Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Kelevetin 4g vituttaa. Uppia ois vaikka muille jakaa mutta downia ei sen vertaa että ees 144 resolla vois kattoa videoita.
Mulla taas päinvastoin downloadia on, mutta uppia vähemmän, niin kuin yleensäkin. Ei vituta yhtään, paitsi se 200/100 valokuitu joka on katkolla.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
500
Iskä kuoli tänään. Olen aikuinen ihminen mutta olen ihan paskana vaikka minun pitäisi tukea äitiä.
Isä on aina ollut se minun ihmiseni ja olen aina se pentu vaikka tulee kohta 35 vuotta tauluun. Muistan vieläkin kun minua kiusattiin koulussa kun olin pienikokoinen isä sanoi että Gandhi on sanonut että Styrkan beror inte på den fysiska kapaciteten, den beror på den okuvliga viljan.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Iskä kuoli tänään. Olen aikuinen ihminen mutta olen ihan paskana vaikka minun pitäisi tukea äitiä.
Isä on aina ollut se minun ihmiseni ja olen aina se pentu vaikka tulee kohta 35 vuotta tauluun. Muistan vieläkin kun minua kiusattiin koulussa kun olin pienikokoinen isä sanoi että Gandhi on sanonut että Styrkan beror inte på den fysiska kapaciteten, den beror på den okuvliga viljan.
Voimia!
Been there. Kova paikkahan se on, vaikka ikää onkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 350
Tuo saatanan 9-tie Muurame-Jämsä välillä. Tänään on taas ajeltu kumpaankin suuntaan tuo väli ja keskinopeus oli n. 75km/h. On se jumalauta että ei osata lukea liikennemerkkejä. Ja on se perkele kumma että ei ole osattu tehdä enempää ohituspaikkoja.
No kun Tampereelta lähtee niin 9-tie on luksusta verrattuna tie 12 kohti Lahtea :D
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Halkojen hakkuun jälkeen tuli mieleen hammastikkujen järjetön hinnoittelu: ostin 250kpl paketin jonka hinta on 4 euroa. paino 30grammaa paketin kanssa.
Todellinen paino puusäleiden osalta on 14 grammaa.

Tulee meinaan kova hinta €/m³

Miksi me emme ole miljonäärejä?

Toki tuotteistus, mutta silti
Tarkoitan koko kansaa.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
500
Voikohan tällaisessa tilanteessa oikeasti sakottaa?
Eli meillä on ne pysäköinti sallittu vain niille merkityillä paikoilla-merkit kun tullaan pihaan. Ongelma on se, että viime vuonna joku maalasi vieraspaikkoja (tasku-parkkeja taloyhtiön pihan reunalla) ja jostain syystä osa näistä paikoista päätettiin "poistaa" maalaamalla juuri maalattujen valkoisten viivojen päälle mustalla maalilla. Yllättäen se musta väri on vuoden aikana kulunut pois ja jäljellä on parkkipaikkaa muistuttava ruutu. Kaikki tässä asuvat osaavat kyllä olla parkkeeramatta noille huti-paikoille, mutta meillä oli tänään vieraita jotka jättivät autonsa tuollaiseen ruutuun ja he saivat sakkolapun ikkunaan. Ekassa kuvassa on parkkipaikka kun se oli nya ja toisessa se mitä mustasta maalista on jäljellä.


kuva.

IMG 20190705 200236


Voi olla ihan laillista mutta silti ottaa kupoliin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Avensiksen jarrumäntä jumissa eikä saa levyä ja paloja vaihdettua
:sangry::sangry:
Polkaset vähän jarrusta kun se satula on kädessä. Lähtee mäntä liikkeelle yleensä. Toki näppäiltävä se satula tai mäntä on joka tapauksessa siihen sit
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Kokeilin, ei auttanut. Rupes vettäkin satamaan niin vien ammattilaiselle. Toisen puolen sai onneks tehtyä.
Jos yhtään pysyy kalut kädessä niin vaihda suosiolla uus satula siihen ite, niin se ammattilainenkin tekee
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Vituttaa lähistöllä leirintäalueella oleva tapahtuma. Live-musiikkia ja bassonjykettä kuuluu halusit tai et.
Eikö noita saatanan tapahtumia voi järjestää jossain korvessa kaukana ihmisten asuinalueelta. :facepalm:
Tämä siis täällä taajamassa, en ole ainoa asukas tällä asuinalueella. Abouttiarallaa semmoiset 300 muuta ihmistä myös pääsee nauttimaan tästä hauskasta.

Ei noissa tapahtumissa kesällä sinällään mitään vikaa ole, mutta kukaan täällä ei voi rehellisesti väittää että matalan basson kuuntelu taustalla olisi jotenkin nautinnollista.
Omat kuulokkeet korville ja lisää kaljaa että selviää tästäkin meluhelvetistä.:rage:

On se kesä ihanaa aikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Vitutti ajella Helsingistä kouvolaan jurrutustiellä 80/100km/h ja siellä oli ihan liikaa näitä uudenaikaisia valvontakameratolppia. Verorahoja mennyt ihan liikaa vaan vitutukseen. Kameravalvontamerkki oli tietty vittuilun vuoksi laitettu kameratolppien jälkeen ennen oli toisin.:rage:

OT: Hieman lohdutti, kun palasi kotiapäin niin oli kameratolppa käännetty kuvaamaan metsää. Erinomaista kansalaisaktiivisuutta.:tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Vitutti ajella Helsingistä kouvolaan jurrutustiellä 80/100km/h ja siellä oli ihan liikaa näitä uudenaikaisia valvontakameratolppia. Verorahoja mennyt ihan liikaa vaan vitutukseen. Kameravalvontamerkki oli tietty vittuilun vuoksi laitettu kameratolppien jälkeen ennen oli toisin.:rage:

OT: Hieman lohdutti, kun palasi kotiapäin niin oli kameratolppa käännetty kuvaamaan metsää. Erinomaista kansalaisaktiivisuutta.:tup:
Ai ne on niin helppoja kääntää :) No keppostelee ne muutkin



Ehkä sille jotain tehdään, mutta ensin täytyy selvittää, kenen sellainen pönttö siellä on. Jos se on poliisin, niin varmaan sille jotain tehdään.
Jos se on poliisin, juuh okei, kenen sitten:think:

Erikoinen näky maskulaisessa peltipoliisissa sai Heikin hieraisemaan silmiään – poliisikin meni sanattomaksi: ”Oho”
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Vasen jalka kipsisaappaassa :( tapahtui jo torstaina, mutta vähän löysäilyt niin en ole tähän lankaan kirjoitellut.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Jossain määrin vituttaa nuo lokit kun tässä rannikolla on. Varmaan tuplaten isompia kuin Saimaalla (kotona) ja kaakattaa niin perkeleesti.

Täällä yksikerros lasit niin ei tarvii miettiä mihin aamulla herää kun nuo paskiaiset aloittaa soidinmenot tuossa talon katolla aamulla :mad:

Ois haulikko mukana niin muutama lokki vähemmän ja minä putkassa .. .
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 845
Jossain määrin vituttaa nuo lokit kun tässä rannikolla on. Varmaan tuplaten isompia kuin Saimaalla (kotona) ja kaakattaa niin perkeleesti.

Täällä yksikerros lasit niin ei tarvii miettiä mihin aamulla herää kun nuo paskiaiset aloittaa soidinmenot tuossa talon katolla aamulla :mad:

Ois haulikko mukana niin muutama lokki vähemmän ja minä putkassa .. .
:rolleyes:





Eikä paluuta entiseen ole
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 089
Jossain määrin vituttaa nuo lokit kun tässä rannikolla on. Varmaan tuplaten isompia kuin Saimaalla (kotona) ja kaakattaa niin perkeleesti.

