Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 938
Ei hyvää päivää. :facepalm:

Eikö yhtä lailla itsekästä ole ampua raketteja tietäen, että se voi häiritä eläimiä ja ihmisiä? Rahaa ja ympäristö säästyy, jos raketteja ei ammuttaisi.


Koiria voi kouluttaa tottumaan paukkeeseen jossain määrin. Metsästyskoiria ei pauke tunnu haittaavan yhtään.
Vuorokaudessa ei paljon maailmaa pelasteta vaikka mitä tapahtuis. Rahaa toki säästyis, mutta toisaalta pieni ilo ihmiselle auttaa taas jaksamaan.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Kissoista on oma ketju ja eikö koirista voisi myös olla.

Tuntuu, että menee koko ajan tunteisiin tässä ketjussa koirista puhuminen :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 938
Itseäni vituttaa ihmiset jotka haaskaavat satoja euroja "hauskoihin" paukkuihin ja jättävät massiivisen määrän roskaa luontoon siivoamatta jälkiään.
Ratkaisu olisi helppo. Paska kiellettäisiin ja kaupuginit ainoastaan saisvat hoitaa uuden vuoden raketoinnit.
En tiiä kuka yksityishenkilö pistää satoja euroja paukkuihin, mutta jätteen osalta ympäristö tuskin roskaantuu sen enempää kuin mitä McDonaldsin roskaa luontoa muutamassa tunnissa..
Parista padasta ja raketista ei synny edes niin paljon jätettä kun yhdestä mäkissä syödystä ateriasta.. Toki ne jää luontoon mutta suurin osa on paperia ja puuta mikä maatuu todella nopeasti. Muovia noissa ei vissiin ole käytetty enää vuosiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
En tiiä kuka yksityishenkilö pistää satoja euroja paukkuihin, mutta jätteen osalta ympäristö tuskin roskaantuu sen enempää kuin mitä McDonaldsin roskaa luontoa muutamassa tunnissa..
Parista padasta ja raketista ei synny edes niin paljon jätettä kun yhdestä mäkissä syödystä ateriasta.. Toki ne jää luontoon mutta suurin osa on paperia ja puuta mikä maatuu todella nopeasti. Muovia noissa ei vissiin ole käytetty enää vuosiin.
Totta tämä vaikka kyse ei ole vain "parista padasta"
. Silmävammat raketeista ovat myös joka uusi vuosi lööppien aiheena mutta se taas liitty tyhmät ihmiset lankaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Itseäni vituttaa ihmiset jotka haaskaavat satoja euroja "hauskoihin" paukkuihin ja jättävät massiivisen määrän roskaa luontoon siivoamatta jälkiään.
Ratkaisu olisi helppo. Paska kiellettäisiin ja kaupungit ainoastaan saisvat hoitaa uuden vuoden raketoinnit.
Eivätkö nuo paukut vielä pääasiassa ole paperia, eli maatuvat. Tietysti jokumäärä muoviakin, mutta suurin osa on ihan järkevässä ajassa maatuvaa matskua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Etanoli tuossa on taustalla, omasta puolesta senkin voisi kieltää ja heittää levittäjät ja tuottajat vankilaan. Tämäkin ottaa päähän että sitä ei kohdella esim. heroiinin kaltaisesti.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 807
Etanoli tuossa on taustalla, omasta puolesta senkin voisi kieltää ja heittää levittäjät ja tuottajat vankilaan. Tämäkin ottaa päähän että sitä ei kohdella esim. heroiinin kaltaisesti.
Eli kielletään kaikki? Eläimet, päihteet, Ekaros?
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Niin, jos se jäis siihen 8h. Täälä on paukkunu maanantaista asti säänöllisen epäsäänölliseti. No onneks noi omat kissan ketaleet ei korvaansa asialle kummemin lotkauta. Niin ei ittelle silleen oo paha paikka että vähän paukkuu. Mutta ne kellä on paukku pelkosia otuksia nurkissa, niin tiiän että se on perseestä. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 938
Tämä menee jo ohi sen mihin alkuperäisesti kommentoin. Jätän asian tähän ja toivotan Hyvää Uutta Vuotta kaikille. :thumbsup:
Jätän itsekin tähän mutta viimeisenä kysymyksenä että onko se raketti mikä silmävamman aiheuttaa vai alkoholi.. Hyvää Uutta Vuotta Kaikille!
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
157
Eläinten hankinta lemmikiksi. Vittuttaa se että tuollainen teko tekee omistajasta jotenkin paremman ihmisen tai muiden pitäisi jotenkin huomioida tuollainen täysin itsekäs päätös. Ja sitten vielä kehdataan tämän oman mokan jälkeen itkeä aina joka ikinen vuosi siitä että hankittu eläin pelkää pauketta. Ihan kuin tämä ei olisi jo hankittaessa olisi ollut tiedossa. Ja jos se on ongelma niin sen eläimen voi helposti viedä piikille. Eli ratkaisukin on helppo joka säästää vieläpä rahaa ja ympäristöä.
No verrataan vaikka lemmikki sinun kuviteltuun kehitysvammaiseen veljesi johon et ole pystynyt vaikuttamaan. Veljeesi ja toisen henkilön koiraan muodostuu varmasti yhtä syvä tunneside. Olisitko valmis katsomaan, kun veljesi kärsii yhden kokonaisen päivän siitä, että ihmiset haluavat ampua raketteja?
Sitten, kun seuraat vieressä tätä paukutusta sen vuorokauden, niin alkaa käymään mielessä, että voi kun se joskus loppuisi. Näitäkin tapauksia on varmasti. Ehkä joskus olisi hyvä asettua toisen henkilön saappaisiin ennen kun päästää suustaan yhtä idiootin kommentin.
Meillä on kaksi samanrotuista koiraa ja ei voi ainakaan ympäristön syyksi laittaa sitä, että toinen on hieman paukku arka....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Jätän itsekin tähän mutta viimeisenä kysymyksenä että onko se raketti mikä silmävamman aiheuttaa vai alkoholi.. Hyvää Uutta Vuotta Kaikille!
Hyvää Uutta Vuotta!
Pidetään silmistä ja muutenkin itsestämme huolta ja jatketaan asiallista kommentointia jälleen 2022.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Iloitaan kuitenkin raketeista!

Komisario Hannu Väänäsen mukaan ihmiset ovat ampuneet sivullisia, autoja, rakennuksia ja toisiaan raketeilla Lohjalla, Raaseporissa, Kirkkonummella ja Espoossa.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
Itselläni on nykyään kovin ristiriitaiset fiilikset ilotulitteista. Olihan se kiva junnuna papaateilla ja kiinalaisilla räjäytellä "tinasotilaita" tai siis muovifiguureja ja jotain pikkuautoja sun muuta. Toisaalta en ole enää moneen vuoteen pistänyt latiakaan niihin kun homma tuntuu vain rahantuhlaukselta. Toisaalta taas onhan sitä kiva kerran vuodessa juhlia ja katsella kivan näköisiä ilotulitteita ja vastaavasti taas tiedän useammankin eläimen jotka pelkäävät paukkuja.

Sitten taas tuo johon kaikki ilotulitteita suosivat vetoavat eli kyllä itseäkin ärsyttää naapurin koira joka välillä ulisee ja haukkuu potentiaalisesti 365 päivää vuodessa ja ilotulitteita ainakin laillisesti saa paukutella vain vissiin 8 vai 12h tms.

Sanoisin että jos nyt kerran vuodessa yksi päivä paukuteltaisiin ja paukkuherkkien elukoiden omistajat sen verran joustaisivat, tai sitten kielletään myös koirien haukunta 364 päivänä vuodesta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 802
Sanoisin että jos nyt kerran vuodessa yksi päivä paukuteltaisiin ja paukkuherkkien elukoiden omistajat sen verran joustaisivat, tai sitten kielletään myös koirien haukunta 364 päivänä vuodesta.
Paukkuherkille koirille on myös ukkonen joku 4-12päivää vuodessa, joten ilotulite on ts. mielestäni valittamisen ilosta haettua asiaa.

Itse en "paukuttele", mutta nautin muiden tekemistä katsellessani (yleensä alkoholin vaikutuksen alaisena).
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Tiedä sitten kuinka koirille voisi auttaa joku myssy joita yleensä käytetään partureissa kun joudutaan imuroimaan\kuivaamaan.
Junnuna tuli paukuteltua oikein kivasti kun oli jotain mieltä noissa raketeissa. Nykyään tuntuu että ne ei ole mistään kotoisin. Rahan tuhlausta ne ei siltikään ole sillä toiset tykkää, toiset ei. Ainoa miinus toki on että eläimet ei tykkää ja saastetta tulee. Mutta vertailisin samalla tavalla rahan tuhluuteen kuin ostaisi jonkun pihvin\elokuva yms. Hetkellisiä iloja kummatkin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 807
Tuo eläin ei ymmärrä teidän paukutteluista tai joustamisista mitään. Mä voin joustaa vaikka 365-päivää vuodessa.
Itselläni on nykyään kovin ristiriitaiset fiilikset ilotulitteista. Olihan se kiva junnuna papaateilla ja kiinalaisilla räjäytellä "tinasotilaita" tai siis muovifiguureja ja jotain pikkuautoja sun muuta. Toisaalta en ole enää moneen vuoteen pistänyt latiakaan niihin kun homma tuntuu vain rahantuhlaukselta. Toisaalta taas onhan sitä kiva kerran vuodessa juhlia ja katsella kivan näköisiä ilotulitteita ja vastaavasti taas tiedän useammankin eläimen jotka pelkäävät paukkuja.

Sitten taas tuo johon kaikki ilotulitteita suosivat vetoavat eli kyllä itseäkin ärsyttää naapurin koira joka välillä ulisee ja haukkuu potentiaalisesti 365 päivää vuodessa ja ilotulitteita ainakin laillisesti saa paukutella vain vissiin 8 vai 12h tms.

Sanoisin että jos nyt kerran vuodessa yksi päivä paukuteltaisiin ja paukkuherkkien elukoiden omistajat sen verran joustaisivat, tai sitten kielletään myös koirien haukunta 364 päivänä vuodesta.
Ei tämä ole mun joustamisista kiinni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
Tuo eläin ei ymmärrä teidän paukutteluista tai joustamisista mitään. Mä voin joustaa vaikka 365-päivää vuodessa.


Ei tämä ole mun joustamisista kiinni.
Ja minä en ymmärrä miksi pitää haukkua 365 päivää vuodessa. Sama asia. Ilotulitus on kerran vuodessa, haukkuminen ja vinkuminen joka päivä.

Ja ymmärrän kyllä että jos omistaja kouluttaa eläimensä olemaan haukkumatta turhasta niin se on ihan ok, mutta nykyään jotkut tuntuvat oikein yllyttävän omia elukoita haukkumaan tietyissä tilanteissa joka ei mene minun jakeluun sitten millään. "Se on niin söpö kun se räksyttää ja poksuttaa..."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Ja minä en ymmärrä miksi pitää haukkua 365 päivää vuodessa. Sama asia. Ilotulitus on kerran vuodessa, haukkuminen ja vinkuminen joka päivä.

Ja ymmärrän kyllä että jos omistaja kouluttaa eläimensä olemaan haukkumatta turhasta niin se on ihan ok, mutta nykyään jotkut tuntuvat oikein yllyttävän omia elukoita haukkumaan tietyissä tilanteissa joka ei mene minun jakeluun sitten millään. "Se on niin söpö kun se räksyttää ja poksuttaa..."
Pääsääntöisesti koirat eivät hauku koko ajan. Eivät ainakaan 24/7/365 kertaa vuodessa jatkuvasti. Joten paskapuhetta se.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
Pääsääntöisesti koirat eivät hauku koko ajan. Eivät ainakaan 24/7/365 kertaa vuodessa jatkuvasti. Joten paskapuhetta se.
Juu, normaalisti koulutetut koirat eivät haukukaan. Tuossa vaan naapurissa on yksi koira joka aloittaa about joka arkiaamu haukkumisen tai ulinan noin 7:15 ja lopettaa noin 16:45 joten osuu aika hyvin siihen aikaan kun omistajat ovat töissä. Olen laittanut omistajille postiluukusta parikin lappua asiasta muta mitään ei ole tapahtunut, samoin olen kertonut taloyhtiön hallitukselle asiasta. Ovat kuulemma olleet yhetydessä asukkaisiin mutta ei edelleenkään vaikutusta. Itse koiraahan en tässä syyllistä vaan omistajia jotka eivät ole kouluttaneet koiraansa olemaan haukkumatta kun on yksin.

Aiemmin samassa asunnossa oli edellisellä asukkaalla myös koira mutta siitä ei ollut häiriötä kuin lätkäkisojen aikana, kyseinen koira kun ei voinut sietää jostain syystä lätkää alkuunkaan. Mutta kun tiesi syyn niin homma oli ihan fine, ne oli ne tietyt päivät kun tuli lätkämatsi ja kyseinen koira hermostui siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Juu, normaalisti koulutetut koirat eivät haukukaan. Tuossa vaan naapurissa on yksi koira joka aloittaa about joka arkiaamu haukkumisen tai ulinan noin 7:15 ja lopettaa noin 16:45 joten osuu aika hyvin siihen aikaan kun omistajat ovat töissä. Olen laittanut omistajille postiluukusta parikin lappua asiasta muta mitään ei ole tapahtunut, samoin olen kertonut taloyhtiön hallitukselle asiasta. Ovat kuulemma olleet yhetydessä asukkaisiin mutta ei edelleenkään vaikutusta. Itse koiraahan en tässä syyllistä vaan omistajia jotka eivät ole kouluttaneet koiraansa olemaan haukkumatta kun on yksin.

Aiemmin samassa asunnossa oli edellisellä asukkaalla myös koira mutta siitä ei ollut häiriötä kuin lätkäkisojen aikana, kyseinen koira kun ei voinut sietää jostain syystä lätkää alkuunkaan. Mutta kun tiesi syyn niin homma oli ihan fine, ne oli ne tietyt päivät kun tuli lätkämatsi ja kyseinen koira hermostui siitä.
Ongelmakoiria on ja itse voisin myös nirhata ne 24/7 haukkuvat rakit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
Ongelmakoiria on ja itse voisin myös nirhata ne 24/7 haukkuvat rakit.
Juu, eikä tuo itseänikään sinänsä haittaa 95% ajasta mutta kun nyt on ollut aika paljon etätöissä niin tuntuu että tuo rakki päättää oikein erityisesti ruveta räksyttämään juuri silloin kun pitäisi itse saada keskityttyä johonkin asiaan. Normaalisti kun ei ole mitään keskittymistä vaativaa niin tuohon räksytykseen ei niin edes kiinnitä huomiota mutta silloin kun pitäisi ihan oikeasti keskittyä niin tuo kyllä raivostuttaa. Jos tuo olisi satunnaista niin en niin vittuuntuisi mutta kun tosiaan etätöissä olen tuohon kiinnittänyt huomiota niin olen huomannut että tuo on aikalailla päivittäistä ja jatkuvaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Uskallatko kertoa alan? Ei tietenkään ole pakko :).
Kylymä, on se tainnut joskus tänne kirjoiteltua ennenkin. Saaga jatkui tänään firman osalta. Tekivät melko selväksi että suksippa kuule kuuseen. Antakoot monoa mielummin jos ei nyt joku miellyttävän oloinen työtarjous vastaan kävele. Pari kk irtisanomisaikaa kuitenkin. Ja lomia pitämättä ihan riittävästi.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Kylymä, on se tainnut joskus tänne kirjoiteltua ennenkin. Saaga jatkui tänään firman osalta. Tekivät melko selväksi että suksippa kuule kuuseen. Antakoot monoa mielummin jos ei nyt joku miellyttävän oloinen työtarjous vastaan kävele. Pari kk irtisanomisaikaa kuitenkin. Ja lomia pitämättä ihan riittävästi.
Aika raakaa! Tsemmpiä ja voimia sinne!

Itelläkin alkaa kohta itseni korvaajan koulutus lomien jälkeen, tosin veetun isolla erolla: Ite oon hakeutumassa koulutukseen nykyisen sopparin päätyttyä, mikäli kyseinen koulu uusia oppilaita ottaa sisään sinne linjalle (korona per^$% sotki tämän vuotisen haun), jonne oon hakeutumassa. Kyseisestä firmasta oon tyytyväinen, että pääsen eroon, mutta työkavereita ja osaston yhteishenkeä tuun kaipaamaan. Ja otti koulu sisään, tai ei niin oon päättänyt lähteä jokatapauksessa pois sieltä.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 160
Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 616
Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
Sori siitä.

 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
Omakotitaloalueelle muuttaminen ei takaa sitä, ettei amisbemarijuntteja asu naapurissa. Kunta hajasijoittaa laitostuneita, jotta riesa jakautuisi tasaisesti – tai jotain.

Oma vitutus: kun kävin tänä aamuna koiran kanssa lenkillä, niin koko kadunpätkä oli pilkutettu pahvinriekaleilla. Raketin jämiä. Ihan fiksu idea ampua raketit omalta pihalta, mutta sen verran vinoon kuitenkin, ettei tarvitse kerätä jämiä omalta alueelta. Kusipäitä on kaikkialla, vain intensiteetti vaihtelee. Täytyy vain olla tyytyväinen, ettei se kaikkien kammoama subbariääliö asu tässä korttelissa.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Itse en ampunut raketteja tänä vuonna ja olen aina kerännyt ne roskat mitä olen pystynyt kun olen niitä ampunut.
Se on vähän paljon vaadittua että ihmiset lähtisivät koluamaan pusikkoja sieltä mihin raketit ovat landanneet. Ja kaikki koirat eivät vihaa raketteja, osa rakastaa niitä. Jotkut ovat paukku-herkkiä mutta sen ihmisen käytös vaikuttaa eniten. Mun koira ei olisi halunnut tulla sisään eilen ja kun se tuli niin se katseli niitä ikkunasta koko yön.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
Harvinaisen vittumaista kyllä, huudattiko kauan ja minkälaista settiä tuli?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
892
En ymmärrä miksi ihmisten pitää tulla juuri hiihtoladulle kävelemään huoh. Joka talvinen ongelma nykypäivänä
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
En ymmärrä miksi ihmisten pitää tulla juuri hiihtoladulle kävelemään huoh. Joka talvinen ongelma nykypäivänä
Kääntäen, miksi hiihtolatu pitää rakentaa ympärivuotiselle kävelyreitilleni? Kävelen siellä kevätsateessa, kesähelteissä ja syystuulessa, miksipä en siis myös talvipakkasilla. Pyrin antamaan tilaa hiihtäjille ja välttämään urien rikkomista, mutta en ole aikeissakaan vaihtaa reittiäni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
En ymmärrä miksi ihmisten pitää tulla juuri hiihtoladulle kävelemään huoh. Joka talvinen ongelma nykypäivänä
Joillakin paikkakunnilla syynä saattaa olla että paikkakunnan ainoa kuntoilureitti on siinä hiihtoladun kohdalla joten ihmiset vanhasta tottumuksesta (tai jostain muusta syystä) menevät samaan paikkaan kävelemään. Tuntuu että muutenkin joissakin paikoissa on nykyään entistä huonommin ulkoliikuntapaikkoja joten useammat tunkevat samaan paikkaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Joillakin paikkakunnilla syynä saattaa olla että paikkakunnan ainoa kuntoilureitti on siinä hiihtoladun kohdalla joten ihmiset vanhasta tottumuksesta (tai jostain muusta syystä) menevät samaan paikkaan kävelemään. Tuntuu että muutenkin joissakin paikoissa on nykyään entistä huonommin ulkoliikuntapaikkoja joten useammat tunkevat samaan paikkaan.
Onko niin urpoja ihmisiä olemassa joiden pitää päästää kuntoilureitille nimenomaan harjoittamaan kävelyä/hölkkäämistä/juoksua talvella? Mun järjenjuoksulla kyseistä aktiviteettiä voi tehdä aikavapaasti muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on tällä hetkellä monen varmaan erikseen vielä ajettava kuntoilureittipaikalle, niin luulisi helpommalla pääsevän, kun aloittaa kävely/hölkkä/juoksu aktiviteetin siitä kotoa startaten. Hiihtämistä ei kylläkään pysty harjoittamaan ihan joka paikassa, joten sitä varten on mentävä sellaiselle alueelle, että se onnistuu. Tietysti jos on metsäsukset, niin ei tarvi silloin olla latu ihan minttiä, mutta lunta olisi hyvä olla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ero. Eikä pelkästään ero, vaan sekin, että täytyy asua n. kuukausi saman katon alla, kunnes saan oman kämpän - jos saan. Täälläpäin ollut aika ruuhkaista asuntojonoissa nyt. Vaikeata tulee olla asua ns. kämppiksinä ihmisen kanssa, jonka kanssa eli lähes 5 vuotta hyvää yhteiselämää...
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
446
Pankkitunnukset lukossa kun kirjauduttu pari kertaa väärällä salasanalla.

Onneksi juuri ehtii töiden jälkeen käymään pankissa. Vituttaa silti.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
682
Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?

Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 803
Alle 1000km rangen omaavien patteriautojen kuskit on järjestään vajaamielisiä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 023
Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?

Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.
Tämä kyllä kiteyttää komeasti sen, miksi ei sähköautot kiinnosta tippaakaan, ainakaan vielä.

Käyttäjät menee samaan kategoriaan kuin spandexhomot.

Minä Minä Minä....
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?

Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.
Onneksi on perinteinen bensa-auto, niin ei tarvitse edes miettiä moisia. Pari minuuttia ja tankki on täynnä, voi taas edetä satoja kilometreja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 927
Viestejä
4 206 711
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom