Minä kyllä näin teidät semmoisina ankarina sääntöjen vartijoina , jotka eivät yhtään anna periksi. Tosin, ylläpito oli teidän kanssa samaa mieltä - mutta olen heidän kanssaankin sitten eri mieltä tästä. Se pieni tulostuspalvelu ei haitannut ketään ja voluumi taisi olla 2 tulostetta/kk.
Ei tässä ole edelleenkään kyse voluumeistä, tai siitä miten paljon voittoa joku saa. Näillä säännöillä pidetään myyntiosastot puhtaana kaikesta turhasta paskasta (enkä tässä sano että tuollainen tulostuspalvelu olisi turhaa paskaa, vaan viittaan kaikkeen muuhun ylimääräiseen roinaan mitä tänne tulisi ilman sääntöjä). Monessako vastaavassa myynti-ilmoituksessa pidät sen rajan, ettei haittaa ketään ja jonka jälkeen se määrä on haittaava? Johonkin se raja on vedettävä, ja helpointa se on laittaan nollaan. Muuten ylläpito joutuisi aina perustelemaan että "miksi minä en saa myydä tätä, kun tuo saa kuitenkin myydä tuota?".
Jos nyt itse asiaa miettii, niin onhan se hyvä että tuollaista 3d-osion tulostuspalvelua on saatavilla, olisi itselläkin ollut muutaman kerran tuollaiselle tarvetta viime vuosina, mutta virittelin korjaukset sitten muuten. Niiden myymistä voi sitten harjoittaa muualla, tänne kun ne ei kuulu sääntöjen mukaan.
Millaisella lomakkeella ylläpidon erityislupaa tulee anoa ja mikä em. ehdoista ei täyty tulostuspalveluiden kohdalla?