuonna 2022. "Mutta kun energia maksaa, on pulaa siitä ja tästä ja semmonen tämmönen maailmantalous ja on kiinanflunssaa ja tuota tuota..." selityksiä varmasti kaupoilla riittää. Olen hyvin rauhallinen yksilö, paitsi ratin takana, mutta tänään vituttaa hieman keskivertoa enemmän. :rage:
 

Kusiaisen valtuudet

Tukijäsen
Team Retro
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
156
Korona iski. Jotenkin sitä terveenä aina ajattelee, että kipeänä voi sitten viltin alla ottaa rennosti ja pistää leffoja pyörimään. Tulee luotua jopa jonkinlaisia fantasioita nautiskelusta.

No, nyt kun otsaa jyskyttää ja lihaksia särkee, ei huvita oikein tehdä mitään. Vaan jospa tämä tästä. :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
328
Korona iski. Jotenkin sitä terveenä aina ajattelee, että kipeänä voi sitten viltin alla ottaa rennosti ja pistää leffoja pyörimään. Tulee luotua jopa jonkinlaisia fantasioita nautiskelusta.

No, nyt kun otsaa jyskyttää ja lihaksia särkee, ei huvita oikein tehdä mitään. Vaan jospa tämä tästä. :dead:
No tämä. Sitten koronassa vain maataan ja katsellaan Netflixiä. Ei kyllä huvittanut oikein yhtään mikään ja keskittymiskyky -1000. Se että sai ruokaa mikrotettua oli urakka ja sen alas saaminen vielä isompi.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Korona iski. Jotenkin sitä terveenä aina ajattelee, että kipeänä voi sitten viltin alla ottaa rennosti ja pistää leffoja pyörimään. Tulee luotua jopa jonkinlaisia fantasioita nautiskelusta.

No, nyt kun otsaa jyskyttää ja lihaksia särkee, ei huvita oikein tehdä mitään. Vaan jospa tämä tästä. :dead:
Itellä meni enempi tai vähempi viikko peiton alla, sen verta piti itteensä ruoskii, et koiran vei ulos, muuten nukuin ja koomasin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 417
Samaan kategoriaan menee ne 10min. videot, jotka voisi tiivistää 3-4:llä ranskalaisella viivalla, mutta ne nyt on jo ajan stantardi.
Jep, ja varsinkin jonkun uutisartikkelin "osana" eli lähes koko sisältönä. Pitkä video jossa on yksi lause joka kiinnostaa, voisi nuo videouutisartikkelit mun puolesta kokonaan kieltää.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
304
Jep, ja varsinkin jonkun uutisartikkelin "osana" eli lähes koko sisältönä. Pitkä video jossa on yksi lause joka kiinnostaa, voisi nuo videouutisartikkelit mun puolesta kokonaan kieltää.
Usein niissä myös loopataan vaan jotain paria kolmea muutaman sekunnin videoklippiä, ja väliin ripotellaan jotain yhden virkkeen tekstinpätkiä. Saadaan pituutta lisää.

Toisaalta asiavideoissa en youtubessa yleensä edes avaa alle 20-30min videoita koska melkeinpä tietää että ne on leikelty ja editoitu pilalle. Joku semmonen 45min episodipituus on ihan hyvä sielläkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 417
Usein niissä myös loopataan vaan jotain paria kolmea muutaman sekunnin videoklippiä, ja väliin ripotellaan jotain yhden virkkeen tekstinpätkiä. Saadaan pituutta lisää.

Toisaalta asiavideoissa en youtubessa yleensä edes avaa alle 20-30min videoita koska melkeinpä tietää että ne on leikelty ja editoitu pilalle. Joku semmonen 45min episodipituus on ihan hyvä sielläkin.
Tuokin vähän riippuu, joillakin tekijöillä on ihan hyviä lyhyempiä pätkiä mutta tosiaan yleensä sellainen 20-60min pituus vaikuttaa olevan parasta materiaalia. Monesti vaan videon kommenteissa näkee että monet haluaisivat että joku puolen tunnin videokin pätkittäisiin 10min pätkiin jota en ymmärrä. Jos käsitellään yhtä asiaa niin mieluummin katson sen yhdestä videosta kuin rupean useampaa eri pätkää katselemaan kun kuitenkin joka videon alussa ja lopussa on sitä turhaa "Terve, olen Simpsa Karri" ja "Muista painaa subscribe ja like ja ...".

