Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 431
Äh, just kun pääsi näpräilymoodiin niin heti rupesi vituttamaan. Piti poistaa vähän kaksipuolisen tarran liimajäämiä ja PRF LabelOff -purkista tuli enää vain yksi pieni suihkaus ja purkki tyhjä. Ei olisi paljoa lisää tarvinnut niin olisi saanut homman seuraavaan vaiheeseen mutta kai se sitten on pakko lähteä jostain hakemaan lisää LabelOffia. Todennäköisesti näpräysinnostuskin laantuu tuon reissun aikana joten rupeaa vaan vituttamaan kahta kauheammin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
738
Lisää suolaa haavoihin tästä artikkelista: Onko kalliilla ja halvalla puuöljyllä eroa?

Johtopäätös:

Emme huomanneet mitään eroa kalliin, keskihintaisen ja halvan öljyn välillä. Kun lautoja katsotaan aivan läheltä, näyttää itse asiassa siltä, että halpa öljy esti veden imeytymisen puuhun hieman paremmin kuin kalliimmat öljyt. Erot olivat kuitenkin niin pieniä, että ne saattoivat olla täysin sattumanvaraisia.
Valmistajat puhuvat itsensä pussiin suosittelemalla, että terassi käsitellään joka vuosi myös ”pitempään kestävällä” öljyllä. Suosittelemme ostamaan halpaa öljyä ja öljyämään terassin joka vuosi.
Öljyäminen kestää yhtä kauan kaikilla tuotteilla, mutta halpa öljy tulee neljä kertaa halvemmaksi.

Itse olen jo useamman vuoden vedellyt terassit Lidl:n puuöljyllä. Taitaa olla 3l/14€.
Kiitos tästä. Tuijotin Prismassa 70e ja 15e pönttöjä (3L) ja tänä kesänä tarttui tuo 15e pönttö mukaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
309
Vanhan hirsisaunan katto vuotaa. Toivottavasti riittää kun repii vanhat huovat pois ja uutta tilalle. Vittu...
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Selittäkää te oikeasti osaavat IT-heput, mistä johtuu että on olemassa jokin tietty prosentti ihmisistä, joille tulee jatkuvalla syötöllä mystisiä IT-ongelmia, joita ei tule lainkaan samaa ohjelmaa käyttäville muille ihmisille? Ja joita en saa täällä päässä mitenkään toistettua, vaan kaikki toimii niin kuin pitääkin.

Selainpohjainen ohjelma kyseessä. Käyttäjä kuulemma tyhjentänyt välimuistin, ja kirjautunut ulos ja takaisin sisälle. Kun painaa "Tallenna" -nappia, homma näyttää toimivan, mutta mitään ei tallennu.

Kiinnostavana lisätietona, tämä käyttäjä on itse IT-ihmisiä – voiko esim. olla, että selain on ladattu täyteen lisäosia, tai siinä on turvallisuusasetukset moodilla "Liskoihmiset ja foliohatut"?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 431
Selittäkää te oikeasti osaavat IT-heput, mistä johtuu että on olemassa jokin tietty prosentti ihmisistä, joille tulee jatkuvalla syötöllä mystisiä IT-ongelmia, joita ei tule lainkaan samaa ohjelmaa käyttäville muille ihmisille? Ja joita en saa täällä päässä mitenkään toistettua, vaan kaikki toimii niin kuin pitääkin.

Selainpohjainen ohjelma kyseessä. Käyttäjä kuulemma tyhjentänyt välimuistin, ja kirjautunut ulos ja takaisin sisälle. Kun painaa "Tallenna" -nappia, homma näyttää toimivan, mutta mitään ei tallennu.

Kiinnostavana lisätietona, tämä käyttäjä on itse IT-ihmisiä – voiko esim. olla, että selain on ladattu täyteen lisäosia, tai siinä on turvallisuusasetukset moodilla "Liskoihmiset ja foliohatut"?
Tuohon ongelmaan veikkaisin että selaimessa on javascript pois päältä ja/tai keksit disabloitu. Noilla saa aika usein mystisiä ongelmia aikaan, varsinkin jos on vain osa kekseistä blokattu tai javascriptistäkin on vain tiettyjen osoitteiden js blokattu. Toki muutkin paranoidiasetukset aiheuttavat välillä yllättäviä ongelmia.

Ja kyllä, itsekin vähän väliä törmään ihmisiin jotka jotenkin onnistuvat saamaan mitä ihmeellisimpiä tietokoneongelmia aikaiseksi. Joissakin ohjelmissa (ja myös nettisivuilla) jonkun napin tuplaklikkaaminenkin välillä saa jänniä aikaan jos nappia on taroitettu painettavaksi vain kerran, itsekin metsästin tuollaista ongelmaa yhden käyttäjän kanssa pitkän aikaa kunnes sitten viimein satuin kuulemaan puhelimen välityksellä että kyseinen henkilö tuplaklikkasi aivan kaikkea, ei siis kertakaikkiaan meinannut osata klikata hiirellä vain yhtä kertaa. Tuon tajuamisen jälkeen oli kyllä melkoinen facepalm-fiilis.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
989
Tilasin Amazonista Yellowstone blu-ray kaudet 1-4. Hinta 74,95€ ja postit plus verot päälle.
Nyt pari viikkoa myöhemmin hinta on 61,42€ ja tietysti vero olisi myös pienempi!
Keskustelu asiakaspalvelun kanssa oli kuin olisi hakannut tattia kolmessa promillessa.
Paketti ei ole ehtinyt edes himaan vielä. En taida jaksaa palauttaa ja tilata uudelleen halvemmalla. Vituttaa kuin pientä kylää, mutta aion niellä oppirahat.
Vinkkinä, niillä on nykyisin 72h ikkuna. Hinta voi pudota uudestaan tuon jälkeen, kun jotkut parametrit hälyttää...
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Jotenki ei inspaa mikään. En tiiä, auttaisko uusi ura vaik opettajana. Lukis jotain filosofiaa ja ET:tä ja opettais vaik niitä. Parin vuoden ohjelmointitausta mahdollistais myös sen opettamisen. Ehkä noillakin eläis.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
759
Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.

Eikä omista ylppäreistä nyt ole kuin yhdeksän vuotta.
Eikö enemmän vituta se, miten onnettoman pieni Helsinki on, jos sen läpi kävelee tuosta vaan.

Lähinnä naurettavan kaupunkisuunnittelun vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 709
Perkele kun tekee kolmea asiaa huonosti samaan aikaan, samalla neljäs, viides ja kuudes juttu odottaa nurkan takana.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Perkele kun tekee kolmea asiaa huonosti samaan aikaan, samalla neljäs, viides ja kuudes juttu odottaa nurkan takana.
Tiedän tunteen.

Kun yrittää tehdä kolmea asiaa edes jotenkin eteenpäin, ja samaan aikaan tulee lisää ne n+1 hommaa. Ja ne viime viikkoiset 7-12 asiaa on vieläkin tekemättä. Selitä siinä sitten maanantain palaverissa, ettei nyt voisi ottaa lisää töitä, kun tammikuultakin on vielä pari rästissä. STANA.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 156
Eikö enemmän vituta se, miten onnettoman pieni Helsinki on, jos sen läpi kävelee tuosta vaan.

Lähinnä naurettavan kaupunkisuunnittelun vuoksi.
Täällä stadissa asuen vituttaa lähinnä jokakesäisest tietyöt. Joo, nyt rakennetaan myös raitiotietä ympäriinsä ja valmista on ehkä 2025 tjsp.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
989
Ajelin kehä ykköstä.Tiedän virhe.
Ensin länteen ajaa joku Pirkko koko matkan vasenta kaistaa 78 lasissa ja jengi ohittaa oikealta torvet soiden, jos vain pääsevät jossain raossa.
Sitten itään ja heti varmistuu joidenkin torspojen suunnitelma. Olen menossa Lahteen, joten ajelen koko matkan vasemmalla, koska 20 kilometrin päästä käännyn vasemmalle. Jopa perävaunullinen pitkä rekka siirtyi vasemmalle ajamaan alinopeutta. Takaa tuli ambulanssi ja kuski tajusi sentään siirtyä oikealle. Mutta heti siirtyi taas takaisin vasemmalle, kun vain kerkesi. Eikä yksikään tulpan taakse jäännyt päässyt ohi.
Mikä näitä kuskeja vaivaa? Jos köröttelet, niin mikset voi ajaa sitä oikeaa? Mikä vittu sinua vaivaa?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jotenki ei inspaa mikään. En tiiä, auttaisko uusi ura vaik opettajana. Lukis jotain filosofiaa ja ET:tä ja opettais vaik niitä. Parin vuoden ohjelmointitausta mahdollistais myös sen opettamisen. Ehkä noillakin eläis.
Opettajana vois olla kiva olla. Pelkään vaan, että kompensaatio ei riittäisi alkuunkaan. Jotain matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa heittäisi ihan lonkalta, eipä vaan taida päästä ilman pedagogista tutkintoa...

Luulis että suorituspaineita ei olisi ja tunnin tai kahden välein kahvia vaan kiskoisi muiden opejen kanssa :)
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Nää unirytmin sekoilut ja yleinen unettomuus alkaa kohta tosissaan käymään huumorintajun päälle.....
Viimiset 3vkoa taas olleet unirytmi solmussa ja nukahtaminen vaikeeta. Ja tuskin ainakaan helpottaa kun alkaa taas säät lämpenemään.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 543
Lähinnä se, kun Jalkapöytä Oikea kertoo viikko viikon perään, että hidasta "Paska" hidasta, "sattuu sattuu". No Ei Ei kyllä se viikonloppuna taas helpottaa ja sitten tänään aamulla ollaan tilanteessa, että sukkien jalkaanvetämineen sattuu ja jalka ei mahdu lenkkareihin :facepalm:. Piti kaivaa Talvilenkkarit kaapista, että mahtui, edes kauppaan nilkuttaessa. Tyhmyys on rangaistava teko.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Itä-länsi suunnassa ei kyllä ihan triviaali matka...
On siinä myös kävelyä tarpeeksi jos etelä pohjoissuunnassa lähtee kävelemään. Jää monelta tekemättä. Eiköhän tuo ollut vain kuvallinen ilmaisu alkuperäiseltä kirjoittajalta, en usko hetkeäkään että olisi päästä päähän kävellyt. Helsinkihän ei ole mikään erityisen "pieni" kaupunki.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 188
Ei riitä 10 linnunpaskaa auton pinnalla. Eihän tieten kun eilen viimeksi pesin auton oikein pitkällä kaavalla - no onneks en sentään pinnoittanut uusiksi. Se on sellanen että nyt tippuu lähitienoolta muutama lintu lennosta alas.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Ampiaiset.
Nähtävästi jossain parvekkeen lähellä on pesä. Eilen 3 ja tänään 2 sisällä kun pitää ovea auki.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 543
Nopein ja helpoin tapa päästä eroon?
Kyl Mää tykkään että Kimalainen, eli "Pompula" tulee hörppimään kukkasia, Kesän merkki. L

Loppukesän Helteestä häiriintyneeet ammparit on sitten., VIT** niitä oli joskus melkein kalsareita myiten,...... Mökin varasto muutenkin pitää avaat varovasti...
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Kyl Mää tykkään että Kimalainen, eli "Pompula" tulee hörppimään kukkasia, Kesän merkki. L

Loppukesän Helteestä häiriintyneeet ammparit on sitten., VIT** niitä oli joskus melkein kalsareita myiten,...... Mökin varasto muutenkin pitää avaat varovasti...
En mä kimalaisia tai mehiläisiä oo tappamassa. Enkä sitä muillekkaan suosittele.
Noita muita taas saa vaikka tappaa sukupuuttoon saakka.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 543
No esim. minä olen allerginen noille, joten en voi käydä siirtelemään niitä ulos ja minulla on koira. Joten imurin syövereihin heidän matkansa käy!
No empähän tieteenkään tuota hoksannut , kun itseä saa muutama pistää, toki Koko pesä on sitten kuolemaksi lähes kelle vaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Nyt vähän vituttaa. Justiinsa piti itse kaivaa netistä tieto että eräs lääkevalmiste jota käytän niin sen käyttäjillä on todettu korkeita verensokeriarvoja niin kuin meikäläisellä tässä taannoin. Luki myös että tämän takia hoitavan lääkärin tulee seurata näitä arvoja säännöllisesti. No eivätpä ole 10 vuoteen seuranneet, paitsi viime viikolla, ei kovin säännölliseltä vaikuta. Kaiken joutuu itse kaivamaan netistä, sitten kertomaan alan ammattilaiselle ja kysymään että menikö niin kuin Strömsössä mielestäsi?.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Nyt vähän vituttaa. Justiinsa piti itse kaivaa netistä tieto että eräs lääkevalmiste jota käytän niin sen käyttäjillä on todettu korkeita verensokeriarvoja niin kuin meikäläisellä tässä taannoin. Luki myös että tämän takia hoitavan lääkärin tulee seurata näitä arvoja säännöllisesti. No eivätpä ole 10 vuoteen seuranneet, paitsi viime viikolla, ei kovin säännölliseltä vaikuta. Kaiken joutuu itse kaivamaan netistä, sitten kertomaan alan ammattilaiselle ja kysymään että menikö niin kuin Strömsössä mielestäsi?.
Suoraan sanoen noista vitun lekureista oo mihinkään muuhun kun vitutukseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Hammaslekuriin olin ajan varannut, mutta tää eka kertahan oli joku tarkastus vaan, niin ei vieläkään saa hammasta kuosiin. Kuulemma akuuttiin pääsee helposti, jos sattuu, tosin viimeksi akuutti sano ettei oo asiaa ellei tyyliin leegoja potkittu paskaks. Näemmä myös kaikki leegot ihan paskana, en olis ehkä tätä halunnut tietää.

Nyt vituttaa viel enemmän ku luki noita aiempia amppari-keskusteluja.. Voimakas allergia + yks vittusaatana joka päivystää parvekkeella. Jospa hakis jonku sähköisen kärpäslätkän ja täyttäis tohon.

Nyt vähän vituttaa. Justiinsa piti itse kaivaa netistä tieto että eräs lääkevalmiste jota käytän niin sen käyttäjillä on todettu korkeita verensokeriarvoja niin kuin meikäläisellä tässä taannoin. Luki myös että tämän takia hoitavan lääkärin tulee seurata näitä arvoja säännöllisesti. No eivätpä ole 10 vuoteen seuranneet, paitsi viime viikolla, ei kovin säännölliseltä vaikuta. Kaiken joutuu itse kaivamaan netistä, sitten kertomaan alan ammattilaiselle ja kysymään että menikö niin kuin Strömsössä mielestäsi?.
Tää sama on itseasiassa yllättävän usein tullut vastaan. Mulla on nyt 7. Vuosi menossa lääkettä, missä lukee et vaikuttaa maksa-arvoihin huomattavasti ja et ihan max puol vuotta sais käyttää putkeen. Lääkärille ku mainitsi, niin reaktio oli lähinnä "voivoi, ei tähän oo muuta lääkettä ja sun tapauksessa se on semmoinen valinta et kumpi on pienempi paha", tän jälkeen muutti reseptiin "tarpeen mukaan"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Nyt vituttaa viel enemmän ku luki noita aiempia amppari-keskusteluja.. Voimakas allergia + yks vittusaatana joka päivystää parvekkeella. Jospa hakis jonku sähköisen kärpäslätkän ja täyttäis tohon.
Sulkapallomaila. Verkko on sen verran tiheä, että amppari ottaa aina kuolettavan osuman lentäessään sen läpi. Tietty mailalla pitää lyödäkin, kun ei se amppari itsemurhaa osaa tehdä.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
647
Mulla on ongelma että pinna ei ole normaalisti erityisen lyhyt, mutta liikenteessä tahtoo olemaan. Siksi osaan samaistua tähän:
Ajelin kehä ykköstä.Tiedän virhe.
Ensin länteen ajaa joku Pirkko koko matkan vasenta kaistaa 78 lasissa ja jengi ohittaa oikealta torvet soiden, jos vain pääsevät jossain raossa.
Sitten itään ja heti varmistuu joidenkin torspojen suunnitelma. Olen menossa Lahteen, joten ajelen koko matkan vasemmalla, koska 20 kilometrin päästä käännyn vasemmalle. Jopa perävaunullinen pitkä rekka siirtyi vasemmalle ajamaan alinopeutta. Takaa tuli ambulanssi ja kuski tajusi sentään siirtyä oikealle. Mutta heti siirtyi taas takaisin vasemmalle, kun vain kerkesi. Eikä yksikään tulpan taakse jäännyt päässyt ohi.
Mikä näitä kuskeja vaivaa? Jos köröttelet, niin mikset voi ajaa sitä oikeaa? Mikä vittu sinua vaivaa?
kuten todettua niin monesti ei ole mistään minuuttien viiveestä kyse vaan se periaate. Miksi hidastellaan? Olen jopa miettinyt että tekeekö jotkut noin tahallaan että sillon jos heillä on valtaa (eli ohitus on mahdoton) niin vauhtia tiputetaan..
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Mulla on ongelma että pinna ei ole normaalisti erityisen lyhyt, mutta liikenteessä tahtoo olemaan. Siksi osaan samaistua tähän:

kuten todettua niin monesti ei ole mistään minuuttien viiveestä kyse vaan se periaate. Miksi hidastellaan? Olen jopa miettinyt että tekeekö jotkut noin tahallaan että sillon jos heillä on valtaa (eli ohitus on mahdoton) niin vauhtia tiputetaan..
Vittuillakseen. Kyllä, moni tekee tätä tahallaan, jotta muiden elämä olisi just sen verran vittumaisempaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Tää sama on itseasiassa yllättävän usein tullut vastaan. Mulla on nyt 7. Vuosi menossa lääkettä, missä lukee et vaikuttaa maksa-arvoihin huomattavasti ja et ihan max puol vuotta sais käyttää putkeen. Lääkärille ku mainitsi, niin reaktio oli lähinnä "voivoi, ei tähän oo muuta lääkettä ja sun tapauksessa se on semmoinen valinta et kumpi on pienempi paha", tän jälkeen muutti reseptiin "tarpeen mukaan"
Oisin vieläkin hoikka poika ilman tuota lääkettä. Mitään hyötyä en ole huomannut mutta haittavaikutuksia sitäkin enemmän. Onneksi ei ole kolestrolit, rasva-arvot ja maksa ja munuaisarvot koholla. Mitä nyt olen lueskeltuani huomannut niin justiinsa tämä verensokeri, painon nousu, nivelkipuja, ruokahalun voimistumista ym. Taitaa pitää sanoa tohtorille keskiviikkona että mitäs jos lopetetaan pikkuhiljaa koko pilleri, kun se on ihan minimiannos ilalla ja siitä näyttää olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 714
Mulla on ongelma että pinna ei ole normaalisti erityisen lyhyt, mutta liikenteessä tahtoo olemaan. Siksi osaan samaistua tähän:

kuten todettua niin monesti ei ole mistään minuuttien viiveestä kyse vaan se periaate. Miksi hidastellaan? Olen jopa miettinyt että tekeekö jotkut noin tahallaan että sillon jos heillä on valtaa (eli ohitus on mahdoton) niin vauhtia tiputetaan..
Ööh, vähän väärä osasto ehkä tälle, mutta kehähän ei oo mikään motari missä pitäisi ajaa mahdollisimman oikealla. Ja koko tiellä on max 80 rajoitus missään kohtaa, niin mikä tuossa 78:ssa on väärin?
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Ööh, vähän väärä osasto ehkä tälle, mutta kehähän ei oo mikään motari missä pitäisi ajaa mahdollisimman oikealla. Ja koko tiellä on max 80 rajoitus missään kohtaa, niin mikä tuossa 78:ssa on väärin?
Alinopeuden ajajat aiheuttaa vaaratilanteita.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
304
Se rajoitus on suurin sallittu ajonopeus. Jos 78km/h 80 alueella menee hermoihin niin suosittelen varaamaan ajan lääkärille.
Ne nopeuserot on silti vaarallisia, oli lain sallimissa rajoissa tai ei. Tosin tuollainen 2kmh nyt luulisi ettei niin haittaa, varsinkin jos autossa on vakkari. Yksi napsu alemmas niin ongelma on sillä hoidettu. Itseä eniten kyrpii jatkuva nopeuksien vaihtelu, ja vielä kun se tuolla kehilläkin on väliä 90kmh-70kmh (80 alueella). Itse en 90kmh kehtaa kameraan kokeilla paahtaa ja toisaalta 70kmh on on taas liiallista matelua. Kummallakaan kaistalla ei saa olla rauhassa, kun hitailijat eksyy vasemmalle ja sitten tuli perseen alla paahtavat ökyautoilijat pyrkivät oikealta ohi.

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ajaa sitä kyltin osoittamaa nopeutta, ei yli eikä alle, jos siellä edessä ei ole mitään näkyvää syytä hidastella tai esim. keli tai auton kunto vaadi rauhallisempaa ajotahtia?
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Ajan monesti vasenta, n. 4 km/h yli nopeusrajoituksen. Aina on perseessä roikkujia. Ylinopeuttahan nuo ajavat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Se rajoitus on suurin sallittu ajonopeus. Jos 78km/h 80 alueella menee hermoihin niin suosittelen varaamaan ajan lääkärille.
Alinopeus on alinopeutta. Ne jotka ajavat alinopeutta, ajavat todnäk vieläpä suoraan mittarin mukaan, eli 80-alueella todellinen nopeus voi olla 70 vaikka mittari näyttää tasan 80. Todellisuudessa mittarin pitäsi näyttää 90 tällöin.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
294
Alinopeus on alinopeutta. Ne jotka ajavat alinopeutta, ajavat todnäk vieläpä suoraan mittarin mukaan, eli 80-alueella todellinen nopeus voi olla 70 vaikka mittari näyttää tasan 80. Todellisuudessa mittarin pitäsi näyttää 90 tällöin.
Alinopeus on alinopeutta vain jos alueelle/kaistalle on osoitettu vähimmäisnopeusmerkki, muuten nopeusrajoituksilla kerrotaan suurimmasta sallitusta ajonopeudesta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 061
Viestejä
4 211 227
Jäsenet
71 006
Uusin jäsen
Eip

Hinta.fi

Ylös Bottom