Tärkeä Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
En tiedä onko oikea ketju, mutta voisiko olla Myydään-, Ostetaan- ja Annetaan-osioiden lisäksi olla Vuokrataan?
 
Liittynyt
19.06.2022
Viestejä
6
Onko ylläpidolta mahdollista saada poikkeus lähettää yksityisviestejä? Olisin sopimassa kauppoja yhdestä näppäimistöstä mutta vasta viikon vanha käyttäjä.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Onko ylläpidolta mahdollista saada poikkeus lähettää yksityisviestejä? Olisin sopimassa kauppoja yhdestä näppäimistöstä mutta vasta viikon vanha käyttäjä.
Luo joku tilapäinen sähköposti johon myyjä laittaa sulle sähköpostia. Vastaa siihen sitten omasta sähköpostista.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
948
Miten myyn tuotteita täällä? Aika hankalat sivut. Ei kuulemma oikeuksia?
Yritit varmaan pistää tuotetta myydään-pääsivulle alaosaston sijasta? Eli valitse osasto ja sitten vasta teet uuden threadin.
Juuri luodulla tilillä ei myöskään tainnut päästä myymään.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
Voisiko "Näytöt ja Videotykit" osastoon lisätä myös VR-lasit? Nuo nyt varmaan eniten näyttölaitetta muistuttava härpäke.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Voisiko "Näytöt ja Videotykit" osastoon lisätä myös VR-lasit? Nuo nyt varmaan eniten näyttölaitetta muistuttava härpäke.
Mielestäni ne vr-lasit sopivat hyvin tuonne "muut pc-oheislaitteet ja tarvikkeet" osastolle missä niitä on aina ennenkin myyty. Jos ne tuonne näyttö osastolle laitettaisiin niin silloin koko osaston nimeä pitäisi muuttaa tai siis lisätä ne vr-lasit otsikkoon.
Ei ole vaikeata katsoa niitä vr-lasien myynti-ilmoituksia tuolta oheislaite myyntiketjusta.
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
283
Imho voisi ihan säännöissäkin olla joku kova raja sille, miten kauan hintapyynnön huutanut voi harjoittaa radiohiljaisuutta. Jos kiinnostaa ostaa jotain ja on huutanut, niin en oikein jaksa ymmärtää, että menee päiväkausiakin, että saa kiinni tai viestintä maagisesti loppuu kuin seinään. Tämä on käynyt täällä jo useamman kerran, ja eräs kehtasi jopa laittaa negaa palautettakin, kun itse unohti (?) seurata forumia ja mulle riitti venailut.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
391
Tuli tuossa mieleen että eikös robotti voisi noihin kaikkiin ns. uusien myyjien ilmoituksiin laittaa automaattiviestin tyyliin että huomaathan että tämän tuotteen myyjällä ei ole vielä yhtään kauppiaspalautetta, joten suosittelemme esim. noutoa postituksen sijaan tai jotain vastaavaa. Eli pieni muistutus mahdollisesta huijausvaarasta.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
85
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

hieman ihmetyttää nämä kaksi sääntöä. Sivustolla näkyy paljon samoja ihmisoletettuja myymässä/ostamassa tavaraa ja omasta mielestäni "ammattimainen" ja "trokaaminen" täyttyy näissä tapauksissa. Itsekin olen näiltä tuotteita ostanut ja itse kaupoissa ei olekaan ollut mitään ongelmaa. Silti näiden sääntöjen henki näyttää olevan varsin häilyvä.

Olisi kiva tietää miten ylläpito seuraa ns. sarjamyyjiä joilla omien kokemuksieni mukaan on tahtotila tienata kymppi sieltä ja kymppi täältä. "maksoin noudosta hsl ja omaa työaikaani" BS ei oikein uppoa itselleni selitykseksi miksi hinta nousee oston ja myynnin välillä.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

hieman ihmetyttää nämä kaksi sääntöä. Sivustolla näkyy paljon samoja ihmisoletettuja myymässä/ostamassa tavaraa ja omasta mielestäni "ammattimainen" ja "trokaaminen" täyttyy näissä tapauksissa. Itsekin olen näiltä tuotteita ostanut ja itse kaupoissa ei olekaan ollut mitään ongelmaa. Silti näiden sääntöjen henki näyttää olevan varsin häilyvä.

Olisi kiva tietää miten ylläpito seuraa ns. sarjamyyjiä joilla omien kokemuksieni mukaan on tahtotila tienata kymppi sieltä ja kymppi täältä. "maksoin noudosta hsl ja omaa työaikaani" BS ei oikein uppoa itselleni selitykseksi miksi hinta nousee oston ja myynnin välillä.
Raporttia vaan ylläpidolle sääntörikkomuksista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 073
Raporttia vaan ylläpidolle sääntörikkomuksista.
Nämä tapaukset ei pahemmin ylläpitoa kiinnosta, mikä on hieman jännää, vaikka yksittäisillä kavereilla kauppatapahtumien määrä liikkuu jossain useiden satojen ja tuhannen välillä ja samaa tavaraa ostetaan ja myydään useammilla kauppa-alustoilla. En kyllä ite mitään pahemmin kehtaisi ostella kun tavaraa on välittömästi "testattuna" myynnissä heti muutaman kympin kalliimmalla toisella palstalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Mitä on uppaus? Viestini poistettiin laittoman uppauksen vuoksi. En edes tiedä mitä uppaus on, voisiko joku selttää slangia?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
418
Mitä on uppaus? Viestini poistettiin laittoman uppauksen vuoksi. En edes tiedä mitä uppaus on, voisiko joku selttää slangia?
72h väliä viestien välillä myyntiketjuissa. Ennen sitä voi muokata viimeistä viestiä tarpeen mukaan.
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Miten voin vahingossa lähettää sellaisen viestin ostajalle vastauksena, että se tulkitaan uppaukseksi. Eihän viestittelyllä nosteta ilmoitusta kärkeen?
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Katsoistko tätä minun viimeistä keskusteluhistoriaani, mikä siinä meni pieleen?
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Katsoistko tätä minun viimeistä keskusteluhistoriaani, mikä siinä meni pieleen?
Oman viestin jälkeen et saa kirjoittaa uutta viestiä ennekuin tuo 72 tuntia on täynnä tai joku toinen on kirjoittanut uuden viestin. Jos tulee tarvetta jotain lisää kertoa, niin sen voit tehdä muokkaamalla viestejä.
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Eli jos vastaan ostajaehdokkaan viestiin alle 72 h kuluessa edellisestä viestistå, niin se on uppausta?
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Eli jos vastaan ostajaehdokkaan viestiin alle 72 h kuluessa edellisestä viestistå, niin se on uppausta?
Ei, vaan oman viestisi jälkeen kirjoitat uuden viestin 72 tunnin sisällä ilman että toinen käyttäjä on välissä vastanut mitään.
 
Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
280
Eli jos vastaan ostajaehdokkaan viestiin alle 72 h kuluessa edellisestä viestistå, niin se on uppausta?
Eei se kyllä siinä vaiheessa ole "tahallista" uppaamista. Sit ymmärrän jos ilmoitukseen ei ole halukkaita ollut ostaan ja sitä uppaillaan päivän päästä kirjoittamalla esim "tänään lähtee halvalla", "voin postittaa" sun muuta jotka voi vaan muokata ilmoitukseen.
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Eli kaikki vastaukset ja tarinointi pitää lisätä muokkaamalla viimeistä näkyvää omaa viestiäni!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Eli kaikki vastaukset ja tarinointi pitää lisätä muokkaamalla viimeistä näkyvää omaa viestiäni!
Se olisi hyvän tavan mukaista ja siitä ei tule huomautuksia.

--

Tässä nyt valitetaan siitä, että kirjoittamalla uuden viestin ilmoitukseesi, se siirtyy jonon kärkeen. Näin sinun katsotaan saaneen tarpeetonta etua. Jos 72h on kulunut tai vastaat uuteen kysymykseen, tästä ei voi valittaa, mutta muissa tapauksissa voi. Me muutkin haluaisimme olla siellä ensimmäisenä listoilla, mutta kaikkien on odotettava sitä kysymystä tai 72h.
 
Liittynyt
12.10.2021
Viestejä
46
Harmi vaan että laittoman uppauksen johdosta ostajan kysymyskin ( mihin vastasin uudella viestillä) poistettiin. Kysyjä jäi nyt odottelemaan turhaan vastaustani, jonka jo kirjoitin (ja sekin siis poistettiin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Harmi vaan että laittoman uppauksen johdosta ostajan kysymyskin ( mihin vastasin uudella viestillä) poistettiin. Kysyjä jäi nyt odottelemaan turhaan vastaustani, jonka jo kirjoitin (ja sekin siis poistettiin)
Kysymyksen poistoa en ole nähnyt, mutta en ole moderaattori. Joko siinä on käynyt joku vahinko tai sitten kysyjä on muulla tapaa rikkonut sääntöjä ja hänen koko tilinsä on poistettu viesteineen. Asiallisia kysymyksiä ei pitäisi poistaa.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
249
Onko mahdollista etsiä hakusanalla myynnissä olevia tuotteita? Vai onko tarkoitus selata joka sivu läpi?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
- Hintapyyntö tulee olla alle uuden tuotteen hinnan, koska kauppa-alue on tarkoitettu ensisijaisesti käytetyn tavaran myymiseen (tarkista uuden nykyhinta esim. hinta.fi)
Ymmärränkö säännön oikein, että mikäli tuotteen hinta kaupoissa nousee, niin käytettyä voi täällä myydä kalliimmalla kuin mitä siitä on itse uutena maksanut? Ei hyvien tapojen mukaista, mutta ilmeisesti sallittua. Löysin myyntiosiosta tällaisen tapauksen, missä "korkea" hintapyynti pisti silmään, mutta en viitsinyt raportoida, jos onkin turhaa.

Selventävä esimerkki muutetuilla hinnoilla: henkilö x ostanut tuotteen kesäkuussa hintaan 90€. Uuden hinta nyt 110€ -> pyytää käytetystä 100€.
 

FearF

POMI Performance Parts
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
131
Sellaisen asian pistin merkille, että tuonne ohjeistukseen on linkitetty kyllä hyvä pohja myynti-ilmoitukselle. Mutta voisiko tuonne sääntöihin/ohjeisiin lisätä semmoisen kohdan, että, kun käyttäjät luo ostoilmoituksia, niin sielläkin pitäisi olla sijainti mainittuna, jos ei otsikossa niin tekstissä vähintään. Tuo näyttää hyvin usealta unohtuvan.

Tämä lähinnä sillä, että esimerkiksi itsellä tulee nykyään harvakseltaan selailtua bbs;ää, ja kun on kämppä täynnä SERriä, että jos nyt joku sittenkin sattuisi nippeliä X tai aparaatin osaa Y tarvitsemaan, ni pitää heti aloittaa kirjeenvaihto arpomaan että missä päin tarvitsija. Ja justiinsa moisista nippeleistä yms. tingentangeleista ei nyt ala maksaa vaivaa ihan heti luomaan ilmoitusta (mutta toisaalta roskiinkaan ei tule heitettyä ihan hetken mielijohteesta kaikkea, niin ne nyt vaan jää lojumaan :D).
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 672
Sääntöjen mukaan trokaaminen ja voiton tekeminen on kielletty. Miten tulkitaan tilanne jossa saisin toimivaa mutta vanhaa tavaraa (näyttöjä, menossa SERriin) muualta ilmaiseksi ja laittaisin täällä myyntiin esim 10€/kpl? Vai pitääkö sääntöjen mukaan jakaa ilmaiseksi eteenpäin? Ilmoituksessa voisi tietysti jättää sanomatta tuon taustatiedon mutta mielestäni ostajan pitää tietää tuotteen historia, mistä on peräisin jne.
 
Liittynyt
08.06.2022
Viestejä
81
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.

Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.

Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 054
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.

Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.

Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
Valvotaan, kun ilmoitetaan.
Näyttökuva 2022-10-11 kello 12.47.34.png


Vähä vaikea muuten noita löytää näillä statseilla:
Näyttökuva 2022-10-11 kello 12.48.53.png
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
744
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.

Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.

Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
Olen myös saman ilmion huomannut.
Kaikki vähäänkään normaalihintainen tai halpa tuote liikkuu 5 eri käyttäjän välillä.
Silmään myös pistänyt yhden henkilön kohdalla että välillä vain maksutapana käteinen käy.
Olisikohan jotain rikollista toimintaa pohjalla :hmm:
 

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
syitähän voi olla useita erimyyjien kohdalla :) toisille se on harrasteena vain ! ja että se vain on kivaa kaupustella foorumeilla , toiset varmaa maksimoi voitot mutta tälläsenhän touhun voi helposti päätellä

tapahtuipa tuossa hetki sitten se tapaus missä mua koitettiin huijata urakalla myin siis oman 2080ti ohjaimen +- hinnalla eräälle ulkomaalaselle ,tämä sama jantteri sai bannit koska se ohjain ilmesty 2 vrk myöhemmin foorumille 70€kalliimmalla kuin oma hintapyyntö omanhinta pyyntökortilla oli tismalleen kortin realistinen arvo sillä hetkellä ja huomioitiin myös koneen ostohinta :)

näitä tapauksia varmaan on mutta ei tossakaan kaikki ,kiristettiin yv_:llä myös ton julkisen trokauksen lisäks rahaa jäihä niist tositteet , mainitsin myös Sampsalle että oma ohjain matkas +- hinnalla tuolla jätkälle

täällähän useammat tykkää tehä kauppaa miten nyt ikänä tahtookaan -ainakin omat hintapyynnöt on useimmiten selkeesti halvemmat kun useamman vastaavat esim RTX3070 Strixi minkä myin eilen lähti tismalleen sillä hintaa mitä siitä itse maksoin ""näkeehän sen palautteistakin myös "" miten ne kaupat kuuluu hoitaa hintoineen päivineen

ite myös aina mainitsen ostajille että osien hinnat määräytyy maksetun hinnan mukaan eli mitä itse maksat tavarasta se täytyy suhteuttaa sitten myytävään tavaraan

käteisellä ostetaan ja myös käteisellä myydään aikalailla useat niin toimii ei oo mitään syytä käyttää muuta tapaa ja eiköhä'n se ole jokaisen oikeus määritellä millä kauppansa tekee
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.

Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.

Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.

Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
Olen huomannut samaa älypuhelimet -osiossa. Eräs käyttäjä listaa jatkuvalla syötöllä uudehkoja puhelimia myyntiin alle OVH.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 054
Olen myös saman ilmion huomannut.
Kaikki vähäänkään normaalihintainen tai halpa tuote liikkuu 5 eri käyttäjän välillä.
Silmään myös pistänyt yhden henkilön kohdalla että välillä vain maksutapana käteinen käy.
Olisikohan jotain rikollista toimintaa pohjalla :hmm:
Olen huomannut samaa älypuhelimet -osiossa. Eräs käyttäjä listaa jatkuvalla syötöllä uudehkoja puhelimia myyntiin alle OVH.
No edelleenkin, ellei raportista ole tullu hylkyä, nii turhaa marinaa. Ei ole sellaisia resursseja io-techillä, että pystyisivät kaikkea valvoon ilman ilmoituksia.
Näyttökuva 2022-10-11 kello 15.48.06.png
 
Viimeksi muokattu:

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
Ei ylläpidolla ole kiinnostusta tai resursseja valvoa selvimpiäkään tapauksia ilmoituksien pohjalta. Säännön voisi poistaa kokonaan jollei ole kykyä ta kiinnostusta valvoa.
enempi tärkeää on seurata mahdollisten huijareitten liikkeitä ja reagoida niihin niissä kun menee nopeasti jonkun rahat ja tuote jää saamatta
kyllä Iotechin yp-joukko on suhteellisen aktiivisia kun miettii mikä määrä tähänkin sitoo resursseja kun otetaan huomioon kokonaisukuva toiminnasta

kyllä kuitenkin loppujenlopuksi kauppamiehet foorumeilla mitä ikinä kauppaa niin on varmasti enempi harrastus kuin maksimaallisen profitin metsästys onhan se nyt aivan hemmetin kivaa kaupustelun ohella myös tavata erilaistaporukkaa ja jumittuu siit keskustelemaan niitä -näitä itteeni ei kiinnosta profitti sen suuremmin vaan rauta liikkuu koska aina on rakentamassa jotain kyllä jos tossa ostan nyt koko "vesijäähdytteisen " koneen pcraudasta nii kyllä mä omat otan takas kalliista ostoksista jos entistä konetta markkinalle laitan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 073
enempi tärkeää on seurata mahdollisten huijareitten liikkeitä ja reagoida niihin niissä kun menee nopeasti jonkun rahat ja tuote jää saamatta
kyllä Iotechin yp-joukko on suhteellisen aktiivisia kun miettii mikä määrä tähänkin sitoo resursseja kun otetaan huomioon kokonaisukuva toiminnasta

kyllä kuitenkin loppujenlopuksi kauppamiehet foorumeilla mitä ikinä kauppaa niin on varmasti enempi harrastus kuin maksimaallisen profitin metsästys onhan se nyt aivan hemmetin kivaa kaupustelun ohella myös tavata erilaistaporukkaa ja jumittuu siit keskustelemaan niitä -näitä itteeni ei kiinnosta profitti sen suuremmin vaan rauta liikkuu koska aina on rakentamassa jotain kyllä jos tossa ostan nyt koko "vesijäähdytteisen " koneen pcraudasta nii kyllä mä omat otan takas kalliista ostoksista jos entistä konetta markkinalle laitan
Turhat renkaanpotkijat/jobbarit voinee ihan hyvin potkia pois kaupankäyntiä haittaamasta, siitä on tuskin haittaa kellekään tai varsinaisesti keneltäkään pois jos säännöistä tuommoinen kohta löytyy. Toki jos palstasta on tarkoitus tehdä joku torin kaltainen viritelmä, jossa myyjäkään ei oikein joko tiedä tai osaa kirjoittaa mitä on myymässä niin mikäs tuossa?
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
652
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): <- Missä tagissa? tää uus kohta ei myöskään näy ainakaan älypuhelimet osiossa
 
Liittynyt
24.10.2019
Viestejä
336
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): <- Missä tagissa? tää uus kohta ei myöskään näy ainakaan älypuhelimet osiossa
1666010091079.png


Vissiin tuolla "Ei mitään" alla, en kyllä ole hoksannut moista sääntöä niin jäänyt itsellä kaikkialle laittamatta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 406
Viestejä
4 160 010
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom