Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 351
Kyllä porukka saa olla vaikka maamyyriä jos siltä tuntuu, mutta tuo tuputtaminen alkaa olla jo liikaa. Saas nähdä koska oven takana alkaa ravata unicornisateenkaariväkeä puhumassa saman sukupuolen välisestä harmoniasta.
Kyllähän siinä pientä tuputtamista on. Mutta kun hyvällä asialla ovat, niin ei minua sinänsä haittaa.

Vähän sama kuin päihdevalistuskampanjat sekä vastaavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 003
Huomenna pitäis alkaa loma ja lähtee kiertää suomea mutta kun kattelee säätiloja ni ei taas paljon hurrata. Liian tuoreessa muistissa kesä 2017.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 255
ensikertalainen istuu vain puolet tuomiostaan!! tuo suomi-tarjous vituttaa aina.
Näistä Suomi-tarjouksista kyllä vittumaisin on se, että kun tekee paljon rikoksia kerralla niin saa paljousalennusta. Ota kolme, maksa kaksi (+ muut alennukset päälle).
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
641
Vituttaa, että tuntuu kuin firma ei pysyisi pystyssä sitä muutamaa viikkoa mitä itse on lomalla. Vaikka kuinka hyvälle mallilla jätät hommat ennen lomalle ja vaikka kuinka kattavat s-postit laitat kolleegoille, että mitenkä toimitaan jne. blablabla...niin ei sitten vittu mitenkään.

Sanoin, että soittakaa jos oikeasti hätätapaus projektien suhteen, niin vittu aivan turhanpäiväsistä asioista on puhelin soinut. Asioista jotka oltaisiin voitu aivan hyvin hoitaa, kun palaan lomilta ja asioista jotka kuka tahansa olisi voinut hoitaa, mut ei..heti kun on hiha poissa josta nykiä kokoajan niin maailma kaatuu. Ja sitten nämä jepet, jotka eivät voi laittaa sähköpostia ei ku pitää soittaa vaikka ei ole edes mitään tärkeätä..ihan ku minä niitä enää muistaisin kun ei ole missään mustaa valkoisella.

Vittu, ensi kerralla laitan soiton siirron toisillensa, niin saavat soitella niin paljon kun lystäävät, kerta asiat on tätä tasoa.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 110
Näistä Suomi-tarjouksista kyllä vittumaisin on se, että kun tekee paljon rikoksia kerralla niin saa paljousalennusta. Ota kolme, maksa kaksi (+ muut alennukset päälle).
Niin siis en kannusta yhtään ketään rikkomaan lakia, mutta tosiasia on että jos joku jantteri pöllii auton niin kannattaa jatkaa samaa kunnes jää kiinni. Tuomio kun on tyyliin sama kuin yhdestäkin.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Lainasin serkulle autoa vähän päälle vuosi sitten. Tämä palautti sen v:n muotoinen vekki takaluukussa (siis sellainen että oli todennäköisesti peruuttanut jotain pylvästä päin). Ei tuolloin suostunut korvaamaan vahinkoa ja väitti että palautti auton samassa kunnossa kuin se oli kun sai sen. En jaksanut alkaa riitelemään joten maksoin vain oma vastuun. Nyt tuo sama mulkku yritti lainata taas autoani ja raivostui kun ei käynyt. Soitellut kaikki sukulaiset läpi ja jostain syystä keneltäkään ei heru sympatiaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Niska pitkästä aikaa helvetin kipeä, koneella istumisestahan se luultavasti johtuu mutta minkäs teet kun ei ole muutakaan tekemistä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 895
omamoka kun rytmi on mitä on, kuudelta pitäs herätä ja jaksaa lähteä labraan
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
938
Vituttaa tää helvetin tahdistumaton unirytmi!!!! Googlella tietoa jos kiinnostaa mistä kyse: (non 24h sleep-wake disorder tai non24h)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
938
Tota tilaa ei niin vaan korjatakaan, se on "sivuoire" tästä mun näkövammasta ja lääkäritkin sanoneet että tän kans pitää vaan parhaansa mukaan koettaa pärjätä, sisäinen kello kun ei toimi ollenkaan mulla niin vuorokausirytmi ei topimi kellon mukaan ja ainoa "apu" tähän olis sitten vahvat unilääkkeet mutta niitä ei helpolla aleta määräämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Tota tilaa ei niin vaan korjatakaan, se on "sivuoire" tästä mun näkövammasta ja lääkäritkin sanoneet että tän kans pitää vaan parhaansa mukaan koettaa pärjätä, sisäinen kello kun ei toimi ollenkaan mulla niin vuorokausirytmi ei topimi kellon mukaan ja ainoa "apu" tähän olis sitten vahvat unilääkkeet mutta niitä ei helpolla aleta määräämään.
Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.

Itse tuosta vaivasta en vielä googletellut.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Töissä vaihtui lounasetu edenred:n kortista epassiin, ihan kiva jos toi epassi toimisi jossain missä käyn syömässä. Nyt joutuu valita ruokapaikat sen mukaan missä epassi toimii, eikä sen mukaan missä haluaa syödä.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 110
Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.

Itse tuosta vaivasta en vielä googletellut.
Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Ootko kokeillut nukkumiseen 7.5mg Mirtazapinia ja/tai 25mg Ketipinoria? Nuo on vielä aika mietoja, että ei pitäisi olla paljon haittavaikutuksia. Itse vaan joudun käyttämään, koska masennuksen takia en oikein hyvin pysty muuten nukkumaan.

Itse tuosta vaivasta en vielä googletellut.
Eikö teillä mene tuosta Mirtazapinista pää sekaisin?
Minä käytin tuota vähän aikaa nukahtamiseen ja olin vielä seuraavan päivän iltapäivästäkin ihan pöhnässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.
Itse oon käyttänyt Mirtazapinia ainakin kaksi vuotta (7.5mg). Minusta auttaa vieläkin, mutta vaikea sitä on varmaksi sanoa. Ehkä se teho sitten heikkenee, mutta ei loppuisi aivan kokonaan. Ilmeisesti tuo 7.5mg on kaikkein sopivin määrä, koska pienempi annos väsyttää paremmin tuossa lääkkeessä.

Jos Mirtazapinissa jättäisi välipäiviä, niin sitten teho pitäisi pysyä parempana kauemmin. Itse oon kumminkin käyttänyt säännöllisesti.

Eikö teillä mene tuosta Mirtazapinista pää sekaisin?
Minä käytin tuota vähän aikaa nukahtamiseen ja olin vielä seuraavan päivän iltapäivästäkin ihan pöhnässä.
Ainakin totuttelun jälkeen 7.5mg ei enää vaikuta mulla. Paitsi silloin kun ottaa lääkkeen ja odottelee noin tunnin, että vaikutus alkaa. Sitten alkaa tuntua, että nyt olisi kiva mennä nukkumaan tai laittaa silmät kiinni ja nukahtaa. Mulla siis vaikuttaa jotain 8 tuntia korkeintaan, kun ei aamulla tunnu yhtään pöhnäiseltä olo.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 110
Lääkkeiden tehot ja sivuvaikutukset on kuitenkin niin älyttömän henkilökohtaisia asioita. Esimerkkinä vaikkapa Cirdalud joka 2mg annoksella melkein tainnuttaa toisen ja 4mg ei toisella edes toimi siihen mihin pitäisi eli rentouttaisi lihaksia.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Pidemmässä käytössä ainakin Mirtazapinin tolet nousee joten hyöty ei välttämättä kestä.
Eikö teillä mene tuosta Mirtazapinista pää sekaisin?
Minä käytin tuota vähän aikaa nukahtamiseen ja olin vielä seuraavan päivän iltapäivästäkin ihan pöhnässä.
Lääkkeiden vaikutukset ovat aina yksillöllisiä, omista kokemuksista ei voi vetää suoraan kaikkia koskevaa faktaa.

Itsellä kokemusta mirtasta 10 vuoden takaa nukkumiseen, oli pitkään käytössä, toimi joka ilta kun otti. Mirtan kanssa itselläni oli sitten niin, että vähemmän on enemmän. Ohjeistus oli puolikas, muistaakseni kun aikaa on jo kulunut, mutta 1/4 pilleri toimi parhaiten. 1/4 mirta-mansikkaa, ja... zzzZZZzzz. Eikä aamulla mitään ongelmia. Vaimolla taas, kun teki vuorotyötä ja keikkaa sairaanhoitajana, niin otti muutaman kerran, ja seuraava päivä ihan pihalla.

Minulle ei toimi opiaattipohjaiset kipulääkkeet kuten normaalisti ihmisille toimii. Olen valitettavasti joutunut saamaan todella vahvoja opiaatteja kipuun, ja yhtään ainoaa kertaa mikään opiaatti ei ole aiheuttanut mitään hyvän olon tunteita. Tuolloin, vuosia sitten, minulle tuli yllätyksenä, että kukaan voi olla kiinnostunut esim. Oxycontin yms. lääkkeistä. Asia selvisi jossain telkkuohjelmassa.

Kun jouduin sairaalaan, monen tunnin jälkeen niin sairaanhoitaja tuli piikin ja suurin elkein, että 5-10 min ja kipu lähtee. Ei lähtenyt. Samoja piikkejä, en tiedä mitä ne oli, annettiin vielä muistaakseni 3-4 lisää, ilman apua. Silloin sain ensimmäisen kerran morfiinia, ja se tehosi ainoana ja saman tien nukahdin n. tunniksi, kunnes kipu palasi ja heräsin. Sain vielä toisen kerran morfiinia, ja sama juttu, kipu helpotti ja uni iski.

Minulle on lätkitty ties mitä kipulaastareita, eikä niistä ollut juurikaan apua. Lääkärit ovat olleet kanssani ihmeissään asiasta, joku asia näissä ei vain toimi samalla tavalla kuin suurimmalla osalla: moni narkkihan olisi pyörinyt niistä ties missä taivaissa, itsellä ei mitään vaikutusta.

Sitten on ketamiini, josta jotkut myös pitävät kovin. Se ei sovi minulle ollenkaan. Olen erään kerran leikkauksen jälkeen saanut, kun ei ne opiaatit tahtoneet auttaa leikkauskipuihin. Huusin suoraa huutoa, ja kokeilivat sitten ketamiinia: en ole ikinä kokenut niin kauheata olotilaa, en osaa selittää, se oli puhdasta ahdistusta ja kauhua. Anestesialääkäri sanoi ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa reaktiota niin pienellä annoksella. Myös toisen kerran on vastusteluistani huolimatta kokeiltu, ja sekin päättyi kauhuun joka saatiin peruttua sekin jollain litkulla.

Toisille ketamiini taas toimii ihan ok kipuun. Mutta ei minulla.

Että yksilöllistä on.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
Vituttaa kun täysistunnossa kuuluu vaan suhinaa. Ihan kuin olisi eduskunnassa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Autosta päätti jarrupalat loppua eilen illalla ja vkl aikana pitäis ajella ~500km. Ei auta kuin itse vaihtaa tänään töiden jälkeen. (piti hakea työkalutkin, kun ei kaikkea omista) Yleensä käyn vanhempien luona huoltamassa, mutta ei viitsi ajella turhaa (130km).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Viime yö oli hauska kun niskakivun takia heräsin joka kerta siihen kun käänsin kylkeä ja nyt ei ole mitään tekemistä. Vois kaivaa jäggepullon naftaliinista ja katella eläinvideoita.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
938
Lääkkeet ei edelleenkään tähän mun vaivaan auta koska syy on edelleen se mun näkövammani, sen jos jotenkin sais korjattua niin 99% varmuudella myös tää mun tahdistumaton unirytmi korjaantuis.

