Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 893
Tänään vituttaa HSL. Kusevat sitten 4.3 lähtien kaikki julkiset liikenneyhteyteni ihan totaalisesti ja samalla aikovat nostaa hintojakin 50%. Meidän veronmaksajien oma firma! VMP! Pitää varmaan hankkia taas auto...
Viimeisin taksimatkani maksoi 12e ja näköjään tällä uudella hinnoittelulla dösäliput olisi samalle matkalle 8e (kahdelta). Tää on nyt vissiin se euroopan paras ja toimivin julkinen liikenne :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tais jo maanantaina napsahtaa mutta kivestä tai nastasta jäi kolo tuulilasiin. Eihän tuo etenkään tossa vaiheessa ole paha korjata/korjauttaa mutta vituttaa silti. 2 vuotta sitten vaihettu tuulilasi, käyty pari kertaa ruottinpuolella, etelä-suomessa sen 3 reissua ja nyt napsahtaa 5 kilsan matkalla tuo :grumpy:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Kolmas kuumepäivä ja eilen oli yhdessä vaiheessa 38,8 astetta kuumetta, eikä kuumetta alentavasta särkylääkkeestä ole mitään apua.

Samalla on kurkku tajuttoman kipeä ja kun yskäisee, sattuu oikealle puolelle otsaan parin minuutin ajan niin että vesi valuu silmistä.

Iho on lisäksi kaikkialta kosketusarka ja korvat naksuu ja toista niistä vihloo välillä.

Onko tämä nyt sitten joku kausi-influenssa kun nosti noin korkea kuumeen aikuisiällä.
Todennäköisesti influenssa, jos tulee jotain hengitysvaikeutta tms. nii välittömästi päivystykseen. Onhan noita muitakin mahdollisuuksia, jotka ei sitten aina ole niin mukavia joskaan ei todellakaan mitenkään yleisiä.(esim. kurkunkannen tulehdus aikuisilla todella harvinainen, mutta ei paljoa lämmitä niitä joille se osuu).
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
@perato pojan kanssa sairastuttiin sunnuntaina yhtä aikaa ja nyt tytär on kipeänä, joten viruspohjaiselta vaikuttaa.

Itselläni on vielä lämpöä 37,6 astetta, mutta edelleenkin kaikki samat oireet päällä. Ruoka ei maistu, iho on kosketusarka, kurkku rohisee, nenä vuotaa ja päätä särkee.

Maanantaista saakka on ollut vaikea pysyä hereillä. Olen valveilla puolisen tuntia ja sitten käperryn taas pariksi tunniksi peiton alle, kunnes sama toistuu taas uudelleen.

Ainut hyvä puoli, että paino on pudonnut muutamassa päivässä 3kg ja yhtään tupakkaa ei ole mennyt sitten maanantain.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
äsken lääkäriltä sain kuulla, että mulla on mahollisuus saada aivoinfarkti tai sydänkohtaus ihan millonvaan. kolesterooli arvot ihan tapissa vaikka en ole läski tai mätä rasvaa kouratolkulla
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Miten jumalauta sen d-kirjaimen käyttäminen voi olla niin vaikeaa? Joten kuten sen ymmärrän, että puheesta se jää toisilla pois, mutta että kirjoitettunakin. Vittu että vituttaa tahallinen kirjoitustaidottomuus.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Hyvin palvellut näyttö alkoi hajoilemaan, vasen puoli meni ensin blurriksi ja sitten alkoi vilkkumaan, puuh. Onneksi on vielä takuuta jäljellä.
PG278Q näyttö kyseessä. Ostettu Mindfactorystä... Tein Asukselle tilin ja rekisteröin näytön. Tein sitä kautta vikailmoituksen. Toki Mindfactorylle lähetin mailia myös.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
E_mustakari ei ole tainnu ikinä kuulla murteista. tällä ainenki lopputyötkin kirjotettii koulussa ilman sitä vitun d:ta

lisätekköön tähä sitte, vituttaa noi d inisivät ihimiiset
 
  • Tykkää
Reactions: cl0

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Ihmiset jotka sanoo vaikka +200 hp.. No onko toinen vaihtoehto -200 hp? Se on 200+ hp tai 200 hp+. Vittu. Näitä tyyppejä riittää murossa/techbbs.
Eikös se riipu siitä mitä tarkoittaa? +200 hp = 200 hp lisää, 200+ hp = yli 200 hp jne. Tosin 200 hp+ ei tarkoita yhtään mitään, siihen pitäisi tulla jo jotain muuta jatkoksi, esim. 200 hp+100 hp=300 hp. Jumalauta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
290
E_mustakari ei ole tainnu ikinä kuulla murteista. tällä ainenki lopputyötkin kirjotettii koulussa ilman sitä vitun d:ta

lisätekköön tähä sitte, vituttaa noi d inisivät ihimiiset
Muutenki vituttaa kielioppipoliisit, joita kiinostaa enemmän itse teksti, kuin tekstin välittämä asia.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 348
Eniten vituttaa oma pää.

Taas, kuten aina kerran-pari viikossa herää aamulla siihen että julmettu hedari. Töihin ei tee mieli lähteä, mutta vaikka kotiin jäisi niin ei se siitä helpottaisi.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
äsken lääkäriltä sain kuulla, että mulla on mahollisuus saada aivoinfarkti tai sydänkohtaus ihan millonvaan. kolesterooli arvot ihan tapissa vaikka en ole läski tai mätä rasvaa kouratolkulla
Tuolla mahollisuudella pelotellaan vähän milloin mitenkin, mikä oli lukema? Lääketeollisuus on määrittänyt lukeman viisi...
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
lukema oli vähä reilu kymmenen. vegaaniksi pitäs ruveta.

pef puhalluksetki joutu alottaa, 600 tulokseen pitäisi tähdätä, mutta pääsenvain 340

tunnin päästä ois keuhkorasitus testiä tiedossa labrassa
 
Viimeksi muokattu:

J23

Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
67
Eikös se riipu siitä mitä tarkoittaa? +200 hp = 200 hp lisää, 200+ hp = yli 200 hp jne. Tosin 200 hp+ ei tarkoita yhtään mitään, siihen pitäisi tulla jo jotain muuta jatkoksi, esim. 200 hp+100 hp=300 hp. Jumalauta.
Mistä mahtaa olla lähtöisin tuo tapa, että yli 200hp kirjoitetaan 200+ hp? Itselleni luonnollisemmalta/oikeammalta tuntuu kirjoittaa >200hp. (Ihan vaan lievästi ärsyttää)
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
onkose se väärin jos omassakin koslassa yli 200 ja sen mainihtee, että on hevosia pitkälti kolmattasattaa.

yli satastakun ajaa ni sehän on pitkälti toistasataa
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Vituttaa oma saamattomuus, hommat kasaantuu, eikä oo ollu oikeen motii amk:n suhteen viimesen harkan jälkeen. Ennen sitä meni kaikki jees, mut maailma avautu ja nyt vaan vituttaa olla tääl loskaräntäsateessa ku tiedostaa mitä kokoajan missaa.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Eniten vituttaa oma pää.

Taas, kuten aina kerran-pari viikossa herää aamulla siihen että julmettu hedari. Töihin ei tee mieli lähteä, mutta vaikka kotiin jäisi niin ei se siitä helpottaisi.
Kandee mennä lääkäriin, sulla saattaa olla uniapnea.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
757
Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, jousi poikki.Kumma, kun ei ajossa huomaa mitenkään.
Viinaa pittää juua.

Ps. Muuttuiko se laki, että nyt voi tehdä uusintakatsastuksen muuallakin, kuin vaan siinä, missä tuli hylsy...

EDIT: Tais muuttua joo...
 
Viimeksi muokattu:

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 348
Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, jousi poikki.Kumma, kun ei ajossa huomaa mitenkään.
Viinaa pittää juua.
Ei välttämäti huomaakaan jos on alapäästä kierros poikki. Jos keskeltä olisi niin sitten kyllä.

Toiselta puolelta rälläkällä saman verran jousesta pois ja leimalle.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Ei välttämäti huomaakaan jos on alapäästä kierros poikki. Jos keskeltä olisi niin sitten kyllä.

Toiselta puolelta rälläkällä saman verran jousesta pois ja leimalle.
No eikö vaivan määrä ala jo olee sama ku vaihtais vaan uuden jousen katkenneen tilalle?:confused2:

edit. Koska eihän jouset maksa juurikaan mitään uutena...
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 348
No eikö vaivan määrä ala jo olee sama ku vaihtais vaan uuden jousen katkenneen tilalle?:confused2:

edit. Koska eihän jouset maksa juurikaan mitään uutena...
Mutta jos haluaa ~ilmaiseksi. Kyllä jousista saa pulittaa varmaan 40€ kpl. Toki tietämättä autoa nyt, paha sanoa tarkemmin.

Ja jouset väsyy käytössä, joutuu ostamaan niitä kaksi.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
191
Vitutus on ehkä vähän vahva sana, mutta jossain määrin rupesi puuduttamaan vilkaistessani Facebookin feediä tänään. En tiedä kumpi puuduttaa enemmän; naiset jotka tänään vaativat tavallistakin enemmän erityishuomiota sukupuolensa vuoksi vaiko miehet, jotka lankeavat tähän ripuliin valkoritaroimalla tänään kahta kauheammin.

Itse tulkitsen tasa-arvoa siten, että sukupuolten välillä täytyy vallita myös yhtäläinen "sosiaalinen vastuu". Mulkvisti on mulkvisti sukupuolesta riippumatta ja siitä täytyy voida sanoa ilman, että mennään idioottimaisen "joo mutta ei naiselle saa sanoa noin" -mantran taakse. Lainopillisia oikeuksiahan ei minä tai kukaan muukaan ole vienyt ainakaan about itseni ikäisiltä ja minua nuoremmilta naisilta.

On myös rasittavaa, että sukupuoleni vuoksi minun oletetaan olevan halukas uhrautumaan, miellyttämään ja noin yleisesti kohtelemaan vähän paremmin minulle täysin vieraitakin ihmisiä sen takia, että sattuvat olemaan naisia. Ärsyttää myös se, että näistä asioista ihan rauhallisesti puhuminen yleensä tulkitaan naisvihaksi.

Kaikesta huolimatta olen onnistunut hankkiutumaan parisuhteeseen ihan elävän naisoletetun kanssa. Kirjoitustani mulkoillessani rupesin kuitenkin miettimään, että olenkohan sittenkin varttihomo tjsp.

Aah, helpotti. Hyvää ja voimaannuttavaa naistenpäivää kaikille upeille naisille hei!
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Et ole yksin @Kiiski Vastaranta , naistenpäivä on ihan täydellisen turha "juhlapäivä", ja jos miestenpäivä on olemassa niin sekin on aivan yhtä turha. Molemmat pitäisi perua ja poistaa maailmasta, ja samaan syssyyn voisi laittaa tunkiolle kaikki muutkin postikorttimafian juhlat, kuten ystävänpäivän, äitienpäivän ja isänpäivän. En mä edes tiedä mitä kaikkia näitä on, mutta yritän niitä viimeiseen asti välttää ja olla noteeraamatta. Valitettavasti kämppää kanssani jakava naisoletettu pitää näistä turhista juhlapäivistä, ja syyllistää minua hankkimaan Pirkka-tulppaaneita "ku kaikki kaveritkin postaa faceen kuvia kukkakimpuistaan".

Aina kun näitä turhia päiviä on, toivoisin olevani yksin jossain syrjäisellä metsämökillä, missä voisin keitellä rauhassa kahvit ja nauttia luonnon hiljaisuudesta ilman viitettäkään johonkin iloisenväriseen juhlapäivään, jota pitäsi juhlia ostamalla jotain turhaa ja käyttöarvoonsa nähden kallista.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Itsehän olen havainnut, et mitä enemmän sitä ihanaa suhdetta ja rakkautta pitää facessa viljellä, sen todennäköisimmin ero tulee. Hyvät parit tuppaa vaan häviää sieltä facesta ku kahdestaan on kivempaa ku vierekkäin sohvalla nököttäminen ja somettaminen :vihellys:
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Mistä mahtaa olla lähtöisin tuo tapa, että yli 200hp kirjoitetaan 200+ hp? Itselleni luonnollisemmalta/oikeammalta tuntuu kirjoittaa >200hp. (Ihan vaan lievästi ärsyttää)
Paha sanoa, kyllä itsekin sen eri tavalla ilmaisisin. Mutta jos joku tarkoittaa >200 hp ja kirjoittaa 200+ hp niin vielä enemmän väärin se olisi muodossa 200 hp+, kuten skirne ehdotti.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
lukema oli vähä reilu kymmenen. vegaaniksi pitäs ruveta.

pef puhalluksetki joutu alottaa, 600 tulokseen pitäisi tähdätä, mutta pääsenvain 340

tunnin päästä ois keuhkorasitus testiä tiedossa labrassa
Onhan tuo kieltämättä korkealla. Itsellä oli 7,3, kun olin kohta pikkujoulujen jälkeen mennyt verikokeeseen, ryypännyt samalla viikollakin ja syönyt mitä sattuu. Olen joskus kokeillut tuota puhallusta, taisi olla 660. Siulla on keuhkoista hieman veto pois. Olivat myös sitä mieltä, että oma 169 hemoglobiini on huono asia tuolla kolesterolilla, urheilijalla se olisi hyvä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Oon tossa jo jonkin aikaa Instassa viestitellyt yhden 22v suomalaisen tytön kanssa. Asuu Tukholmassa. On tosi kaunis tapaus. Tänään tuli tytöltä viesti, etten voi jatkaa sun kanssa. Isä on kuollut äkillisesti ja isä oli ennen kuolemaansa sanonut, ettei voi hyväksyä tyttäreni seurustelua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vituttaa rankasti. Ehdittiin jutella lähes päivittäin kymmenien viestien kera ja rakkauttakin tyttö muhun päin viljeli. Viimeksi eilen.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Oon tossa jo jonkin aikaa Instassa viestitellyt yhden 22v suomalaisen tytön kanssa. Asuu Tukholmassa. On tosi kaunis tapaus. Tänään tuli tytöltä viesti, etten voi jatkaa sun kanssa. Isä on kuollut äkillisesti ja isä oli ennen kuolemaansa sanonut, ettei voi hyväksyä tyttäreni seurustelua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vituttaa rankasti. Ehdittiin jutella lähes päivittäin kymmenien viestien kera ja rakkauttakin tyttö muhun päin viljeli. Viimeksi eilen.
Melko uskottava koko tarina. Ettei vastassa olisi kuitenkin ollut joku poikiin / miehiin tykästynyt "Teuvo Loman" tyyppinen non hetero tyyppi, tai sitten muuten vaan keskustelukaveria vailla oleva laumasta erotettu susiruma alaikäinen kirjastonörde kakkulat huurussa.

Näissä keisseissä kannattaa pitää päässä todella paksuja kakkuloita ja olla pettymättä ennen kuin tapaa vastustajan.

Teitkö kuvahakuja muijan profiilin kuvista?

Google-kuvat
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Melko uskottava koko tarina. Ettei vastassa olisi kuitenkin ollut joku poikiin / miehiin tykästynyt "Teuvo Loman" tyyppinen non hetero tyyppi, tai sitten muuten vaan keskustelukaveria vailla oleva laumasta erotettu susiruma alaikäinen kirjastonörde kakkulat huurussa.

Näissä keisseissä kannattaa pitää päässä todella paksuja kakkuloita ja olla pettymättä ennen kuin tapaa vastustajan.
Sen verran laittoi kuvia Instaan itsestään, etten kyllä usko tuota esittämääsi teoriaa. Esiintyi vielä omalla nimellään. Nyt muutti käyttäjätunnuksen ja laittoi sen yksityiseksi mulle lähetettyjen viestien jälkeen. Kaikki on tallessa vastaisuuden varalle.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Kun ei onnibussissa saa aina paikkavarausta netin kautta ostaessa. Huomenna saa taas vaihdella paikasta toiseen kun joku tulee huomauttamaan, että anteeks tää oli mun paikka. Tiedä sitten miten tuo varaus toimii, joskus saanut varata päivääkin ennen paikan ja nyt taas ei..eikä niitä varattuja paikkoja ole merkattu bussiin niin arvo siinä sitten missä saisit istua koko matkan. 4kertaa olen joutunut vaihtamaan paikkaa parintunnin reissussa. Voisin jopa maksaa pari euroa lisää että olis se yksi paikka koko matkan ajan.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Oon tossa jo jonkin aikaa Instassa viestitellyt yhden 22v suomalaisen tytön kanssa. Asuu Tukholmassa. On tosi kaunis tapaus. Tänään tuli tytöltä viesti, etten voi jatkaa sun kanssa. Isä on kuollut äkillisesti ja isä oli ennen kuolemaansa sanonut, ettei voi hyväksyä tyttäreni seurustelua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vituttaa rankasti. Ehdittiin jutella lähes päivittäin kymmenien viestien kera ja rakkauttakin tyttö muhun päin viljeli. Viimeksi eilen.
LOL päivän paras vitsi. Herää todellisuuteen.

Todellisuudessa tottakai uusi mies ja isäkin elossa.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Sen verran laittoi kuvia Instaan itsestään, etten kyllä usko tuota esittämääsi teoriaa. Esiintyi vielä omalla nimellään. Nyt muutti käyttäjätunnuksen ja laittoi sen yksityiseksi mulle lähetettyjen viestien jälkeen. Kaikki on tallessa vastaisuuden varalle.
Sitä sattuu ja tapahtuu joillekkin enemmän kuin toisille. Niinkuin Martti Servokin laulussaan totesi:

Aina löytyy joku, jolla staili hallussaan on, aina löytyy joku, jolla takatukka on, mutta ei, se on elämää, sitä ajattelen..
 

TeddyX

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
571
... kahdesti heräät päivä unilta tuputukseen että ota lautanen mikrosta. just semmonen olo että en halua olla henkilön kanssa enää missään tekemisissä.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Microsoft Office. Yhden sähköpostinkirjoittaminen. Ei onnistu. Koska CPU alkaa paukuttaa 50% outlook.exe:llä. YHDEN sähköpostiviestin kirjoittamiseen kosahtaa tämä paskatuote. Mitäs tässä viisminuuttia olen odotellut että vois jatkaa kirjoittamista. Saatanan Intiakoodi. Odotellaan että sahib från india saa koodin perille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Microsoft Office. Yhden sähköpostinkirjoittaminen. Ei onnistu. Koska CPU alkaa paukuttaa 50% outlook.exe:llä. YHDEN sähköpostiviestin kirjoittamiseen kosahtaa tämä paskatuote. Mitäs tässä viisminuuttia olen odotellut että vois jatkaa kirjoittamista. Saatanan Intiakoodi. Odotellaan että sahib från india saa koodin perille.
Täällä taas Outlookin sulkeminen kestää joskus tuhottoman kauan. Ei tottele klikkauksia.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
mustaan ruutuun loitsu:
taskkill /IM outlook.exe /F /T
Tappaa Pihalla ja puutarhassa harhaisena sekoilevan Outlookin. En jaksanu odottaa äsken 10min kauempaa vaan tapoin ja lähetin postin. Toisella yrittämällä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Pitäs hommata tulevan opiskelun takia läppäri ja ei tahdo löytyä sopivaa kun kaikissa on jotain paskaa kun jostan ihme syystä pää on päättänyt että pitää olla 2-in1 kosketusnäyttö-läppäri, eikä maksaisi montaa tonnia. Alkaa kohta jopa ahdistaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jankannut 2 tuntia humble bundlen asiakaspalvelijan kanssa samasta asiasta, kun ei hotmailit heillä kuulemma toimi, ja nyt pitäisi vastata hotmailiin lähetettyyn sähköpostiin. Milläs vastaat kun ei vittu hotmail heillä toimi!.:facepalm:
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
Jankannut 2 tuntia humble bundlen asiakaspalvelijan kanssa samasta asiasta, kun ei hotmailit heillä kuulemma toimi, ja nyt pitäisi vastata hotmailiin lähetettyyn sähköpostiin. Milläs vastaat kun ei vittu hotmail heillä toimi!.:facepalm:
Oho, Humble Bundle tosiaan kertoo tukisivuillaan Microsoftin blokkaavan osan heidän sähköposteistaan: Troubles With Humble Emails Bouncing
Ja Microsoftin tukisivuilla asiasta on valitusta jo 2014: Not receiving e-mails from Humble Bundle
Termi "bounce" tarkoittaa, että käyttäjän on turha lisätä Humblea kontakteihin ja "safe senders" listalle. Koko messu hylätään jo saapuessa. Täytyy olla jotain taustasyytä, jota HB ja MS eivät kerro. Melkoista tunarointia joka tapauksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: eba

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
olohuoneessa haisee tunkkainen rööki koko ajan sieraimisa jo parinpäivän ajan
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Oho, Humble Bundle tosiaan kertoo tukisivuillaan Microsoftin blokkaavan osan heidän sähköposteistaan: Troubles With Humble Emails Bouncing
Ja Microsoftin tukisivuilla asiasta on valitusta jo 2014: Not receiving e-mails from Humble Bundle
Termi "bounce" tarkoittaa, että käyttäjän on turha lisätä Humblea kontakteihin ja "safe senders" listalle. Koko messu hylätään jo saapuessa. Täytyy olla jotain taustasyytä, jota HB ja MS eivät kerro. Melkoista tunarointia joka tapauksessa.
Juu toimi vielä viime vuonna, vaan ei toimi enää, ja nyt ei saa eemeliä vaihdettua Gmailin toimivaan kun ei pysty vastaanottamaan vahvistuskoodia.
Asiakaspalvelukin ihan kädetön asian suhteen.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Tumppi jäänyt roskikseen? Tumpit aiheuttaa pahimman käryn.
Vaikuttaa ennemminkin muiden touhulta, eihän tupakoitsijan hajuaisti ole samalla tasolla. Eihän se ketään haittaa, kun itse ei haista mitään. Jos polttaa yhden tupakan niin se "paska" maku jää päiväksi suuhun ja vielä seuraavana päivänä huomaa!

Kohta tulee joltakin korsteenilta, että pitääkö se tupakka käyttää ensin perseessä, kun jää paska maku suuhun, kun se myös muita haittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 215
Viestejä
4 194 778
Jäsenet
70 873
Uusin jäsen
Temmikael

Hinta.fi

Ylös Bottom