Josta tulikin mieleen... Ilmeisesti esim youtubessa ei ole mitään filtteriä millä voisi suodattaa videoita pituuden perusteella tyyliin "Haluaisin tällä kertaa katsoa 15-30min mittaisia pätkiä". Monesti kun vaan odottelee jotakin ja koittaa tappaa aikaa niin vituttaa kun ehdotuksissa on vain jotain parin minuutin pätkiä tai tunnin pätkiä eikä juuri sillä hetkellä ole yhtään sopivaa listassa.

Ja youtubesta tuli vielä yksi ärsyttävä ominaisuus mieleen joka aina sillointällöin varsinkin foorumeita selaillessa ärsyttää, nimittäin upotetun videon pituutta ei näy missään ennenkuin käynnistät videon tai menet "watch on youtube" -napista tuubin sivulle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 452
Disabloin pari päivää sitten PaintShop Prosta parhaani mukaan sen ruudun reunaan heittämät mainokset uudemmista versioista ja valitin vielä supporttiin aiheesta. Nyt sitten aukesi Corel Painterin mainos. Todella ärsyttävä ominaisuus, ja noita tullut sen verran harvakseltaan, ettei ole jaksanut selvittää miten ne saa pois, ja sitten kun ärsytyskynnys ylittyy, niin pitäisi tietenkin tehdä kaikille Corelin softille. Kai ne sitten noilla saa tarpeeksi tuloja, ettei haittaa, ettei haittaa, että osalla Corelin brändi saa aika ison kolauksen.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
284
ruokalassa ei ollut pinaattilättyjä vaikka piti olla ja tietokoneessa kiini ollut usb johto meni rikki.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Oon saattanut ehkä hiukan glorifioida tätä mut oon jo vähän aikaa halunnut jättää kerrostalo-elämän ja alkaa valko-roskaksi. Ford raptor,elukoita ja niin edelleen. Ehkä sellainen tynnyri missä poltan roskia? Ainakin se Ford raptor.
Nyt mun sukulaiset haluaa et meen magneetti-kuvauksiin koska pakostihan mulla on aivokasvain.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
294
Oon saattanut ehkä hiukan glorifioida tätä mut oon jo vähän aikaa halunnut jättää kerrostalo-elämän ja alkaa valko-roskaksi. Ford raptor,elukoita ja niin edelleen. Ehkä sellainen tynnyri missä poltan roskia? Ainakin se Ford raptor.
Nyt mun sukulaiset haluaa et meen magneetti-kuvauksiin koska pakostihan mulla on aivokasvain.
25a.jpg
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Oon saattanut ehkä hiukan glorifioida tätä mut oon jo vähän aikaa halunnut jättää kerrostalo-elämän ja alkaa valko-roskaksi. Ford raptor,elukoita ja niin edelleen. Ehkä sellainen tynnyri missä poltan roskia? Ainakin se Ford raptor.
Nyt mun sukulaiset haluaa et meen magneetti-kuvauksiin koska pakostihan mulla on aivokasvain.
Minä oon just menossa sinne mistä sinä oot lähössä poies.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 135
Mitä Tampereen keskustalle oikein tapahtui? Viimeisen vuoden aikana tullut käytyä siellä suhteellisen tiuhaan ja se ei tunnu enää samalta kuin joskus ennen. Hämeenkatu on yhtä ratapihaa ja vituttaa jo väistellä ja odotella ratikoita että pääse edes tien ylittämään. Toivottavasti liian moni kaupunki ei seuraa perässä näiden kanssa. Joka toisen nurkan takana parveilee nistejä, mannejengi tai muuta hämärähiipparia. Moni suht keskeinenkin alue on muuttunut käytännössä narkkien ulkoilma-apteekiksi/olohuoneeksi. Teinit rännittää avoimesti puistoissa hihaan ilman huolen häivää. Mutta ei kai tuolle sitten ilmeisesti mitään mahda.

No, onneksi siellä keskustassa ei ole pakko käydä.
 
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
228
Mitä Tampereen keskustalle oikein tapahtui? Viimeisen vuoden aikana tullut käytyä siellä suhteellisen tiuhaan ja se ei tunnu enää samalta kuin joskus ennen. Hämeenkatu on yhtä ratapihaa ja vituttaa jo väistellä ja odotella ratikoita että pääse edes tien ylittämään. Toivottavasti liian moni kaupunki ei seuraa perässä näiden kanssa. Joka toisen nurkan takana parveilee nistejä, mannejengi tai muuta hämärähiipparia. Moni suht keskeinenkin alue on muuttunut käytännössä narkkien ulkoilma-apteekiksi/olohuoneeksi. Teinit rännittää avoimesti puistoissa hihaan ilman huolen häivää. Mutta ei kai tuolle sitten ilmeisesti mitään mahda.

No, onneksi siellä keskustassa ei ole pakko käydä.
Samansuuntasta juttua havainnut. Kai noi käyttömäärät vaan jatkuvasti kasvaa ja se näkyy myös katukuvassa. Tosin ei häiritse mua jos eivät iholle tule tai pummimaan rahaa/tupakkaa, se on melko ärsyttävää pitkän työpäivän jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Mitä Tampereen keskustalle oikein tapahtui? Viimeisen vuoden aikana tullut käytyä siellä suhteellisen tiuhaan ja se ei tunnu enää samalta kuin joskus ennen. Hämeenkatu on yhtä ratapihaa ja vituttaa jo väistellä ja odotella ratikoita että pääse edes tien ylittämään. Toivottavasti liian moni kaupunki ei seuraa perässä näiden kanssa. Joka toisen nurkan takana parveilee nistejä, mannejengi tai muuta hämärähiipparia. Moni suht keskeinenkin alue on muuttunut käytännössä narkkien ulkoilma-apteekiksi/olohuoneeksi. Teinit rännittää avoimesti puistoissa hihaan ilman huolen häivää. Mutta ei kai tuolle sitten ilmeisesti mitään mahda.

No, onneksi siellä keskustassa ei ole pakko käydä.
Sen ymmärtää helposti, että parempana ihmisenä ei halua roskaväkeä ja huonompiosaisia katsella, mutta tuo ratikka-asia tuntui hieman ihmeelliseltä. Voiko muualla kuin Tampereen keskustassa painella teiden yli välittämättä tiellä kulkevasta moottoriliikenteestä vai onko ratikan odottaminen jostain syystä erityisesti vittumaisempaa kuin bussien ja henkilöautojen odottaminen ennen tien ylitystä?
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
612
Mitä Tampereen keskustalle oikein tapahtui? Viimeisen vuoden aikana tullut käytyä siellä suhteellisen tiuhaan ja se ei tunnu enää samalta kuin joskus ennen. Hämeenkatu on yhtä ratapihaa ja vituttaa jo väistellä ja odotella ratikoita että pääse edes tien ylittämään. Toivottavasti liian moni kaupunki ei seuraa perässä näiden kanssa. Joka toisen nurkan takana parveilee nistejä, mannejengi tai muuta hämärähiipparia. Moni suht keskeinenkin alue on muuttunut käytännössä narkkien ulkoilma-apteekiksi/olohuoneeksi. Teinit rännittää avoimesti puistoissa hihaan ilman huolen häivää. Mutta ei kai tuolle sitten ilmeisesti mitään mahda.

No, onneksi siellä keskustassa ei ole pakko käydä.
Tampereen Ketikka tuo suoraan kelaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 701
Sen ymmärtää helposti, että parempana ihmisenä ei halua roskaväkeä ja huonompiosaisia katsella,
Ihme kommentti. Huono-osaisuus ei tarkoita että ihminen on juoppo tai huumeidenkäyttäjä. Minullakaan ei ole mitään köyhyyttä vastaan, mutta kyllä häiritsee hitosti nähdä tämän tyyppisiä notkujia.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Ihme kommentti. Huono-osaisuus ei tarkoita että ihminen on juoppo tai huumeidenkäyttäjä.
Ei siinä sellaista väitettykään.

Minullakaan ei ole mitään köyhyyttä vastaan, mutta kyllä häiritsee hitosti nähdä tämän tyyppisiä notkujia.
Jep, ja juuri sitähän sanoinkin, että sen ymmärtää helposti, että ahkera ja hyvin toimeentuleva parempi väki ei viitsisi mitään notkujia katsella. Mutta varsinainen viestin sisältö ihmetteli sitä ratikka-asiaa, jos luet tarkemmin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Amazon Primessä ois taas kerran tarjolla Brond katottavaksi, ainoa vaan että siinnä on ääniraidat vituillaan ja dialogi ei kuulu, jotkin äänitehosteet ja musiikit vain.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 377
Jokatuutista tulleiden kehujen ja arvostelujen ylistyksen myötä rohkaistuin ostamaan elden ringin. Nyt muutaman päivän tätä pelailtuani meni poistettavaksi, vituttaa kun maksoin täyden hinnan.

Uskomattoman tylsä ja puuduttava peli jonka ainoa sisältö tuntui olevan tappaa samoja vihollisia uudelleen ja uudelleen jotta saisit hieman levutettua itseäsi ylöspäin ja kuolemaan seuraavaan vihuun.

Olen yleisesti open worldien ystävä, en näköjään tämän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 135
Sen ymmärtää helposti, että parempana ihmisenä ei halua roskaväkeä ja huonompiosaisia katsella, mutta tuo ratikka-asia tuntui hieman ihmeelliseltä. Voiko muualla kuin Tampereen keskustassa painella teiden yli välittämättä tiellä kulkevasta moottoriliikenteestä vai onko ratikan odottaminen jostain syystä erityisesti vittumaisempaa kuin bussien ja henkilöautojen odottaminen ennen tien ylitystä?
Se on ylimääräistä odottelua. Ärsyttää se joskus silti. Emt. Okei, jos saisi valita niin ottaisin varmaan keskustan täydeltä mielummin ratikoita kuin nistejä. Tai sitten en vaan pikkukaupungissa asuvana ymmärrä isojen kaupunkien menoa. :D
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
278
Jokatuutista tulleiden kehujen ja arvostelujen ylistyksen myötä rohkaistuin ostamaan elden ringin. Nyt muutaman päivän tätä pelailtuani meni poistettavaksi, vituttaa kun maksoin täyden hinnan.

Uskomattoman tylsä ja puuduttava peli jonka ainoa sisältö tuntui olevan tappaa samoja vihollisia uudelleen ja uudelleen jotta saisit hieman levutettua itseäsi ylöspäin ja kuolemaan seuraavaan vihuun.

Olen yleisesti open worldien ystävä, en näköjään tämän.
Kai sentään tapoit Tree Sentinelin aloitusaseella ja ilman levelöintiä?
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 229
Windows. Uus ykkösvitutus on kuvan mukainen eli kotikoneelle läsähtää isot koulun logot oransseine väreineen kun käytän MINUN tietokoneen hakua. Nuo on siis koulun tunnukset jotka tarvii Exceliä yms varten. Jollakin perseereiällä myös henkilökohtaiseen tunnukseen oli päivittynyt mun koko nimi vaikka 100% varmasti en ole sitä itse laittanut. Samalla kun pitäny nuo officepaskat asentaa koulun takia niin taskbariin on ilmestyny joku OneNoten quick note kuvake, eikä MISTÄÄN loogisesti pääteltävästä paikasta tai asetukseta löydy miten sen saa piilotettua. Niin ja mistäänhän ei löydy asetusta mistä nuo koulun tunnukset sais vittuun kaikesta muusta kuin kouluun tarvittavista softista. Ja tottakai tuota omaa lärviäkin saa tuijotella yli tarpeen.

Olin jo tuossa ennen koulun alkua melko valmis vaihtamaan 100% Linuxiin kun ei nykyään niin paljon tule pelattua ja protonit yms toimii suht hyvin, mutta tämä koulu nyt sotki hommat. Ajattelin että on helpompi vaan sietää Windowsia ja Microsoftia, kuin yrittää tapella Solidworksit ynnä muut toimiin Linuxilla.
 

Liitteet

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 936
Windows. Uus ykkösvitutus on kuvan mukainen eli kotikoneelle läsähtää isot koulun logot oransseine väreineen kun käytän MINUN tietokoneen hakua. Nuo on siis koulun tunnukset jotka tarvii Exceliä yms varten. Jollakin perseereiällä myös henkilökohtaiseen tunnukseen oli päivittynyt mun koko nimi vaikka 100% varmasti en ole sitä itse laittanut. Samalla kun pitäny nuo officepaskat asentaa koulun takia niin taskbariin on ilmestyny joku OneNoten quick note kuvake, eikä MISTÄÄN loogisesti pääteltävästä paikasta tai asetukseta löydy miten sen saa piilotettua. Niin ja mistäänhän ei löydy asetusta mistä nuo koulun tunnukset sais vittuun kaikesta muusta kuin kouluun tarvittavista softista. Ja tottakai tuota omaa lärviäkin saa tuijotella yli tarpeen.

Olin jo tuossa ennen koulun alkua melko valmis vaihtamaan 100% Linuxiin kun ei nykyään niin paljon tule pelattua ja protonit yms toimii suht hyvin, mutta tämä koulu nyt sotki hommat. Ajattelin että on helpompi vaan sietää Windowsia ja Microsoftia, kuin yrittää tapella Solidworksit ynnä muut toimiin Linuxilla.
Vähän veikkaan, että Officea asentaessa ja siihen kirjautuessa olet jättänyt tämän täpän päälle:

1662284080601.png


Tuossa pitäisi valita tuo No, sign in to this app only.

Saat poistettua tuon hallitun tilin täältä: Windows Settings -> Accounts -> School and work access
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 229
Vähän veikkaan, että Officea asentaessa ja siihen kirjautuessa olet jättänyt tämän täpän päälle:



Tuossa pitäisi valita tuo No, sign in to this app only.

Saat poistettua tuon hallitun tilin täältä: Windows Settings -> Accounts -> School and work access
Kiitos, otin kyllä mielestäni tuon täpän pois (vitutti jos sillon että miten "#%¤%&¤&"#% tämmönen asetus voi olla default) mutta painoin sen jälkeen OK, enkä tuota No -tekstiä. Mutta nyt lähti koulun logot pois.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 766
Samansuuntasta juttua havainnut. Kai noi käyttömäärät vaan jatkuvasti kasvaa ja se näkyy myös katukuvassa. Tosin ei häiritse mua jos eivät iholle tule tai pummimaan rahaa/tupakkaa, se on melko ärsyttävää pitkän työpäivän jälkeen.
Jos liiaksi alkaa vaivaamaan, eivätkä puhetta ymmärrä, niin tähän toimii se, kun kerran läväyttää avaralla poskelle. Omassa naapurustossa tämä sama rupesi ärsyttämään oikein huolella ja yhtä, joka jankkasi ja jankkasi, läväytin avaralla poskelle. Eipä ole sen jälkeen tullut kukaan samoilla nurkilla pummaamaan yhtään mitään.
Tämä strategia tosin vaatii ehkä sen, että on vähän raameja.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
929
Meni sit mulla kuntoutussuunnitelmat päin hevonpersettä kun se uusi palveluntuottaja jonka itte valitsin ei pystykään toteuttamaan sitä mun tarvitsemaa terapiamuotoa.... Mulla vaihtuu palveluntuottaja siis nyt vuodenvaihteessa, siiehn asti siis terapia hoituu mutta tulee helvetillinen kiire ettii uusi terapeutti tässä kaupunkialueella.

Perkele.....
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Autohan se aina vituttaa. Oli keskiviikolle jo ajat sit sovittu korjausaika. Eivät sit soitelleet iltapäivästä ja ite olin asuntonäytössä niin en ehtinyt ennen korjaamon sulkemista (jotain hyvää sentään ku kämpän sai). Torstaina ottivat vihdoin työn alle, mutta jännästi hinta-arvio tuplaantu alkuperäisestä vaikka mikään ei muuttunut, kuulemma sota jne.

Vitutuksissa soitin toiselle korjaamolle, jossa sit ihmeteltiin tota menoa ja sieltä irtos -30% mutta samalla menee katsastusajasta pari päivää yli niin joutuu uusiks sen katsastuksen maksaa :mad:Säästää kuitenkin silti korjauksessa enemmän. Ja muutenkin vitutti niin paljon toi touhu, et ihan +- tilanteessakin ois vaihtanut.

Joo joo oma vika ku luotti taas liika siihen, et kyl ne sen ehtii hoitaa ja pysyvät sovitussa ku monta viikkoa etukäteen varattu aika. Jos tästä jotain oppi, niin ainakin sen ettei enää yhtään lykkäile auton korjausaikoja :rolleyes:


E: jälkiviisas/viisas vois sanoa, et asiat kannattaa hoitaa nopeasti eikä kehenkään kannata luottaa. Ehkä mä joskus opin.

Näitä kikkaillessa viel samaan aikaan puoliso oli havahtunut siihen, ku kasvikuivuri pukkas toimintasavut pihalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 417
Autohan se aina vituttaa. Oli keskiviikolle jo ajat sit sovittu korjausaika. Eivät sit soitelleet iltapäivästä ja ite olin asuntonäytössä niin en ehtinyt ennen korjaamon sulkemista (jotain hyvää sentään ku kämpän sai). Torstaina ottivat vihdoin työn alle, mutta jännästi hinta-arvio tuplaantu alkuperäisestä vaikka mikään ei muuttunut, kuulemma sota jne.

Vitutuksissa soitin toiselle korjaamolle, jossa sit ihmeteltiin tota menoa ja sieltä irtos -30% mutta samalla menee katsastusajasta pari päivää yli niin joutuu uusiks sen katsastuksen maksaa :mad:Säästää kuitenkin silti korjauksessa enemmän. Ja muutenkin vitutti niin paljon toi touhu, et ihan +- tilanteessakin ois vaihtanut.

Joo joo oma vika ku luotti taas liika siihen, et kyl ne sen ehtii hoitaa ja pysyvät sovitussa ku monta viikkoa etukäteen varattu aika. Jos tästä jotain oppi, niin ainakin sen ettei enää yhtään lykkäile auton korjausaikoja :rolleyes:


E: jälkiviisas/viisas vois sanoa, et asiat kannattaa hoitaa nopeasti eikä kehenkään kannata luottaa. Ehkä mä joskus opin.

Näitä kikkaillessa viel samaan aikaan puoliso oli havahtunut siihen, ku kasvikuivuri pukkas toimintasavut pihalle.
Jännästi on kyllä autokorjaamoilla ollut nyt keväästä asti ruuhkaa sun muuta, itsellä ei ole ollut moiselle tarvetta mutta moni tuttu on kiroillut että eivät ole kerinneet ottaa työn alle, ei ole saanut aikoja, hinnat ovat nousseet tai jotain muuta vastaavaa. Toki esim katalysaattorivarkaudet ovat lisääntyneet mutta ei kai se nyt noin paljon voi vaikuttaa eikä nyt uskoisi sodankaan ihan hirveästi vaikuttavan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Jännästi on kyllä autokorjaamoilla ollut nyt keväästä asti ruuhkaa sun muuta, itsellä ei ole ollut moiselle tarvetta mutta moni tuttu on kiroillut että eivät ole kerinneet ottaa työn alle, ei ole saanut aikoja, hinnat ovat nousseet tai jotain muuta vastaavaa. Toki esim katalysaattorivarkaudet ovat lisääntyneet mutta ei kai se nyt noin paljon voi vaikuttaa eikä nyt uskoisi sodankaan ihan hirveästi vaikuttavan.
Noo kun toiselle korjaamolle tätä tapausta kerroin, niin kyl se siel vähän pyöritteli päätä noille hinnoille todeten samalla, että he eivät ees oo halvin. Varmaan jossain nyrkkipajal vois saada viel 5-10% leikattuu hintaa alas, mut ei mielenterveys enää riitä säätämiseen. Pikkuhiljaa tähän sähköpyörään innostunut, niin voipi olla että auto joutaa pois parin vuoden päästä.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Koiran omistaminen nykyaikana. Itsellään se ei sillä tavalla vituta, mutta tänään kun jouduin avaamaan koiralle oman kännykkäliittymän niin mietin mitä vittua. Sillä on jo ergonomiset ruokakupit,ortopedinen peti,satasen vibram-tossut,tekniset ulkoiluvaatteet ja muut varusteet , rodulle tarkoitettu ruoka jota tilaan joudun tilaamaan ulkomailta jne. mutta jotenkin tuo koiran oma liittymä oli liikaa. Ja en siis itse avannut sitä. Sain lahjaksi sen musti ja mirri paikannus-jutun ja nyt joudun maksamaan koiran netistä 3.90€/kuussa.
Ja lataamaan sitäkin panta-härpäkettä koska lahjanantaja varmasti kyselee asiasta myöhemmin joten sitä ei voi vaan paiskata kaappiin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Koiran omistaminen nykyaikana. Itsellään se ei sillä tavalla vituta, mutta tänään kun jouduin avaamaan koiralle oman kännykkäliittymän niin mietin mitä vittua. Sillä on jo ergonomiset ruokakupit,ortopedinen peti,satasen vibram-tossut,tekniset ulkoiluvaatteet ja muut varusteet , rodulle tarkoitettu ruoka jota tilaan joudun tilaamaan ulkomailta jne. mutta jotenkin tuo koiran oma liittymä oli liikaa. Ja en siis itse avannut sitä. Sain lahjaksi sen musti ja mirri paikannus-jutun ja nyt joudun maksamaan koiran netistä 3.90€/kuussa.
Ja lataamaan sitäkin panta-härpäkettä koska lahjanantaja varmasti kyselee asiasta myöhemmin joten sitä ei voi vaan paiskata kaappiin.
Miksä perkeleen lahja se sellainen on, joka tuottaa vain lisävaivaa ja kulua? Laita se lahjanantajan kaulaan ja käske pitää hyvänänsä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Koiran omistaminen nykyaikana. Itsellään se ei sillä tavalla vituta, mutta tänään kun jouduin avaamaan koiralle oman kännykkäliittymän niin mietin mitä vittua. Sillä on jo ergonomiset ruokakupit,ortopedinen peti,satasen vibram-tossut,tekniset ulkoiluvaatteet ja muut varusteet , rodulle tarkoitettu ruoka jota tilaan joudun tilaamaan ulkomailta jne. mutta jotenkin tuo koiran oma liittymä oli liikaa. Ja en siis itse avannut sitä. Sain lahjaksi sen musti ja mirri paikannus-jutun ja nyt joudun maksamaan koiran netistä 3.90€/kuussa.
Ja lataamaan sitäkin panta-härpäkettä koska lahjanantaja varmasti kyselee asiasta myöhemmin joten sitä ei voi vaan paiskata kaappiin.
Voi veljet millaiseksi välineurheiluksi koiran omistaminenkin on mennyt.

Miten sitä on ennen tiennyt, onko koira saanut tarpeeksi liikuntaa tai kuinka on bondannut, ilman kätevää äppiä puhelimessa.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 855
Voi veljet millaiseksi välineurheiluksi koiran omistaminenkin on mennyt.

Miten sitä on ennen tiennyt, onko koira saanut tarpeeksi liikuntaa tai kuinka on bondannut, ilman kätevää äppiä puhelimessa.
Lemmikkibisneksen koko on huomattava. Erittäin fiksua markkinointia, jos ei muuta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 826
Viestejä
4 209 709
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Makexz

Hinta.fi

Ylös Bottom