Ja purkista saatu uni vain ei vastaa sitä oikeaa, luonnollista unta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
En tiedä pitäisikö vituttaa, mutta vituttaa silti. On meinaan niin kädetöntä porukkaa vuokrayhtiön kiinteistönhoidossa etteivät osaa edes suruliputusta tehdä. Nytkin lippu roikkuu ihan kirjaimellisesti puolitangossa, eikä lipun alaosa ole 2/3 tangosta. Jotenkin toivoisi vähän kunnioitusta vainajaa kohtaan, eikä tehtäisi kaikkea juostenkustusti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
291
En tiedä pitäisikö vituttaa, mutta vituttaa silti. On meinaan niin kädetöntä porukkaa vuokrayhtiön kiinteistönhoidossa etteivät osaa edes suruliputusta tehdä. Nytkin lippu roikkuu ihan kirjaimellisesti puolitangossa, eikä lipun alaosa ole 2/3 tangosta. Jotenkin toivoisi vähän kunnioitusta vainajaa kohtaan, eikä tehtäisi kaikkea juostenkustusti.
ymmärränkö väärin, mutta mitä googlasin nopiaan, niin se alaosa pitäs olla puolitangossa/vähän yli. Eli eka ylös (miksi vitussa?, ts mitä tosta on hyötyä?) ja sitten n. kolmasosa alas siten, että alaosa jää puolitankoon.

ps. toi ylösnoston kysyminen ei oo vittuilua. Puolitangon ymmärrän, koska kerrotaan muille asiasta, mutta mikä idea siinä ylhäältä käyttämises o? Jossain luki, että se olisi tervehdys vainajalle, mutta onko muita järkevämpiä syitä? Maahan osumisessa kun on, että ei likaannu ja taittelemisohjeissa jne on, että helposti saatavana seuraavalla kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
741
ymmärränkö väärin, mutta mitä googlasin nopiaan, niin se alaosa pitäs olla puolitangossa/vähän yli. Eli eka ylös (miksi vitussa?, ts mitä tosta on hyötyä?) ja sitten n. kolmasosa alas siten, että alaosa jää puolitankoon.

ps. toi ylösnoston kysyminen ei oo vittuilua. Puolitangon ymmärrän, koska kerrotaan muille asiasta, mutta mikä idea siinä ylhäältä käyttämises o?
Ensimmäinen syy varmasti se, että kyseessä on eräänlainen rituaali.

Toinen syy (ja tämä vain arvaus muutaman lipunnoston kokemuksella): Nostettaessa on aika hankala arvioida milloin lipun alareuna on puolitangossa ja menee helposti sitten ylös-oho meni yli-alas-oho meni liian alas-ylös.. sahaamiseksi. Ei kovin kunnioittavan näköistä? Helpompi on nostaa lippu aivan ylös ja tällöin sieltä lipun laskeutuessa käytännössä omalla painollaan on helpompi arvioida se oikea korkeus.

Ylipäätänsä lipun käytössä on melko tarkat säännöt ja esim. omalle isälleni on todella tärkeää että hommat hoidetaan siististi, eikä lippua vahingossakaan häpäistä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
291
Ensimmäinen syy varmasti se, että kyseessä on eräänlainen rituaali.

Toinen syy (ja tämä vain arvaus muutaman lipunnoston kokemuksella): Nostettaessa on aika hankala arvioida milloin lipun alareuna on puolitangossa ja menee helposti sitten ylös-oho meni yli-alas-oho meni liian alas-ylös.. sahaamiseksi. Ei kovin kunnioittavan näköistä? Helpompi on nostaa lippu aivan ylös ja tällöin sieltä lipun laskeutuessa käytännössä omalla painollaan on helpompi arvioida se oikea korkeus.

Ylipäätänsä lipun käytössä on melko tarkat säännöt ja esim. omalle isälleni on todella tärkeää että hommat hoidetaan siististi, eikä lippua vahingossakaan häpäistä.
ihan looginen itseasiassa. Ja joo tossa huomaa muuten muutenkin aika ison sukupolvieron, että siinä 40-50v kohalla lipun itsessään/jne symbolien arvostus nousee suuresti. Itsekkin kunnioitan suomea jne ideana, mutta erillaiset rituaalit jne pistää heti niskakarvat pystyyn, jos ei ole käytännön hyötyä.

ps. Ja että pysytään aiheessa, niin erillaiset turhat perinteet ja rituaalit vituttaa..... :D
 
Viimeksi muokattu:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Aamuröökillä käydessä huomasin, että kas, fillari on pöllitty. Juuri nyt olen Hammurabin lakien kannalla varastamisen osalta. :mad:
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Saattaa olla työpaikan löytäminen jatkossa hankalampaa, hienoa suorittamista :kahvi:
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Mistäpä se työnantaja ton sakon onkis tietoonsa jos ei supoon hae töihin
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Tahi valtiolle, kunnalle, tai tiettyihin yrityksiin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Näinpä. Ja en toki tiiä mitä sitä on tilailtu ja mitä sakkoa / penalttia tulevi, mutta jos jotku sakot vaan tulee niin eivät näy. Vaikka tulis joku ehdollinenkin niin sekin näkyy vain viisi vuotta. Jos joku muu (esim. pv hommiin hakiessa jotku "kouluttajat" on näin tehneet) muuta väittää niin paskaa puhuvi.

Edit: Tai siis näkyvät sen ajan ennenkuin vanhenevat mutta pääsääntöisesti viis vuotta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
1903 asentuu vain full installilla (koska levy achit ei kelpaa prkl)
Ja encryption destruck koodi maksaa 13€ Vttu menee koko viikko vega56 kortilta hashcatilla hankkii se. kiristystä
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 895
kunnallinen terveyskeskus vituttaa. välillä on kunnollisia lääkäreitä ja asiat hoituu nopealla syötöllä, mut sit taas välillä siellä istuu kandinaatteja jotai ensimmäisen vuoden opiskelioita hidastamassa viikkotolkulla asioita. hoitajat ei ota kantaa mihinkään tutkimus tuloksiin ja seuraava lääkärinkin soittoaika vasta 2viikonpäästä. kun pitäs lähetettä saada erikoistuneelle lääkärille sitäkinsaa sit oottaa varmaa 1kk lisää siihen päälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 462
Kun vaivautuu tekemään jotain pitäisi se aina tehdä kunnolla. Taas tuli opittua kantapään kautta...

Tyttö sai koripallokorin joululahjaksi. Ruinannut sitä tovin jo johonkin ja en ole saanut aikaiseksi tehdä taustalevyä. Ilman sitä aika hemmetin turha (tiedän ku itsellä oli junnuna vaan ruuvattu puuhun).

Sirkkelöisin vesivanerista junnulevyn mittoihin maalailin ja tietenkin oikaisin pohjatöissä. En putsannut levyä kunnolla tai hionut. Jokainen voi arvata mitä kävi kun tämän kuvan jälkeen revin teipit pois. Kivasti irtoili maalit...

Loppu vanhat maalit eikä tod ollut motivaatiota alkaa hiomaan levyä ja uusiksi. Pakkasin miten pystyi ja on siedettävä. Tuskin kestää käytössä joten alas joutuu ottamaan ja tekemään vielä kunnolla joskus. Nyt ei vitutukselta jaksanut aloittaa alusta ja käydä vielä ostamassa maaleja.

Luulis että tähän mennessä olis jo tajunnut, mutta ei kun ei. Ehkä tulevaisuudessa tai sitten ei...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
134
15v vanha hyvin palvellut pyykinpesukone rupesi pitämään ylimääräistä rahinaa.
No eikun tutkimaan, kone olikin yllättävn helppo purkaa, jo 5min jälkeen oli moottori pöydällä.
Diagnoosi, laakerit menny, no nehän on halvat vaihtaa, eiks jeh?
No ei, kun moottori on suunniteltu siten että sitä ei saa purettua, runko niitattu kasaan, ja akselin hihnapyörä toisessa päässä kiinteästi, toisessa päässä pyörimisanturi kiinteästi. Netti auki, halvin uusi moottori olisi ollut kusteineen 125 puntaa eli vähän enempi euroissa.

Pitäkööt tunkkinsa, eikun kauppaan konetta ostamaan, ajatuksena ostaa tuttujen suosittelema reilun 300e Bosch.
Vielä sai myyjän renttu ylipuhuttua ostamaan satkun kalliimman koneen.
Reilu tunti ähellystä ja vanha kone on pihalla ja uusi paikallaan säädettynä ja juuri ajelee jotain puhdistuspesuaan.

Ei muuten mut just nyt tolle rahalle olisi ollut muutakin käyttöä, no projektit lykkääntyy sit prkle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Kylmäpuolelle kun saadaan puristuskone (herrat vastusteli alkuun, suolainen hinta) niin eikös ne osat ole kiven alla....Muutama pussi hyllyssä parissa tukussa ja tilaillaan jälkitoimituksena. Ja tietty runkolinjan isoin imuputki "seuraavaa" kokoa eikä enää ole osia sitä puristamaan. Rakastanut aina juottamista katon rajassa, käytössä olevassa tehdashallissa. Tuo työmaa valmistu koskaan...

Keväällä potkittiin hallin seiniä. Ne oli aikoja ne.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Etäpäivä(hyvä juttu). kiireellinen tärkeä työhomma (periaatteessa hyvä juttu ois ollu). Nukun puolille päivin koska silmäluomeen tulossa näärännäppy ja vasenta silmää sattuu ku pitää auki(erittäin huono juttu). Vähän helpotti ku nyt sai nukuttua ja pahimman väsymyksen alta pois.
Ois treffitkin illalla ja vähän alkaa aikataulut repeemään tän homman kanssa, joutuu ehkä yölle siirtää osan hommista ja huomenna etäpäivällä tehä saman. Onneks sentään viikonloppu edessä niin ei koko viikko kärsi.

E: homman sainkin tehtyä jotenkin ennen neljää, mutta treffit jouduin perumaan ku hommien päätteeksi verta lensi muun laattaamisen mukana :dead:

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Ensimmäisen maailman ongelmia: Se tunne ku itse väsäät ekaa kertaa jotain uutta, sekä tarpeellista että kunnollista "Highway-liikenneympyrä/-risteys" -hässäkkää Cities Skylines-peliin suoraan mappiin 1h - 1,5h. Ja valmistumisen jälkeen alat katteleen mappia ja miettimään: "Mitä mun pitikään tällä tehdä o_O:confused2:?".

Jospa se seuraavan 1h - 1,5h aikana selviäis :facepalm:...
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
128
15v vanha hyvin palvellut pyykinpesukone rupesi pitämään ylimääräistä rahinaa.
No eikun tutkimaan, kone olikin yllättävn helppo purkaa, jo 5min jälkeen oli moottori pöydällä.
Diagnoosi, laakerit menny, no nehän on halvat vaihtaa, eiks jeh?
No ei, kun moottori on suunniteltu siten että sitä ei saa purettua, runko niitattu kasaan, ja akselin hihnapyörä toisessa päässä kiinteästi, toisessa päässä pyörimisanturi kiinteästi. Netti auki, halvin uusi moottori olisi ollut kusteineen 125 puntaa eli vähän enempi euroissa.

Pitäkööt tunkkinsa, eikun kauppaan konetta ostamaan, ajatuksena ostaa tuttujen suosittelema reilun 300e Bosch.
Vielä sai myyjän renttu ylipuhuttua ostamaan satkun kalliimman koneen.
Reilu tunti ähellystä ja vanha kone on pihalla ja uusi paikallaan säädettynä ja juuri ajelee jotain puhdistuspesuaan.

Ei muuten mut just nyt tolle rahalle olisi ollut muutakin käyttöä, no projektit lykkääntyy sit prkle.
Itsellä hajosi keväällä 14v vanha 199€ maksanut pesukone. Marssin Giganttiin ja ilmoitin myyjälle että haluan halvimman päältätäytettävän pesukoneen ja jos yrittää myydä kalliimpaa niin en osta mitään. Hetken hiljaisuus myyjältä jonka jälkeen ei edes yrittäny tyrkyttää mitään ylimääräisiä takuita vaan kone auton takakonttiin ja kotiin.

Helppoa ja nopeaa kaupankäyntiä, saas nähdä kestäisikö uusikin kone likellekkään vanhaa. Ja jottei pelkkää ot niin kesäloma alkaa olla lopuillaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Kelevetin 4g vituttaa. Uppia ois vaikka muille jakaa mutta downia ei sen vertaa että ees 144 resolla vois kattoa videoita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 661
Viestejä
4 220 908
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom