Kerro miksi tänään vituttaa! :(

007

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
73
Viimeksi laitoin vanhan terassiryhmän myyntiin halvalla ja tuli tyyliin minuutin päästä eka yhteydenotto. Sit tuli heti perään varmaan kymmenen soittoa ja toista kymmentä tekstaria + tori.fi-viestiä. Oli pakko poistaa se ilmoitus että loppuu yhteydenotot. Positiivista vielä että se eka ostaja oikeasti tuli hakemaan tuotteet. Niinkin siis voi näköjään käydä.

Tätä nykyistä annetaan-ilmoitusta en jaksa enää uusia joten tuotteet lähtee tänään sortti-asemalle kierrätykseen/jätteeksi.

Naurattaa vieläkin tuo vakuuttelu puhelimessa "Joo minulla ei ole tapana perua sovittuja asioita".
Joo tämä on tietysti se kääntöpuoli ja syy sille, miksi en useinkaan jaa puhelinnumeroa ilmoituksessa...
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Uus ryzeni ja pari pinniä vääntynyt. Ja liian sokea kunnolla nähdä (varmistin ottamalla kuvan). Prke. Mites ne sais suoraks.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
DNA tv hub - otetaan uusi laite laatikosta, kytke ja asenna (kun ei tässä tänään muutakaan tekemistä ollut) Sen että saa kirjauduttua sisään ja sitten täysin tiltissä koko paska ilman että sekuntiakaan näkee mitään. Kai sen olis pitänyt ladata joku päivitys. Tukisivuilta luettua ettei se toimi oikein muillakaan. Yhdellä kaverilla toimii koska eilen näin kun kävin. Jospa tuon pakkais huomenna ja palauttais vielä kun on palautusoikeutta. Huoltoon tuo jumikone ei lähde. Pitäkööt vittu tunkkinsa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Uus ryzeni ja pari pinniä vääntynyt. Ja liian sokea kunnolla nähdä (varmistin ottamalla kuvan). Prke. Mites ne sais suoraks.
Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 848
Joskus olen kuullut, että kultasepät noita suoristelisi? Jos se on uusi, niin eikö se kannata vaihtaa uuteen? Ellet sitten tiputtanut socketin päälle, kuten itselläni kävi. Onni onnettomuudessa oli silloin, kun vääntynyt pinni oli cpu:n lämpötila-anturille. Vakiona kun ajoi ja isolla noctualla, niin ei ongelmaa.
Juu ei suorista. Ja vaikka suoristaisikin niin takuuta ei tule.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Vaihtaa uuteen? Väittävät kuitenkin että itse rikkonut. No, kattelin pari videota netistä ja testataan uudestaan. Ikävästi tuolla sisäpuolella vääntyny?
No jotenkin näyttää nyt suoralta... mutta socetti perhana on varmaan joku kertalaukeava kuin ei mene toiselta puolelta kivi alas.
Lisäys: No menihän se. Ei vaan hirveesti uskalla painaa. Oli socetti saanut vähän pinneistä vähän uutta muotoa niin oli ahdas (ne pienet muovinäppylät socetissa). No huh (en ole vielä kokeillut päälle), olin jo tilaamassa uutta kiveä, ja kalliimpaa samantien...
Lisäys 2: No nyt jännitän seuraavaa: Sopiiko näytönohjain ton perhanan Noctua jättiläisen kanssa :D

Lisäys3: Viimeksi rakensin mini-itx laitteen ja sain kirota ahtautta. Nyt atx-koppaan on valittu niin isot osat että kirotuttaa. No okei, kokeneempi olis laittanut johdot ennen kuin iskee Noctua-jätin päälle. Kokeneempi ei olisi ottanut noctua-jättiä.
 
Viimeksi muokattu:

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
639
Mihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
757
Mihinkähän pankkiin sitä siirtäisi rahat, kun nykyinen otti tuon älyttömän lisävhahvistuksen tekstiviestillä käyttöön, jota en todellakaan halua. Tähän asti toimi kaikki hienosti pelkällä numerolapulla, mutta pitää kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa.

Vituttaa, kun tahallaan hankaloitetaan ihmisten elämää.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
648
Mihinkähän pankkiin sitä siirtäisi rahat, kun nykyinen otti tuon älyttömän lisävhahvistuksen tekstiviestillä käyttöön, jota en todellakaan halua. Tähän asti toimi kaikki hienosti pelkällä numerolapulla, mutta pitää kaikesta tehdä mahdollisimman vaikeaa.

Vituttaa, kun tahallaan hankaloitetaan ihmisten elämää.
Ainakin OP:lla tuo tulee ihan murto-osaan maksuista - varmaan joku algoritmi katsoo summaa ja vastaanottajan tiliä jne.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Kiireellisenä myydään jotain, ja se on okei että laitatetaan alustalähtien kaikki päinvittua ja puolessavälissä projektia tämä insinööritoimisto lähtee konsultoimaan sähkölaitosta ja vasta sen jälkeen laitetaan kuvat vääriin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 220
Mihinkän vittuun on puhelinnumero vuotanut, kun tänään on tullut 3 puhelua jossa joku ukko huonolla englannilla selittää olevansa microsoftin tuesta..
Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.

Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
639
Kaikenlaista paskaa. En kyllä jaksa noin tiiviisti vastailla nigerialaisille. Viimeksi tosin vastasin vahingossa viime viikolla jollekin keittiöremppoja kaupittelevalle lestaadiolaisfirman mulkulle. Soitti juuri kun odotin autohuollon vastaavan soittopyyntöön. Vastasivat 2 vuorokautta myöhemmin, jolloin onneksi asia oli jo hoidettu kilpailijan kautta.

Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!
Itsekkin odottelin eilen juuri paria puhelua ja nuokin "microsoft"-puhelut tulivat ihan +358 alkuisista numeroista..huoh kaikenlaista paskaa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
1.3 alkaen myönnetty 200€ palkankorotus ei näy tilissä vieläkään, vaikka joka kuukausi on luvattu korjata asia.

Vittu.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
300
Vituttaa se, että todella heikosta suoriutumisesta on tullut jokin yleinen normi kautta maailman. Haistakaa paska!
Tämä. Joskus ennen sentään rahalla sai palvelua, ja jos olit valmis ottamaan riskin että asiassa voi kestää tai joudut hieman säätämään, pystyit säästämään pitkän pennin. Nyt kaikki halpaversiot on lopetettu kannattamattomana, ja maksat täyden summan mutta saat halvimman mukaista palvelua, jos saat palvelua ollenkaan.

Ja mistään ei saisi valittaa, ja aina voidaan vedota johonkin koronaan tai australian tulipaloihin jos vaikka Suomessa ei joku asia toimi.

Postin kulkemisen vaikeus vituttaa yhäkin, ihan sama ottaako halvimman economypaskeen vai maksaa 100€ kuriirifirmalle niin yhtä kauan kestää saada paketti kouraan, ei paljoa lohduta että se tulee maahan nopeasti.

Auton ostaminen vituttaa, kun pitäisi saada joku luotettava rassi alle mitä ei tarvitse kokoajan korjata tai seurata huoltovälejä silmä kovana, mutta aina kun erehtyy pistämään Googleen hakua niin tulee jotain pelottelua vastaan k.o. mallista ja kiinnostus loppuu samantien.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Vituttaa suunnattomasti tämä koti-psykiatrina olo!! :mad:

Kukaan ei kuuntele minua minä kuuntelen (joudun kuuntelemaan muita)
siskokin on yx ihme törttö, peliriippuvainen, tekee reklamaatioita kaikista asioista niin saa sitä vitun "mania mania" perkele kohta syötän sille 5kiloa kolikoita ja sanon että nyt saat sitä "mania mania".

