Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Teepä kunnon foorumilaisen palvelus ja testaa sitä Thermacellia. Kerro sitten toimiko.
Tai onko muilla siitä kokemusta, että toimisi?
Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mentiin likalle ostamaan kiipeilykenkiä. Tarkoituksena ostaaa ihan perus mukavat kengät, eräät alennuksessa siinä 75 ekeä. Liikkeessä sitten sitten kokeiltiinkin toisia kenkiä ja katsoin hinnaksi siinä 115 ekeä. Ja paskat ne olikin 130 ekeä. Vittu, likalla sitten on kalliimmat kengät kuin minulla ja minun jalka ei edes kasva enään.
Ja jos rahan hallinta on tällä tasolla niin...
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä
Yllättävän hyvin ainakin pienessä tuulessa, en ole vielä kovemmassa tuulessa testannut. Toisaalta eihän kovalla tuulella ole muutenkaan hyttysiä..
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Pitäisi ihan aikuisten oikeasti päästä lomailemaan, mutta ei tahdo käytännössä onnistua. Pitää hoitaa pakollisia menoja, järjestellä kuolinpesän asioita, remontoida sukulaisten mökkiä, juosta kaikenkarvaisissa kissanristiäisissä sukuloimassa, ja tietenkin työpaikalta kysellään suunnilleen joka toinen päivä, kun projektin tai asiakaskeissin kanssa on erinäisiä ongelmia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Pitäisi ihan aikuisten oikeasti päästä lomailemaan, mutta ei tahdo käytännössä onnistua. Pitää hoitaa pakollisia menoja, järjestellä kuolinpesän asioita, remontoida sukulaisten mökkiä, juosta kaikenkarvaisissa kissanristiäisissä sukuloimassa, ja tietenkin työpaikalta kysellään suunnilleen joka toinen päivä, kun projektin tai asiakaskeissin kanssa on erinäisiä ongelmia.
Kai se on palkassakin huomioitu, että joudut olemaan tavoitettavana myös lomalla? Itsellä kun ei moista ole, niin lyön työpuhelimen kiinni, poistan omasta puhelimesta Outlookin, laitan työporukan WhatsAppin mutelle ja poistan somesta kaikki hälytykset lomien ajaksi. Jos on tärkeää asiaa niin esimiehellä on osoite, tulkoon ovelta kyselemään. :D
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Kai se on palkassakin huomioitu, että joudut olemaan tavoitettavana myös lomalla? Itsellä kun ei moista ole, niin lyön työpuhelimen kiinni, poistan omasta puhelimesta Outlookin, laitan työporukan WhatsAppin mutelle ja poistan somesta kaikki hälytykset lomien ajaksi. Jos on tärkeää asiaa niin esimiehellä on osoite, tulkoon ovelta kyselemään. :D
Työpuhelin on jätetty ihan tarkoituksella toimistolle, joten esimies ja ns. lomatuuraaja soittavat sitten henkilökohtaiseen numeroon näistä "Force Majeure" keisseistä, joita tuntuu kummasti riittävän mm. ongelmia ihan perusasioissa kuten miten ohjelmistolla tehdään toimenpiteet X ja Y.

Tällä hetkellä joutuu vääntämään eri tahojen kanssa eräästä Keskikesän juhlasta, ja kuunnella avautumista siitä, kuinka olen niin paska ihminen, kun en voi olla kolmessa paikassa samaan aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Ainakin mökillä toimii lasitetulla terassilla luvatunlaisesti. Ilman Thermacelliä on ~20 vittupäätä jatkuvasti iholla imemässä verta, mutta sen kun lyö päälle niin häviävät kaikki hyvin nopeasti. En tiedä sitten miten toimii avoimessa tilassa tuulisella säällä
Mites tuo kun tuossa sanotaan että sen pitää olla lemmikkieläinten ulottumattomissa. Tarkoittaako se lähinnä sitä että sitä Mustia ei saa päästää järsimään tuota kapinetta vai onko se jotenkin muuten haitallinen. Yritin etsiä valmistajan sivuiltakin mutta sieltäkään en ainakaan itse löytänyt tietoa. Onko manuaalissa mitään?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
"Normaalikäytössä tyynystä vapautuu pieniä määriä höyryä (alletriini). Se ei aiheuta terveydellistä vaaraa aikuisille, lapsille tai lemmikkieläimille. Älä kuitenkaan anna lasten leikkiä laitteella." ;)
 

rusina666

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
569
UPS:n mielestä en ole ollut paikalla, vaikka teen tälläkin hetkellä etätöitä kotoa käsin, enkä ole eilisen jälkeen poistunut kotoa mihinkään :mad:

Pari vuotta sitten UPS yritti kahdesti toimittaa paketin minulle. Molemmilla kerroilla tuo epäonnistui, koska kuskille ei oltu annettu ulko-oven koodia.

Ovessahan ei ole mitään koodi-järjestelmää ja ovi oli auki. Minä kotona väitetyn yrityksen aikana. Oli haastavaa kun kuskilla ei ollut kännykkää käytössä.. joten ei voinut sopia tarkasta ajasta.

Palvelun unelma löytäminen oli haastavaa ja puhelu meni Tukholmaan.. missä tapausta ihmeteltiin.

Muutaman tunnin päästä sain puhelun paketin toimittamisesta ja tuote oli pian hallussani. Toimitusta ei suorittanut UPS:n kuski..
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 068
kuunnella avautumista siitä, kuinka on olen niin paska ihminen, kun en voi olla kolmessa paikassa samaan aikaan.
Onko vieläpä niin että "kyllähän sä nyt voit tän mun jutun tehdä, ja jättää tuonnemmaksi niitä muita, kun just tää on niin paljon tärkeempi kuin muut"
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Mä hätä-valheilen jos en halua tehdä jotain.
Maalasin itsestäni juuri narkin vaikka polttelen pilveä ehkä kerran vuodessa ja olen elämäni aikana kokeillut piriä,lsd:tä ja essoja kerran. That's it.
En halunnut alkaa kummiksi tutun lapselle joten vetosin "huume-ongelmaani" joten jotenkin pääkoppani päätti että oli parempi idea vaikuttaa epästabiililta narkilta kuin sanoa ettei pesti kiinnosta ettei tule turhaa tappelua.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Enkä edes tiedä miksi tein noin? Ajattelin vain etten halua tehdä sitä ja sitten aloitin miettiä että jos sanon sen suoraan niin vanhemmat loukkaantuvat ja asiasta tulee riitaa joten aloin vaan selittämään jotain paskaa että mun toipuminen on vielä kesken.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Kuumuus. Saisi pikkuhiljaa jo jäähtyä, ei oikein ole mitään asiaa ulkoharrasteisiin ennenkö tämä tästä laskee inhimilliselle tasolle.

Ja jotta vitutusta saa vielä hieman lisättyä, niin "Ei SaA vALiTtAA kUn KeRrAnKiN On KeLit kOhDiLLaAn".

Vittu, ihan saatanan varmasti valitan kun elo tällä kelillä on pelkkää tuskaa. Olispa talvi, pimeys ja masennus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Mites tuo kun tuossa sanotaan että sen pitää olla lemmikkieläinten ulottumattomissa. Tarkoittaako se lähinnä sitä että sitä Mustia ei saa päästää järsimään tuota kapinetta vai onko se jotenkin muuten haitallinen. Yritin etsiä valmistajan sivuiltakin mutta sieltäkään en ainakaan itse löytänyt tietoa. Onko manuaalissa mitään?
Ryobin vastaavan koneen olen ainakin kuullut aiheuttaneen joillekin koirille kouristusoireita, joten varovainen noiden kanssa kannattane olla. Ilmeisesti ihan nuuhkaisu laitteesta oli riittänyt, mutta nämä nyt on näitä Facebook-kirjoituksia että tiedä häntä. Thermacelliä on meillä pidetty pöydällä niin ettei koira pääse siihen käsiksi. /ot
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mä hätä-valheilen jos en halua tehdä jotain.
Maalasin itsestäni juuri narkin vaikka polttelen pilveä ehkä kerran vuodessa ja olen elämäni aikana kokeillut piriä,lsd:tä ja essoja kerran. That's it.
En halunnut alkaa kummiksi tutun lapselle joten vetosin "huume-ongelmaani" joten jotenkin pääkoppani päätti että oli parempi idea vaikuttaa epästabiililta narkilta kuin sanoa ettei pesti kiinnosta ettei tule turhaa tappelua.
Tai sitten olisit vaan sanonut että et kuulu kirkkoon :giggle: Mutta hyvä veto tuokin, eipä monelle tulis mieleen:hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kummiks ryhtyessä ei tarvii enää kuulua kirkkoon.
No voi vittu. Lukaisin nopeasti eroakirkosta.fi että kyllä pitää. No vilkaisin randomisti toista, uutinen on pari vuotta vanha, tiedä sitten jos tässä välissä on jotain muutosta tapahtunut.


Nyt vituttaa lattiamallin tuuletin, pitää taas keksiä joku uusi paikka sille ennenkun kompastun, ja muutenkin tuo on aina tiellä vaikka sen mihinkä pistää. Ilppi päälle sitten vasta kun menee liian tukalaksi. #seksihelle
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Nyt vituttaa lattiamallin tuuletin, pitää taas keksiä joku uusi paikka sille ennenkun kompastun, ja muutenkin tuo on aina tiellä vaikka sen mihinkä pistää. Ilppi päälle sitten vasta kun menee liian tukalaksi. #seksihelle
Mikäs järki tässä on? Nimimerkillä ILP päällä jäähdytystarkoituksessa 24/7 toukokuusta syyskuun lopulle. Oma kämppä on toki aika lämpiävää sorttia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mikäs järki tässä on? Nimimerkillä ILP päällä jäähdytystarkoituksessa 24/7 toukokuusta syyskuun lopulle. Oma kämppä on toki aika lämpiävää sorttia.
Ei siinä muuten mitään järkeä olekaan. Vaihdoin syksyllä huonekalujen paikkaa, ja en tullut muistaneeksi että kesällä ilppi saattaa lorauttaa vettä sisäyksiköstä jostain syystä. Ja nyt on sitten telkkari ja muut suoraan sen sisäyksikön alapuolella.
Tää talo on sen verran varjossa ettei ihan älyttömästi lämpiä muutenkaan. Nytkin sisällä viilempää mitä ulkona.
Yks saatanan työmaa jos ja kun alan taas roudaamaan näitä kaluja paikasta toiseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Kuumuus. Saisi pikkuhiljaa jo jäähtyä, ei oikein ole mitään asiaa ulkoharrasteisiin ennenkö tämä tästä laskee inhimilliselle tasolle.

Itsekään en hirveästi kuumuudesta piittaa, mutta arvostan neljää erilaista vuodenaikaa, rakastan syksyä ja talvea, mutta tämä hetkellinen lämpö on mukavaa vaihtelua, kevätkin on varsin rikasta aikaa luonnossa.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Juu ei voi toimia kummina, mutta kun vaihtaa nimityksen esim. "halitija-kummiksi" niin homma toimii ja voi unohtaa kummin tehtävistä "hengellisen kasvatuksen". Toi on imho typerää semantiikkaa et voiko olla kummi vai ei...

 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Juu ei voi toimia kummina, mutta kun vaihtaa nimityksen esim. "halitija-kummiksi" niin homma toimii ja voi unohtaa kummin tehtävistä "hengellisen kasvatuksen". Toi on imho typerää semantiikkaa et voiko olla kummi vai ei...

Ja sitten, kun kummin tehtävistä unohtaa sen hengellisen puolen, joka on virallisesti kummin ainoa todellinen toimi ripille pääsyyn asti, mikä on koko homman pointti ollenkaan? Ei sillä, että tuolla toki tosimaailmassa mitään merkitystä muutenkaan on... Kummi tai haltijakummi, sama lahjakone se yleisesti ottaen on, ja juuri siksihän tuo haltijakummipelleilykin on tuotu mukaan leikkiin.

Itsehän en suostu minkäänlaiseksi kummiksi, koska olen ateisti muutenkin ja eikä toisaalta nuo akkojen hömpötykset innosta muutenkaan. Let's face it, sieltähän tuollaiset ajatukset tulevat.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
30c lämmintä sisällä. subbarille pitäs ehtiä paikka, mut vähänkin liikkuu hiki irtoo. ni ei oikein nyt sit kiinnosta oottaa käyttöön edes koko laitetta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Ja sitten, kun kummin tehtävistä unohtaa sen hengellisen puolen, joka on virallisesti kummin ainoa todellinen toimi ripille pääsyyn asti, mikä on koko homman pointti ollenkaan? Ei sillä, että tuolla toki tosimaailmassa mitään merkitystä muutenkaan on... Kummi tai haltijakummi, sama lahjakone se yleisesti ottaen on, ja juuri siksihän tuo haltijakummipelleilykin on tuotu mukaan leikkiin.

Itsehän en suostu minkäänlaiseksi kummiksi, koska olen ateisti muutenkin ja eikä toisaalta nuo akkojen hömpötykset innosta muutenkaan. Let's face it, sieltähän tuollaiset ajatukset tulevat.
Tuli luettua tuo wikipedian juttu. Lahjakone on varmaan se yleisin asia. Hengellisestä kasvatuksesta kummin osalta en ole kuullutkaan. Tosin uskonnon tunneilla varmaan piirtelin kirkkoveneitä vihkoon tms, riparilla pänttäsin vaan sen välttämättömän.

Se mikä kummin velvollisuudesta ainoastaan jäänyt mieleen (en tiedä mistä), on että jos vanhemmat sattuisi kuolemaan, niin kummin homma olisi ottaa pennut riesakseen. Hyvä kysymys mistä moinen on päähän jäänyt.

Olipas OT:ia kerrakseen.

Mutta vituttaa tää helle kun pitäis jotain ulkonakin tehdä, mutta ei vaan pysty ennen iltamyöhää, enkä mä silloin ala nurmikkoa ajamaan tai muuta vittumaista askartelua.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Ja sitten, kun kummin tehtävistä unohtaa sen hengellisen puolen, joka on virallisesti kummin ainoa todellinen toimi ripille pääsyyn asti, mikä on koko homman pointti ollenkaan? Ei sillä, että tuolla toki tosimaailmassa mitään merkitystä muutenkaan on... Kummi tai haltijakummi, sama lahjakone se yleisesti ottaen on, ja juuri siksihän tuo haltijakummipelleilykin on tuotu mukaan leikkiin.

Itsehän en suostu minkäänlaiseksi kummiksi, koska olen ateisti muutenkin ja eikä toisaalta nuo akkojen hömpötykset innosta muutenkaan. Let's face it, sieltähän tuollaiset ajatukset tulevat.
Samaa mieltä tuosta. Tuota hengellistä kasvatustakaan en tiennyt ollenkaan ennekuin lukasin ton Wikipedia artikkelin tänään. Itse olen siskon lapselle haltijakummi kun sisko ja itse myöskään ei kuuluta kirkkoon.

Ja ettei ihan täysin mene OT:ksi, niin vituttaa tää kuumuus, tai lähinnä se että sitä ei pääse pakoon kun oma kämppäkin on pätsin tasoa...
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
Onse vastapainoa naapurin jatkuvalle sohvan siirtelylle ja ikuiselle remontille. Kuulostaa kuin jotain ruuveja viskottais kourallinen aina sillointällöin illanmittaa lattialle. vasarallakin välillä varovasti nakutettu puolenyön aikoihinkin.

tällähetkelläkin ihan omituinen jatkuva kolina yläpuolella.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Näin kuumana aikana kun on pakko pitää kaikki ikkunat ja ovet auki niin tuon ihan liikaa axea käyttävän,kaksi kerrosta alempana asuvan koulu-ampujan näköisen menninkäisen raivo-kiroilu on ehkä sellaista mitä ilman voisin elää. En tiedä pelaako se jotain kynäriä mut ei kukaan normaali- ihminen raivoa tolla tavalla yksin jonkun vitun videopelin takia. Ja kun kirjoitin tuota niin tajusin että tämä saattaa olla väärä foorumi. Jos tiivistäisin tämän vaikka niin että niitä itselle rakkaita netti-pelejä voi pelata ilman sitä noobi-huora-huutamista. Vähän mua se kyllä säälittää kun niistä meille kuuluneista raporteista siitä ei oo mihinkään ja sen äiti ja isäpuoli ei sitä kovastikkaan enää halua elättää.Fingers crossed!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 189
Valkoiset keskiviivat. Kukahan perkeleen idiootti tuonkin on päättänyt vaihtaa. Aurinkoisella kelillä ei näy kunnolla, tai sitten välillä häikäisee. Polkupyöriin pakotettu takavalo. Halutaan sitten tehdä pyöräilystäkin mahdollisimman hankalaa, että saadaan ihmiset pakotettua / ajettua omien autojen sisään, joita voidaan kivasti verottaa.
Eikös se fillarin takavalo pitäisi tulla ihan omista vähistä hermosoluista? Vilkkuvaloista edessä tai takana välitön 100 päiväsakkoa.

Valkoiset viivat perseestä. Pitäisi suunnittelijoilla olla ymmärrystä siihen, että jos konenäkö ei keltaista bongaa, se on raakile. Jos ei kuluneella tai lumipeitteisellä pärjää, saati osaa reikiä väistää, takaisin labraan. Saatana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Joskus sitä vaan törmää töissä ja vapaalla ihmisiin jotka kuvittelevat, että heidän mielipiteensä ja tapansa tehdä on ainoita oikeita. Jos asioita yrittää perustella edes jotenkin, niin nämä tapaukset tunkevat päänsä vielä syvemmälle perseeseensä haistelemaan omaa erinomaisuuttaan.
Ja samassa syssyssä vituttaa ihmiset jotka eivät pysty perustelemaan kantaansa eivätkä suostu myöntämään olevansa väärässä. SE NYT VAAN ON NÄIN JA SILLÄ HYVÄ ENKÄ ENÄÄ KESKUSTELE ASIASTA.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Näin kuumana aikana kun on pakko pitää kaikki ikkunat ja ovet auki niin tuon ihan liikaa axea käyttävän,kaksi kerrosta alempana asuvan koulu-ampujan näköisen menninkäisen raivo-kiroilu on ehkä sellaista mitä ilman voisin elää. En tiedä pelaako se jotain kynäriä mut ei kukaan normaali- ihminen raivoa tolla tavalla yksin jonkun vitun videopelin takia. Ja kun kirjoitin tuota niin tajusin että tämä saattaa olla väärä foorumi. Jos tiivistäisin tämän vaikka niin että niitä itselle rakkaita netti-pelejä voi pelata ilman sitä noobi-huora-huutamista. Vähän mua se kyllä säälittää kun niistä meille kuuluneista raporteista siitä ei oo mihinkään ja sen äiti ja isäpuoli ei sitä kovastikkaan enää halua elättää.Fingers crossed!
Laita postiluukkuun lappu: ”Opettele pelaamaan, niin ei tarvi ihan niin usein huutaa.”
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 068
Ja samassa syssyssä vituttaa ihmiset jotka eivät pysty perustelemaan kantaansa eivätkä suostu myöntämään olevansa väärässä. SE NYT VAAN ON NÄIN JA SILLÄ HYVÄ ENKÄ ENÄÄ KESKUSTELE ASIASTA.
Ja kun vielä kysyt että miksi näin niin ko. henkilö suuttuu.

nimim. minulla on tälläinen suht läheinen sukulainen.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Ja jotta vitutusta saa vielä hieman lisättyä, niin "Ei SaA vALiTtAA kUn KeRrAnKiN On KeLit kOhDiLLaAn".

Vittu, ihan saatanan varmasti valitan kun elo tällä kelillä on pelkkää tuskaa. Olispa talvi, pimeys ja masennus.
Ja sitten vielä iltapaskojen uutisotsikot tyyliin "Näillä paikkakunnilla saadaan NAUTTIA helteistä koko viikko" "Helle hellii taas"

No ei vittu helli.
Kyllä pari-kolme viikkoa näitä lämpötiloja alkaa jo rittämään.
Ei siinä mitään jos kesällä on vaikka se 20°C tai jotain, mutta nämä 28°C lämmöt on kyllä liikaa meikäläiselle. :dead:


 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
65
Siitä voisi aikuisten kesken vaikkapa olla sitä mieltä, ettei yksittäisen yhdistyksen mielipide vittuakaan kiinnosta.
Samaa mieltä tästä, mutta jos nyt ottaa huomioon tuon viestin, johon vastasin:
Kummiks ryhtyessä ei tarvii enää kuulua kirkkoon.
Eipä tuollaisena haltijakummina olemiseen ole ennenkään tarvinnut kirkkoon kuulua, saati kirkon tai muunkaan yhdistyksen mielipidettä siitä kuunnella.

Edit: Ettei nyt ihan offtopiciksi mene, niin tänään vituttaa offtopic.
 

Pjotr.SF24

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
14
Ei nyt vituta mutta hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa. Piti tuohon Donalt Trump ketjuun laitaaa viesti mutta minulla ei ole oikeutta kommentoida tähän viestiketjuun ,WTF ei jymmärrä
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 068
Lammin ikkunan hyönteisverkot piti laittaa paikoilleen mutta ne kumikiinnikkeet on jossain hyvässä jemmassa :angry:
Itselleni vastaten: Lammin ikkunoiden vastaus ongelmaani: lähettävät mulle veloituksetta kumikiinnikkeet. Vaikuttais asiakaspalvelu toimivan.
 

Pjotr.SF24

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
14
Itse toivoin kyllä Donaltin voittoa lähinnä syystä että Hillary oli läpi mätä paska. Eihän Donalttikaan mikään puhdas puljunen ole lue täys sekopää, mutta olis tuonnyt jonkun terveen tuulahduksen tullessaan täysin politiikan ulkopuolelta. Vitsi politiikan ulkopuolelta. Eiköhän raha ja politiikka kulje aika käsi kädessä usassa.
En kyllä voi ymmärtää miksi joskus nuorena koin Amerikan yhdysvallat jollain tavalla ihannevaltioksi.
Not any more.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Itse toivoin kyllä Donaltin voittoa lähinnä syystä että Hillary oli läpi mätä paska. Eihän Donalttikaan mikään puhdas puljunen ole lue täys sekopää, mutta olis tuonnyt jonkun terveen tuulahduksen tullessaan täysin politiikan ulkopuolelta. Vitsi politiikan ulkopuolelta. Eiköhän raha ja politiikka kulje aika käsi kädessä usassa.
En kyllä voi ymmärtää miksi joskus nuorena koin Amerikan yhdysvallat jollain tavalla ihannevaltioksi.
Not any more.
Vau.. Sen puhtaan tuulahduksen olisi voinut tuoda vaikka se koditon tyyppi joka viskoi ulosteilla ohikulkijoita. Sama sisältö.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Yksinkertainen , aikuinen lapsi jonka salaa tekisi mieli käydä jörnimässä tytärtään.
 

Pjotr.SF24

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
14
Vau.. Sen puhtaan tuulahduksen olisi voinut tuoda vaikka se koditon tyyppi joka viskoi ulosteilla ohikulkijoita. Sama sisältö.
Joo olen itsekin ihan kypsä tuohon touhuun . Kissa , koira , koditon. Ainakan kissaan ja koiran tapauksessa ei olisi tullut yhtä tyhmiä twiittejä. Twiittejä en ole somessa joten hope tweet oli oikein.
Joskus pelottaa miten pienellä järjenjuoksulla tätä maailmaa pyöritetään.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Piti tuohon Donalt Trump ketjuun laitaaa viesti mutta minulla ei ole oikeutta kommentoida tähän viestiketjuun ,WTF ei jymmärrä
Jos tarkoitit tuota politiikka ja yhteiskunta-alueella olevaa ketjua niin syy on tässä:
Tälle alueelle pääsee keskustelemaan, kun käyttäjätunnus on 30 päivää vanha ja tunnuksella on kirjoitettu 20 viestiä.


Tänään vituttaa ötökät. Oikeassa käsivarressa kolme hyttysenpistoa ja jaloissa mäkäränpuremia puolenkymmentä. Syyhyttää niin maan perkeleesti että tekisi mieli hakea rälläkkä autotallista ja vähän kutitella :cigarbeye:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Tilasin Telialta näytönsuojan s20 ultra puhelimeen, sieltä saapuu näytönsuoja s20+ puhelimelle, ei siinä ajattelin että erehdyksiä sattuu, palautin ja pistin uuden tilaukseen.

Sitten nyt kävin postissa hakemassa uuden tilauksen ja olikin jo kutina perseessä että vituiksi menee taas ja aukasen samantien postin "kassalla" kun sain paketin ja mitä sieltä tulee, Sama **** s20+ näytön suoja vaikka molemmissa tilausvahvistus lapuissa lukee selvästi että on tilattu s20 ultra näytönsuoja.

Ei ***** mitä hommaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 794
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom