Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja muistelen ettei ensikertalainen ole aina edes oikeasti ensikertalainen.ensikertalainen istuu vain puolet tuomiostaan!! tuo suomi-tarjous vituttaa aina.
Summer 2017 , nevö fögeeet !Huomenna pitäis alkaa loma ja lähtee kiertää suomea mutta kun kattelee säätiloja ni ei taas paljon hurrata. Liian tuoreessa muistissa kesä 2017.
Kivahan se oli keskisuomessa olla telttailemassa kun keskellä päivää +8c ja vettä tihuttaa.Summer 2017 , nevö fögeeet !
ensikertalainen istuu vain puolet tuomiostaan!! tuo suomi-tarjous vituttaa aina.
Niin siis en kannusta yhtään ketään rikkomaan lakia, mutta tosiasia on että jos joku jantteri pöllii auton niin kannattaa jatkaa samaa kunnes jää kiinni. Tuomio kun on tyyliin sama kuin yhdestäkin.Näistä Suomi-tarjouksista kyllä vittumaisin on se, että kun tekee paljon rikoksia kerralla niin saa paljousalennusta. Ota kolme, maksa kaksi (+ muut alennukset päälle).
Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.Tota tilaa ei niin vaan korjatakaan, se on "sivuoire" tästä mun näkövammasta ja lääkäritkin sanoneet että tän kans pitää vaan parhaansa mukaan koettaa pärjätä, sisäinen kello kun ei toimi ollenkaan mulla niin vuorokausirytmi ei topimi kellon mukaan ja ainoa "apu" tähän olis sitten vahvat unilääkkeet mutta niitä ei helpolla aleta määräämään.
Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.
Itse tuosta vaivasta en vielä googletellut.
Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.
Itse tuosta vaivasta en vielä googletellut.
Itse oon käyttänyt Mirtazapinia ainakin kaksi vuotta (7.5mg). Minusta auttaa vieläkin, mutta vaikea sitä on varmaksi sanoa. Ehkä se teho sitten heikkenee, mutta ei loppuisi aivan kokonaan. Ilmeisesti tuo 7.5mg on kaikkein sopivin määrä, koska pienempi annos väsyttää paremmin tuossa lääkkeessä.Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.
Ainakin totuttelun jälkeen 7.5mg ei enää vaikuta mulla. Paitsi silloin kun ottaa lääkkeen ja odottelee noin tunnin, että vaikutus alkaa. Sitten alkaa tuntua, että nyt olisi kiva mennä nukkumaan tai laittaa silmät kiinni ja nukahtaa. Mulla siis vaikuttaa jotain 8 tuntia korkeintaan, kun ei aamulla tunnu yhtään pöhnäiseltä olo.Eikö teillä mene tuosta Mirtazapinista pää sekaisin?
Minä käytin tuota vähän aikaa nukahtamiseen ja olin vielä seuraavan päivän iltapäivästäkin ihan pöhnässä.
Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.
Eikö teillä mene tuosta Mirtazapinista pää sekaisin?
Minä käytin tuota vähän aikaa nukahtamiseen ja olin vielä seuraavan päivän iltapäivästäkin ihan pöhnässä.
ymmärränkö väärin, mutta mitä googlasin nopiaan, niin se alaosa pitäs olla puolitangossa/vähän yli. Eli eka ylös (miksi vitussa?, ts mitä tosta on hyötyä?) ja sitten n. kolmasosa alas siten, että alaosa jää puolitankoon.En tiedä pitäisikö vituttaa, mutta vituttaa silti. On meinaan niin kädetöntä porukkaa vuokrayhtiön kiinteistönhoidossa etteivät osaa edes suruliputusta tehdä. Nytkin lippu roikkuu ihan kirjaimellisesti puolitangossa, eikä lipun alaosa ole 2/3 tangosta. Jotenkin toivoisi vähän kunnioitusta vainajaa kohtaan, eikä tehtäisi kaikkea juostenkustusti.
Ensimmäinen syy varmasti se, että kyseessä on eräänlainen rituaali.ymmärränkö väärin, mutta mitä googlasin nopiaan, niin se alaosa pitäs olla puolitangossa/vähän yli. Eli eka ylös (miksi vitussa?, ts mitä tosta on hyötyä?) ja sitten n. kolmasosa alas siten, että alaosa jää puolitankoon.
ps. toi ylösnoston kysyminen ei oo vittuilua. Puolitangon ymmärrän, koska kerrotaan muille asiasta, mutta mikä idea siinä ylhäältä käyttämises o?
ihan looginen itseasiassa. Ja joo tossa huomaa muuten muutenkin aika ison sukupolvieron, että siinä 40-50v kohalla lipun itsessään/jne symbolien arvostus nousee suuresti. Itsekkin kunnioitan suomea jne ideana, mutta erillaiset rituaalit jne pistää heti niskakarvat pystyyn, jos ei ole käytännön hyötyä.Ensimmäinen syy varmasti se, että kyseessä on eräänlainen rituaali.
Toinen syy (ja tämä vain arvaus muutaman lipunnoston kokemuksella): Nostettaessa on aika hankala arvioida milloin lipun alareuna on puolitangossa ja menee helposti sitten ylös-oho meni yli-alas-oho meni liian alas-ylös.. sahaamiseksi. Ei kovin kunnioittavan näköistä? Helpompi on nostaa lippu aivan ylös ja tällöin sieltä lipun laskeutuessa käytännössä omalla painollaan on helpompi arvioida se oikea korkeus.
Ylipäätänsä lipun käytössä on melko tarkat säännöt ja esim. omalle isälleni on todella tärkeää että hommat hoidetaan siististi, eikä lippua vahingossakaan häpäistä.
Tahi valtiolle, kunnalle, tai tiettyihin yrityksiin.
Oon jo 36 eikä tunnu erityisen vanhalta. 30 on varmaan ihan hyvä ikä.Täytän 30
teinitOon jo 36 eikä tunnu erityisen vanhalta. 30 on varmaan ihan hyvä ikä.
Ja encryption destruck koodi maksaa 13€ Vttu menee koko viikko vega56 kortilta hashcatilla hankkii se. kiristystä
15v vanha hyvin palvellut pyykinpesukone rupesi pitämään ylimääräistä rahinaa.
No eikun tutkimaan, kone olikin yllättävn helppo purkaa, jo 5min jälkeen oli moottori pöydällä.
Diagnoosi, laakerit menny, no nehän on halvat vaihtaa, eiks jeh?
No ei, kun moottori on suunniteltu siten että sitä ei saa purettua, runko niitattu kasaan, ja akselin hihnapyörä toisessa päässä kiinteästi, toisessa päässä pyörimisanturi kiinteästi. Netti auki, halvin uusi moottori olisi ollut kusteineen 125 puntaa eli vähän enempi euroissa.
Pitäkööt tunkkinsa, eikun kauppaan konetta ostamaan, ajatuksena ostaa tuttujen suosittelema reilun 300e Bosch.
Vielä sai myyjän renttu ylipuhuttua ostamaan satkun kalliimman koneen.
Reilu tunti ähellystä ja vanha kone on pihalla ja uusi paikallaan säädettynä ja juuri ajelee jotain puhdistuspesuaan.
Ei muuten mut just nyt tolle rahalle olisi ollut muutakin käyttöä, no projektit lykkääntyy sit prkle.
Kelevetin 4g vituttaa. Uppia ois vaikka muille jakaa mutta downia ei sen vertaa että ees 144 resolla vois kattoa videoita.