Täällä yksikerros lasit niin ei tarvii miettiä mihin aamulla herää kun nuo paskiaiset aloittaa soidinmenot tuossa talon katolla aamulla :mad:

Ois haulikko mukana niin muutama lokki vähemmän ja minä putkassa .. .
Lokki ja valkoposkihanhi on kyllä semmoisia haittalintuja, että v*tuttaa aina, kun näen niitä pilaamassa jotain aluetta. Eikä kukaan tee niille mitään.

Kaupungin pitäisi palkata maahanmuuttajia pitämään puistot ja julkiset paikat siistinä - ja jättää kertomatta tästä pienestä suojelusäännöksestä. Linnut tapettaisiin ja ketään ei voi syyttää, kun se olisi rasistista ja mamu ei tiennyt paikallisia sääntöjä. Ihan jokainen voittaa. Tietenkin paremmin voittaisi, jos voisivat useamman vuoden harventaa tuota lintukantaa jäämättä kiinni/oppimatta säännöksiä.

Kun olin pieni, niin liikenteen solmupaikoissa metroasemilla ja juna-asemilla ei ollut käytännössä ollenkaan lintuja ja niitä oli vain kauppatorilla. Nyt niitä on kaikkialla, ne ääntelevät öisin ja paskovat kaiken. Jos haluaa pitää ikkunaa auki, kun ulkona on kuuma, niin sieltä tulee kovaäänistä melua ja töissäkin pitäisi käydä, niin en uskalla pitää ikkunoita selkoselällään, niinkuin naapuri, ettei löydy illalla lintua kotonta.

Keskustan puistossa näin valkoposkilauman valloittaneen osan puistoa ja siinä ne olivat keskellä tietä ja käyttäytyivät semiaggressiivisesti, jos meni lähelle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 350
Lokki ja valkoposkihanhi on kyllä semmoisia haittalintuja, että v*tuttaa aina, kun näen niitä pilaamassa jotain aluetta. Eikä kukaan tee niille mitään.

Kaupungin pitäisi palkata maahanmuuttajia pitämään puistot ja julkiset paikat siistinä - ja jättää kertomatta tästä pienestä suojelusäännöksestä. Linnut tapettaisiin ja ketään ei voi syyttää, kun se olisi rasistista ja mamu ei tiennyt paikallisia sääntöjä. Ihan jokainen voittaa. Tietenkin paremmin voittaisi, jos voisivat useamman vuoden harventaa tuota lintukantaa jäämättä kiinni/oppimatta säännöksiä.

Kun olin pieni, niin liikenteen solmupaikoissa metroasemilla ja juna-asemilla ei ollut käytännössä ollenkaan lintuja ja niitä oli vain kauppatorilla. Nyt niitä on kaikkialla, ne ääntelevät öisin ja paskovat kaiken. Jos haluaa pitää ikkunaa auki, kun ulkona on kuuma, niin sieltä tulee kovaäänistä melua ja töissäkin pitäisi käydä, niin en uskalla pitää ikkunoita selkoselällään, niinkuin naapuri, ettei löydy illalla lintua kotonta.

Keskustan puistossa näin valkoposkilauman valloittaneen osan puistoa ja siinä ne olivat keskellä tietä ja käyttäytyivät semiaggressiivisesti, jos meni lähelle.
"Kaupungeissa kesyt kauniit hanhet ovat tärkeitä luontokokemusten antajia kymmenille tuhansille kaupunkilaislapsille ja aikuisille. Ne ovat myös turistien ihastelun kohteita. Yleensä hanhet pitävät ihmisiin riittävää turvallisuusväliä ja lähtevät liian lähelle tulevaa ihmistä karkuun."

:vihellys:
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Parempi puoliskoni on tuolla ihanan vittuuntunut kun heräsi vissiin jo viideltä noiden lokkien kirkumiseen :D No ehkä aamupala helpottaa. 7.31 täällä siis kello.

Edit. Ja joku tuossa korvatulppia ehdotti niin hänellä moiset on mukana kun tuossa juuri tokaisi että ensi yönä nukkuu sitten ne päässä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
"Kaupungeissa kesyt kauniit hanhet ovat tärkeitä luontokokemusten antajia kymmenille tuhansille kaupunkilaislapsille ja aikuisille. Ne ovat myös turistien ihastelun kohteita. Yleensä hanhet pitävät ihmisiin riittävää turvallisuusväliä ja lähtevät liian lähelle tulevaa ihmistä karkuun."

:vihellys:

Kyllä on yksilö luonnosta vieraantunut jos hanhi on tärkeä luontokokemus.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 082
Verkkokortti pimeenä omasta koneesta. Eikä ole kuin vasta n+1 kappaletta tuttavapiirissä ennemmin tai myöhemmin pimennyt ja aina samalla tavalla: verkkopiuha mukama ei ole kytketty ja realtekin piiri :mad:

(En toki tiedä johtuuko itse piiristä vai mistä)
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 041
Verkkokortti pimeenä omasta koneesta. Eikä ole kuin vasta n+1 kappaletta tuttavapiirissä ennemmin tai myöhemmin pimennyt ja aina samalla tavalla: verkkopiuha mukama ei ole kytketty ja realtekin piiri :mad:

(En toki tiedä johtuuko itse piiristä vai mistä)
Kokeile ottaa koneesta virtapiuha irti joksikin aikaa. Joskus noissa Realtekeissä oli ongelmaa, ettei kätelly gigasena ja tuo auttoi ongelmaan. Jos auttais...
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 082
Kokeile ottaa koneesta virtapiuha irti joksikin aikaa. Joskus noissa Realtekeissä oli ongelmaa, ettei kätelly gigasena ja tuo auttoi ongelmaan. Jos auttais...
Kokeillaan. Pitänee tuikata usbwlan-sovitin kiinni kunhan selvii mitä sattuu täällä venäjän rajalla liikkeistä löytymään.

E: pelastit just mun päivän :)
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
Mikä helvetti siinä on, että täkki tulee lähes aina laitettua pussilakanan sisälle poikittain ja sitten toki ihmeteltyä, että miksi tämä tuntuu näin helvetin oudolta. Tämä vaikka olisi kuinka katsonut, että menee oikein päin.

Tulee vähän mieleen USB-portit, jotka ei mene ekalla eikä edes tokalla kerralla sisälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 845
Mikä helvetti siinä on, että täkki tulee lähes aina laitettua pussilakanan sisälle poikittain ja sitten toki ihmeteltyä, että miksi tämä tuntuu näin helvetin oudolta. Tämä vaikka olisi kuinka katsonut, että menee oikein päin.

Tulee vähän mieleen USB-portit, jotka ei mene ekalla eikä edes tokalla kerralla sisälle.
40 vuoden kokemuksella ei vielä kertaakaan käyny noin.. ettei vaan olis user error..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 175
40 vuoden kokemuksella ei vielä kertaakaan käyny noin.. ettei vaan olis user error..
Mulla on vain noin 30+ vuoden kokemus aiheesta, ja muutaman kerran on tällainen vahinko päässyt tapahtumaan. Vitutuksen määrässä mitattuna nämä sijoittuvat elämäni listassa noi sijalle 765 890.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
40 vuoden kokemuksella ei vielä kertaakaan käyny noin.. ettei vaan olis user error..
49 vuotta oon yrittäny saada täkkiä poikittain pussilakanaan, ei ole onnistunut kertaakaan. Vielä.

Ei vituta.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Itelle on käyny tollasten helvetin leveiden peittojen kanssa. Joilla on siis pituusleveys eroa ehkä 20cm.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
500
Itseäni ei kiinnosta miten päin se peitto siellä pussilakanan sisällä on kunhan se perkele edes pysyisi siellä eikä tunkisi jalkopäästä tai niistä yläpään turhista pikkurei'istä ulos.
Ikeahan on tämän ratkaissut jättämällä kolot pois yläpäästä ja laittamalla nepparit alapäähän mutta niiden puuvilla ei ole kovin laadukasta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vaihteeksi taas ei mitään tekemistä ja väsyttää.
Yhtä autoakin kävin pari päivää sitten kattomassa mutta siihen hintaan aika helvetisti hommaa niin mielenkiintokin tippu nolliin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 223
Kuukausi sitten tuli verotuspäätös, jossa oli veronpalautusten määrä ja niiden maksupäivä 4.9. Eilen sitten verottajalta tuli uusi kirje, että verotuksen käsittely onkin vielä kesken. WTF? :rage:
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Kuukausi sitten tuli verotuspäätös, jossa oli veronpalautusten määrä ja niiden maksupäivä 4.9. Eilen sitten verottajalta tuli uusi kirje, että verotuksen käsittely onkin vielä kesken. WTF? :rage:
Jaa a. Tännekkin tuli kahteen kertaan verolaput sekä mulle että emännälle, tosin oli täysin sama päätös..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 583
Joo olen lukenut tuon jutun. Aika erikoista toimintaa verottajalta. Ehdin jo iloita saavani palautukset 4.9., mutta nyt ei sitten tiedä milloin ne saa.
Kannattaa sieltä omaverosta seurata milloin se verotus päättyy. Itselläni näkyi päiviä ennenkuin se ilmoitus tuli postissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Mikä helvetti siinä on, että täkki tulee lähes aina laitettua pussilakanan sisälle poikittain ja sitten toki ihmeteltyä, että miksi tämä tuntuu näin helvetin oudolta. Tämä vaikka olisi kuinka katsonut, että menee oikein päin.

Tulee vähän mieleen USB-portit, jotka ei mene ekalla eikä edes tokalla kerralla sisälle.
Löysin pussilakanan, joka ilmeisesti suunniteltu jollein peittoa leveämmälle peitolle, mitä en ainakaan vielä ole löytänyt mistään. Toimiihan se noinkin, vähän taas ihmettelen mitä täällä on.

Ja vittu kun on tylsää, yhteen peliin mennyt motivaatio täysin, ei jaksa sims ja sitä seuraavaa turhuutta. Vielä päälle kunnon motivaation puute aivan kaikkeen ihan pienimmistä asioista lähtien, jos sen voin siirtää huomiseen - niin kyllä siirtyy.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 082
Kannattaa sieltä omaverosta seurata milloin se verotus päättyy. Itselläni näkyi päiviä ennenkuin se ilmoitus tuli postissa.
Itsellä tuli päätös että saan jotain rahoja. Noh, alkoi tää maksupäivämäärä lähestyä niin tuli lappu et ei ku ne maksetaanki syyskuussa. Summa sama.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 845
Ensimmäisen maailman ongelmia mutta vituttaa kun aamiaispekoni on riekaleista. Ei saa edes eroteltua slaisseja toisistaan kun on ihan riekaleina ja räippeinä. Onneks kaapissa on aina useampi paketti no sai oltettua toisen ja riekaleet saa pilkottua vaikka kastikkeeseen.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Ensimmäisen maailman ongelmia mutta vituttaa kun aamiaispekoni on riekaleista. Ei saa edes eroteltua slaisseja toisistaan kun on ihan riekaleina ja räippeinä. Onneks kaapissa on aina useampi paketti no sai oltettua toisen ja riekaleet saa pilkottua vaikka kastikkeeseen.
Joo,mut noissa on eroja. Itse ostan yleensä HK (muistaakseni) koska se on ollut parempaa vaikka kalliimpi kuin halpikset. Viimeksi kyllä oli todella ohuita slaisseja, vaikea laittaa herkkusienten ympärille..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Joo,mut noissa on eroja. Itse ostan yleensä HK (muistaakseni) koska se on ollut parempaa vaikka kalliimpi kuin halpikset. Viimeksi kyllä oli todella ohuita slaisseja, vaikea laittaa herkkusienten ympärille..
Varsinkin nuo halvemmat Pirkka yms pekonit on yleensä sellasia että saa suosiolla unohtaa sen että ne siivut saisi ehjinä toisistaan irti. Itse ostan sitä HK:n pekonia mikä ei ole sellaisessa tyhjiöpakkauksessa vaan vähän samaan tyylisessä paketissa kuin jotkut leikkeleet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 845
Joo,mut noissa on eroja. Itse ostan yleensä HK (muistaakseni) koska se on ollut parempaa vaikka kalliimpi kuin halpikset. Viimeksi kyllä oli todella ohuita slaisseja, vaikea laittaa herkkusienten ympärille..
Eihän noissa olekkaan muuta kuin se hinta.. kun yhden HK paketin hinnalla saa sen 3-5 pakettia Lidlistä niin sillä mennään..Näin kesälomalla kun tulee munapekonit joka aamu väännettyö.

Atriaa en taas osta kun se maistuu makkaralta eikä pekonilta..
Onneks itellä aina niin paljon pekonia kaapissa ja pakkasessa että muutama riekalepakkaus ei maata kaada mutta se kyllä vituttaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
DB:n pankkikortti, tai siis Mastercard debit -kortti otti ja katosi tänään Lidliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
DB:n pankkikortti, tai siis Mastercard debit -kortti otti ja katosi tänään Lidliin.
Oletan että siinä on lähimaksuominaisuus. Kai kuoletit sen jo? Ja vilkaise tilitapahtumat, millä vauhdilla ne nyt näkyykään.

Itseä vituttaa kun on niin saamarin tylsä päivä, tekemistä olisi, motivaatiota ei. Pitää ottaa pari kalex, jos sitä motia rupeais löytymään edes johonkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 583
Itseä vituttaa kun on niin saamarin tylsä päivä, tekemistä olisi, motivaatiota ei.
Tämä. On ollut jo pari vuotta totaalinen motivaation puute, mitään ei kotona saa aikaiseksi, ei vaikka kuinka yrittäisi. Töissäkin mennään pääosin pienimmällä mahdollisimmalla ponnistuksella. Ennen saattoi tehdä jotakin pikku juttua vaikka päiväkausia innostuksella, mutta nyt on vain, että pitäisi saada tehtyä mutta ei vain jaksa kiinnostua. Nytkin on pc osittain kasattuna jo useamman kuukauden, mutta ei van löydy motivaatiota tehdä muutaman tunnin töitä jotta saisi kyseisen projektin valmiiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
327
Tämä. On ollut jo pari vuotta totaalinen motivaation puute, mitään ei kotona saa aikaiseksi, ei vaikka kuinka yrittäisi. Töissäkin mennään pääosin pienimmällä mahdollisimmalla ponnistuksella. Ennen saattoi tehdä jotakin pikku juttua vaikka päiväkausia innostuksella, mutta nyt on vain, että pitäisi saada tehtyä mutta ei vain jaksa kiinnostua. Nytkin on pc osittain kasattuna jo useamman kuukauden, mutta ei van löydy motivaatiota tehdä muutaman tunnin töitä jotta saisi kyseisen projektin valmiiksi.
Vähän samanlaisia oireita ollut tänä vuonna. Komponenttejakin olisi laatikkokaupalla, mutta ei vaan ole intoa. Töissä laatu ei lähene nollaa, mutta minimipanostuksella mennään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 027
Viestejä
4 189 455
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom