Tällä mennään. Pitäisi keksiä jotkut kunnon rgb pöytävalaisimet. Saisi vähän tunnelmavalaistusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten olis philips hue play?Tällä mennään. Pitäisi keksiä jotkut kunnon rgb pöytävalaisimet. Saisi vähän tunnelmavalaistusta.
Noita mää olen katsellut. En kyllä oikeastaan tarvisi noita ominaisuuksia. Riittäisi yksi staattiinen vaihdettava väri.Miten olis philips hue play?
No joo joku pöytävalaisin ja älylamppu olisi ihan toimiva paketti, ellei kaikki valaisimet olisi niin rumia.Perus Huet tai Ikean vastine. Onpahan laajennettavuutta myöhemmin mikäli innostuu enemmälti.
Mites pysyy pelaillessa puhtaana tuo matto? Ootkos pessy koneessa? Itellä vahvassa harkinnassa, mutta ainu mikä epäilyttää että saako kaks kertaa viikossa olla pesemässä sitä...
Mulla ollut tuo matto vasta about 3 kk. Matto on edelleen kuin uusi eli pysyy ainakin minulla tosi hyvin puhtaana ja muutenkin hemmetin laadukkaan oloinen. Pesuohje oli mukana ja voi pestä koneessa.
@kempukka mikä "kotelo" toi on? ja prossujäähy? Haluun..
Kotelona toimii Hydra mini (Hydra Mini – Hydra Shop), mutta täytyy sanoa, ettei laatu ole kyllä kaikkein paras. Virtalähteen kiinnitysreikiä piti vähän viilailla eri kohtaan ja näytönohjaimen ruuvireikää piti myös vähän isontaa.
Prossujäähynä Alpenföhn Black Ridge, joka niin ikään vaati hieman muokkausta, kyseisen coolerin am3/am4 -kiinnitysbracketit ottaa kiinni emolevyn komponentteihin, joten ne piti dremelillä katkaista. Alpenföhniltä on myös tulossa (tai tullut?) pelkät am4-kiinnikkeet, joilla vastaavaa ongelmaa ei ole.
Hieno setuppi.
Hieno setuppi.
Onkos noi kajarit Addon pro 5:t? Mitkä viritykset sulla noide alla? Mulla nimittäin samat kajarit ja ettiny jtn sinne alle et sais ne suunnattuu paremmi.
Näyttäisi ihan Audio Pro Addon T14 -kaiuttimilta. Itsellänikin kiinnostelisi kyllä nuo "ständit".
Tuolla jäähdytys osiossa on tuulettimille ketju. Tässä linkki suoraan ketjuun.Missäs topicissa voisi noista tuulettimista ja niiden käytöistä kysellä tarkemmin?
Tuli eilen kasattua vihdoin uusi mylly "jouluvaloineen".
Noh, monet tuota koppaa tuntuu kritisoivan sen takia, mutta itseäni tämä ei haittaa. Ei minusta niin äänekäs. TottumiskysymysEiks toi oo aika äänekäs koppa? itseä houkutteli tuo kyllä
Tämä Itsellä sama koppa ja ei ongelmaa.Noh, monet tuota koppaa tuntuu kritisoivan sen takia, mutta itseäni tämä ei haittaa. Ei minusta niin äänekäs. Tottumiskysymys
Ei oo mulla ikinä mikään koppa pitänyt ääntä, kyllä se aina sisuskaluista tulee se mahdollinen ääni *hekoheko*Eiks toi oo aika äänekäs koppa? itseä houkutteli tuo kyllä
Ei oo mulla ikinä mikään koppa pitänyt ääntä, kyllä se aina sisuskaluista tulee se mahdollinen ääni *hekoheko*
Mutta joo, itse ajattelin kans ensin että uskaltaako hankkia Fractal Meshify C TG koppaa, mutta ei sitä koneen käynnissä oloa edes kuule kun pöydällä idlailee. Ja jos raskaampaa ajoa niin yleensä kuulokkeet päässä.
Oma norttinurkkaus.
Ikea - Fredde.Samperi pitäs itekki saaha tollanen pöytä
Ikea - Fredde.
Meillä on 2 kissaa joten piti saada kone, subbari ja johdot pois lattialta imuroinnin tieltä. Pöydän alle on ruuvattu ikean signum-johtokouru ja jakorasia on subbarin takana johtolaatikossa (ei vielä kuvassa).Täytyy säästääppi! =) Nykyinen on kyllä elämää nähnyt mutta pirun jykevä Kestää jopa kun 2x80kg jantteria istuu päällä eikä inahda edes ni ollu tyytyväinen.
Meillä on 2 kissaa joten piti saada kone, subbari ja johdot pois lattialta imuroinnin tieltä. Pöydän alle on ruuvattu ikean signum-johtokouru ja jakorasia on subbarin takana johtolaatikossa (ei vielä kuvassa).
Niin monta kertaa jo nähnyt kuvan tästä koneesta että olen jo alkanut toivomaan että seuraavassa/seuraavissa kuvissa tuon nesteen väri muuttuisi.
Miksi SATA-ohjainkortti, joku mahtaa kysyä. Halpisemo kun tiputtaa 2x SATA pois pelistä M.2 SSD:tä käytettäessä. Hajosi etutuulettimesta lapa, pitäisi heittää jotain tilalle, melkeinpä nuo kotelon mukanatulleet AF140L:t voisi pistää käyttöön (pumppusäiliö kiinni ylempään)
Musta tai valkoinen tuli ekana mieleenJos tuon kuitenkin jossain vaiheessa tekisi, niin ehdotuksia mitä väriä tilalle?
Hyvää Joulua kaikille koneensa väkertäneille!
Tällainen joulukuusi täällä.