Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 317
Neljä vuodenaikaa ja neljä erilaista vuodenaikaa noin suurinpiirtein saman verran. Onhan se rikkaus toisin kuin kesä ja talvi ja niiden ero suurinpiirtein 20c.
Joskus se talvi kestää täällä etelässäkin sen 5kk. Siinä ne vuodenajat unohtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 818
Ei saatana, unohdin 24 olut pacin autoon, pitää liikkua pari metriä pelastamaan se ennenkun unohdan uudestaan ja jäätyy:darra:
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 761
Meilläkin saattaa olla joskus 60+ muutto etelään edessä. Optimi olisi ehkä kevät Suomessa, alkukesä Portugalissa (tai ilmastonmuutoksesta johtuen pohjois Ranskassa), keskikesästä syksyyn Suomessa. Jouluun asti siellä jossain ja taas Suomessa siihen kevääseen asti.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 139
Meilläkin saattaa olla joskus 60+ muutto etelään edessä. Optimi olisi ehkä kevät Suomessa, alkukesä Portugalissa (tai ilmastonmuutoksesta johtuen pohjois Ranskassa), keskikesästä syksyyn Suomessa. Jouluun asti siellä jossain ja taas Suomessa siihen kevääseen asti.
Mikä sulla siis vitutti?
 
Liittynyt
14.03.2022
Viestejä
232
Meilläkin saattaa olla joskus 60+ muutto etelään edessä. Optimi olisi ehkä kevät Suomessa, alkukesä Portugalissa (tai ilmastonmuutoksesta johtuen pohjois Ranskassa), keskikesästä syksyyn Suomessa. Jouluun asti siellä jossain ja taas Suomessa siihen kevääseen asti.
Johan siitä tulisi ravaamista..
Mulla menisi jotakuinkin huhtikuun lopusta suurinpiirtein ensilumiin suomessa, espanjassa loput, portugalikin kävisi muuten mutta epäilen vahvasti ettei mun pää taivu enää vielä yhteen kieleen.

Kävin ennen tätä viestiä tupakalla, siellä sataa TAAS sitä valkoista lantaa, joten se siitä pyhälevosta...

E: postiivinen loppu, ei sitä satanutkaan kuin sentin verran. Nyt jos koska on oiva hetki levyttäytyä sohvalle Allyn ja oluen kanssa, palaan vielä tänä vuonna. Hyvää uutta vuotta kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
782
Meni lähikauppa kii ja pitäis käyä kaljaa hakeen 200 metrin sijaan 1,5-2 kilometrin päästä. Noh, pieni iltalenkki, jos positiivisesti aattelee. Sit taas negatiivisesti aatellen saa varmaan kaiken maailman idioottien raketteja väistellä.
Tuli Mieleen:

 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
813
Naapurin raketin ammunta.
Paljon tota pientä roskaa pihalla ja katolla(isoimmat siis hyvin kerätty kyllä pois:thumbsup:), ne nyt vielä menee, mutta näköjään seinääkin päin joku pikkuraketti lentänyt, ruosteenpunainen jälki näkyy hyvin valkoisessa tiilessä.
Onneksi oli edes eukon auto tallissa ja oma takapihalla. Olis ollut kiva kattomassa millaista räiskintää ollut, mutta kun kerkes uni tulemaan reilusti ennen puolta yötä.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 301
Päin vastoin. Pakkasessa voit tehdä ihan samaa kuin kesällä, laitat vaan enemmän vaatetta.
Niinpä. Ainoa ikävä puoli tuossa talvella uimisessa ja rantalentopallon pelaamisessa on, että vaatteet painaa vähän enemmän, niin syöksyt eivät ole niin pitkiä. Sitten vaan pitää pienentää hieman pelialuetta ja voi jatkaa nauttimista.

Ja ei siinä mitään, otsikon aihe on oikein tutkittukkin nykyään.
Turun yliopiston ja Tyksin PET-keskuksen professori Lauri Nummenmaan ja Tampereen yliopiston psykologian professori Jari K. Hietasen vitutustutkimuksesta selviää, että suomalaisten yleisin vitutuksen aiheuttaja on toiset ihmiset.
Joten pulinat pois :D
Tämä on sinänsä vahingollista, että vitutukseen suhtaudutaan kuin se olisi ulkoapäin aiheutettu, eikä itse luotu reaktio. Siirretään vastuu omista tuntemuksista jonnekin itsen ulkopuolelle, samalla aiheuttaen sen, että luovutaan siitä mahdollisuudesta, että itse voisi asiaan vaikuttaa.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Vituttaa ihmiset, joita vituttaa aina kaikki. Tämänkertainen menisi myös Perkeleen naapurit -ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne. Tiedättekö ne taloyhtiön munapäät, jotka ovat kroonisesti tyytymättömiä ja vihaisia kaikesta? Ja vaativat sitten hallitusta/puheenjohtajaa/asukastoimikuntaa/pääministeriä ja presidenttiä hoitamaan näitä heitä vituttavia asioita - joita muuten riittää. He myös ohjeistavat mielellään ja pyytämättä mikä on ainoa oikea tapa ratkoa heidän osoittamiaan ongelmia. Itse eivät tietenkään mitään asioiden eteen tee, kun on aina niin kauhea kiire, ettei edes kokouksiin ennätä. Pään aukomiselle pihalla ja kiukutteluun Facebookissa silti riittää aikaa :poop:

Jestas, että pitikin avata talon FB-sivu näin vapaapäivänä. Taidan mennä jäähdyttelemään tuonne upeaan keliin, mutta välttelen kohtaamasta naapureita... :dead:
Siis voi vitun vittu nyt. Tämä yksi herrasmiesnaapuri päätti sitten aloittaa suoran ja julkisen vittuilun. Minulle, puheenjohtajalle. Syystä että en noudata hänen älyvapaita vaatimuksiaan ja neuvojaan. Olen vastaillut hänelle asiallisesti perustellen ja esittänyt kutsuja tulla keskustelemaan asukastilaisuuksiin, joissa voisin mm. selventää asioihin liittyvää juridiikkaa. Mutta ei. Besserwisser luulee olevansa oikeassa, vaikkei todellisuudessa ymmärrä yhtään mistä puhuu. Harkitsen seuraavaksi ryydittäväni asiallista ja ystävällistä käytöstäni kevyellä kenttävittuilulla takaisin. Ei minun tarvitse ihan kaikkea hymyillen sietää, enkä mä mikään hänen henkilökohtainen asumisen asiakaspalvelijansa ole. Saatana.

Huh. Helpotti :lol:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 379
Harkitsen seuraavaksi ryydittäväni asiallista ja ystävällistä käytöstäni kevyellä kenttävittuilulla takaisin. Ei minun tarvitse ihan kaikkea hymyillen sietää, enkä mä mikään hänen henkilökohtainen asumisen asiakaspalvelijansa ole.
Vaikka varmasti kutkuttaa, niin ei kannata alentua ko. henkilön tasolle.
Mieluummin koita vaan jaksaa asiaperustein nollata uuvelon pätemiset, jos sen pystyy tekemään vähän näpäyttäen, sen parempi.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Vaikka varmasti kutkuttaa, niin ei kannata alentua ko. henkilön tasolle.
Mieluummin koita vaan jaksaa asiaperustein nollata uuvelon pätemiset, jos sen pystyy tekemään vähän näpäyttäen, sen parempi.
Tämähän se. Kevyen vittuilun ja näpäytyksen raja on vain häilyvä ja riippuu vastaanottajastakin. Vedän vielä yön yli happea ja katsotaan mitä seuraavat päivät tuo tullessaan. Tiedostan ongelman olevan osin myös itsessäni, sillä sietokykyni toistuvalle besserwisseröinnille ja mansplainaamiselle on melko huono silloin, kun liikutaan mun vahvuusalueilla ja neuvojen antaja on itse kujalla. Kamelin selkä katkeaa jos vielä aletaan vittuilemaankin :shifty:
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
487
Jos levytila ei ole kortilla niin tähän ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Kopsaa peli samaan alikansioon ja nimeä se toisin minkä jälkeen vaihtelet niitä.
Eli mulla on steamin kansiossa GTA V ja GTA V - Modded. Kun haluan pelata modattua, vaihdan kansion nimiä GTA V -> GTA V - Clean ja GTA V - Modded -> GTA V. Sitten pelin jälkeen taas takaisin.

Steam kun hakee GTA V kansiosta pelin käynnistyksen, mutta ei itse steamin käynnistyksen jälkeisen päivitystarkastuksen jälkeen tee päivitystarkastusta ainakaan ihan heti. Joskus on tehnyt kesken pelin mutta sitten olen vaihtanut taas kansioiden nimet ja antanut steamin koittaa päivittää sen puhtaan version, eikä ole tarvinnut scripthookin kanssa enää tapella. Tämänhän pystyy puoliautomatisoimaan .bat filulla vaikka suoraan työpöydältä.

Rockstarin pas.. eiku launcheri kannattaa myös antaa päivittyä ensin puhtaalla versiolla, käytät pelin päällä, lopetat, vaihdat kansion nimet ja taas mentiin.
Tällä tavalla mulla tuo modattu GTA V pyörii nyt joku kesän versio. En jaksa sitä päivitellä kun ei sinne yksinpelin puolelle mitään uutta ole tullut kai vuosiin.

Muitakin tapoja tähän on mutta pääpiirteittäin pidän tätä tapaa itselleni helpoimpana.

E: Jokunen virheenkorjaus. Ja lisätään vielä etten ole kokeillut, enkä lukenut, toimiiko tämä tapa muilla alustoilla.
Tähän löytyi netistä ihan fiksut ohjeet jotka riittää omiin tarkoituksiin. Pelin nykyiset .exe filet ja update kansiosta update ja update2.rpf tiedostot kopioituna jemmaan. Jos päivittävät GTA V niin nämä tiedostot ylikirjoitetaan ja omat sekoilut pelissä saa jatkua päivityksiä odotellessa
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
544
Pakkanen, voi vittu sentään.
Tiedän tiedän, asun Suomessa ja turha valittaa.

Yritin aamulla käynnistää autoa, ”Webasto pysähtynyt akun varauksen vuoksi” tjsp.
Eihän toi Vulva käynnistyny….
Jätin sitten akkulaturin kiinni ja vaimo heitti töihin.
En myöhästyny kuin 1h
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 384
*heitän vaatteet likakoriin ja menen suihkuun, hana auki, mitään ei tule*

Vaatteet korista takaisin päälle ja putkia aukomaan.
20240102_095216_copy_1500x2000.jpg
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 921
kävin jo keväällä lääkärissä erään vaivan takia. Silloin jo mainihtivat että erään testin jälkeen sitten lähtee lähete erikoispolille. No aikaa ei kuulunu soitin sairaalalle lähetettä ei ollu lähtenyt.

Meni paripäivää soittamisesta niin syyskuun lopussa paukahti viesti puhelimeen että lääkäri on lähettänyt lähetteen poliklinikalle ja aika tulee kirjeitse. Soittelin äsken sinne että onkohan kirjeet kadonnut kun ei ole aikaa tullut. Sieltä vastattiin ettei heille ole lähetettä ikinä tullut.

No taas soitto lääkärin puhelinvaihteeseen et saisko sit uuden ajan kokonaan ja katottaa homma alusta kun alkaa jo järki lähteä vaivantakia. Saa nähdä eteneekö asia vieläkään. Jos ei niin pakkoha se on sit mennä yksityisen kautta
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 598
Unilääkkeet lopussa ja korona on itsellä väsymyksen sijaan sotkenut kroppaa niin hienosti, että tässä on kolme yötä, jolloin en ole juurikaan nukkunut ollenkaan, vaikka nyt puolikkaan olen tuota ottanutkin.

Kaiketi tänään on töissä niin voisi jopa hyväksyä reseptin uusimisen. Muuten saattaa koittaa melko ankeat ajat.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
kävin jo keväällä lääkärissä erään vaivan takia. Silloin jo mainihtivat että erään testin jälkeen sitten lähtee lähete erikoispolille. No aikaa ei kuulunu soitin sairaalalle lähetettä ei ollu lähtenyt.

Meni paripäivää soittamisesta niin syyskuun lopussa paukahti viesti puhelimeen että lääkäri on lähettänyt lähetteen poliklinikalle ja aika tulee kirjeitse. Soittelin äsken sinne että onkohan kirjeet kadonnut kun ei ole aikaa tullut. Sieltä vastattiin ettei heille ole lähetettä ikinä tullut.

No taas soitto lääkärin puhelinvaihteeseen et saisko sit uuden ajan kokonaan ja katottaa homma alusta kun alkaa jo järki lähteä vaivantakia. Saa nähdä eteneekö asia vieläkään. Jos ei niin pakkoha se on sit mennä yksityisen kautta
Ainakin täällä päähesulissa julkinen alkaa olla pelkkä vitsi. Minua pompoteltiin taannoin Maisa-viestien ja takaisinsoittopalvelun - josta ei kertaakaan kylläkään soitettu takaisin - välillä niin kauan, että varasin lopulta ajan yksityiselle, ja asiani oli hoidettu ja lääkkeet kourassa alle 24 tunnissa. Siihenhän tuolla väsytystaistelulla pyritäänkin. Säälittää he, joilla ei varaa yksityiseen ole.
Edit. Tuossa minun casessä oli kyse vieläpä uusiutuneesta vanhasta vaivasta, ja olin lähettänyt siihen liittyvät dokumentit Maisa-viestin liitteenä. Niiden perusteella oli konsultoitu lääkäriä, joka oli sanonut että asia selvä mutta pitää käydä näytillä, jotta saan reseptit. En vaan koskaan saanut sitä aikaa, koska takaisinsoittopalvelusta ei tosiaan soitettu, eikä mitään muuta keinoa ajan saamiseksi ole.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Ainakin täällä päähesulissa julkinen alkaa olla pelkkä vitsi. Minua pompoteltiin taannoin Maisa-viestien ja takaisinsoittopalvelun - josta ei kertaakaan kylläkään soitettu takaisin - välillä niin kauan, että varasin lopulta ajan yksityiselle, ja asiani oli hoidettu ja lääkkeet kourassa alle 24 tunnissa. Siihenhän tuolla väsytystaistelulla pyritäänkin. Säälittää he, joilla ei varaa yksityiseen ole.
Edit. Tuossa minun casessä oli kyse vieläpä uusiutuneesta vanhasta vaivasta, ja olin lähettänyt siihen liittyvät dokumentit Maisa-viestin liitteenä. Niiden perusteella oli konsultoitu lääkäriä, joka oli sanonut että asia selvä mutta pitää käydä näytillä, jotta saan reseptit. En vaan koskaan saanut sitä aikaa, koska takaisinsoittopalvelusta ei tosiaan soitettu, eikä mitään muuta keinoa ajan saamiseksi ole.
Täälläpäin taasen siivotaan jatkuvasti julkisella noiden yksityisten säätämisiä, kun on tutkittu ja "hoidettu" potilasta vuosi tai pari (sinänsä ihan potilaan toiveiden mukaan) vaan vaivaa ei ole saatu edes diagnosoitua.

Toisena taasen tuolla on ihan vitusti esimerkiksi diabeetikkoja sekä rr/sydäntautisia, jotka luulevat jotta hyvin on asiat hoidettu työterveyden kautta mutta todellisuus on jotta siellä on juuri ja juuri minimit tehty viiden vuoden välein.

Toki taasen jossain (ja joissain asioissa) yksityinen toimii huomattavasti paremmin.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
302
Tänään ahistaa pakkanen ja ilmeisesti markkinatalous ja ammattilaisten ammattiylpeys.

Tuntuu että kaikki pitää tehdä tänä päivänä kolmeen kertaan jos jotain korjauttaa, joku käy korjaamassa/asentamassa tai tilaat yms.

Joko tuote ei kestä sitä käyttöö mihinkä se on tarkoitettu, se ei ole sitä mitä tilaat tai asennettu väärin. Kaikki pitää reklamoida, sitten vaihdetaan ja ehkä taistellaa hinnasta tai muuten mielipahasta.

Sitten vuoden sisään uudestaan kun tuote ei kestä vieläkää. Tuntuu että rahallakaan ei saa laatua. Olitpa töissä tai kotona niin aina saa vääntää jostakin.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 921
@AnnaKoo Itsellä taitaa nytten olla samanlainen tilanne ettei siitä takaisinsoitto puhelinvaihteesta kukaan soittele takaisinpäi. Ajanvaraus tiskiäkään ei taida olla enää paikanpäällä olemassa, jossa olisi helpompaa käydä setvimässä tätä soppaa :S
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Tuli muuten vielä mieleen mainita että ottakaa ne automaattiset häirikköestot pois päältä jos odottelette jostain puhelua. Noiden takia jää ainakin täällä useammalle "soittamatta takaisin" kun vain varattua hakkaa.

Toki helposti uskon että näin kiireisimpään aikaan voi jäädä jossain pk seudulla soittamatta muutenkin
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Vituttaa ihmisten kaksinaismoralismi!

[edit] SAATANA ku meni näköjään syvälle toi vitutus nyt tuon AdGuardin suhteen. SAATANA PERKELE!!

Tuntuu yllättävän hyvältä muuten kirjoittaa tänne...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tuli muuten vielä mieleen mainita että ottakaa ne automaattiset häirikköestot pois päältä jos odottelette jostain puhelua. Noiden takia jää ainakin täällä useammalle "soittamatta takaisin" kun vain varattua hakkaa.

Toki helposti uskon että näin kiireisimpään aikaan voi jäädä jossain pk seudulla soittamatta muutenkin
Juu ei ollut siitäkään kiinni, koska joskus aiemmin soitto on kyllä tullut. Täällä jätetään myös Maisa-viesteihin toisinaan vastaamatta, tai vastausaika on helposti jopa viikkoja. Kun ei ole henkilöstöä, niin ei ole. Helsinki on pissinyt nämä asiat ihan huolella.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 283
Vitutus on liioittelua mutta tänään alkoi ärsyttää se että stand up koomikot ovat pelkureita ja tekevät aika väsynyttä settiä nyt. Ok, on ihan totta että nykyään on liikaa herkkiksiä länsimaissa mutta se on alleviivattu jo ihan tarpeeksi monta kertaa. Voisi vaihteeksi tehdä huumoria Putinista ja Xi Jinpingistä jotka ovat oikeita ongelmia verrattuna siihen että jotkut ovat turhan loukkaantuvaista sorttia. Toki heidän pilkkaamisensa voi olla jopa oikeasti vaarallista joissain olosuhteissa, mutta niinhän Chappelle ja kaverit väittävät olevansa rohkeita.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 980
Huominen sähkönhinta pörssisähköläisenä tuppaa ottamaan aivoon.
Toivottavasti ei eskaloidu tähän ketjuun, kun sitä varten on oma lanka.

 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
201
Toivottavasti ei eskaloidu tähän ketjuun, kun sitä varten on oma lanka.

Vastasin otsikon mukaisesti, toisin kuin sinä. Aiheessa pysyen myös pakkasjakso alkaa vituttaa, onneksi ensviikolla tulee räntäkelit.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
507
Luulin että olen ainoa. Ensin kerrastoa,sitten villapaitaa, extreme warmeria,myssyä ja sitten sukat ja tossut. Tossut ovat tietenkin kaikki eri paria koska niitä jää tuonne matkan varrelle ja aina joku merkki on lopetettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 818
Se että tää pakkanen jo itsessään vituttaa, siinäpä sitten katkesi avain postilaatikon lukkoon. Tuossa sitten puolilta öin murtopuuhiin että sain lootan auki, missä oli tottakai kasa laskuja mitkä on maksettu tai sitten ei. Huomenna, tai siis tämän vuorokauden puolella soittokierros että onko ne maksettu vai ei. Kun en kuolinpesästä voi niitä itse maksaa vaan toimitin Nordealle ja eipä tietoa onko hoidettu vai ei.
Mainitsinko jo vitun pakkasen kun ei tuolla voi olla 10 min. kauempaa ennenkun jotkuit paikat jäätyy lähinnä itsessä ja näköjään muuallakin.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Ehkä tuo uutisointi joka tuutista 'sähkö on tänään kallista' 'näin marja liisan pyykkien kävi kun konetta ei voi tänään käyttää' 'simo petteri meinasi maksaa 200e tänään sähköstä, sitten kävi jotain uskomatonta...' 'miten sinä säästät' 'parhaat sähkönsäästövinkit' ''tiesitkö, että pörssisähkö voi silti tulla halvemmaksi' USKOTAAN JUMALAUTA. on kallista, semmosta se on. Yksi uutinen, sähkö on tänään kallista olisi riitänyt.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
921
Ehkä tuo uutisointi joka tuutista 'sähkö on tänään kallista' 'näin marja liisan pyykkien kävi kun konetta ei voi tänään käyttää' 'simo petteri meinasi maksaa 200e tänään sähköstä, sitten kävi jotain uskomatonta...' 'miten sinä säästät' 'parhaat sähkönsäästövinkit' ''tiesitkö, että pörssisähkö voi silti tulla halvemmaksi' USKOTAAN JUMALAUTA. on kallista, semmosta se on. Yksi uutinen, sähkö on tänään kallista olisi riitänyt.
Näin rajulla tavalla sähkön hintapiikki iskee Pirkanmaalla – ikäihmisten perhekodissa jopa ikkunat peitetty. Otsikko aamulehden verkkosivuilla

Ei helvetti, onkohan olleet lasittomat ikkunat
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
306
firman 2kk vanha pakettiauto valitti moottorihäiriöstä n 100m ennen kuin päästin perille muuton aikana, porukoiden Passat:in takaluukku on jäätynyt kiini, tuoli unohtui kotiin ja pakkanen oli rikkonut thai-ravintolan ilmanvaiholaitteen joten sieltä olisi saanut vain mukaan joten täyti mennä vain Kotipizzaan (ihan ok sekin on mutta silti himoitsin thaita)
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 167
Aina, ku saavuttaa jotain, ni se nollataan ja sit pitää alkaa tavoittelemaan jotain uutta. Kohta loppuu tavoittelemisen arvoiset asiat.
 
Liittynyt
24.10.2022
Viestejä
78
Uutta kohtuu hintaista pelinäppäimistöäkin koittanu kattella niin kaikki jotain rgb helvettejä... Ja siis täysikokoista näppäimistöä....
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 139
Uutta kohtuu hintaista pelinäppäimistöäkin koittanu kattella niin kaikki jotain rgb helvettejä... Ja siis täysikokoista näppäimistöä....
No "gamer"-tuotteissa "gamer-ominaisuudet". Katso muita laatunäppiksiä ja kierrä "gamer"-markkinoidut? Mitäs ominaisuuksia haet, kun etsit nimenomaan pelinäppistä?
 
Liittynyt
24.10.2022
Viestejä
78
No "gamer"-tuotteissa "gamer-ominaisuudet". Katso muita laatunäppiksiä ja kierrä "gamer"-markkinoidut? Vai mitäs ominaisuuksia haet, kun etsit nimenomaan pelinäppistä?
Kaippa se täytyy niin tehdä, katkes vaan kamelinselkä kun koittanu ettiä näppistä. Onnks sentään koneesta saa RGB systeemit pois päältä, vaikka 3v prinsessa pyytää välillä laittaan satenkaari valot päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 672
Viestejä
4 288 870
Jäsenet
71 712
Uusin jäsen
eonosity1

Hinta.fi

Ylös Bottom