Tyhmä rahan ahne, tekee reklamaatiota kaikista ostamistaan tavaroistaa, kun ei muuta tekemistä ole, niin saa pahoittelut ja muutaman kympin rahaa tilille vaikka tuote on ollutkin hyvä.
sitten se panee sanat mun suuhun perkele!!
"en minä ole tyhmä etten osaa käyttää sähköpostia VAIKKA NIIN HAUKUTKIN"
Perkele, ole kertaakaan sanonut mitään kun tiedän minkälainen hullu se on,
sitten rouva päättää "nyt on välirikko, emme tapaa enää koskaan"
sitten tulee itse käymään ja ottaa yhteyttä parin viikon päästä.

Kun mulla oli syöpä 2017 niin sanoi että jos pidät tuon työkaverisi sun kaverina niin MEIDÄN VÄLIT ON SITTEN POIKKI!

Sanoin että selvä, ja kun tuli sytostaatti (jonka sisko tiesi) niin vein koirani kenneliin hoitoon, sisko soittaa perään "missä koira on"
sanoin että kennelissä, sähän sanoit että hoida itse koirasi.

Mikä merkki mun ottassa lukee että tänne, vaan kaikki uuvuutetut tulkaa ja purkakaa kaikki huolet minuun, minä olen teidän kalle-kotipsykiatri.

Huokaus, missä on mun rauhoittavat :tdown:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
DNA tv hub - otetaan uusi laite laatikosta, kytke ja asenna (kun ei tässä tänään muutakaan tekemistä ollut) Sen että saa kirjauduttua sisään ja sitten täysin tiltissä koko paska ilman että sekuntiakaan näkee mitään. Kai sen olis pitänyt ladata joku päivitys. Tukisivuilta luettua ettei se toimi oikein muillakaan. Yhdellä kaverilla toimii koska eilen näin kun kävin. Jospa tuon pakkais huomenna ja palauttais vielä kun on palautusoikeutta. Huoltoon tuo jumikone ei lähde. Pitäkööt vittu tunkkinsa.
noi on perseestä, eräällä mummolla on ja aina joudun katsomaan sitä kun se temppuilee.
virtanappulan painamisen jälkeen kestään n.15 minsaa että paska herää henkiin, ehkä sisällä olevat putket alkaa hehkumaan vasta sitten :(
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 793
Työhaastattelu meni penkin alle.
En selvästikkään osaa myydä itseäni tai näyttää motivaatiotani. Väitän, että sujuvalla paskanjauhannalla olisin varmaankin päässyt jatkoon.

Sinä onkin siis kehitettävää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
noi on perseestä, eräällä mummolla on ja aina joudun katsomaan sitä kun se temppuilee.
virtanappulan painamisen jälkeen kestään n.15 minsaa että paska herää henkiin, ehkä sisällä olevat putket alkaa hehkumaan vasta sitten :(
Tuo lähti jo takaisin, ja saapununut DNA:lle. Tänään päivittynyt pois palveluista kun vilkaisin. Laskua ei ole vielä muutettu mihnkään.
Laitteen ehkä olisi saanut toimimaan ostamalla uuden modeemin, kun tuo vanha ei näköjään keskustellut hubin kanssa muutamaa minuuttia pidempään. Tätähän ei myyntitilanteessa käsitelty ollenkaan. Eikä sitä että noh... vanhaa liittymätyyppiä ei muka enää saa. Nyt kun perun kaupat niin yllättäen saikin. Hinta on vielä vähän arvoitus.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Tuo lähti jo takaisin, ja saapununut DNA:lle. Tänään päivittynyt pois palveluista kun vilkaisin. Laskua ei ole vielä muutettu mihnkään.
Laitteen ehkä olisi saanut toimimaan ostamalla uuden modeemin, kun tuo vanha ei näköjään keskustellut hubin kanssa muutamaa minuuttia pidempään. Tätähän ei myyntitilanteessa käsitelty ollenkaan. Eikä sitä että noh... vanhaa liittymätyyppiä ei muka enää saa. Nyt kun perun kaupat niin yllättäen saikin. Hinta on vielä vähän arvoitus.

tuo yx mummu, sanoi "hankin dna hubin, näen areenan, mtv-katsomon sekä ruudun" tosin nekin minä kävin laittamassa...
samalla hankki uuden telkan, koko juttu maksaa n.40e/kk. sanoi sitten että on aikas kallista.
neuvoin että juuh, peru juttu ja osta smart-telkka, säästät vuodessa summan jo.
"nooh, ei se niin paljoa ole" :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
tuo yx mummu, sanoi "hankin dna hubin, näen areenan, mtv-katsomon sekä ruudun" tosin nekin minä kävin laittamassa...
samalla hankki uuden telkan, koko juttu maksaa n.40e/kk. sanoi sitten että on aikas kallista.
neuvoin että juuh, peru juttu ja osta smart-telkka, säästät vuodessa summan jo.
"nooh, ei se niin paljoa ole" :rolleyes:
Kyllähän tuo markkinointi melko agressiivista on. Hyvä huomio tuo smart telkku. Itse kun en muutenkaan paljoa telkkaria katsele, niin chromecastilla saan kyllä ne kyllä ruudulle. Eikä tuota ihmettä montaa kertaa vuodessa tapahdu.

Naapurilla taas koiria hoidossa, ja homma ei kuulosta olevan ollenkaan hanskassa. Joku syy tuohonkin löytynee kun alkaa olemaan jokapäiväistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Siis tarkoitatteko ihan oikeita älytelkkareita? Ilman noita hubeja mitä nyt dna:lla ja elissalla ainakin. Oma töllö ei ole älytelkku. Käytän sitä vaan katselemiseen, kun en ole parempaakaan käyttöä keksinyt :D
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Mentiin likalle ostamaan kiipeilykenkiä. Tarkoituksena ostaaa ihan perus mukavat kengät, eräät alennuksessa siinä 75 ekeä. Liikkeessä sitten sitten kokeiltiinkin toisia kenkiä ja katsoin hinnaksi siinä 115 ekeä. Ja paskat ne olikin 130 ekeä. Vittu, likalla sitten on kalliimmat kengät kuin minulla ja minun jalka ei edes kasva enään.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 010
Mistä lähtien joka vtun Youtube-videoon on tullut pakollinen mainos, jonka joutuu hiirellä klikkaamaan "ohita mainokset"?? Sinällään häiritse, mutta vituttaa kun pitää melkein omissakin videoissa ohitella mainoksia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Mistä lähtien joka vtun Youtube-videoon on tullut pakollinen mainos, jonka joutuu hiirellä klikkaamaan "ohita mainokset"?? Sinällään häiritse, mutta vituttaa kun pitää melkein omissakin videoissa ohitella mainoksia.
Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 010
Ei oo itsellä ainakaan vielä tullut yhtään mainosta uBlockin ohi.
Ei tule mainoksia, Adblock päällä. Mutta tämän näköinen startti tulee ~90% kun avaa uuden videon:
tube.jpg

Edit: Kokeilin useampaakin eri videota/kanavaa: Io-tech, Wintergatan, Linus tech tips, Hjallis. Kaikissa sama juttu. Tooodella häiritsevä. Menee tosin ~5sek/2kpl eri mainosta, ja video alkaa normaalisti. Otin kyllä riskinkin ja klikkasin linkkiä, ohjaa ihan oikein verkkiksen sivuille ko mainostettavaan tuotteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
Ei tule mainoksia, Adblock päällä. Mutta tämän näköinen startti tulee ~90% kun avaa uuden videon:

Edit: Kokeilin useampaakin eri videota/kanavaa: Io-tech, Wintergatan, Linus tech tips, Hjallis. Kaikissa sama juttu. Tooodella häiritsevä. Menee tosin ~5sek/2kpl eri mainosta, ja video alkaa normaalisti. Otin kyllä riskinkin ja klikkasin linkkiä, ohjaa ihan oikein verkkiksen sivuille ko mainostettavaan tuotteeseen.
Ublock Origin on tätä päivää ollut jo useita vuosia, vaihda siihen, ei ole näkynyt mainoksia.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
115
Jos haluaa vähemmän mainoksia YouTube:en niin käyttää Vanced YouTubea YouTube Vanced
Olen poistanut vaikio YouTuben käytöstä ja käyttänyt tuota Vanced YouTubea.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Talon vieressä kevyenliikenteenkatu, mootoriajoneuvolla ajonkielletty merkki (huoltoajo sallittu lisämerkillä) tuossa kadun alussa. Tänä kesänä siitä tullut joku semipillurallipätkä, vähän väliä suhaa autoja edestakaisin. Voisi käydä nykäsemässä tuon betoniporsaan tuohon keskelle katua.
Siis vauhditkin noilla autoilla aika kovat.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 795
Itsehän katon tubea varmaan 90% viisaasta töllöstä, ei toimaa vancedit tai ad-blockkerit mut toisaalta en kuole siihen kymppiin/kk mitä preemium maksaa.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 010
Sähköt katkes. Sen verran isolta alueelta vieläpä että saattanee kestää saada vika korjattua. Ei muuten vituttaisi mutta töitä on tekemättä ihan helvetisti, mitkä pitäisi olla valmiina ens sunnuntaina.

Jos jotain hyvää asiasta pitää kaivaa niin, pari viikkoa vanhan läppärin akku kestää >8h työkäytössä. Huomenna olisi pitänyt lähteä työkeikalle, se onneksi peruuntui. Mutta läppärin akku ja powerbank on täyteen ladattu. Mieluummin tekisi silti töitä pöytäkoneella kun olis 27"+28" näytöt vs. 15" läppärin ruutu.

Ugh!!
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
757
Valkoiset keskiviivat. Kukahan perkeleen idiootti tuonkin on päättänyt vaihtaa. Aurinkoisella kelillä ei näy kunnolla, tai sitten välillä häikäisee. Polkupyöriin pakotettu takavalo. Halutaan sitten tehdä pyöräilystäkin mahdollisimman hankalaa, että saadaan ihmiset pakotettua / ajettua omien autojen sisään, joita voidaan kivasti verottaa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Itikat. Eikös tämän kesän pitänyt olla heikko itikkakesä noiden uutisotsikoiden mukaan? Jos noita perkeleitä on jo nyt noin paljon niin mikäköhän on tilanne loppukesästä? :rage:
Verkot on kyllä kaikissa ikkunoissa, mutta jos kunnolla meinaa tuulettaa niin takaoveakin on pidettävä kunnolla auki ennen nukkumaanmenoa.

Ja oikein ole herkkua istua grillailemassakaan tuolla kun noita pörrää ympärillä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Paketti ulkomailta tuli smartpostiin joka on firman x (pörssiyhtiö) yksityinen automaatti. Soittelin sitten tuonne aspaan, että vähän hankala noutaa. Tämä oli kuulemma minun vika (olen itse tilannut sinne?) ja enkö muka pääse sinne noutamaan.(?) Mä siihen, että tämä pörssiyhtiön vartija siinä ovella varmaan toivottaa ilomielin minut noutamaan pakettia sinne. :rolleyes: Mikä siinä on niin vaikeaa? Niin ja ei ollut mahdollista koko tilausvaiheessa mikään smartpostin valitseminen, mistä ulkomainen verkkokauppa tietäisi Suomen pakettiautomaattien sijainnit?
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Mikä siinä on niin vaikeaa? Niin ja ei ollut mahdollista koko tilausvaiheessa mikään smartpostin valitseminen, mistä ulkomainen verkkokauppa tietäisi Suomen pakettiautomaattien sijainnit?
Se on, luulen mä, postinumeron ensimmäinen lokerikko sillä postinumerolla, siinä järjestyksessä kun niitä arvotaan. Mulle käy usin niin, että sen sijaan että tuotais lähimpään lokerikkoon joka on kadun toisella puolella mutta eri postinumerossa, viedäänkin kolmen kilsan päähän ärrälle.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
UPS on täysi vitsi. Itselläni käynyt aivan samanlailla. Eivät osaa painaa ovisummeria eikä soittaa puhelimeen. Merkkaavat vain ettei ole paikalla.
Eivät halua/viitsi voisi olla oikeampi sana.. Pääsevät nopeammin ja helpommalla kun ei edes yritä niin varmaan tulee sitten noin tehtyä. Hankala saada asiakkaan noita tuosta vastuuseen. Jos UPS kuski jättää tekemättä 50 ovitoimitusta ja asiakas valittaa 1-2 niin se on aika pieni prosentti. Ja aiheutuuko kuskille mitään haittaa tuosta? Epäilen, ellei sitten ihan kaikkia jätä toimittamatta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Itselle tuli viime viikolla UPS:lta ilmoitus että on liian kiire paketti menee noutopisteeseen . Kerrankin kun olisi ollut kotona loman takia.
Vituttaa kun ei saa itseään juoksemaan vaikka pitäisi.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Täällä taas ihan päinvastaiset kokemukset UPSista.. Perjantaina lähetti soitti että olis näyttö tulossa 10min päästä. Vartti meni ja auto peruuttaa pihaan, vaihdetaan näytöt päikseen ja toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Lauantaina sama jannu toi toisen paketin (ei tosin ilmoittanut että on tulossa), eikä tuossakaan ollut mitään ihmeellistä :btooth:

Ja jotta ei ihan offtopiciksi mene niin pomo soitti että lomat siirtynee jonnekin hamaan tulevaisuuteen koska korona sitä ja korona tätä :shifty: Lisäksi on ihan liian kuuma, mitään kotihommia ei jaksa tehdä vaikka aikaa olisi kun on lomautettuna vielä pari viikkoa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Nyt kun tuo pöytäkone on palasina keittiön pöydällä niin tulin partsille läppärin kanssa kittaamaan olutta, läppäri on absolutisti kylläkin. Niin vituttaa hyttyset sekä noi vitun lokit (ei oikeasti kuulu lokit tänne kun ainoa lätäkkö täällä on 20x20m tms tekolampi).
Mhhh, juuri muuten huomasin että normaalisti kuuluisi tervapääskyjen kirkaisuja mutta nyt ei. Onkohan noi lokit ajanut ne pois tai sitten jotain muuta tapahtunut kun niitä on vähemmän kuin aikaisimpina vuosina. Tulisvat takaisin syömään noi vitun itikat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Perinteinen lomaa edeltävä helvetillinen kiire töissä alkaa vituttamaan. Ihan luonnollista, että kaikki haluaisi ne omat työnsä alta pois ennen lomia ja työllistävät sitten suunnittelijaakin näin loman kynnyksellä, mutta alalla millä työskentelen on syksyä varten kiireisimmät valmistelut juuri tähän aikaan. Kolme vuotta nyt katsellut samalla alalla ja aina on koitettu muuttaa ja hioa aikatauluja näin touko-kesäkuusta, mutta ei auta, aina on lomaa ennen niin paljon hommia että yötä myöten saisi tehdä. Onneksi kukaan ei maksa ylitöistä ja koronan aiheuttamien etähommien takia tehdyistä ylitöistä ei kerry edes plussaa niin aa ihan suoraan sanoa vaan ei oota vastaan.

Siihen pari "tää on pakko saada tehtyä nyt" -projektia niin kylläpä se maistuisi keppana heti niitä sähköposteja lukiessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 201
Viestejä
4 194 520
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom