Sain vihdoin kasattua itelleni sellaisen kokoonpanon, mikä miellyttää niin visuaalisesti kuin tehollisesti
No, kone toki on työpöydän alla piilossa jatkuvasti mutta... kyllähän siitä jotain mielenrauhaa saa kun tietää että se on "omien standardien mukaisessa kunnossa" 
Aloitin tämän joskus ~2022, mutta kokonaisuus jäi muutaman komponentin osalta vähän rempalleen, jotka sain nyt vihdoin päivitettyä toisiin.
PS: Onko täällä ketään muuta joka on koittanu saaha mahtumaan Arctic Liquid Freezeria NZXT H7 Flow (2022) -koteloon? Oon netissä nähny muutaman vastaavan kokoonpanon missä tämä jäähy on asennettu onnistuneesti, mut mä en tajua miten ne on saanu mahtumaan kunnolla ilman että ovat joutuneet irrottamaan kotelon sisällä takaseinällä olevaa metallista L-mallista kaapelipiiloa. Mulla nyt on jäähytin kiinni vain kahdella ruuvilla, koska etukulma ottaa kiinni kyseiseen kaapelipiiloon.
No, kone toki on työpöydän alla piilossa jatkuvasti mutta... kyllähän siitä jotain mielenrauhaa saa kun tietää että se on "omien standardien mukaisessa kunnossa" Aloitin tämän joskus ~2022, mutta kokonaisuus jäi muutaman komponentin osalta vähän rempalleen, jotka sain nyt vihdoin päivitettyä toisiin.
- Kotelo: NZXT H7 Flow White (2022 versio)
- Emo: Gigabyte X670 AORUS ELITE AX (rev. 1.1.)
- Prossu: AMD Ryzen 9 7900X
- Prossun jäähy: Arctic Liquid Freezer III 280 A-RGB
- Muistit: Kingston FURY Beast DDR5-6000, 64GB (2 × 32GB), CL30
- Kovot: pari kpl Samsungin 9XX-sarjan M2 NVME:a
- Näyttis: Inno3D GeForce RTX 5080 X3 OC White 16GB
- Virtalähde: be quiet! 850W Pure Power 12 M
- Jatkojohdot: EZDIY-FAB 12VHPWR PSU Cable Extension Kit
- Näyttiksen jalusta: Oddtone Graphics Card Holder (L, 74-120 mm)
PS: Onko täällä ketään muuta joka on koittanu saaha mahtumaan Arctic Liquid Freezeria NZXT H7 Flow (2022) -koteloon? Oon netissä nähny muutaman vastaavan kokoonpanon missä tämä jäähy on asennettu onnistuneesti, mut mä en tajua miten ne on saanu mahtumaan kunnolla ilman että ovat joutuneet irrottamaan kotelon sisällä takaseinällä olevaa metallista L-mallista kaapelipiiloa. Mulla nyt on jäähytin kiinni vain kahdella ruuvilla, koska etukulma ottaa kiinni kyseiseen kaapelipiiloon.
Viimeksi muokattu: